.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

18 Ocak 2009 Pazar

Merhaba

Sözlük formatına sıkışmadan Beşiktaş için birşeyler yazmak, ama yine aynı ortamda bulunmak... Kulağa gerçekten hoş geliyordu, entryi görünce de direkt beautiful freak'e madem sen davet etmiyorsun, ben kendi kendimi davet ediyorum dedim, ne de olsa ora bura şura, hepsi bizim değil mi... Siyah beyazın karasından başımızı kaldıramadığımız şu yıllarda, eskileri yazmayı görev etmeyi umut ediyorum, ki işimin en yoğun döneminde olduğum günlerde... Eskiler dediysem, Baba Hakkı, Sanlı Kaptan, Vedat abi zamanları değil, Samet'in antrenörlüğe yatay yapıp, Mrkelanın sırp diye suçlandığı zamanlar. Fener alınca yugoslav olan oyuncular, Beşiktaş alınca nedense Sırp diye suçlanıyordu, kaldı ki birini Sırp diye suçlamak da ne saçma bir şeydi. Ama suçlanıyordu işte, şimdilerde bakıyorum, en azından Sivas taraftarı Baliliye sahip çıkıyor, ülkesine kahrolsun diye haykırsalar da, ona yaşasın diyerek... Garip bir merhaba oldu, ekleme olarak söyleyeyim, ilk kez bir blog'ta yazıyorum, arada sözlük formatına yatay yaparsam şaşırmayın...

Ara