.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
28 Şubat 2011 Pazartesi

Iverson'la Son

Oynardı, oynamazdı derken sakatlandı ve ülkesine döndü. Belli bir yaşa gelmiş bir basketbolcu, hele uzun bir aradan sonra döndüğünde sakatlanmama ihtimali sakatlanma ihtimalinden daha azdır. Bir kaç aydır oynayamıyor. Rehabilitasyonuydu, iyileşmesiydi, form tutmasıydı derken sezon sonu gelecek. 

Şimdi dönecek mi, dönmeyecek mi belli değil. 

Beşiktaş teknik heyetinin Iverson yokmuş gibi davrandığına eminim. Zira Iverson gittikten sonra Serkan Erdoğan ve Marcelus Kemp transferleri yapıldı. Iverson'un dönüşü demek Kemp'in varlığını anlamsızlaştıracak. Oysa Kemp geldiği günden beri umut verici ofansif performanslar sergiliyor. Son maçtaki 35 sayılık ekstra performans da, bu takımın önemli bir parçası olabileceğini ortaya koydu.

Bu bağlamda Beşiktaş'ın Iverson gibi bir efsane oyuncuya mı, yoksa Kemp gibi "bugün" katkı veren bir oyuncuya mı ihtiyacı vardı, bunu zaten uzun uzun tartışmıştık. Uygulamalı izlemiş olduk.

Açıkçası Ergin Ataman'ın Iverson'un gidişine hiç üzüldüğünü sanmıyorum. Dönüşüne de mutlu olacağını düşünmüyorum.

Sözleşme detaylarını bilemiyoruz. Beşiktaş'ın yapması gereken Iverson'la güzelce yollarını ayırmak olmalıdır. Reklamsa reklam... Yapacağı buydu, yaptı.
2 Milyon eurosunu da güzel günlerde kullansın. 
Kendisine teşekkür ederiz.

Beşiktaş yenildikten sonra Iverson bile tartışılır. 
Galip gelen Beşiktaş'ın yıldızı Marcelus Kemp bile olabilir. 
Kemp denince akla Marcelus değil, Shawn gelir. 
Oysa Marcelus maç kazandırır, Shawn / Iverson kazandırmaz.

Iverson transferi, Beşiktaş futbol takımının bugününe de ışık tutuyor...
Sporda tek gaye vardır; kazanmak. 
Göze hoş gelip kazanırsan daha iyi olur. 
"Sevinmek için sevmedik" denecek ise, o bir başka mevzudur. Buyrun sevin; "Erhan Güven"

İster acı, ister gerçek...

Beşiktaş kazanmaya mahkumdur...

Zaten yıldız dediğin maç kazandırdığı için yıldız olmuştur.

Kazanan Beşiktaş'ta Mustafa Abi de yıldızdır, kaybeden Beşiktaş'ta Iverson bile 50 kişiye oynar.

10 Yorum:

Zibidi dedi ki...

Geceleri uykumuzdan feragat edip de seyrettiğim adamı siyah-beyaz forma içinde kısa sürede olsa görmek güzeldi...
Gürcanın daha önceki bir yazısında aynı yorumu yapmıştım, tekrarlayayım: Chatman > Iverson

tearkan dedi ki...

valla geleceğine dair söylentiler çıktığında katkı vereceğinden yana pek umudum yok; ama iverson lan bu, gelsin parkenin ortasında dikilsin bana yeter demiştim, hala da aynı düşüncedeyim.

çok şükür efes maçında canlı da izledik kendisini beşiktaş forması içerisinde.

RuFF dedi ki...

Bu takım Iverson'ı bile bitirdi siz hala neyi tartışıyorsunuz.Hiç unutmam 28k modem ile nba com dan en iyi hareketlerini izlemeye çalışırdım saatlerce.
Gençliğimizin kahramanı Iverson BJK forması giydikten sonra dünyada sadece 4 kişide görülen bir sakatlığa yakalandı.
Nasıl bi camiayız nasıl bir lanet bu anlayamadım.

Pamukk dedi ki...

kombine noldu Ruff?

RuFF dedi ki...

Bir yerimize kaçtı :)

Gürcan Ulusoy dedi ki...

dünyada 4 kişide görülen bir rahatsızlık ise, diğer üçü chatman - cevher - fedor çıkarsa şaşırmam :)

Pamukk dedi ki...

uğursuzsun işte Ruff:)

ceyhun dedi ki...

"Sevinmek için sevmedik" denecek ise, o bir başka mevzudur. Buyrun sevin; "guti simao quaresma" :)

Kaan Özaydın dedi ki...

iverson'ı maç kazandıramayacak kadar kötü mü ya? bıyıktay belk iverson'a biraz sorumluluk verseydi her şey çok daha farklı olabilirdi. sanki beşiktaş baskette her sezon şampiyon oluyor da iverson geldi takım kötü gitmeye başladı..

bizandlegis dedi ki...

Super blog and nice writings

Thanks for all posts

Thanks in advance for coming posts...

Keep writing...............

By

Biz and Legis
Lawyer Service online

Yorum Gönder

Ara