.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Mart 2009 Pazartesi

Gökhan Güleç

Enteresan oyuncuydu şu Gökhan Güleç. İlk geldiğinde tamam dedik, italyan santraforlar gibi bi santraforumuz oldu. Yıpratıcı, mücadeleci, fırsatçı, kuvvetli, ısrarcı... Gerçekten de öyleydi bir süre. İzmir'de kupa sevincimizde attığı golle ve enerjisiyle büyük katkısı olmuştu. Sonra o sezon bitti ve yeni bir sezon başladı. O yeni sezonda ise Gökhan'ın adı vardı ama kendisi yoktu. Ben kendisini potansiyeli olan bir oyuncu olarak görmüştüm. Nasıl olmuştu da yanılmıştım hala anlayamıyorum. Bu adam bize o ışığı hiç vermemişmiydi? Biz Gökhan'ın oyununda neye tutunmuştuk? Şimdilerde Bursaspor formasıyla kaçırdığı abuk subuk, attığı hayvani golleri beraber izliyoruz. Bir garip futbolcuydu yani Gökhan. Bir sezon var, bir sezon yok. Bir maç var diğer maç yok. Bir pozisyon var, diğer pozisyon yok... Şu sahaya çıkışına bakın... Esniyor olma ihtimali olmayacağına göre, ne yapıyor bu Gökhan? Gökhan'dan bir şey anlayanınız var mı Allah aşkına..?

5 Yorum:

Adsız dedi ki...

ben bursada oturuyorum bjk liyim. sık sık giderim bursa maçlarına bu adamdan taraftar nefret ediyor. bunun eski bjk li olmasıyla alakası yok. tamamen oyunyla alakalı..ertuğrulda bjk den geldi ama taraftar benimsedi. ilk yarıya çok iyi başladık. hatırlarsanız bursaspor 5 te 4 yapmıştı. o zaman güvenç kurtar vardı. ama taraftar kurtardan memnun değildi. bu hafta fenere gene yeniliriz. eskişehiri yendik işi sağlama aldık.. ondna birşey beklemiyorum. gene adamlara sezonun en kolay maçı olur.

kaba şimşek dedi ki...

türk futbol tarihi, "işte bu adam!" diye bizi heyecanlandırıp, daha biramızı bitiremeden yok olan topçularla dolu. bu da onlardan biri. beşiktaşlıların şanssızlığı, tuttukları takımın, futbolumuzun bu güzide kofti starlarının büyük çoğunluğuna ev sahipliği yapmasıdır.

Adsız dedi ki...

gökhan iyi futbolcu olabilir-di...
geçmişler olsun...

iyi bir teknik adamın elinde geç kalınmış olsa da bi halt olabilirdi..

tigana istemişti onu..tigana keşke onu da alıp bi yerlerde adam etmeye çalışsaydı da milli takım bir forvet kazanmış olsaydı.

Soyle bir gariplik var. Bir futbolcu bir sezon cok iyi oynayip, diger sezon kayipsa; ya o sezonki performansi yalandir, ya da yazin ilginc seyler olmus, bu adamin psikolojisi bozulmustur. Iyi oyundan kastim gol atmak falan degil, adam oynamiyordu ya resmen, kosmuyordu, isteksizdi. Bu kadar buyuk fark "sezonsal performans farki" ile aciklanamaz.

Nedir? Ailevi sorunlar, maddi kriz, borc batagi, icki, kumar, uyusturucu; neydi acaba adamin sorunu?

Besiktas'ta biten gencler kulubune bir uye daha katildi, o oldu. Belki hala umut vardir, sirf attigi gollere bakarak yorum yapmak yanlis olur.

Gökhan dedi ki...

ben ilk sezonunda basarılı olmasını biraz da o sezon takımın iddaasız kalmasına ve gökhan ın rahat bir kafayla maclara cıkmasına baglıyorum.üzerindeki sorumluluk ve stres artınca o baskıyı kaldıramayan bir cok oyuncudan biri oldu.

Yorum Gönder

Ara