21 Eylül 2017 Perşembe
STSL 06 Fenerbahçe - Beşiktaş
Tarih: 23 Eylül 2017 Cumartesi 19.30
Stadyum: Ülker Stadyumu
Hakem Hakkında Bilgi: Ali Palabıyık ( BJK 5G 3B 3M / FB 9G 5B 3M)
Sakatlığı Bulunan Oyuncular: Nabil Dirar , Robin Var Persie , Martin Skrtel ( Belirsiz) , Alper Potuk ( Belirsiz) / Gökhan Töre , Atınç Nukan , Adriano , Oğuzhan Özyakup ( Belirsiz )
Cezalı Oyuncular : - / -
Not : Sakatlık ve Cezalı Bilgileri Transfermarkt'tan alınmaktadır
* Bugün Alper Öcal'ın konuk olarak katılacağı bir derbi özel podcast'i planımız var . Sormak istedikleriniz olursa yayına bekleriz .
* Bugün Alper Öcal'ın konuk olarak katılacağı bir derbi özel podcast'i planımız var . Sormak istedikleriniz olursa yayına bekleriz .
Etiketler:derbi,Fenerbahçe,STSL 2017
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(Atom)
Ara
-
TEKNİK DİREKTÖR OLMAK İSTEMEMİŞTİ - Aralık 2019'da Fitbol Dergi için yazılmıştı. AMATÖR LİGLERİN BÜYÜK GOLCÜSÜ OLAN DANİEL FARKE GOLLERİYLE HAYAT VERDİĞİ TAKIMA ZOR ZAMANINDA GİTMEK ZORUN...2 yıl önce
-
Josef de Souza Beşiktaş Orta Sahasına Ne Katar? - Evet, benim için çok çok ayrı bir yer olan bu platforma, vlogger olarak geri döndüm. Bu kez, garanti bir dönüş. Bavulumu alıp, Haydarpaşa Garı'na koymuş v...4 yıl önce
-
İyi ki Doğdun Büyük Başkan! (Metin Tekin Efsane Başkan Süleyman Seba'yı Anlatıyor) - Sarı Fırtına Metin Tekin, efsane başkanın doğum gününde onu anıları ile yad ediyor. Seneler evvel dediği gibi "Efsane, yıllar aşıp yüzyıl öteye geçebilme...4 yıl önce
-
Atleti - Atletico Madrid. Bir takım kurmuş... Bu takım sahada sanki bir vatan toprağını ya da bir ülküyü müdafaa eder gibi, bir kaleyi müdafaa ediyor. Sahaya çıkma...4 yıl önce
-
Golcü Şampiyon Yapıyor mu? - Gomis'in sezona muazzam başlaması üzerine Twitter'da bir tartışma gördüm. Tartışmanın temeli Gomis'in bu performansının Galatasaray'ı şampiyon yapıp yapmay...7 yıl önce
-
sinanyyilmaz.blogspot.com - Sinan Yılmaz'ın yeni ve profesyonel yazıları* sinanyyilmaz.blogspot.com* adlı blog adresinde olacak.9 yıl önce
-
Euroleague bwin Mart 2015 MVP Nemanja Bjelica Röportajı - Fenerbahçe Ülker dokuz maçlık bir galibiyet serisi yakalamış durumda ve 2008-2009 sezonundan bu yana ilk kez Euroleague 'playoff'larına katılma hakkını ...9 yıl önce
-
Önce krampon, sonra performans - Her çocuk gibi sokaklarda başlayan futbol maceramız, bazı çocukların yaptığı gibi benim de toprak sahada devam etmişti. Sonrası okul, iş, hayat mücadeles...9 yıl önce
-
NBA: Bir Ayın Ardından... (Part 1) - Her ne kadar başlığımızda bir aylık zaman dilimini ele aldıysak gerek tembellik, gerek iş güç yüzünden yazının paylaşılması, gerekli güncellemeler yapıldık...9 yıl önce
-
Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...10 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı - http://www.aliece.com/2013/11/babylon-dergi-ali-ece-roportaji/#more-189510 yıl önce
-
Arsenal Kendine İnanıyor - Arsene Wenger'in sözleriyle, *"İyi bir rakibe karşı alınmış tatmin edici galibiyet." *Arsenal hafta sonu Liverpool'u oyun dışı bırakarak, bölüm bölüm saha...11 yıl önce
-
-
136 Yorum:
hakem çok saçmalamaz caner ve q7de tahriklere kapılıp bir şekilde kırmızı görmezler ve 11 kişi bitirirsek 0-2. veya 3-4 o da olmadı 4-6 :)
Hezimete ugratirsak FB'nin cokusunu hizlandiririz, bu da yeni baskan, yeni TD gibi gelecek girisimlerini hizlandirir, 1 farkla yenelim veya berabere kalalim biraz daha camurda kivransinlar, oyle hemen ölmek yok.
fenerbahçenin galibiyeti hayırlı olsun! Dalga geçer gibi geçen yıl kupa maçında bizi doğrayan hakem 3lüsünü vermişler! Bence paf +yedek ve forma girmesi gereken kadro ile çıkıp takımı boşuna yıpratmayalım. Buyurun link aşağıda:
https://twitter.com/KuzeyinKralii/status/910822344419102720
Not: Mümkünse Leipzig postunu açın, biz futbol konuşmak istiyoruz.
podcast ne demek bilmiyorum ama oraya konuk olana dek protesto etmeye karar vermiştim siteyi de işte işin içinde Beşiktaş olunca sözümüzü tutamıyoruz anasını satayım.
Bu maç için konuşmaya değmez.Ş.Güneş'te benim gibi nefretleriyle yaşayan bir adam.Nefretleri aklının önüne geçen bir adam.A.Kocaman'dan tüm zerreleriyle nefret ettiğini tahmin ediyorum.Bu yüzden melekelerini kaybetme olasılığı yüksek.Öyle düşününce yenmemiz zor.Beraberlik verseler maça çıkmam.Kısır bir maç büyük ihtimal beraberlik olursa tek gollü FB galibiyeti bekliyorum.
Vaay fenerli konuk ha podcast'e? Iyiymis :)
Merakla bekliyorum yayini, Alper Bey'in futbol yorumlarini severiz.
kırmızı kart falan görmeyelim başka bir şey istemiyorum.. bıktım yıllardır saçma sapan kartlarla piç olan derbilerden.. çıkalım sahaya oyunumuzu oynayalım, zaten her halükarda üstün oynayan taraf olacağımıza eminim, bunun sonucunda büyük şanssızlıklar yaşamazsak mağlup olacağımıza da inanmıyorum..
mayor'un dediği gibi tek farklı bir galibiyet yıkıcı etkiler bırakmamak bakımından güzel olurdu ;)
Adriano ile ilgili haberler pek iç açısı değil, yetişemeyecek gibi görünüyor.. benim sağ bek ile ilgili düşüncem Atiba'nın daha önceden alışık olduğu için orada oynaması ve onun yerini de Medel'in alması.. Tosic'in de önceki maçlardan tecrübeli olduğu için kendini attırmayacağını düşünmek istiyorum.. ama kendi kalesine atmayacağının garantisi yok :)
Ozzy'nin yanında temaslı ve yıldıran oyunuyla Medel olursa çok faydasını görebiliriz gibime geliyor.. sarı kart falan görürse de çok gecikmeden 55-60 gibi Tolgay hamlesi yapılabilir.. ileri dörtlüde bir sürpriz görme ihtimalimiz de yok gibi bir şey, umalım ki Babel-Talisca-Q7-Cenk dörtlüsü formlarını sürdürsünler..
tabii bunlar benim temenni ve tahminlerim ama hocanın sağ bekte Necip'i tercih etmesi daha olası, hayırlı olur mu bilemiyorum.. ama bu maçta Medel'i kullanmamız gerekiyor, onu biliyorum..
Fevkalade bir Şenol Güneş yorumu.
Bilmiyorum hem fikirmisiniz ama;
dun Stadyum da Fikret Orman'i tuzaga dusurmek icin cok ugrasti Iktidar Yalakasi - Program Basi 453000 TL alan Ersin Tatlisu Kurnazi..
Bizim Baskan da 45 gunluk hak mahrumiyeti cezasi doldugu icin hemen cikiverdi ekrana..
Bu medyaya, bu TFF ye hicbirine guvenmiyorum.. cimbizladiklariyla sabah ilk Mehmet Demirkol dalgasini gecti.. Emek Ege ortaladikca..
Cumartesi ye kadar da hala daha lime lime edilir soyledikleri..
ne gerek var medyaya cikip da rakibi kiskirtacak, Besiktas a karsi anti pati yaratacak aciklamalara!
Ben toplu boykot uygulanmasi taraftariyim... konusacaksak da BJK TV de ve CL de konusulmali..
Hakem e gelince sosyal medya da patlama yasandi Palabiyik gelince ama.. Demirkol un dedigi gibi FB nin birseyler yapmasi icin masayi devirmesi lazim, bu masanin ayaklarini kesecek adam maalesef Palabiyik.. ayni masada elinde Kare As ile Oturan Besiktas karsisinda..
Senol Gunes in ve teknik ekibin ne kadar sakin kalip, hakemin ve rakibin tum tahriklerine ragmen oyuna odakli ve isi bitiren sessiz ve yardimlasmali oyun kurgulamasi gerek.
Bunu yaparsak ve futbolcular da dinlerse ozellikle barut kivamindaki ; Quaresma, Oguzhan, Tosic ve belki Medel ve de Necip ( Necip Oynarsa da Kirmizi gorur zaten o Sag Bek te...) dikkat etmesi lazim.. bir Samsun Faciasi cikabilir Cumartesi gunu Kadikoy de.. yenilirsek 3 puan gider ama 4-5 eksik kalirsak 10 puan gider ileriye donuk! Sampiyonlar Ligine de iyi yansimaz!
Kimse Besiktas hakliydi, hakem yanlis yapti vb demez!
Besiktas Turkiye de herkese karsi mucadele ediyor maalesef!
SALDIR BESIKTAS ( ama sakince ve kontrolu kaybetmeden diyelim! )
Yine bir Eylül ayı... Milenyum başlamış. Maçlardan sonra rejenerasyon koşusu filan yapıyoruz.
İlk fenere sonra 3 gün içinde CL maçında Barca'ya 3 atmıştık. Tarih tekerrür etse keşke!
@Carlito
Q7nin formu :) Hat trick yaparmış bana inat. FB'yi bana bırakın açiklamasi yapmamis mi daha?
@basar
Kocaman elleriyle Scala geldi gözümün önüne öyle yazınca.
Ş.Güneş sağ beke Necip'i koyar.
Stoperde kararsızdır.Medel mi Tosiç mi diye düşünmüyordur.Herkes Medel diyeceği için stoper Tosiç olur.(Kararsızlığı şundandır millet Tosiç oynasın derse Tosiç'i nasıl koyacağım allah belasını versin kararsızlığıdır)
Atiba-Oğuzhan-talisca başlar.60'da Tolgay'ı atar oyuna.
FB nin yeni başlayan 4-3-3 üne karşılık bizim klasikleşen 4-2-3-1 imiz.Normal şartlarda normal oyunlarda 433-4231'i yener.Ama FB nin buna yeni başlaması ve nispeten oyuncu kalitesi dizilim açısından 433 avantajını FB nin elinden alır.
Geriye kalır anlık değişkenler.Kalede Kameni oynarsa maçı izlemem bile handikaplı BJK galibiyeti yazar İş Bankasının önünde sıramı beklemeye başlarım kazanacağım iddaa parasını almak için.(Irkçı değilim belki de olabilirim bilmiyorum ama zenciden kaleci olmaz.)
Skrtel oynamazsa oynarsa diye düşünmüyorum.Neto sakal traşı olmadan oynasın yeter.En son sakallı stoper sanırım Erhan Önal'ı görmüştüm.Umarım traş olmaz.
Sol bek Hasan Ali oynar.Q7 ile kırmızı kart göstermek için iyi mücadele eder.
Zenciden kaleci olmaz nasil bi laftir ya kahkaha attim hahaha.
Hocam o kameni'yi bi madrid ve barca taraftarina da sor istersen :) sacmaladigi mac coktur da gunundeyse karsi takima cok sac bas yoldurur. Adan'in betis-madrid macindan sonra yorumlarda "betis ne ara kameni'yi aldi kaleye?" Tarzi yorumlar vardi.
Volkan oynasin fener'de. Refleksleri bildigin zayiflamis, uzaktan sutlarda ekstra problem yasiyor ve bizim takimda sut tehlikesi olusturacak 3 hucumcu olacak sahada. Volkan her turlu iyidir.
Yazi eglenceliymis yalniz genel olarak, buralara boyle uslup da lazim arada :)
@sports guy
Eyv.Tşk ederim .Nacizane bir sorum olacak.
Şuan BJK kalesine gözü kapalı koyacabileceğin ben bu adama güvenirim diyebileceğin 3 siyahi kaleci yazar mısın?Eskilerden de olabilir.Ben bilmiyorum merakımdan soruyorum (Shronmu hariç.)
@beagle
Q7'yi tutmayan ekiptenim bilirsin ama karşısında İsmail olursa gerçekten FB'yi ona bırakabiliriz. Paramparça eder.
Abi adamların 1 tane hücum planları var o da valbuenanın ne yapacağı. Geçen seneki savunma duruşu yok hücum desen valbuena yenemeyeceksek veya 1 puana çıkacaksak yazık bize. Topu yere indirdiğimiz her hücumumuz tehlike olacaktır. Dragaoda napolide çekinmeden oynarken Kadıköy’de çekinmek bana saçma geliyor.
@Cochise
Abi Ismaile karşı blogdan da yildiz cikabilir :)) Ya şaka bir yana son maç morallendi adam. Lensin hiç tadi yok. Ben de koyarim 11e bugün. Ama beklentim 0. O açıdan makarasindayim.
Hiç de stres yok, yani biz oturmadigimizdan favori de degiliz bence. Böyle maç cok güzel kazaniliyor bu havayla.
FB'den çekinecek bir olay yok, özellikle defansları bakımından. Ellerindeki tüm stoperler tek hamlelik, hücumda az biraz hızlı top yaparsak defansları saydam hale gelir. Hücumda ise derbi diye seyirci avantajıyla gaza gelirler ancak malzeme belli. Janssen tam Pepe'lik adım attırmaz adama. Adriano'nun yokluğunda Atiba'yı orada görebiliriz, Şenol Güneş tek hücum silahlarının karşısına Necip'i çıkarmayacaktır zannımca. Orta sahada ise hamle yapmayı sevdiği için ilk 11 olarak Tolgay-Oğuzhan-Talisca görürsek kimse şaşırmasın. Duruma göre Medel'i oyuna alacaktır. Cenk, Babel ve Q7 banko.
Hakem konusu sakat. Hem formsuz hem de kart konusunda hiç güvenmem. Seyirci baskısında garabet işler yapmaya gayet meyilli. Serinkanlı ve diyaloğa girmeden oynamak şart.
Tek farklı galibiyet bekliyorum 1-2 gibi.
@Alper
Dida, David James, Bernard Lama
Orani düşük olduguna katilirim. Ama yollar önce Rize'de mundar olan Martinez gibisini yakalar, başına yaşam koçunu dayarsan muthiş olabilir.
Elimde aday yoksa ama Alman veya Italyan en ucuz kaleci kim varsa gözü kapali alir idare ederim.
Maç aşırı beraberlik kokuyor bana. İlk 10 dakika sonrası revize edebilirim tahminimi ama şimdilik böyle.
Allah korusun Sakatlik olmasin da.
Bunlar planlarlar boyle seyleri cunku.
@semioticus (shelbyl)
Revizyon için ilk 60 dakika daha iyi olabilir. Zira FB ikinci yarı asılan bir takım. İkinci yarı ilk 15 dakika herbişeyi gösterir diye düşünüyorum.
Hakem ataması normal. Fener bu kadar kötüyken ortadan maç yönetecek birinin maça atanmayacağı aşikardı. Fener yenilirse zaten havlu atacak 6cı haftadan. Çok tekme yiyeceğiz. Sinirlerimize hakim olmalıyı. Fener'in zaten başka taktiği olmayacak. Keşke Cüneyt atansaydı. O da bizi biçiyor ama en azından bunu daha şık yapıyor.
Dirar'ın olmaması kötü. Fener'in el freni kesinlikle. Gol katkısı var ama bariz yavaşlatıyor Fener'i. Kanatlardan içe kat edilmesine izin vermeyip çizgiye yönlendirirsek maçı sorunsuz bitiririz.
Stoper Pepe-Tosiç olacaktır. Sağ bekte Atiba fantezi olur ama Medel olursa şaşırmam. Ayrıca Atiba-Medel-Talisca gibi bir orta sahada görebiliriz. Babel-Q7-Cenk muhtemelen önde sabit olacak. Negredo aslında daha yıpratıcı olacaktır.
Hocanın önlem alma fantezileri de var maalesef. Babel sağda Q7 solda başlayabilir maça.
Fb normal koşullarda bizden puan dahi alamaz. Ama futbol psikolojik oyunu iyi bildikleri için bizi bunun dışına itmeye çalışacaklar. Ellerinde tek hücum planı olan, ortasahası yetersiz bir takıma yenilmek hatta berabere kalmak bizim için kayıp olur.
Medel'i sağbek olarak kullanırsak tek hücum planları bertaraf olur. Ama olur da hoca Necip'i tercih ederse kendi ellerimizle maçı veririz. Olimpiyat stadında Alper karşısındaki Necip'i hocaya birinin hatırlatması lazım.
son idmanlarda Medel'i sağ bekte denemiş hoca.. ay hadi inşallah :)
Derbileri ihtiyacı olan kazanır.
Kimin ihtiyacı var kazanmaya..
Hayırlı olsun.Önümüzde ki maç daha önemli.
@alper geçen sene de kadıköy'de f.bahçe'nin, tt arena'da g.saray'ın daha çok ihtiyacı vardı bize karşı, ama bir şey kazanamadılar ;)
ayrıca bizim de ihtiyacımız var, 12 sene olmuş orada kazanmayalı.. (o gün statta olan az sayıda şanslı Beşiktaşlı'dan biriydim) artık vakti gelmiş sanırım..
Genelde uçurumun kenarına gelmiş olan takımları aşağı yuvarlama konusunda çok başarılı bir klüp değiliz. Tam tersi fenerde uçurumun kenarından dönmeyi çokca becerebilen bir klüp. O yüzden çok galibiyet umudum yok.
Medelin sağ bekte olması güzel ama negredo da olsa iyiydi. Bu adamı kaybedeceğiz diye korkuyorum ve bana oraya doğru bir gidiş var gibi geldi.
tam negredoluk maç aslında. duvar olacak, savunmayı yıpratacak enteresan paslar verip oyunu açacak oyuncu. ama cenk iyi başladı durumu var.
Kadir Topbaş'ın yerine Abdullah Avcı giderse zorlanmadan şampiyon oluruz.
Beyaz forma siyah şort ile çıkalım gerisi kolay...
Volkan
Isla-Neto-Skrtel-Hasan Ali
Alper-Josef-Ozan
Guliano-Jansenn-Valbuena..
Büyük ihtimal bu 11 çıkacak karşımıza.Aykut Kocaman'ın elinde 3 hücum seçeneği var.
1-Sağ Bek Isla'nın hücuma çıkışları ve ortaları.
2-Alper'in nispeten defans arası ve arkasına yapacağı koşular.
3-Valbuena.
Bunlara karşı gücümüz nedir?Tek sıkıntı 2 numaralı madde. Alper Potuk konusunda çekebiliriz gibime geliyor.Tosiç,kademe hatası,kart sorunu gözümde canlanıyor.Yapmamız gereken konsantrasyon,dikkat ve yüksek ihtimal olacak olan fiziki mücadeleden kaçınmamak sertlikten yılmamak sakin kalmak.Taraftar sövecektir ,en iyi bildikleri iş olan hakemi baskı altına alacaklardır.Ota boka taca kornere ıslık uğultusu olacaktır.Bence rakibi ortamı tartalım düşüncesiyle başlamayıp rakip kaleye giderek oyuna başlamamız ve ince bir noktada bulunan FB taraftarını oyunun içine çok sokmamaya çalışmamızdır.
son haberlere göre medel sağ bek gibi duruyor ama son anda değişiklik de olabilir yine de ekstra bir sakatlık falan olmaz ise necip'in ilk 11 de olmayacağını düşünüyorum. bu sağ bek için onun maçı değil.
pepe bu maç özelinde bizim açımızdan ne kadar önemli olduğunu gösterecek diye düşünüyorum...
fener defansı hata yapmak için fırsat kolluyor neredeyse . hem yerleşimleri hatalı hem de çok acemilik yapıyorlar üstüne kaleci performansları da düşük. ıslayı çıkarmamak için ve negredo ile defansı hataya zorlamak için solda cenk denenebilir ama orada sorun şu ki babel de çok formda ve böyle bir maçta kesik yemesi pek mümkün görünmüyor.
ancak sağ bekte 3. 4. tercihlerimiz oynayacağı için hoca babeli sağa koyup(defansa katkısı q7den fazla) cenki sola koyabilir..
ama q7 de şu anda formda, belki leipzig maçında 11 başlama sözüyle 60'tan sonrası için hamle olarak değerlendirilebilir.
yukarıdakilere göre benim kadrom
fabri
medel pepe tosic caner
atiba oğuzhan
babel talisca cenk
negredo
ama sanırım kadro şöyle olur ;
fabri
medel pepe tosic caner
atiba oğuzhan(tolgay)
q7 talisca babel
cenk
bu kadro ile maça çıkmanın da anlaşılabilecek bir çok yönü var.
vurduğumuz gol olsun.
Valla fb taraftarini macin icine cekmemek falan bana bos soylem gibi geliyor. Hakemler derbilerde eskisi kadar ic saha falan kovalamiyor cunku bence. Bizim sahada tosic'in atilip rvp'nin atilmamasi, gs deplasmaninda atinc'in net penaltisinin verilmemesi vb cok ornek var. Demiroren zamani cok dograniyorduk dogrudur, ama ben oyle bir hava almiyorum uzun zamandir.
Kirmizi kart dediginiz olay zaten genelde kasinirsaniz olur, istisnalar haric(delgado gs derbisi). Kasinmazsaniz hakem de sizi kasiyacak sebep bulamaz.
Bu durumda fb taraftarinin oyun icine fazla girmesi, sayet oyun ustunlugunu korursak isimize bile gelebilir. Bu durumlarda ic saha taraftarinin ugultusu yarardan cok zarar getiriyor cunku. Oynamayan takim taraftar sayesinde oynamaz. Oynama ihtimali olan takim taraftarla baska bir sey oynar ama.
1 puana fitim, 3'e yillardan sonra ilk defa sasirmam. Gecen sene bile bence fener agir favoriydi bizim macta, bu sene farkli. En azindan iki takimi izledigim maclardan bu yorumu yapabiliyorum.
Ha su var, yenilsek de koymaz bana sahsen. Rahat rahat ayaklarimi uzatip izlerim ben bu maci. Gercekten. Ki pesimistin tillahiyimdir bilen bilir.
Oyle.
ya şu ali palabıyık ataması akıl alacak iş değil. hatta o kadar absürd ki, normalde fener'in de bu kadar kazanmaya ihtiyacı varken orada şüphesiz hakem katliamı olacağını düşünürken, şimdi acaba maç ortada mı yönetilecek diyorum. sahaya aziz yıldırım'ın kendi çıksa arka arkaya iki kez taraflı derbi yönetemez gibi geliyor.
aslında tam üç forvetlik maç. fener'in öyle bir savunması var ki, cenk-negredo-babel üçlüsü ile başlasak caner'in ortaları ve negredo'nun cenk ve babel ile gireceği ikili oyunlar ile zaten oturmamış savunmalarını delip geçebiliriz. ama öbür tarafta quaresma'nın da (her ne kadar oynadığımız maçların 95%'inde yedek oturması gerektiğini düşünsem de) ismail karşısında yapabilecekleri iştahımı açıyor. açık alanda ismail durdurabilir belki quaresma'yı, ama rakip yarı sahaya yerleşirsek normal bir maçta bulacağından çok daha fazla temiz orta şansı bulabilir.
ben olsam talisca'nın geçen maç sonundaki laubliliğini de göz önüne alarak şöyle çıkardım:
----------fabri----------
medel--pepe--tosic--caner
-----talisca--oğuzhan----
q--------babel------cenk
--------negredo----------
tek sıkıntımız serbest vuruşlar olur. onları da quaresma tepe tepe kullanır bu maç. tabi bir de kanat savunmasının aksaması sorunu var, ama o her türlü aksıyor zaten. en kötü babel kanada cenk ortaya geçer, normalde yaptığımız savunmanın aynısını yaparız. tabi bunlar takımın maça motive olduğu bir senaryo için geçerli. eğer geçen seneki maçtaki gibi uzatmalarda dokuz kişi kalan rakibin stoperine baskı yapmayıp rahat rahat top doldurtan kafa ile çıkarsak sahaya (quaresma sana söylüyorum cenk sen anla) dağılmak üzere olan fener'i ayağa kaldırır evimize döneriz.
maç salt futbolla açıklansa kazanma şansımız şimdi antalya deplasmanında kazanma şansımızla aşağı yukarı aynı ama maalesef başka faktörler var. fener'in böyle dönüm maçlarını genelde iyi oynaması, yıllardır kadıköy'de kazanamamamız, şenol güneş'in aykut kocaman'a karşı şansının pek tutmaması, tff, decoderların iade edilmesinden korkan arkadaş... tüm bunları düşününce yenilgi olası sonuç olur, beraberlik de kabul edilebilir gibi duruyor. ligin en büyük takımları maç yapıyor, ama maçın sonucunu belirleyecek olan şey teknik taktik değil, ülkenin ve ülke futbolunun iç dinamikleri. beşiktaş sevgim olmasa tek maçını izlemem şu ligin, gider curling izlerim daha iyi. en azından oyun adil oynanıyordur.
not: son podcast tıpkı diğerleri gibi çok güzel olmuş. böyle bir işe kalkışarak haftada bir metro yolculuklarımı çekilir kıldığınız için teşekkür ederim. ancak bu kez konuk katılımcı alper öcal mı, yoksa asimo mu anlamadım. keşke daha iyi bir mikrofon kullansaymış :)
Ali Palabıyık'tan ağlaşmayalım ya.Şuan TS-Alanya maçını yöneten bir hakem var.Akıllara zarar 2 penaltı verdi.
Maç bitmeden konusmayayim ama, Sosa'nin maç içerisinde uzun sure kaybolduğunu söylediğimde bunu kastediyordum.
3-0 dan Alanya'ya sahanda maçı tutamiyorsan, dönüp orta sahaya bakarsin.
İddaa'da handikaplı trabzon yazmıştım, 3-0'ı görünce keyifle film izlemeye devam ettim.. Maç sonucu görünce gözlerime inanamadım, sayfayı yeniledim bir hata olmalı diye! :)
İçerde buna müsaade ediyorsan haketmişsindir, haftaya 3 tane de bizden yesinler de şampiyonluk gibi ütopik hayallerden vazgeçsinler..
@alper
Alper Potuk'tan ben de çekiniyorum, nedeni de FB'de 8 numaraya yakın oynayan tek adam olması. Tek adam diyorum çünkü Potuk da orada burada ACM olarak geçiyor, ancak orta alandan topla çıkışları var.
İlginç olan FB'ye pas oyunu oynatacağım diyen bir TD'nin kadroya hiç CM ya da tipik bir 8 numara düşünmemesi. Elbette biz de biliyoruz box-to-box'ların iyisi çok pahalı, vasatı ve kötü olanları da çoğunlukla DM'ye evriliyor; iyi de her CM ya da 8 numaranın da BtB olması şart değil sonuçta.
FB bu nedenle akıllı ve etkin pasla değil daha çok Valbuana-Giuliano-Dirar üçlüsünün alanlarına atılan toplarla hücum yapmaya çalışıyor. Giuliano zaten ceza alanı çevresi ve içinde top oynamaya çalışıyor, Dirar'sa içe girmeyi yavaşlığıyla beceremeyen bir oyuncu. Geriye çok eforlu ve akıllı oynayan Valbuena kalıyor ki bugüne kadar zaten her onu gördük. Valbuena'nın çabası da bireysel ve rakip ceza alanı çevresinde akıllı paslaşmalara yol açmıyor çünkü diğer ikisi yerlerinden gayet memnun top bekliyor.
Yarın Valbuena ve Potuk'a dikkat, bunun dışında tempolu ve paslı oyunla gerisini getiririz.
Medel oynasın da nerede olursa olsun. Uysal adamlarla derbi olmuyor. Karşımızda Porto kalitesi yok, sadece kavga etmeye çıkmış bir oyuncu topluluğu var. Medel'de tam bu işlerin adamı. Kesinlikle yenilmeyiz (kupa maçındaki garip işler olmazsa tâbi).
İki takım arasındaki ahenk ve güç farkına bakarak terazinin açık ara ağır basan kısmı biziz.ancak maç kadıköy'de!dış etkenlerin teraziyi dengelemesi söz konusu olursa maç sonu yorumlar tek bir konu üzerine yoğunlaşacaktır.yenilsek bile buraya td nin hatalarını,bireysel performans düşüklüklerini,kişisel hataları yazmak istiyorum
skrtel de yokken bugün pepeden bir gol bekliyorum...
Medel yazıldığı gibi sağ bek çıkarsa forma giydiği üçüncü maçta üçüncü farklı mevkiide oynayacak! Adamı tamamen plansız şekilde transfer ettiğimizi bu kadar çabuk belli etmeyeydik iyiydi :) beni joker olarak almış bunlar diye düşünecektir eminim! ama forvete bile geçse elinden geleni fazlasıyla yapacağına eminim..
BESIKTAS ilk 11: Cenk, Escude, Ersan, Emre Özkan, Mehmet Akyüz, Erkan Kaş, Kadir Arı, Necip, Veli, Hasan Türk ve Batuhan.
31 ekim 2012 de hangi maçımız varsa onun kadrosu.Milli takımda bu kadar türk yok amk.
Her fb maçı öncesi bir umut ama sahaya çıkan takım etkisiz oynayıp hevesimizi kursağımızda bıraktığı çok oldu. Şöyle şıkır şıkır adam gibi top oynayan bir takım görmek istiyorum yenilsek bile.
Gs deplasmanlarında az buçuk bu işleri yapmaya başladık ama artok bi zahmet yani.
Skertel, Persie ve Volkan yok. Pislik cirkeflik oranları düştü. Q saçmalamazsa kazaniriz.
@alper
Hocam o kadro cok abartiliyor ya turkiye kupasinda ofsporla yaptigimiz macin kadrosu o, normal yani :)
Cok uzaga gitmeye gerek yok gecen sene kupada kayseri deplasmaninda cikan kadro da suydu yani:
Utku
Atinc mitrovic rhodolfo fatih
Inler necip veli
Sedat aras
Omer
O takimla bu takim basa bas mac yapar bence :))
son iki sezon takim gencti, duygusaldi, rakibin sertligi ve hakemler korkuttu gibi bahanelerin olmamasi gereken mac.
futbol degil psikoloji testini gecebilecek mi bakalim takim kadikoyde.
kirmizi kart gorurse, 1 gol yiyip dagilirsa, 10 kisi kalip panige kapilirsa senol hoca'nin daha ogretmesi gerekenler var demektir.
@beagle
+ alper de yokmuş
Kadro güzel. Bal porsuğunu Valbuena'nın karşısına koymuş Şenol hoca. Skrtel ve Alper yok. Başakşehir de yenilmiş. İnşallah keyifli bir akşam bizi bekliyor:)
@Mayor +1
fener top oynamaya çıkmış gibi görünüyor fakat babel ve talisca niye çıkmışlar anlayamadım henüz.
Maç negredoluk gibi duruyor. Talisca çıkıp negro girse daha iyi olabilir
Medel'in hava toplari istatistigini bi daha versenize bi sey denicem.
FB iyi tiyatrocu almış Burak yanında stajyer kalır. Bir de kırmızı bekliyorum bizim takımdan birine.
kuzeyfo penaltı mı diyorsun?
1. Boy önemli. Daha sagbekte bu olduysa stoperde...
2. Q malı gene kirmizilik tekme denedi.
@ planck
Ne farkeder?
çünkü haklı çıkmak için beşiktaşın uğradığı haksızlığı kullanıyorsun. ayıp..
@Kuzeyfo
Pozisyon penaltıysa haklısın. Değilse kafayı vuran orada Janssen değil, Medel'di. O yüzden fark eder.
Sacmaliyorsunuz gencler. Besiktas'in ugradigi haksizlik falan yok. Dogru duzgun bir sag bekin olsa cikar vurur kafayi. Cuce gibi adami sagbekte oynatirsan iter kakar. Penalti verilince penalti olur. Gol de yenince gol olur. Medel'e yazar. Hakemden baska hickimsenin ne dusundugunun onemi yok.
Yine salakça oynuyoruz. Canerde baskıyı kaldıramadı.
Gökhan Gönül'ün boyu 1.74. Medel'in boyu 1.71. 3 cm ile cüce oldu adam iyi mi? Futbolu bıraksın gitsin.
(İddiaya girerim Medel'in sıçrayabildiği mesafe Gökhan'dan daha yüksektir. Ozan Tufan'ın tepesine gökdelen gibi çıktığı pozisyona bakabilir isteyen.)
Neyse beklendiği gibi bir maç oluyor. Quaresma kırmızıyı da gördü.
1. Bir sonra Ozanin volesi de Medelin uzerinden geçti. Yan toplarda sicramadan boy daha önemli.
2. Quaresma seni Besiktasa getireni...
Ya abi susun artik ya. Sictiniz iyice. Tamam Medel dunyanin en iyi sagbeki. Delirttiniz insani vallahi.
Yeminle tam Q7-Negredo değişikliğiyle Cenk’i kanat yapmalı Şenol Güneş, bu denyo kendini attıracak yazıyordum oldu. Maçı bizden kötü izliyor Şenol hoca
Quaresmanin psikolojisi kaldirmadi. Ilk pozisyonda da kirmizi alabilirdi.
Neyseki Cenk var
Böyle hakemlerin de böyle Federasyonu'nda Allah belasını versin. Quaresma'nın ikinci pozisyonunda kesinlikle sarı kart yok. Aynı pozisyonda bizim oyunculara faul verirken rakip oyunculara faul vermiyor eyyamcı hakem
Verdiği penaltının uzaktan yakından penaltı ile alakası yok Adam tamamen topa odaklanmış Topa kafa vuruyor.
Quaresma 2 kere kirmizi kart gormeyi haketti. Penalti da tartisilir ama verilebilir. Cok sasilacak birsey yok.
Bence hakem Fb deplasmani sartlarinda fena mac yonetmiyor. Biz top oynamiyoruz. 45 dakikada kaleyi bulan sutumuz yok.
Quaresma ile Mümkünse bundan sonra hiçbir büyük maçta oynamayalım. Adam bütün büyük maçlarda saçmalıyor.
penaltı penaltı değil, q daha önce atılmalıydı, kart olmayan pozisyonda attı, uzatmalardaki kornerde penaltımızı vermedi. bu iş yine tencere tavaya doğru gidiyor.
kuzeyfo senin sinirler kaldırmadı hocam sıvıyorsun zira. öyle bir laf ettin ki ("Penalti verilince penalti olur. Gol de yenince gol olur.") tüm hakem hatalarını hakemlerden aldın beşiktaşlı oyuncuların sırtına yükledin. neden çünkü medeli eleştriyorsun ve haklı çıkabileceğin bir pozisyonu lehine kullanmak istiyorsun. medel falan umrumda değil bence ortasahadan başka yerde zaruri olmadıkça kullanılmamalı ama böyle beşiktaşlılık mantelitesi olmamalı. neyse.
Babel'i cikarip Negredo'yu alson diyecektim. Quaresma cebine turuncuyu koyunca amaan hu kirmizi gorur bari Babel kalsin bunu cikarsin dedim ama devreyi bekleyemedi quaresma. Umidim haftaya Cenk Negredo Babel uclusunun yerlesip sonra da Lens'in dahil olmasiyla quaresma'nin ilk 11e veda ettigi mac olarak hatirlamamiz bu maci. O zaman karli cikariz bu isten.
@Kuzeyfo
Bak abicim tane tane anlatacağım hazır devre arası, bir daha da bu konuya dönmeyeceğim lâfı değiştirip değiştirip duruyorsun, mesele sinirlenmekse ben de iyi sinirlenirim hiç merak etme.
1. Esas konu Medel'in stoperde Tosic'ten daha iyi performans gösterip göstermeyeceği idi. Sağ bek bu maça özel. Önce bu.
2a. Stoper konusunda kafa vuruşlarını baz alıyordunuz. Bizim de tezimiz şu idi: Sırf kafa vuruşu ise mesele, Medel'in Tosic'e göre bariz altta kalır bir yanı yok dedik.
2b. Bu diyalog Tosic kafayla kendi kalesine daha yeni gol atmışken yaşanıyor işin trajedisi.
3. Sonra kısa boylu stoper olmaz gibi bir genellemeye gidildi. Top class takımlarda oynamış kısa boylu stoperleri örnek verdik.
4a. Bu maç için Medel'in sağ bek performansı kötü. Bu gayet net. Aksini iddia etmeye de gerek yok, eden de yok.
4b. Sağ bekte kötü performans sergilemesinin sebebi kısa boyu ve kafa vuramaması ise ondan sadece 3 cm daha uzun olan ve daha yükseğe sıçrayamayan Gökhan Gönül'ü de satalım gitsin o zaman. Ama sağ bekte kötü olmasının sebebi o değil.
5a. Ve son kez, mesele Medel'in Tosic'ten iyi stoper olması falan değil. Mesele, Medel stoperde Tosic'ten daha iyi performans sergileyebilecek bir potansiyele sahipken (Beşiktaş'ın oyun anlayışına bakılınca) daha önce hiç düşünülmemesi.
5b. İşin komiği, Konyaspor maçından sonra da Şenol Hoca bizzat "orada oynayıp oynayamayacağını görmek istedik, oynuyormuş" dedi. Yani aslında üzerine tartıştığımız şey sonuca vardırıldı bile bizzat hoca tarafından.
Tamam mı? Ben meramımı gayet açık anlattım, gözünü beynini açıp okuyanlar da anladı. İnat için okumayanlarla da diyaloğa girmeyeceğim ekstradan.
Selametle.
Stresini de geçtim, gerçi 34 yaşındaki adamdaki bu ergen stresini bizden başka hiçbir kulüp çekmez ve çekmedi de, bir pozisyonda sağdan topu ayağına alır almaz kalenin önündeki Talisca bağırmaya başladı buradayım diye, beyefendi salak bir açıdan yine kaleye abandı ve aut. Batuhan'ın hallicesi, başka da bir şey değil.
Fener'i bu sene de yenemezsek bi 30 sene daha yenemeyiz heralde. Ben bu kadar kadro kalitesi farkının bizde olduğu bir dönem hatırlamıyorum. Ne kartı ne penaltıyı görebildim. Ama her zaman o kırmızıyı, o penaltıyı yemeyi becerebiliyoruz bu deplasmanda.
İnşallah haftaiçine etkisi olmaz bu maçın.
Gökhan Gönül 1.75, Medel 1.71. Boy tartışması gereksiz. Pozisyon bilgisi tartışması eyvallah.
Penaltı tırt ama Türkiye şartlarında bizim aleyhimize verilir. Q7 2ci kırmızı tırt.
Q7 atılmasaydı Neto atılmazdı. 11-11 olsa maç arkadakiler yetişir yorumu gelir o pozisyona.
Takım ise toptan tırt. Cenk Neto'yu attırma harici berbat. saçma sapan paslar atıyor. Babel yok. Talisca kayıp. Oğuzhan topu yine bıraktı başkalarına. Bir halt olmaz böyle oynanırsa.
Şu maça Cenk-negredo-Babel çıkalım dedik cenk bütün ilk yarıyı solda oynadı negredo o 2 stoperi de bakkala göndericek adamdı hata yapıldı. Hakem kendi standardın da maç yönetiyor çok normal geliyor bana. Bugün puan kaybederiz 3 mü olur 2 mi olur bilmiyorum gidişat iyi değil
Penaltıyı hakem vermedi, Janssen aldırdı. Ortada bir pozisyon bence. Kartların yanlış görmediysem tamamı doğru.
Tehlikeli pozisyonlar var ama daha isabetli şutumız yok. Organize gelemedik, hep duran toptan tehlike oldu. Çok iyi kapanıyorlar. Herkes ayağına top bekleyince olmuyor bu durumda. Negredo-Lens oyunu dengeler diyorum. Talisca çıkmalı derdim ama bir süre frikikler için kalmalı.
Oguzhan ve Atiba sarili. Hemen birinden, bence bu maç Atiba'dan vazgecmek lazim. Tolgay da sakat ama napalım.
Negredoyu sokmaz şu anda. Taliscayi 15-20 dk daha izler.
Kirmizi tamam da Cenk merkezde oynamiyor. Sol acikta habire mecburen.
45 Tolgay-Atiba
65 Negreo-Talisca değişir
3-1 aliriz :)
Bence penanltı penaltı idi.
Q7 ilk harekette kırmızı görmeliydi.
Neto net penaltı.
oZAN tUFan son dakika penaltı.Hakem vermedi.
Daha sakin kalmalıydık. Elimizde barut kimde patlayacak derken olası adamda patladı. Valbuena ya topu kaptırınca çıldırdı.
Velhasıl yine acaba olur mu dediğimiz ama takımımızın umduğumuz gibi oynadığı bir fb deplasmanı oldu. Böyle baskı yersen penaltıda olur her numara olurdu. Geçen seneki derbiden farklı birşey ypk sadece bu sefer top içeri girdi. Bu dakikadan sonra taliscayı çıkarıp lens yada negredoyu alır diye düşünüyorum.
Frikiklerden başka numarası olmayan bu taliacaya 20 milyon verip bonservisini alırsa başkan bıraksın gitsin sessizce.
Golümüz de ofsayt gerekçesiyle iptal edildi bakalım daha ne aksilik göreceğiz.
Buz gibi golü yediler.
Atiba da cok yavaslatiyor hucumu
Hakem bu sefer de Şenol Güneş’i attı :)) Herbişey caanım kanaryaseverler derneği için.
Altıpas dışındaki Negredoya gidip çarpan Kameni lehine faul verdi ya bu hakem ne diyeyim artık.
Babel bitikken Cenkin cikartilmasi...
Kırmızı + penaltı da es geçildi. Bence olabilecek her şey oldu bir Fener deplasmanında.
Gel de kafayı yeme. Ozan’ın pozisyonu penaltı değilse bu mu penaltı.
Boyun posun devrilsin Ali Palabıyık. Penaltıların ikisi de zorlama, Q7'nin ikinci sarısı zorlama, Şenol Hoca'yı da attın, kırmızıları da çıkarttın. Bravo sana! Taaa bu maça atandığın günden belliydi ya ne yapacağın. Belki ADAMsındır diye bekledik yine de. Allah seni bildiği gibi yapsın. Tüm ömrün boyunca iki yakan bir araya gelmesin inşallah.
Beşiktaş'a bu ülkenin üvey evladı muamelesi yapan federasyona da helal olsun. Şampiyonlar Ligi'nde seni temsil eden bir takıma ne güzel de Cem Papila ayarı verdiniz.
İnadına siyah ulan! İnadına beyaz! Alayınıza Beşiktaş!
Ha, verilmeyen BUZ gibi gölümüzü, Ozan'ın koluyla çıkardığı topu da unutmayalım!
Biz Quaresmaya kiziyorduk. Senol Gunes atildi.
Hani avrupada bu ebatta sacmalik olmaz ama Besiktas kendisine yenildi.
Fb'nin kart cezalari onlari yaralar ama bizde Atiba ve Quaresma'nin yedekleri var.
- Negredo 30 dk 1 gol 1 asist. Bu haftaya kadar takima adapte etmemek suctur.
Cenk iyiymiş. Nereye iyi?
- Maç okuma yok. Atiba sicarken Medel mi çıkardi?
- Lens ayri mevzu. Küskün ve formsuzken bugün ne isi var sahada? Çeksene Cenki sağa.
- İkinci yari tam Tolgaylik maçtı. Yazik kullanmadigimiz dakikalara.
Oguzhani da atmis dudukten sonra. Agir cuvalladik. Besiktas bunlari yenmeliydi.
Fenerbahçe oyun kalitesini bir tık arttırana kadar onlardan bir şey olmayacağını gösterdi bu maç, o kalite artışı da devreyi bulur muhtemelen. Başakşehir zaten çok kulvarı kaldıramayacağının sinyallerini veriyor, onlarda da kadro derinliği sorunu oldu ilginç bir şekilde. Galatasaray'da Tolga'nın bitti, Gomis'in de istisnaî performansı biraz normale dönerse onların da kısırlık dönemi başlayacak. Genel vaziyet iyi.
Nostaljik bir maç oldu ahahahah, o gözle bakın.
Neyse biz Şampiyonlar Ligi'nde yürüyelim de, uzun vadede lig kendi kendini düzeltir.
Kenar yönetim ve hakem triosu sonucu belirledi.el classico...
Penaltı ve yan hakemin ofsayt olayı maçın kaderini belirledi diyebilirim. Diğer kararlar doğru olsa da bunlar çalınsa skor tamamen farklı olurdu.
Kendi oyunumuz açısından, hücumda ortadan delme konusunda zayıf kaldık.Örneğin son saniye Tolgay kaleyi gören yerde ama çok kötü şut çıkarıyor. Orta sahadan dikine atılanlar da Cenk ve Negredo’nun kontrollerde zayıf kalması nedeniyle işe yaramadı. Lens 60 gibi girmeliydi diye düşünüyorum çünkü içeri doldurma oyununda onun ortalarına mahkum kaldık Medel çok iyi atamayınca.
Klasik bir fener maçı tansiyonuyla, kavgasıyla. Takım kafa olarak çok iyi hazırlanmamıştı. Bence böyle daha iyi oldu. Ligin çok da cepte olmadığını oyuncuların kafasına soktu. Asıl yarar, Şenol hoca açısından olabilir çünkü şl maçlarındaki gibi lige çok iyi hazırlanmıyor.
Hakem vs belliydi zaten de, takımla ilgili ciddi bir durum söz konusu
Ben hayatım boyunca bu kadar akıl düzeyi düşük bir top oynayan Beşiktaş takımı görmedim. Topu ayağına alan önce bir duruyor ve etrafına bakıyor, sonra ya topla içeri dalmaya çalışarak kaybediyor ya da kısa pas atıp kendini kurtarıyor. Gören de FB sağlam defans yaptı filan sanır, alakası yok. Bir başka örnek: takım yenik dakikalar işliyor, Cenk FB ceza alanında düşmüş yatıyor, hakem yanına gelince hop ayakta. Sanki 1-0 önde olan biziz. Ya da, Top rakip ceza alanında bir oraya bir buraya sektikten sonra soldaki Caner'e geliyor, içeri doldurmak yerine önündeki defansa abanıyor.
Bu duruma istisna olanlarsa Oğuzhan ve sonradan oyuna girenler.
Saçmasapan bir maç oldu ve yazık oldu.
Hadi hakem maçın içine etti ama bu kadar da karaktersiz bir oyun oynanır mı? Yazıklar olsun. Hakemin maçın içine etmesi sayesinde yine gözden kaçacak bu rezil oyun. Hele o ilk yarı oynanan oyun. Şımarıklıktan öte bir şey değil. Öndeki herkes rezil oynadı. Niye arkadaş ya? Bu kadar saçma sapan bir oyun olmaz.
Negredo'nun oyuna alınması ne kadar doğruysa, Atiba'dan bir sağ bek yaratmak o kadar yanlış. Tolgay'ı bu kadar geç sokmak o kadar hata. Lens oyunda olduğu süreçte iyiydi. Atarsan önüne gidiyor adam. Babel gol attı ama ilk yarının rezillerinden biri de oydu.
Oğuzhan da kendini attırmış bu arada.
Neyse, Negredo'nun neden büyük maçlarda ilk 11 başlamasının daha isabetli olabileceğini de tekrardan görmüş olduk. O bakıma da önemli bir data.
Babel-Negredo-Cenk üçlüsüne doğru adım adım gidiyoruz. Orada bir Lens problemi oluşuyor ama hoca onu da yönetiversin artık.
@ shelby
Yazdigin seylerin hicbiri bana cevap degil. Kendi kendine konusuyorsun. Ben kisa boylu stoper olmaz filan demedim ki bence cok zor olur, ornegi de cok azdir.
Lafi degistirmiyorum. Gerekli gereksiz cevap veren sensin. Alakasiz istatistiklerle konuyu saptiran da sensin. Medel'i 10 dakika izleyip alelacele yorum yapan da sensin.
Soyledigim sey cok basit halbuki, bir oyuncuyu yeni diye savunmayin digerini de eski diye yermeyin, populist olmayin. Oynasin ondan sonra konusalim. Daha yerinde bile oynamiyor adam.
Su sartlarda hakli cikan da benim. Janssen'in karsisina koy gor demistim, gorduk.
Hala cikip onun boyu bundan 2 santim uzun, hava topu alma yuzdesi 60.2, 3 santim daha yuksege ziplar bilmem ne gereksiz istatistiklerle konuyu polemiklestiren yine sensin.
Bence de cevap verme artik, kapansin konu.
Bu mac Senol hocaya yazar. Kendisi sakin kalamadigi gibi takimi da sakinlestiremedi. Ne oynadigimiz belirsizdi. Oyuncu degisiklikleri tutarsizdi. Ayrica Fb cok net pozisyonlar da buldu. Penaltiyi vermese bile hakem Ozan topu iceri atabilirdi. Yaldir yaldir kontradan pozisyon bulan Fb'ydi. Biz kuru gurultu saldirdik. Kenardan orta yapmak bile bundan iyidir. En azindan plandir. Macin basindan sonuna kadar plansizdik. Devrede hocanin birseyler yapmasini bekliyordum ama yapmadi yada yapamadi.
Aslinda boyle bir maci ancak elinde Sergen filan varsa kazanabilirsin. Talisca'yla degil.
Unutmadan Josef hayatının oyununu oynamış olabilir veya bizim organize olamamamızdan dokayı öyle gözüktü.
2. yarı biraz daha planlı hücum etsek olabilirdi. Yine de ilk yarıdaki etkisizlik kabul edilemez.
Uçurumdan itemedik. Hakeminde etkisiyle geçen seneki kupa maçının kopyası oldu. Esas sıkıntı olan bunun böyle olacağının belli olmasına rağmen sakin kalamamız. Özellikle caner baskıyı hiç kaldırmadı hep aceleciydi.
Yenilmek birşey değilde başka zararları oldu takıma. Gerilmeden adam gibi oynayıp gitmeyi beceremiyoruz.
Futbol olarakda bence kötüydük bununda ana sebebinin psiklojik olduğunu düşünüyorum.
video hakem uygulaması ne zaman konulacak bu soktuğumun ligine.
hakem hata yapmasa hocanın hatalarına rağmen feneri yenedik. hoca hiç hata yapmasa da yenememe ihtimalimiz büyüktü çünkü hakem bu hatalarla oyuncuların şaftını kaydırıyor maç içinde, sen kenardan istediğin kadar iyi yönet. hocanın affedilmeyecek hatası kendisini attırması oldu, oç dediğini de gördüm sanki. 2-3 maç ceza alırsa o zaman istediğiniz kadar saydırın hocaya. teknik taktik görüşler başka bu iş başka.
Köyü olan Oğuzhan’ın gelecek hafta olmaması. En iyi oyuncumuzdu. Takımı hep ileri taşıdı. Negredo değişikliği süper ama diğerleri çok anlamsızdı. Bu maçı hakem katletti ama Şenol Hoca da dendiği gibi sakin kalamadı. Sakin kalmak ve toparlanmak lazım. Yarın Bursa Galatasaray’a çelme takar ama Fenerbahçeden bişey olamaz. Janseni çok beğendim tam bu ligin oyuncusu herşeyi yapıyor. Maç öncesi rakibe çalışmanın ve buna göre kadro yapmanın ne kadar önemli olduğunu gördük. Penaltılar dışında 2 net pozisyon verdik ama ilk yarı felakettik maalesef maç planı doğru yapılmamış
Hakem berbattı, hoca da kötüydü, hemen unutmak lazım bu maçı.
Bütün cezalara rağmen haftaya 11'imiz şu:
Fabri
Gökhan (Necip) - Tosic - Pepe - Caner
Medel - Tolgay
Babel - Talisca - Lens (Cenk)
Negredo
Trabzonspor'u yenemeyecek bir takım değil bu. Hamle şansı azalıyor belki ama gene de Orkan, Lens (Cenk) ve Pektemek [yutkundu] var.
@shelbyl
hoca saha kenarında olabilecek mi? asıl sıkıntı o. geçen sene cezalı olduğu maçta yokları oynamıştık.
@shelbyl
Bu kadro bugünkünden daha iyi oynayabilir belirteyim (except: Oğuzhan).
Ayrıcana illa ki: 1.71'lik DM mi olur gözünü seveyim yea :)) DM dediğin Atiba gibi 1,87 olacak tüm hava toplarını toplayacak. Atiba'nın bir maçta hava hakimiyetiyle öne çıktığını hatırlamıyorum ama default olay bu hocam naapalım.
Hemen unutup Sali gununr odaklanmak lazim! Sakin kalmaliydik saha kenari da dahil kalamadik. FB yine dev aynasina cikti ve bir kac hafta sonra yine puan kaybederler.. anlamadigim pisirikligimiz ilk yariyi heba ettik FB bize press de yapmadi! Pas ayaklari uyudu! Saldirmamiz gereken maclarda Atiba el freni! Ben Tolgay i daha 60 larda gormeyi bekliyordum atiba nin yerine..
Cenk Kotu babel gol atti ama aldigi paslarla ileriye donecegine yuzunu hep defansa dondu! Kaptanimiz da sahada ki en stresslilerden biriydi! Arkadasi Ismail koybasinin sakatlayici darbesi ise utanc vericiydi! Negredo ve Lens ilk 11 girmeli.. quaresma dan 2-3 hafta kurtulduk, bence 60 dk sonra oyuna surulmesi gereken bir oyuncu... hakemi biris islatsin!
Yorumsuz:
http://www.hurriyet.com.tr/sporarena/derbide-tartismali-karar-negredonun-golu-40588445
FB'li yönetici: "Tekrarlıyorum, bugün hakemden memnuz değiliz ama Negredo'nun pozisyonunun tartışılacak bir yanı yok. Pozisyon 4.5 metre ofsayt. Mart ayı gelmeden ağlamak olmaz".
aynı anda hem 9 kişi kalıp hem de 2*0 yenik duruma düştükten sonra takımın anında gol için saldırması muhteşem bir şey. izlediğim yerde maç bitti diye ortamı terk eden fenerliler götüm götüm geri geldi mekana. şenol hoca taktik teknik konularda eksikleri de olsa da oyuncu koçluğu açısından muhteşem bir insan. futbolcularımızı tekrar havaya sokacağına ve galibiyetlere devam edeceğimize inanıyorum. bu ağır ve adaletsiz yenilgi negredo ve lens'i kazanmamıza vesile olacaktır umarım.
Fanatik gs'li Yusuf namoğlu mhk başkanı olduğu sürece böyle faciaları daha çok yaşayacağız.fikret başkan namoğlu'nu görevden aldırımazsa geçmiş olsun karar verilmiş gs'yi şampiyon yapmak fb'yi hakemlerle her zamanki gibi potada tutmak,nerden'mi biliyorum sezon başından beri hakem atamalarına bakın facia.adam tercihleriyle açık net gizlemeden herkese bu mesajı veriyor beşiktaş'ın bu yılki şampiyonluğu sistemin kabusu olur daha da çirkinleşecek iş.
Aykut Efendi, "Beşiktaş'ın özgüveni yüksek. Başka bir kelime var bunun için ama kullanmak istemiyorum," dedi. Yani "götleri kalkmış" dedi bize.
Mahmut Efendi de hem Caner'in özel hayatından dem vurdu hem de "Mart gelmeden bağırmaya başlamanın lüzumu yok," diyerek bize mart kedisi muamelesi çekti.
Mahmut'u al, Aykut'a vur. Böyle adamlar oldukça ülke futbolu bir yere gelmez. Bunlar para cezasıyla yırtar, Şenol'u da Biliç'e yaptıkları gibi birkaç maç tribüne yolar bunlar şimdi.
Ne Beşiktaş korkusuymuş arkadaş...
Ayıp olacak ama yazmıştım olacakları. Pas ile çıkıp takımı CL'ye odaklı tutacaktık. 3 oyuncu (biri çok iyi oldu) ve tr kaybettik. Yazık! Bu kadar anlam yüklü bir maç değildi halbuki...
FB twitter hesabı en doğrusunu söylemiş:
"Sonucu belli" derbiler serisinin ikincisi için hazırlanan “Efendiniz Biziz” tişörtleri satışta.
@Basar
Doğru söyledin. Baştan beri benimde demek istediğim buydu. Kötününde kötüsü oynayıp en azından bu kadar hasar almadan bitirseydik daha iyiydi. Sürekli adamlar bizi kendi çukurlarına çekmeyi başarıyorlar. Zaten şunu aşmayı öğrendiğimiz gün orada yeneriz.
Hakeme, federasyona saydirmanin manasi yok.
aykut onlemini almis, Babael'le Quarejmayi kilitledi. Ortada da Talisca etkisiz eleman olunca Besiktasin adam akilli bir atagini izlemedik. Kadrosuna, kapasitesine gore gayet guzel oynadi Fener.
Cenkin yerine Babel'in disari alinmasi lazimdi.
Medel bek olacagina Necip sol bek olmaliydi. Cogunuzun salladigindan cok daha iyi sol bek Necip.
Talisca ilk yarida sicinca yerine Oguzhan, arkasina Tolgay gelebilirdi.
Neyse kotu olmadi bu. Ver gazi Fenere, haftaya biyerde puan kaybeder bunlar zaten iki oyunculari cezali.
Bizim de 3 tanesi cezali olacak ama yerine ikameleri var nasil olsa.
GS'nin puan kayiplarini bekleyecegiz.
Mahmut Uslu ergenin teki, FBliler bile ciddiye almaz, Azizle beraber o da gidecek konussun istedigi kadar.
*sag bek Necip demek istedim.
hala önlem alınmamış diyenler var yav.burası almanya,fransa,ingiltere sanrısı var herhalde.2003 2004 sezonu ne çabuk unutulmuş hakemide yenerek şampiyon olamazsın.tamam kendi eksiklerimizi konuşalım ama öbür türlüsüde hayalperestliğin ötesinde kimse kusura bakmasın.sen real madrid ol ali palabıyığı nasıl yeneceksin?
Hakem eyvallah kimsenin itirazı yok ama mesela talisca nın ve babelin etkisizliği hakemin suçu değil. Senin fenerin motive olduğu kadar motive olamaman hakemin suçu değil. Negredo ile başlamaman hakemin suçu değil..Vesaire..
Bu maçtan sonra bu iş taliscasız bir kadroya doğru gider mi ?
şenol güneş'i sezon başında bende eleştirdim bu maçta da hatalar yaptı.Ama bu maçta hakem rezaletini görmezden gelemeyiz,sen yabancı futbolculara silah çeksen bu maça motive edemezsin.sosyal medya hesaplarına bakarsan anlarsın sabahtan akşama kadar varsa yoksa şampiyonlar ligi diyorlar.yaldızlı cümlelerle fb maçına hazırlıyamazsın ha profosyonellik değil dersin,etik değil dersin eyvallah 3 gün sonra hayati avrupa maçı varken kimse fb maçına önem vermez özellikle yabancı futbolcular.şunu söyliyeyim bu düşünce yanlış olsada unuttuğumuz bir şey var biz 3.dünya ülkesiyiz.biz daha juve,barça seviyelerini geçtim.porto benfica seviyelerinden bile fersah fersah uzağız.ayaklarımız biraz yere sağlam bassın.
Juve barça yı zaten ağzımıza almıyoruz canım keşke bir porto yada dortmund olabilsek dediğin gibi ama işte bazı seviyeleri aşmak gerek. Herkes maç başı maaş almayı biliyorsa maç seçmeyecek ama şu fb deplasman işi gerçekten gereksiz çok uzadı. Taa bilicin son sezonundan beri bunlardan iyiyiz hemde kaç kere fırsat geçti elimize. Heleki o emenikenin formayı fırlatıp attığı maç falan..neyse artık belki gs bu sene olurda yenerse bunları o kapıdan bizde gireriz çünkü gerçekten ortasıra anadolu takımlarının gelip çatır çutur maç oynadığı yerde bizim sürekli yenilmemize anlam veremiyorum.
ben geleceğe bakıyorum fenerbabçeyi yenmek yenilmek umrumda değil.yeterki doğru işler yapalım.önü en açık camiayız bırakın biz her yıl şampiyonlar liginde olalım onlar bizi hakemle yenerek sevinsinler.sonra ne mi olur vardar içerde dışarda fb yi öper .çünkü orda ali palabıyık yoktur.liyakat,liyakat,liyakat bizim takım olarak mottomuz bu olmalı işin ehlini başa getirdiğin zaman önünde hiçbir güç duramaz.para önemlidir akılla birleştirdiğin zaman önünde kimse duramaz. fikret orman harika işlere imza attı yanlız ne olur şu scout ekibini değiştirsin
bu kulubun gergin gececegi belli olan derbileri artik kaldirmasi gerekiyor arkadas. herkes hakem falan diyor da hakemden dolayi kaybetmedik. penalti verilebilir, suursuz ilk pozisyonda avrupada olsa hemen atilmisti (ikincisi bence de sari degil.) o atilmasa neto da atilmazdi cenkle gelen fenerli var. atibanin penalti tartisilir ama verildiyse sarı, ismailin direkt kirmizi da bence agir.hakem eyyamciydi ama hakemden dolayi kaybetmedik. 2 sene oldu arkadas quaresma ve taliscanin ayni anda sahada oldugu bir takimdan daha fazla birsey bekleyemezsin.
quaresmaya laf ediyoruz da once hoca kendini dizginlesin bu ne ya ana avrat kufrediyo hakeme biraz sogukkanli olun birader. bu kadar sene sonra iyi kotu oturmus bir kadromuz var, akilli olsak daha da kaliteli bir 11 cikarabilecegimiz bir kadromuz var ama yok hala 3 kirmizi kart.allahtan bu sayede oguzhan yerine tolgay guaresma yerine lens cikicak da neyin ne oldugunu gorucez.
herkese gecmis olsun, siktiredin, fenerin seviyesine dusmeyin
q7'yi dışarda tutuyorum sürekli tekme yiyeceksin sesini çıkarmayacaksın çıkarırsan sarı kart yiyeceksin buna can dayanmaz.etten kemikten adamlar bunlar o işler öyle olmuyor.şaka gibi zayıf takım güçlü takımı şiddetle sindiriyor,hakemi arkasına alarak her türlü provokasyonu yapıyor,hile hurda ne arasan var ve bu futbol maçı.sonra da teknik ekibe futbolculara kızıyoruz hadi bugün takım çok kötü sınav verdi.gs 17 yıl bizim takım 12 yıldır yenemiyor bunda bir acayiplik yokmu yahu,fb hileli mod'da oynuyor sonra da ciddi ciddi analiz yapılıyor,bu hakemleri görüpte maç yorumlayamazassın hakeme rağmen maç kazanamazsın,bugün maçı fb'ye kazandırmakta kararlı bir hakem vardı neyi konuşuyoruz,bizim maçta hoca'nın kadro seçimi, oyun planı ,futbolcuların form durumunu eleştirilem ama o maç bu maç değil dediğim gibi rakip hileli mod'da oynuyor
Yenilince misafirler turemis!
Porto galibiyetine bu kadar yazilmamisti..
Senol Gunes e 5 takima 6 verdim..bir sonraki puanlamada.. Tailsca ve Quaresma da 3 er..bence Caner baskiya ragmen 9 Luk oynadi.. Negredo ve Lens de gayet iyiydi.. Medel e niye salliyorsunuz ki, valbuena gecebildi mi? Yaptirdigi penalti baska ulkede faul bile degil...
Senol Gunes e 5 puan dedim cunku ilk once o sakin kalmaliydi.. O cildirinca takimda sogukkanliligini kaybediyor.
Babel gol atti ama hep Geri oynadi. Adamlarin kendi sahalarinda Ozan okuzu ile 2 pozisyonlari var ve penaltilar.. Baska da birsey yapamadilar..
Sakin kalsaydik ustesinden gelirdik.. Talisca ve Quaresmasiz bir kac ligmaci yapicaz iyi olacak.