.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
6 Aralık 2009 Pazar

Panorama

Bu kadar "geyik" bir post'a bu kadar ciddi bir başlık atmak da benim gibi bir zevzeğe yakışırdı. Neyse efendim, mevzumuz şu: Her hafta, o haftanın yorumları arasında göze çarpanlara burada yer verip; bizleri okuyan, düşüncelerini katmak için vakit harcayan sizlerin emeğini de onore edelim istedik. Burada kâh güldük, kâh ağladık; o tadı damağımızda kalmış anıları tekrar yaşamak arzusu teşkil olunca, bu tarz bir yazının hepimizin gönül çeperlerini titreteceğini düşündük. (trt spikeri modundan çık!)
Haftanın müneccimi: Sertano
Arkadaş, bir tahminin de tutmasın (tutmadı gerçi, ama o da ne bilsin Nihat, Ernst ve Bobo'nun altıpastan kaçıracağını...) Kendisi Fenerbahçe, Manchester United ve de Sivasspor maçlarının skorlarını doğru tahmin etti, bizlerin yüzünü güldürdü, darısı CSKA maçına.
Sertano, yalnız Tabata gol atmaz, söyleyeyim:)
Haftanın Karagöz ve Hacivat'ı: Pamukk ve Ruff
Diyalogdan alıntılar aşağıdadır, fazla söze gerek yok. Fazlası için Beşiktaş - Diyarbakırspor maç post'una gidebilirsiniz.
Ruff - amin yapma pamuk yeter :)
Pamukk - rica etsem @ruff ı dışarı atabilir misiniz :D ulen ömrümüzü yedin totemlerinle be kendine bak sen ben gerçekleri söylüorum
Ruff - sen Beşiktaş ın maçlarını kazanmasını istiyorsan hiçbir maça gelmemelisin.Ne kadar uğursuz olduğunu ben biliyorum ama burdaki arkadaşlar henüz farkına varamadılar :)
Pamukk - insanları rahatsız etme feyse gel :p gıcıksın da uğursuzsun da
Haftanın totemcisi: rogerio da silva bobo
Hani her türlüsünü yaptık da, Yorumlar kısmının altına NTVSpor'dan maçın canlı anlatımını kopyalayıp kopyalayıp yapıştırmak akla gelmemişti. Çıta yükseldi, daha farklı fikirler bekliyoruz artık siz totemcilerden!
Haftanın Pollyannası: Bellamy.
Kendisi dedi ki: "Tabata-Murat Ceylan takası olsa da devre arası para boşa gitmese hiç olmazsa."
Ah be abi, keşke diyoruz biz de... Ha olur da bu dediğin gerçekleşir, o zaman aynen yutarım ben bu yazdığımı.
Haftanın Cincon(!)lusu: belgarath
"filip deme şuna :( rüzgarın oğlu holosko..." Şu yorum hanginizin içini titretmedi ki?
Haftanın en güzel laf çarptıranı: Cherubim ve Schumy
Cherubim: "Nobre ile Delgado'nun pasaportları değiştirip Nobre'yi yollayalım. Galatasaray'dan da yardım alırız Delgado'yu Nobre hüviyetinde oynatmak için, adamlar tecrübeli.." Böyle ince çalışmalar takdir edilir. Yeter ki "i.ne X, g.t Y, verdik koyduk, siz de aynısınız lan!" falan demeyelim.
Schumy: "Nankörlük yapma 2 kupayı unutma :D" Her ne kadar orijinal sözden biraz sapılmış olsa da, Yılın Spor Adamı ödülü adayı Yıldırım Demirören'e "vefasızlık" yapacak olanlara tokat gibi bir yanıt.
Haftanın analistleri: "Kim Gider???"ciler
O post'un altına satırlarca yorum yazan, analiz yapan, fikir beyan eden herkese teşekkür ederim kendi adıma da, hepsini okuyacağım diye canım çıkmıştı yahu!
Haftanın nostaljik'i: atesdide
Biz Tek Çocuğuz post'unun altında anlattığı "Sebahattin Abi"li hikayesi yüzlerde bir tebessüm bıraktı.
Yaşam Boyu Başarı Ödülü (ikinci bir emre kadar sabittir): theotheo
Muhtelif zamanlarda gelip blog'u karıştıran, troll mü gerçek mi bilemediğimiz theotheo adlı okuyucumuz, "Diyarbakır ve Çarşı" post'una gene yorumlarıyla damgasını vurdu. Bu istikrarı göz ardı etmemek lazım. (Sakın adama cidden ödül verdiğimizi düşünüp onu taklit etmeyin, bir tane theotheo yeter :)
-----------------
Evet sevgili okuyucular, bir ödül töreninin daha sonuna geldik. Gözümden kaçan yorumlar olduysa özür dilerim, takdir edersiniz ki neredeyse 1000'e yakın yorum gelmekte her hafta. Unutmadan, tabii ki siz de herhangi bir zamanda herhangi bir yorumu ödüle aday gösterebilirsiniz. Sevgiler, saygılar.
Ailenizin zevzeği shelbyl.

12 Yorum:

lakerda dedi ki...

Güzel olmuş shelbyl.

Bizim gibi boşa kalan zamanında, buraya ciddi emeğiyle, makarasıyla, alternatif fikirleriyle zaman zaman trollü ile birşeyler paylaşmaya çalışan arkadaşların yorumlarının -hepsinin okunması imkansız olsa da-
birçoğunun okunduğunu, değerlendirildiğini bilmek bizler iyi bir motivasyon olacaktır eminim.

esperanza dedi ki...

Haftanin Karagoz ve Hacivatini tebrik ederim :))

jtr dedi ki...

(ertem şener mode on)ödül kazanan arkadaşları her yerinden öperim (erdem şener mode off)

Lakin ben theotheo'yu bu blog un düzenli yazarlarından birinin yarattığı bir karakter olarak düşünüyorum,bir nevi alter ego.

Ha yamuluyosam kusura bakmasın kendisi.

Abdullah dedi ki...

herkesin amacı, beşiktaş'ın çok iyi yerlere gelmesi... ve yine herkesin bu amaca nasıl ulaşılacağı hakkında fikrini beyan etmesi normal... bu yorumların yetkili mercilerce dikkate alınmasını gerçekten çok isterdim...

shelbyl dedi ki...

@jtr

Eger oyleyse linc ederiz abi kendi aramizda.

Aslinda benim bir tahminim var da, kendisine yonelik "Abi sen bu sanal kimlikle burada yazan adam miydin?" sorularimi cevapsiz biraktigi icin emin olamadim. Ama o varsayimla ilerliyorum.

Uzun lafin kisasi, theotheo gercek, ve de cok tutarli bir karakter eger benim dusundugum kisiyse.

theotheo dedi ki...

ödül için teşekkürler, gençler.

benim amacım karakartalın iyi yerlere gelmesi, yüksekten uçması, tek isteğim budur. bunun için ne gerekirse onu yaparım.

umarım bi gün kim olduğumu öğrenirsin shelbyl, ancak o gün geldiğinde benim gerçek yüzümü görebilirsin ve korkaklar benim yüzümü asla unutmazlar.

ezel dizisini izledim gençler kusuruma bakmayın zuhauha:))

threepoint dedi ki...

teocum selam.
çarşı ve diyarbakır başlıklı posta bir göz atabilir misin?

jtr dedi ki...

theotheo nun "şeytanın avukatlığı" na soyunduğu her halinden belli.

Fazla kasmaya gerek yok:)

sertano dedi ki...

haftanın müneccimi olarak theotheo'nun gerçek kimliğini açıklıyorum: tabata!

RuFF dedi ki...

Pamuk maça gelmesin, kazanamayız, bir tane Beşiktaş var herkes taşın altına elini sokmalı dedim ama maalesef dinletemedim.
Maça geldi ve liderlikten olduk :|

Jokond dedi ki...

RuFF haklı çıktı pamukk. Burada veryansın etti, isyan etti ama dinletemedi.

Pamukk dedi ki...

kendi uğursuzluğunu bana yıkıyor Ruff sorarım kendisine geçen sene niye uğursuz değildim, bu sene kazanılan maçlarda niye uğursuz değildim. onun totemleri ve şom ağzı yüzünden yenemedik. bütün maç kafamı yedi çık git-berabere biticek diye, 40kere söyledi ve oldurdu.Ruff gelmesin maçlara ya da ağzını bantlasın şom ağızlı uğursuz..:|

Yorum Gönder

Ara