.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

3 Haziran 2008 Salı

Sirkülasyon Tam Gaz


Borçlan babam borçlan... Bir sezon önce Mehmet Yozgatlı'yı al. Faydalan-Faydalanma bana ne, faydalansaydın. Faydalanamayacaksan almasaydın, karpuz muydu bu kestin de bozuk çıktı. Sonra onu serbest bırak Ekrem'i al. Sezon sonunda da taraftarın istemediği oyuncular listesine ekle onu da gönder. Gönder ki yenisini alabilesin başkanına da daha derinden bağlanabilesin. Yoksa başkana borcun falan azalır sonra kim Beşiktaş'a başkanlık edecek...

4 Yorum:

Adsız dedi ki...

mehmet yozgat'liyi almak ekrem dag'in da alinmasinin yanlis oldugunu gostermez. duygusal davraniyorsun jessie. hicbirimiz bu yonetimi istemiyoruz.

soyle sorayim o zaman. ekrem dag'i demiroren degilde yeni gelen yonetim alsaydi ayni seyleri mi dusunurdun?

Adsız dedi ki...

ekrem dağ geçen sene de ekrem dağ idi, neden yozgatlı tercih edildi? soru: kalite olarak farkı olmayan iki adamdan birini gönderip diğerini bonservis ödeyip almak ne kadar mantıklıdır?

Adsız dedi ki...

zaten onu diyorum jessie. yozgatli'nin alinmasi hata. demiroren'in klasik aziz'e gol atma cabalarindan bi tanesiydi. bence bu sene izledigimiz ekrem dag yozgatli'dan cok daha yararli olur.

Adsız dedi ki...

olabilir ama sen de seneye ekrem'in serbest bırakılıp başka bir kanat oyuncusunun peşine düşülmeyeceğinin garantisini veremezsin sanırım. ben ekrem kötü futbolcudur demedim. yozgatlı alındığında da kötü futbolcu dememiştim zaten. ekrem değil, ribery alınsa başarı zor

Yorum Gönder

Ara