.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
14 Eylül 2016 Çarşamba

Karne: Benfica 1 - 1 Beşiktaş


Goller: Anderson Talisca (90')
En iyi üç: Anderson Talisca, Dusko Tosic, Caner Erkin
En kötü üç: Ricardo Quaresma, Tolga Zengin, Oğuzhan Özyakup

Karne:

Şenol Güneş6.6
Beşiktaş6.7
Benfica6.2
Milorad Mazic5.7


Tolga Zengin4.8
Dusko Tosic8.1
Marcelo Guedes6.7
Adriano Correia (63')5.6
Andreas Beck5.6
Atiba Hutchinson6.7
Gökhan İnler6.4
Oğuzhan Özyakup (46')5.1
Caner Erkin6.7
Ricardo Quaresma4.4
Vincent Aboubakar (81')5.1


Anderson Talisca (46')8.5
Cenk Tosun (63')6.6
Olcay Şahan (81')6.2


Takım Ortalaması6.2

Anket: 88 kişinin katılımıyla tamamlanmıştır. İlginiz için teşekkürler.



1 Yorum:

sports guy dedi ki...

Olaya once quaresma uzerinden yaklasayim.

Tamam birader anladik portolusun, icinde saglam bi benfica nefreti var ki taraftar da tepki gosterdi sana, belli ki karsilikli bu hisler.

E iyi de birader bunun karsiligi ucmak midir? 25 yasina donecegini ummak midir? Nedir yani?

Her duran topa kos. Kanatta top öldür, fundamental hatalarin tamamina yakinini tek maca sıkıştır. Bu mudur yani?

Umarim bu benfica macina ozeldir. Ben 2016 yilinda kendini 2011de zanneden quaresma gormek istemiyorum ya.

Neyse, macin benim acimdan en kotusu kim belli olmustur bu aciklamalarla :)

Inler tahminimden kotuydu, ozzy'den 10 olmayacagi yine ortaya cikti, olcay'a kufur edenler yine ders almadilar, ah cenk ah, aboubakar'in kondisyon eksigi var(neden?), tosic sahane top oynadi falan filan..

Ha bi de kale var. Macin bence en kotusu, macin diger kotusunu en kotu olmaktan anca boyle kurtarabilirdi. Yapip yapacagim tek yorum bu o konu hakkinda.

Yorum Gönder

Ara