.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

31 Aralık 2013 Salı

Transfer dönemi post'u

Yorumlarda dilediğince tartışınız. Yorum sayısı çok artarsa, yorumların highlight'larını alıp yeni bir post açar, orada devam ederiz.

Mutlu yıllar.

Not: Devre arası puan değerlendirmelerini de elbet yapacağız.

106 Yorum:

Adsız dedi ki...

bodozlama dalayım o zaman. RONALDİNHO.
gelsin abi. idealimi bile belirledim ben.
TOLGA - TARIK, SİVOK, LESCOTT, MOTTA - HUTCHİNSON, OĞUZHAN (VELİ) - GÖKHAN, RONALDİNHO, OLCAY - ALMEİDA

theotheo dedi ki...

fernandes-almeida-lescott-ronaldinho-adebayor-essien

bu takımı kurmak dileğiyle. ve tabiki bu takımın başına yakışır bir hoca ve koordinatör getirmek.

mesela.

mustafa denizli-sergen yalçın ikilisi.

Mayor dedi ki...

Gule gule fernandes hosgeldin Ronaldinho.
Zaten Fernandesin Roni'nin yaninda oynamasi kadar gereksiz bir hareket olamaz. Bu transfer de yapilacaksa Ferdi'ye su dakikadan sonra verilecek ancak bir tesekkur plaketi olur.
Geri dortluyu bilmem ama MOTTA - HUTCHİNSON, OĞUZHAN (VELİ) - GÖKHAN, RONALDİNHO, OLCAY - ALMEİDA yikici guc olarak huzurlarinizda.
Olcay, Gokhan alternatifleri de bakilmali bu arada.

du, levande dedi ki...

ronaldinho gelirse gökhan'ın yerinde oynasa daha iyi olur gibi geliyo bana.

tolga / serdar - sivok - lescott - motta / veli - atiba - oğuzhan / ronaldinho - almeida - olcay

YSY dedi ki...

Abiler durun yav ronaldinho falan daha gelip gelmediği belli değil adamın. Gelirsede eğer, fernandes mali yük açısından gider gibime geliyor.

Bence birde şu takıma adam gibi sağ bek ve forvet alırsak iyi oluruz ama yıkıcı güç olmayız. Bizim taraftarın beklentisi anında yükseliyor buda gs maçında olduğu gibi sahaya boşalma olarak gerçekleşebiliyor. Aman diyeyim kim gelirse gelsin gaza gelmeyelim. Sonuçta beşiktaş bu :)

blainvewol dedi ki...

Yıldız transfer olayına sıcak bakmasam da Ronaldinho denince insan bir heves ediyor tabii. Almeida ile şöyle aman yarabbi diyorum....

Adsız dedi ki...

yapılanmmanın 1. kuralıdır tecrübeli oyuncu. genç ve dinamik bir takımımız var zaten. eğer lescott ve ronaldinho gelirse bu takım ciddi sınıf atlar. avrupa'da söz sahibi olabilmek için oynar. muhammed de takımda kalmak için kıçını yırtar. çok önemli 2 transfer olur. bu arada ben lescott'un bittiğini düşünüyorum. yarın açıklanır gibi geliyor...

Burada önemli olan kariyer , tecrübe değil.Liderlik.

Ronaldinho liderlik yapabilir mi bilmiyorum.

Zaten bir yanım koy g.tüne diyor , Ronaldinho lan boru mu dercesine.

Zamanında en dombili halyle Ronaldo gelecek demişlerdi de İdris Naim Şahin'i gördüğüne sevindiğine bakanı ikna etmeye çalışan vatandaş gibi takla attıydım.

theotheo dedi ki...

https://www.ntvspor.net/haber/futbol/100692/bilic-7-ismi-kadroda-dusunmuyor

yıldız escudeniz gidiyo beyler hahahahaha

kma dedi ki...

serdar kurtuluş'tan tigana bir zamanlar iyi bir önlibero yaratmıştı. sonra ciddi bir sakatlık geçirdi ve o tempoyu tekrar yakalayamadı, gönderildi.

bu sene orta saha sakatlıklarından sonra hiç kimsenin aklına gelmedi. eminim sağ bekte olduğundan daha çok verimli olur orta sahada. gerçi onun sağ bek performansı bir ölçü de olamaz. yoldan geçen adamı koysan daha iyi olabilirdi.

ah hilbert ah. lk yarı sadece hilbert olsa 5-6 puan yukarıda olurduk.

Unknown dedi ki...

ronaldinhonun gelecegini sanmıyorum.gelirse seviniriz.lescott ve kaboul isimleri geçiyor.ikisi de ağır oğlu ağır adamlar.

planck dedi ki...

yıldızlı yaldızlı adamlar değil ingiltere, almanya, ispanya ve italya liglerindeki baş veya başaltı takımlarda kaptanlık yapmış 30-32 yaş civarındaki topçular kabulümdür. roni için klübün kasasından 2M€'nun üstünde para çıkarsa kabulüm değildir. sonuçta g.amerikalı arkadaş, güvenemiyorum.

Arcadio__ dedi ki...

Sadece takımın çok koşan yapısına uygun fakat mücadeleci ruhu yüksek 2 transfer istiyorum. Biri gol vuruşlarıyla iş bitirici, topu önüne aldığında tribünleri ayağa kaldıran İlhan gibi. Diğeri Velinin yanında mücadeleyi üst düzeyde tutan ve rakibi açacak cinsten bir oyuncu. Bu profil fernandes olabilirdi ama biz onu 10 numara gibi oynattık. Şu anda kendisini takımın lideri sanıyor ve mental olarak kaldırabileceği bir yük değil...

Unknown dedi ki...

stadın son durumu için yüklenici firmanın twitter hesabına bakabilirsiniz..

https://twitter.com/ciceklerinsaat

Unknown dedi ki...

ayrıca yeni stat ile ilgili olarak şu hesapta oldukça güncel duruyor..

https://twitter.com/yeniinonustadi

helldoradotcom dedi ki...

Ronnie'nin bizim ligde yiyecegi tekmeleri dusunebiliyorum dogrusu. Yildiz dusmani kompleksli Turk Hakemleri de Ronnie tekme yedikce iclerinden bir oh cekip sari kart bile gostermeyecekler. Bence gelmesin Ronnie. Koy yoluna Mercedes almaktan oteye gecmez. Yillar sonar combine aldigim bir sezonda cok izlemek isterim ama kulubun cebindeki son 3 kurus'un da gitmesine icim el vermiyor. Onun yerine alabiliyorlarsa Batalla'yi alip Ferdi'yi koyversinler. Stad acilana kadar fazla para harcamadan CL'e gitmenin bir yolunu bulabilirsek buyuk is basarmis oluruz. Fener'in olmadigi da dusunulurse 3. olmak yetiyor. O yuzden ayagimizi yorgana gore uzatmakta fayda var. Yoksa kim istemez Ronaldinho'yu amk!

cochise dedi ki...

Dostlar ve dost olmayan zat; yaklaşık 40 oyuncudan oluşan yazın bonservisi bitecek oyuncular listedi hazırladım. Genelde yaşlı isimleri koymadım. Bu adamların bonservisi biteceğinden bu aralar da uygun fiyata düşürülebilir diye bu posta yapıştırıyorum. sayfalarca goygoy yapabiliriz. bize yedirmeyecekleri belli isimler de var ama umut fakirin ekmeği.
Not1: Bir ya da ikisinin yeni sözleşme imzaladığını duymuştum ama listeyi güncellemeden kim olduklarını unuttum.. hayırlısı..
Not2: Ronaldinho başka kimseye benzemez, oyun/liderlik vs. hiç şüphem yok. Benim için tek sorun hakemler ve yiyeceği tekmeler. FB ya da GS olsa bu durum sorun olmaz belli sebeplerle ama bizde iş böyle değil. Hiç unutamıyorum hakemin gözü önünde Egemen, Gutinin aşil tendonuna basmıştı faul bile vermemişti. Lescott ise kağıt üzerinde sınıf atlatır gibi ancak alıcı gözle hiç izlemedim ve biraz ağır/kalın belli bir oyuncu olduğu söyleniyor. tabii PL'deki hızla burası bir değil...

cochise dedi ki...

Türkiye
1. Cenk Tosun (22)
2. Veysel Sarı (25)
3. Tarık Çamdal (22)
4. Yalçın Ayhan (31) (Vasat ama tecrübeli. Kadroyu derinleştirmek amaçlı)
5. Elyasa Süme (30) (Kadroyu derinleştirmek amaçlı)
6. Orhan Gülle (21) (Al gülüm ver gülüm)

Almanya
1. Diego (28)
2. Mame Biram Diouf (26) –Forvet
3. Ibrahima Traore (25) – Sol Kanat
4. Rafinha (28) – Sağ Bek **
5. Celozzi (25) – Sağ Bek
6. Rincon (25) – Ön Libero
7. Tom Tyrbull (20) – Ön Libero
8. Koray Günter (19) – Stoper/Ön Libero
9. Kehl (33) – Ön Libero (Ernst Etkisi?)
10. Kenan Karaman (19) - Forvet
11. Arif Ekin (18) – Sol Kanat

İngiltere
1. Vidic (32)
2. Ashley Cole (32) Bence hala üst düzey bir sol bek, tecrübe kadar defansa
3. Bendter (25) (Hiç ısınamadığım bir tip ama fizik, hava topu, futbol bilgisi üst düzey; skorer adamların önünde iş yapar ama kendisi skorer olabilir mi?)
4. Craig Gardner (27) – Orta saha
5. Jack Kolback (24) - Orta saha
6. S. Larsson (28) Orta Saha (İstikrarlı, sağlam, tecrübeli bir oyuncu)
7. Chris Bunt (29) – İyi bir sol kanat oyuncusu, biz AMC’ye çeviririz onu.
8. Thomas Ince (21), Sol Kanat, çok yönlü, ama bize yedirmezler. Yine de denemeye değer..

Fransa
1. Menez (26) – Sağ kanat. Yedirmezler normalde ama popüler isim için göz ardı edebilirler.…
2. Blaise Matuidi (26) – Orta Saha. Hiçbir koşulda yedirmezler %99.
3. Dja Djedje (23) – Sağ Bek
4. Gomis (28) – Forvet. Hiç sevmem ama herhalde iş yapar..
5. N’guemo (28) – Ön libero (3 sene önce burs niyetlenmiş ama alamamış)
6. Jimmy Briand (28) – Sağ Kanat
7. Yann Jouffre (29) – Sağ Kanat (3 yıldır gol asist toplamı 10 ya da üzeri)
8. Nicolas Maurice-Belay (28) – Sol Kanat
9. Vincent Nogueira (25) – Orta Saha
Diğer
1. Carles Planas (22) –Barcelona B takımının sol beki.
2. Vladimir Bystrov (29), Sağ Kanat, zenit
3. Christian Noboa (28), Orta Saha, Dinamo Moskova
4. Makeev, (24), Sağ Bek, Spartak Moskova
5. Jucilei (25) ön libero, ön libero, Anzi
6. Elderson (25), Sol bek, Braga (yıl başında da adı geçiyordu, sanırım Motta’dan daha iyi)
7. Fernando (26), Ön libero, Proto. Yedirmezler.
8. Teymourian (30), Ön libero, Esteghal-İran,
9. Eliseu (30), Sol Kanat, Malaga, gerçekte çok maçını izlemedim ama oyunlarda yardıkça yardıran bir tip.
10. Guillermo Matías Fernández (22), orta saha, Rosario; gelecek vadeden bir tip ama gece hayatına dalacağı garanti
11. Mateo Musacchio (22), Defans, Villareal
12. Ibai Gomez (23), Sol Kanat, Bilbao
13. Patrick Ebert (26), Sağ açık, Valladolid, çok iyi istatistikleri var
14. Ahmed Fathi (29), Sağ bek, Al Ahly, çok tecrübeli bir oyuncu, bizim orta sıra takımlar için düşünülebilir.
15. Joaquín Boghossian (26), Forvet, Quilmes, 1.97’lik dev bir ara popülerdi bayağı gözden düşmüş, yedeklik.
16. Van Damme (30), Sol Bek, Standart Lüttch, Hepimizin bildiği tecrübeli, kaya gibi bir sol bek.
17. Hannes van der brugen (20), Gent, Orta Saha, genç yetenek aday adayı
18. Anastasios Papazoglou (25), Olympiakos’un rotasyon Sağ Beki, Serdar’dan iyidir herhalde..göbekte ve ön liberoda da oynuyor
19. Piotr Zielinski (19), AMC, Udinese, Genç yıldız denememizi bari beleşe yapalım..
20. Luca Antonelli (27), Sol Bek, Genoa, tecrübeli, İtalya milli takımına kadar yükselmiş bir oyuncu
21. Cambiasso, Pirlo; ikisi de 36 yaşına kadar üst düzey oynar bence ama alınırsa o kadar çok spekülasyon yapılır ki en ufak olumsuzlukta bağırtılar yükselir..

Deniz dedi ki...

Ronaldinho gelecekse kalan 10 oyuncunun at gibi fiziği olması lazım, Ozzy onun yedeği olur o durumda. Ronaldinho+Ozzy'yi beraber oynatmak intihar.

sherlockholmes dedi ki...

muhtemel transferler gerçekleşirse yabancı sınırı başa bela olacak.

gelmesi muhtemel isimler

tarık çamdal
ronaldinho
lescott

eğer bunlar gelirse muhtemel 11

tolga-serdar-sivok-lescott-tarık
atiba-veli-fernandes-ronaldinho
olcay-almeida


yedek kulübesindede gökhan töre-kerim frei-oğuzhan özyakup gibi oyuna etki edebilecek isimler yer alır. mottaya tribün yolu görünür yabancı sınırından dolayı.

bence almeidayı yedekleyebilecek yerli bir isim de şart. cenk tosundan başka çıkar bir yol görünmüyor. bir dönem gündeme gelen samed yeşilde olabilir bu isim.




cochise dedi ki...

@sherlockholmes
Samed yeşil çok daha potansiyelli olmasına rağmen ligi iyi bilen, bizim de bildiğimiz üstelik fizik kalitesi de iyi olan Cenk Tosun'u tercih ederim. Üstelik yıl sonu sözleşmesi de bitiyor...

Tarık bildiğim kadarıyla sağ ayaklı, rahatlıkla sağ bek de oynar gerektiğinde serdar dışarı motta içeri; tarık da sağa geçer ferdi yerine oğuzhan oynar...

sherlockholmes dedi ki...

cochise

haklısın cenk daha mantıklı.

ozi-ferdi-roni rotasyonlu kullanılabilir. benim düşüncem roni ile başla ondan 50-60 dk faydalan sonra oziyi al. sonuçta ikiside 90 dakikayı kaldıramaz.

Fernandes ile Ronaldinho'nun aynı anda kadroda olması mümkün değil.

Escude-Eneramo gidiyor zaten.

Beşiktaş'ın yerli stoper alması şart , Toraman'ın affedilmeyeceği belli olduğuna göre. Bu da Selim Ay veya Akhisar'da ki Uğur Demirok olacak gibi görünüyor.

Rize Sezer'i istiyorken bence Koray'a talip olunabilir.Farklı özellikleri var.Veysel , Serdar'dan çok daha fazlasını katacak adam değil ama Beşiktaş'lı olması bir avantaj.Uzun süredir taraftar futbolcumuz yok.Gerçi ben Holosko'yu o kategoriye koyuyorum aslında :)

Bir sürü adam alacağımıza şu tesisleri yaptırsalar önce çok daha iyi olacak.

sherlockholmes dedi ki...

Övünç

hacı fernandesle roni neden aynı anda oynayamıyor. koy ferdiyi ön libero oynat tamamdır işte. oğuzhanla ferdi oynarken roniyle neden oynayamıyor. premier ligde maç yapmıyoruz ki. fenerin 8 forvetle oynadığı ligde maç yapıyoruz. anlamıyorum şu olayı.

Ferdi-Ronaldinho'dan Selçuk - Sneijder çıkmaz.

Adamın yapısında var ama kendisi o işlerden emekli oldu.Gamsızlıkta üstüne yok.Ben genel itibariyle Beşiktaş'ı ciddiye almadığını düşünüyorum zaten.

Mesela Tabata'da çok hata yapıyordu ama gamsızlıktan yapmıyordu.Çok fazla denediği için yapıyordu.Pozisyon yaratmaya çalışırken hata yapıyordu.Ferdi öyle değil.Tamamiyle umursamazlık kaynaklı hatalarının çoğu.

Senin Fernandes'in ön libero olmasından yana ümidin var mı ? Benim yok.

sherlockholmes dedi ki...

övünç

haklısın bu gamsızlıkla elbette olmaz ama denenmeye değer. burda iş bilice düşüyo eğer muhtemel transferler yapılırsa göreceğiz takımı motive edebilecek mi başarı için. ferdiyi 10 numara oynatma sevdasından vazgecip asıl mevkisi ön liberoda savaşmasını sağlarsa roniyle birlikte keyif veren bir takım olabiliriz. oğuzhan ve ronaldinho birlikte olmaz bence ama motive bir ferdi her türlü oynar.

sherlockholmes dedi ki...

yalnız böyle transferler gerçekleşmeden yorum yapıyoruz. şimdi ne roni ne de lescott gelir başkan semih şentürkle yektayı alır kalırız öyle :))

Selim dedi ki...

Mateo Musacchio yu FM den bilirim yıldız defans olur bir kaç seneye FM de; baş altı takımlardan birine gider muhtemelen.

du, levande dedi ki...

ronaldinho'yu ortasahada kullanmaya gerek yok bence. ya sağ kenarda oynar ya da o sol kenarda oynar olcay sağa geçer. ortasahamız da veli-atiba-oğuzhan olur. bu üçlü şu an için bile bence yeterli zaten, bi de ileri üçlüye ronaldinho katıldığında üç tane skorer oyuncu olunca gayet iyi bi ortasaha olur.

helldoradotcom dedi ki...

istatistikler Oguzhan'in uzerine gelecege yonelik plan yapilmamasini emrediyor. Adam 1 mac var 3 mac yok. Kendisini cok severim, Necip'yen sonar formama ismini yazdiridigim adamdir ama devamliligi var dersek Olcay'a ayip etmis oluruz. O yuzden oguzhan hep varmis gibi dusunup ortasahayi buna gore kurgularsak hata etmis oluruz. Oguzhan da olursa ne ala diye dusunup ona gore saglam bir ortasaha kurmak gerekir. Ronnie sag veya sol acik oynarsa arkasindaki bek Cafu olsa yine de siritir. O yuzden Ronnie forvet arkasi veya forvet oynar.

alper dedi ki...

Ronaldinho uçaktan top sektirerek insinde alem topçu görsün amk. yav.Ulan Ronaldinho bu yav boru mu beğenmeyen BJK ya istemeyen bence açık ve net yazıyorum fitbol maçı izlemesin.Ronaldinho'yu alırsın BJK gibi vasat fitbolculardan oluşan takıma diğer topçulara koşun ölün terleyin terlemezseniz ebenizi bellerim dersin bu kadar basittir top oynamak.Hergün kramponlarını bir fitbnolcuya tanıtırsın başkası antrenman sahasına sırtında taşıyarak getirir diğeri antranman bitimi sırtında taşıyarak duşa götürür biri duşta sırtını keseler bu kadar net.Fernandes,Sivok,Ricardinho,Q7,Veli lerin yıldız dendiği takımda Ronaldinho sağ ayak başparmağını çimelere değdirse kuyruklu yıldız olur.Gelsin bak iyi bile demiyorum vasat hatta vasat altı oynasın 15 maç ikinci yarıda ikincilik garanti Biliç'e rağmen.

menderes mete dedi ki...

Mateo Musacchio şu an zaten sivrilmiş bir adam ,muhtemelen dünya kupasında Arjantin savunmasında da göreceğiz...

alper dedi ki...

Ayala falan futbolu bıraktı mı Arjantin'de yahu Musacchio lara dek düşmüşler.Vay anasını zaman ne çabuk geçiyor.

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Coolio dedi ki...

@alper, çok güldürdün beni sabah sabah. sağolasın.

@övünç, Ferdi - Roni olmazlığına ve nedenlerine birebir katılıyorum.

@sherlockholmes, Semih - Yekta ile gerçekleşecek mutlu son çok yüksek ihtimal bence.

sherlockholmes dedi ki...

abi ben anlamıyorum. bu adamlardan zorla r10 falan isteyen yok. madem adamı almaya niyetin yok taraftarı ne diye umutlandırıyosun. bu yönetim ronaldinho transferini bitirmezse defolsun gitsin. yanlış anlamayın yıldız hayranlığı yapmıyorum ama sen transfer dönemini taraftarı oyalamak , kendi reklamını yapmak için kullanıp takıma gerekli takviyeleri de yapmazsan vaden dolmuş demektir. roni ve lescott zora girdi haberleri çıktı bile. anca boş boş sağda solda konuşsun amk yöneticiler.

YSY dedi ki...

Ben yönetimin samimiyetle bu transfer için uğraştığını düşünüyorum. Esas kabahat transferi bitmiş gibi lanse edipte taraftarı yerinden oynatan basında. Ayrıca sırf milleti oyalayalım diye de koskoca yönetici gidip Roni'nin abisiyle swissotelde "sadece merhaba demek istemiştim" maksadıyla oturup kahve içmez heralde. Fakat şundan eminim o transfer sponsorsuz olmaz. Arada 2 milyon € gibi bir rakam kalmış deniliyor (ki aradaki bu rakam fernandes'e edilen teklif kadar) onuda artık taraftara forma satışıyla onunla bununla yüklesinler zaten millet dünden razı. Ben olsam öyle yapardım :)

BJK4EVER dedi ki...

@sherlockholmes

Yonetimden biri R10 ile ilgili birakin bittigini ima etmeyi, olumlu bir gorus bile bildirmedi. Gorusmuyoruz vs kelimeleri zaten SPK kurallari nedeniyle sarf ediliyor, onu herkes biliyor da, yonetim zaten bu transferin zor oldugunu, maasin yuksek oldugunu, R10'un anca bazi sartlar olusursa gelebilecegini vs soyledi.

Bence burada suc basinin sacma sapan haberleriyle gaza gelen taraftarda. Vatan gazetesinin haberine inaniyorlar, sonra olmayinca yonetime salliyorlar. Her ugrastigin veya caba sarf ettigin transfer olacak diye birsey yok ki. Forlan ve Reyes GS'ye gitti mi? Arsenal Suarez'i, Chelsea Rooney'i aldi mi? Juventus Higuain'i alabildi mi?
Bunlarin yonetimi de mi kotu, beceriksiz? Her gorustugun oyuncuyu transfer edeceksin diye birsey yok. Suc tamamen basinin uydurma haberlerine itibar edip gaza gelen taraftarda.

Adsız dedi ki...

1,2 milyonun hesabını yaparken r10'u alamazsak büyük rezillik olur.
yöneticiler reklamlarını yapmak isterken patlarlar. sponsor olmadan imza atılacağı konuşuluyordu. attırsınlar valla. istanbul'a ayak bastığı gün binlerce forma satılır + imza töreni + kombine + reklam değeri...
çingene pazarlığına gereke yok. beşiktaş'ın adını daha iyi şekilde duyuramazsınız.

theotheo dedi ki...

@bjk4ever

sen gsnin bala geçtiği turların hesabını vermeden laf konuşamazsın bu blogda.

alper dedi ki...

Ulan şaka maka düşündüm de Ronaldinho'yu en son Avrupa sahnesinde izlediğimde dolar 1,25 tl idi be.

BJK4EVER dedi ki...

@theotheo

Hee yav hee. Konu kapaksa kimin ne kapaklar yedigini, hala kaypakca gelip yorum yazdigini biliyor. Bari uste cikmaya calisma be adam.....

theotheo dedi ki...

@bjk4ever

hadi açıkla rezilliğni herkes görsün.

Adsız dedi ki...

ronaldinho hayırlı olsun. bu saatten sonra bitmemesi için istanbul'a atom bombası falan atılmalı.

can dedi ki...

Ronaldinho’nun şu noktadan sonra transfer edilememesi büyük bir rezalet olur. Elbette ki kulüpler transfer görüşmeleri yapıp sonlandıramayabilirler, parada veya şartlarda anlaşamayabilirler. Ama bir yandan yalandan yalanlamalar yaparken bir yandan da bir sene boyunca bunu temcit pilavı gibi ışıtıp taraftarın önüne koymak, yetmezmiş gibi reklam amacıyla görüşme fotoğraflarını çarşaf çarşaf medyaya servis etmek ateşle oynamaktır. Kulübü iflasın eşiğine getiren yıldız histerisinin eleştirisi ile kulübün başına gelen bu yönetimin harcamaların kişildiği bir feda senesinin ertesinde, daha bir sene önce takımın belkemiğini oluşturan adamlar önemsiz ücret farkları için takımdan gönderilmişken, hem de devre arasında, ortada stad da işleyen takım da yokken, futbolun başına sözde tek yetkili olarak getirdiği ama artık imajı paçavraya dönen Özen’i tamamıyla çiğneyerek, önemli bir kısmı hala guarejma diye sayıklayan ve Orman’ın hatalarından değil doğru yaptığı işlerden nefret eden taraftar topluluğunu kudurtma pahasına bu işi yapması bu yönetimin zaten farkını bir türlü tam oturtamadığı YD yönetimlerine geri dönüşüm sürecini tamamlaması anlamına gelir. Bunda da medyanın da taraftarın da özel bir suçu yok. Tamamen, Orman’ın ve yönetiminin Quaresma olayından sonra bir türlü dinmeyen ve şimdi Fernandes ile iyice kabaracak eleştiri dalgasına karşı “bakın biz beceriksiz ve züğürt değiliz, bakın biz de yıldız alıyoruz” hamlesi, yani başkanın yapmayacağız diye bin kere tekrarladığı popülist oğlu popülist bir transfer. Peki bu transferin ne gibi bir getirisi olur? Ronaldinho bu güne kadar Türkiye’ye gelen hiç bir transferle karşılaştırılamaz tabii. Boru değil, adam iki kere dünyanın en iyi futbolcusu seçilmiş, almadığı kupa var mı bilmiyorum. Gerçek bir futbol ilahi. Ama fiziksel durumundan çok emin olmadığım Guti, baştan beri karşı olduğum Quaresma transferleri bir yana, o zaman Beşiktaş’a gelen en büyük futbolcu olduğunu düşündüğüm Simao Sabrosa’nın bile fos çıktığını gören gözler hiç bir şeye şaşırmaz artık. Bir yandan da moralmen dibe vurmuş bir camiayı ayağa kaldırabilir mi bu transfer diye düşünüp, böyle kalkacaksa otursun oturduğu yerde de diyorum. Anlamadığım nasıl böyle bir transfer için sponsor bulunamaz? Bu ya bu yönetimin bitikliği, ya da, daha gerçekçi olmak gerekirse, Beşiktaş camiasının güçsüzlüğü ve ekonomik kriz beklentisi. Her koşulda bence yönetim kinina geri sokamayacağı bu kılıcı hiç çekmeyecekti; 1 hafta önce çoğumuzu temkinli bir şekilde bile olsa memnun edecek Batalla transferi şu anda ezik stepne lastik durumunda. Açıkçası Ronaldinho transferi gerçekleşse de gerçekleşmese de, şu anda tamamen devre dışı kalmış Özen’in, eğer istifa etmeyi düşünmüyorsa, bu transfer döneminde çok akıllıca hamleler yapması gerekiyor. Buna dair de hiç bir emare yok ortada.

BJK4EVER dedi ki...

Bu kadar oyuncudan verim alamamissak, sorun bizde olmasin sakin? Acaba Sneijder ve Drogba bize gelmis olsa ne gibi elestiriler gelirdi ve nasil oynarlardi merak etmiyor degilim. Mesela Sneijder'in cok kotu oynadigi bir donem oldu, bizde coktan adamin moralini bozup biletini kesmislerdi bile. Drogba yine Selcuk'u ezip penalti veya frikik kullandiginda topa tutulurdu, adam eksiltemiyor, kosmuyor diye agacta sallandirilirdi. Ama ikisinin de katkisi ortada. Simao, Quaresma, Guti katki saglamadi diye (ki buna kesinlikle katilmiyorum gayet katki sagladilar sadece aldiklari paranin karsiligini vermediler) kulup tarihinin geri kalaninda yuksek profilli oyuncu almasin mi? Ne sacma bir kafa yapisi bu. Ayrica bahsettigimiz adam son 3 senede ortalama 30 mac oynamis, istatistikleri gayet saglam, daha birkac gun once Guney Amerika'da yilin futbolcusu secilmis bir oyuncu. Son 2 sene topa degmemis Quaresma, Sneijder veya abuk subuk liglerden gelmis Drogba iye kiyaslanamaz bile.

alper dedi ki...

Ronaldinho BJK ya gelir ve aldığı paranın hakkını vermez yada moda tabirle verim vermez ise Ronaldinho^'yu değil geri kalan 10 fitbolcuyu değiştirirsin.Fitbol budur.Benim dükkanın muhasebe defterlerini Kemal Derviş tutuyorsa ve ben ona rağmen her ay devlete kdv ödüyorsam suç K Derviş'te olmaz bende olur..

planck dedi ki...

Ah nerde o eski kemal derviş alper.. eskiden cin gibi adamdı ama yaşlanınca şimdi hem unutkanlıklar başladı hem de dikkatsizlikten hesap hataları yapıyor..

Unknown dedi ki...

@can,
+1

@BJK4EVER,

bu takıma Ronaldinho geldiğinde sence ne değişecek?? ikinci yarı 17'de 17 yapar mıyız?? yoksa 1 adım ötesi 17'de 18 mi yaparız!

yanlış biliyorsam affedin ama bildiğim kadarıyla Ronaldinho son dönemlerde sakatlığından dolayı oynamadı, oynamadığı halde güney amerikanın en değerlisiydi. kariyerini anlatmaya gerek yok, sırf ronaldinho Beşiktaş'ta oynayacağı için kulübümüzün taraftarı olmayan insanların bile Başiktaş formasını alacağını çevremdeki kız arkadaşlarımdan dahi biliyorum, adamın nasıl bir cazibesi varsa artık :) belki takıma olan maliyetini forma satışı bile karşılar.. Beşiktaşımız üçüncü sayfa takımı olmaktan kurtulur, dünya takımı vizyonuna sahip olur.. (tanıdık gelmedi mi??)

neyse, konu şu ki Egemen gibi bir adamı yok pahasına takımdan sürdük, gittiği takımda iki senedir banko oynuyor adam, üstelik fenerin şu an bize teklif etse havada kapacağımız yobo gibi bir adama forma yüzü göstermedi iki senedir. ortalığı silip süpüren basketbol takımının hangi sebeplerle, nasıl dağıtıldığı da ortada. YD. dönemi sonrası enkaz devraldılar, o enkazı kaldırmak kolay değil, zaman alacak bir şey. bunların hepsi kabul ama burada bir tutarsızlık yok mu arkadaş! hem YD'ye atıp tutuyorsun kulübün gelirlerini temlik altına aldırmış diye hem de sen aynı şeyleri yapıyorsun! kimse de gık demiyor! yalçın karadeniz isimli divan kurulu başkanı olacak büyük Beşiktaşlı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sırf reklam yapmak maksadıyla
çıkıp antrenörü eleştriyor ancak kulübün gelirlerine temlik konmasına yine gık çıkarmıyor!

ronaldinho gelsin, gözümüzün pasını silsin, etrafına güzel bir takım kurulsun ama bunlar gelecek yılların gelirlerine bulaşılmadan yapılsın mümkünse! orman 5 sene sonra gittiğinde yerine gelen başkan yine aynı bahanelerle bizleri uyutmaya kalkmasın artık.. yeter yahu..

Ali Ece'ye göre alttan alttan 2 tane transferi bitirmek üzereymişiz.

Ronaldinho bir nevi perde görevi görüyor sanırım.

Bunlardan birinin çok fark yaratacağını düşünmediğim Uğur Demirok , Selim Ay , Giray Kaçar gibi stoperlerden biri olması olası.

Kiev'in Nijeryalı forvetinin adı geçti .İdeye Brown. Türkiye'de iş yapabilecek bir adam.Ucuz bir transfer değil.

Ronaldinho işinin olacağını sanmıyorum ben.

Beşiktaş'ın tek derdi marka değeri olur , ileri uçta yaratıcılık olur , duran toplar olur hepsini bir şekilde anlarım da Ronaldinho'yu alıp geri kalanı böyle bırakırsan bir şey olmayacak.

Sistemsel bir alt yapımız yok bizim.Bu da istikrarsızlığı beraberinde getiriyor.

Hani bazı durumlar vardır atıyorum Kaan Kural hep söyler Miami , Oklohoma'nın panzehiridir gibi , Türk futbol yapısı Beşiktaş'ın senelerdir panzehiri.Ne yapmak istediğini bilmeyen bir yapı ile sürekli bir oraya bir buraya savruluyor.Rakiplerinin seneler önce yaşadığı travmaları şimdi yaşıyor.Aynı Anadolu Efes gibi Beşiktaş.Berbat bir spor yöneticiliği , hakketmeyen adamlara verilen saçma sapan paralar , bir türlü yönetilemeyen egolar.Oyuncuların kulübü ciddiye almaması sürekli faturanın koçlara kesilmesi , yöneticilerin olduğu yerde duruyor olması gerçekten inanılmaz.

Beşiktaş'ın başarısız olmasına yönetimde en çok üzülen adam Fikret Orman'dır sanırım.Altındaki adamların 1-2 tanesi dışında çoğunun umrunda bile olduğunu sanmıyorum.

Kangren zaman ile düzelmez abi kesip atmak gerekir.Beşiktaş'ın bazı kangren alışkanlıklarını değiştirmesi şart.Yoksa sürekli kısır döngü içinde Liverpool gibi iyi ama çok iyi değil takımına dönüşecek.Suarez'i çıkar Liverpool yine 5-8 arası bir takım olur ancak bu seneki durumları tamamiyle Suarez'in manyaması sonucu.

YSY dedi ki...

Yönetimsel sorunların olduğu bir gerçek. Şuan işi ANÇ götürüyor gibi duruyor. Aslında her dönemde böyle parlayan adamlar oluyor ama esas hiçbir YK toplantısına katılmadan Beşiktaş ismi üstünden prim yapmaya çalışan yöneticiler var ve bunların acil temizlenmesi lazım. İş yapmayan gönlünü koymayan adam ayakbağı olmaktan başka bir işe yaramaz. Hakedenler olsun yönetimde.

Roni transferi ise bende korku uyandırmaya başladı çünkü bu tarz aşırı kasarak yapılan transferlerden benim nezdimde bir hayır gelmediğini gördüm. Olacaksa olsun gelmiyorsada gelmesin.

theotheo dedi ki...

konya bile hlebi aldı ya. yani bu yönetimi anlamak mümkün değil.

essieni istesen alırsın.

ronaldinho bu parayı uzaya çıksa alamaz.

lescott istesen alırsın.

adam var da. kafa var mı bizde o meçhul birşey. sezer öztürk 1.5 milyon euro bonservis 3 yılda 1 milyondan sözleşme. sonrada ronaldinho için sponsor lazım oluyo aq. asıl sezere sponsor lazım. herif bıçaklandı rezalete gelin.

gidiyosun çürüklere işte. fener çıkardı git al. yobo kesimal holmen fln. gidip dadan al yine. işin sonu oraya gidiyo gibi.

ronaldinho dediğin adamı getirdiğin zaman zaten takım sınıf atlar. yanına lescott essien fernandes almeida gibi adamlarda cabası. takıma bak yani.

kimse gidip lewandowskiyi al demiyo yani. ortada piyasada belli adamları al diyo. he şunu anlarım. kardeş benim param yok. alamıcam. seneye stad olunca gelirlerim artınca yapıcam anlarım onu da.

e derim ki ak ne diye koordinatör getirip. bi ton transfer yaptın. bu takım geçen seneki takım olsa gene aynı puanı toplardı zaten.

bi tek tolgayı alıp yürüseydin. ne ihtiyacın vardı?

~Poseidon~ dedi ki...

Ronaldinho konusunda oluşacak maliyet;
Kendisi yıllık 6 (2 sene)
İmza parası 6
Villası maç parası boka pusuru 22-23 e geliyor.

Bu şartlarla almak mı almamak mı yönetim başarısı olur?

Bjk taraftarı bu parayı çıkartabilir mi? Mümkün değil
Ahmak medyanın lanse ettiği gibi 1-2 milyon euroluk bir fark yok ortada.

Mayor dedi ki...

Mac basi ucrete yanasmadigi dogruysa almasinlar. Jubilesini yapmadan once yan gel yat osman büyüsün bostan kafasi...

Ben tamamiyle perde olarak kullanıldığını düşünüyorum.

Aksi durumda Önder Özen çoktan istifa ederdi gibi geliyor bana.

Yanlız şu saatten sonra karavana atma lüksleri hiç kalmadı.

Ronaldinho yerine gelecek adamlardan verip alamayıp ilk 2'ye giremessek Özen'de Biliç'te yalan olur.

Ronaldinyo alınırsa o paraya öküz alırdık deme hakları doğacak.

sherlockholmes dedi ki...

devre arası transfer dönemi çok iyi değerlendirilmeli. fenerbahçe takviye yapmayacak gibi görünüyor. galatasaray alex telles ve izet hajrovici transfer edip dany amrabat rieradan kurtulmaya çabalıyor. şimdi alex tellesi 1-2 kez izledim brezilya gibi saçma sapan ligde 33 maçta 1 golü 3 asisti var. izet hajrovic desen genç deneyimsiz artı yabancı sınırından pek forma bulamaz. biz bir kaç sağlam takviye yaparsak ikincilik için şansımız çok artar diye düşünüyorum. r10- lescott-tarık çamdal-cenk tosun. bu adamları alsa yönetim iyi takım oluruz diye düşünüyorum.

çağlar dedi ki...

Önder Özen Bu akşam 20:00 NTV sporda, güntekin onay'ın konuğu olacak.

Bakalım rüzgar sağnak güdümlü onay neler soracak.

http://www.ntvspor.net/haber/futbol/100911/futbol-aktuelin-konugu-ozen

xiyar dedi ki...

burada bile herkes ronaldinho gelecek dertler bitecek kafasında ya, helal olsun. ronaldinho gelecek, bütün takımı da sistemi de sikecek. sonra 3-5 sene daha feda diye ağlaşırız. aynı senaryoyu quaresma transferinde de görmüştük. ahmet nur çebi de serdar adalı rolünde. adama beşiktaş'a gelsin diye bi göt vermediğimiz kalmıştı. onu da transfer olduktan sonra aldı zaten. ulan ronaldinho'dan kat be kat daha kaprissiz ve kariyersiz fernandes'i oynatamıyoruz daha, bunu nasıl oynatacaksın.

theotheo dedi ki...

@hiyar

ronaldinhonun ne kaprisi varmış ya. ak sankı adamın karısısın arkadaş.

ronaldinho
essien
fernandes
almeida
lescott

böyle 5 tane yabancın olsa kötü mü olur?

alper dedi ki...

R10 kaprisli bir topçu arkadaş.Beni tanıyanlar bilir R10 un yakın arkadaşıyım.Ön dişlerini fırçalamak için günde 3 kez lavaboya gider bu adam demedi demeyin.

BJK4EVER dedi ki...

@Emir Eri

Takima faydali olur, ve hem takimin hem camianin kendine guveni artar. Forma satisi marketing reklam vs o islere girmiyorum, cunku bu islerin maddi getirisinin goturunun yanina bile yaklasamayacigini biliyorum, ama Ronaldinho sportif olarak ciddi bir katki saglayacak (spesifik olarak 2.'lik bile CL katilimi demek, 20 milyon euro ekle getiri olarak) ve psikolojik olarak buyuk bir etki saglayacak adam.

Ha, para tamamen bizim kasamizdan cikacaksa karsiyim, 6-6.5 milyon euro gibi rakamlar olacak gibi degil, ama kismen sponsor bulunacaksa senelik 3.5-4 milyon euro neden odenmesin? En basitinden takimdan ayrilacak Fernandes ve Eneramo butcede 3.5 milyon euro'luk bir rahatlama yaratacak, bu kadar basit (Escude ve Dentinho gidince de -2 milyon euro olacak).

alper dedi ki...

Ulu Önder ntvsporda konuşuyor konuşacak daha.Anladığım şu ki yanlış anladıysam düzeltin.
Lescott ve R10 tamam.Tarık ve Veysel tamam.Toivonen tamam.Fernandes ve Almeida kesin yolcu.Eneramo yolcu.Almeida kalsın istemişiz ama anlaşılan o istemiyor ve Dünya Kupası sayesinde iyi bir takım ve para hayali var.Fernandes ile yönetimin ve Ö.Özen'in gönül bağı kopmuş gitmiş zaten.

BJK4EVER dedi ki...

@xiyar

Ronaldinho sistemi sikecek ha?
Nasil sikecekmis mesela? Bizim takimimizdaki en buyuk sikinti (sakatliklar haric) forvet arkasinda oynayan 3 oyuncunun skora yonelik oyuncu olmamasi. Olcay formda oldugu zaman skora katki yapiyor o kadar. Fernandes'ten duran toplari cikar, senede 4 gol 4 asist yapamiyor adam. Tore desen zaten delici oyuncu, rakibin dengesini bozar, ama 5 golu bulamaz ve 7-8 asisti gecemez. Boyle olunca da skor olarak sikinti yasiyorsun (Allah'tan Almeida sakatlik gecirmedi).
Ronaldinho gelse adamin olusu senede 10 gol 10 asist demek, rahat yapar. Iddia ediyorum devre arasi gelsin, 14-15 mca oynadigi takdirde 6 gol 6 asistin altina dusmez bu adam. Bu 5 gol 5 asistlik fark da iste 10 puan fark demek oluyor. Ronaldinho olsa kisir gecen Karabuk, Rize, Sivas, Antalya maclarini kazanip su an 37-38 puan yapmistin.
Defansif olarak desen zaten Fernandes bir bok yemiyor, eli belinde dolasiyor beyefendi, yani o acidan da bir gerileme olmayacak.
Fernandes gibi takimin agzina sican bir adam varken insanlarin Ronaldinho'ya takima bozar, sisteme uymaz diye burun kivirmasini aklim almiyor.

alper dedi ki...

Sezer ve Eneramo Ö.Özen transferleri değilmiş buda anlaşıldı.

theotheo dedi ki...

sallıyo önder özen yine :))

alper dedi ki...

Aynen sallıyo Ö Özen ama Güntekin karşısında çıkardı koydu masaya sikini onu sallıyo..

theotheo dedi ki...

@alper

boş konuşuyo boş. hala franco oynucak dio aq :D

can dedi ki...

Önder Özen I

Bugün Önder Özen’in konuşmasının büyük bölümünü canlı izleme şansım oldu. Benim gibi transfer politikasındaki yanlışlar ve takımın formundaki inanılmaz düşüş sonrası kendisi hakkında ciddi şekilde şüphe duymaya başlamış ama gene de asıl değerlendirme için sene sonunu bekleyen taraftarlar için bir yandan umut veren ama bir yandan da soru işaretlerini büyüten bir program oldu.

Önce soru işaretleriyle başlayayım. Özen’in dün gece yaptığı açıklamalar arasında en ilginçlerinden biri “Benim de hatalarım var” cümlesi. Türkiye’de kamusal performanslarda, hele de konu futbolken, çok nadir duyulabilecek sözler bunlar. “Bütün sorumluluk benim” vs. gibi Terim’den alışık olduğumuz ama o ve benzerlerinin ağzından “sıkıyorsa açıkça beni eleştirin” tonunda çıkan sözlerden değil bunlar. Önder iyi bir insan ve profesyonel olduğunu düşündüğüm bir insan olarak bu sözleri samimi ve dürüst olarak sarfediyor. Ancak bu samimiyeti ve dürüstlüğü özellikle Türkiye futbol kamuoyunda onun aleyhine çalışacak cinsten. Mesela yazın transferlerde yanlışlıklar yaptığını itiraf ederken, Eneramo ve Sezer transferlerini ima ederek, “Atiba’nın transferinde dağıldım. Hayır demem gereken transferlere hayır diyemedim” cümlelerini sarfedebiliyor. “ Ya da “Kerim Frei’a daha az ödenebilirdi” diyebiliyor. Bunlar, onun, yetkilerini kullanabilecek iktidara sahip olmadığı hissini körüklüyor. Hepimizin bildiği gibi de Türkiye’deki politik kültürün doğrudan uzantısı olarak futbolcu da, taraftar da, hakem de iktidara tapar. Özen ise, Türkiye modernleşme sürecinin ve futbol kültürünün toplumsal cinsiyet dinamikleri yüzünden iktidarsız olarak algılanan bir erkekliği oynuyor. (Tanzimat romanındaki züppe tipinden beri efemine olarak temsil edilmiş “fazla Batılılaşmış” adam bir nevi Özen.)

can dedi ki...

Önder Özen II

Daha somut soru işaretlerine gelince: Pedro Franco konusunda ilginç bir açıklama yaptı. Franco’nun, benim kendisi hakkında “hiç bir zaman Beşiktaş’ta oynayamaz” laflarını etmeme neden olan maçta sakatlandığını ve sakat sakat oynadığını söyledi. Bu dikkate alınmalı tabii ama başka hiç bir maçta oynayamamasını, “Bilic sezona Franco ile başlacaktı, ben tecrübesizliğine işaret ederek Trabzon maçında oynattırmadım. Escude de iyi başlayınca devam etti. Aksi olsaydı belki şimdi ilk 11 oyuncusu Franco olabilirdi” bölümü beni hiç ikna etmedi. Escude oynamadığında Ersan oynadı orda çünkü. O yüzden Özen’in “İkinci yarıda belki ilk iki stoperden biri Franco olacak” demecini fazla iddialı buluyorum. Göreceğiz. O haklı çıksın umarım.

Önder’in Atiba transferinde birilerinin aradan 600,000 euro para sızdırmak istemesini engellemek için harcadığı çaba nedeniyle dağıldığı için yanlış transferler yapıldığına dair açıklaması vahim. Hem adamın içinde çalışmak zorunda kaldığı Beşiktaş’ın çürümüş düzenine dair ipuçları, hem de Özen’in bunla baş etmekte yaşadığı zorluğa. Yaşadığı başka bir zorluğu ise, futbol oyunlarından bile bildiğimiz, kontratı süren ya da uzun süreli sakatlıkları bulunan oyuncularla dolu bir kadroyu aldığınızda kadrodaki temizliğin bir transfer sezonunda yapılamaması ile açıkladı. Bu son derece anlaşılır bir açıklama. Lakin,transfer listesindeki ilk isimleri parasızlıktan alamadığımıza dair mazereti pek ikna edici değil. Bütçeyi bilerek bu görevi kabul eden insanın, 15 milyon euro gibi çok da hafife atılamayacak bir bütçeyi daha iyi planlaması gerekirdi.

Bunun dışında, Özen’in bu konuşmasından sonra Almedia ve Fernandes ile artık devam etme şansının olmadığı da açıkça belli oldu. Özen, konuşmasında bir kaç defa bu futbolcuların sözleşme imzalamaya istekli olmadıklarını belirtirken Almeida’yı beğendiğini “onun yerini doldurmak zor”, Fernandes’e soğuk baktığını ise “bir futbolcu yıldızsa ya skora doğrudan katkı yapacak, ya da terinin son damlasına kadar savaşarak kendini kabul ettirecek”, “asıl idare edilmesi zor olan yıldızlar değil, yıldız olmadan kendini yıldız zanneden futbolcular”, “armayı öpmek değil, onu hissetmek önemli” sözleriyle açıkça ortaya koydu. Bu futbolcuların takımdan ne zaman ve nasıl ayrılacakları konusundaki belirsizliğin yarattığı tedirginliği açıkça dışa vurdu.

Konuşmasındaki en umut verici vurgu kendisini öğrenmeye açık ve hatalarından ders çıkaran biri olarak tanımlamasıydı. “Hata yaparım ama bir hatayı iki kere yapmam” iddiasını, “İkinci yarı takımı daha sıkı tutacağım”, “üç kere nezle olmayacaklar”, “motta kırmızı kartlar konusunda dikkatli olacak” gibi örneklerle somutlaştırdı. “Saha içinde de saha dışında da adalet istiyoruz” temalı konuşması pek yerindeydi ve etkileyiciydi. Umarım etkilenmeye pek açık olan! federasyon yöneticileri de etkilenmiştir. Bunun dışında, Bilic’i yere göğe koyamaması da olumlu bir sinyal. Umarım bu umutlar heba olmaz da ikinci yarıda Özen’in açıkça ifade ettiği şampiyonlar ligine katılma iddiasını gerçeğe dökebiliriz.

sherlockholmes dedi ki...

roni için teklifi 6 milyon euroya çıkarmışız. mali işlerden pek anlamam r10 gelsin çok isterim tabi. yalnız batar mıyız arkadaşlar var mı fikriniz :)) düşündümde 6 milyon euro roni- 2 milyon euro lescott- bir iki takviye daha olsa 10 milyon euro. escude-dentinho-enaramo-uğur boral- pektemek- sezer- toramanı göndersen maddi anlamda rahatlarsın gibi. bence yapılması gereken de bu. 10 kazmayı gönder doğru düzgün 2 adam al.

Önder Özen'in ne kadar sıkı çalıştığını zaten kulüple az çok içli dışlı olan herkes biliyor.

Dün Güntekin Onay'ın da dile getirdiği gibi futbol Türkiye'de şampiyonluktan bile öte transfer demek.Adamın onlarca icraatı yüzlerce projesi varken bile kısıtlı vaktinin kısıtlı kısmını transfere ayırmak durumunda kalıyor o programda.

Ben bu yoğun temposuna rağmen hocanın daha çok konuşması gerekiyor.En azından problemlerin farkında olduğuna taraftarı ikna etmesi gerekiyor.

Beşiktaş üzerine oynanan kirli oyunun takımı nasıl etkilediğini anlattı mesela.Oyuncuları ligin adaletli olduğuna inandırmakta zorlandıklarını söyledi.Bu çok kritik bir problem zira motivasyon futbolda çok belirleyici bir unsur.

2. yarıdaki düşüşleri , transferde dönen oyunları , Biliç'in yaklaşımını , takımda winner oyuncu sayısının azlığı gibi konuların çözümü için çalışma yapıldığını bilmek insanın içini rahatlatıyor.

Özellikle genç oyunculara "burası dingo'nun ahırı değil " mesajını da çok net vermiş.

Burada ben Almeida Dünya Kupası motivasyonu ile oynuyor dediğimde yine trollükle suçlanmıştım sanırım ...

YSY dedi ki...

O değilde bu adam için bizden fazla para veren de yok galiba. O kadar klüp varken ve bu adam o kadar değerliyse niye sadece biz ve rus klüpleri talip oluyoruz. Buda içimde şüphe uyandırmıyor değil. Acaba bu paralara daha genç, R10 kadar ismi olmayan ama yine iş yapabilecek takımda fark yaratabilecek birileri alınamaz mı ? Duyduğumuz kadarıyla adama dünyaları veriyoruz.

sherlockholmes dedi ki...

ysy

hacım ben şöyle düşünüyorum. r10 için bonservis bedeli vermeyeceğiz. artı adam marka olduğu için getirileri de olacak. sponsorda 3 milyon euro karşılıyor diye bilgiler var. r10 tarık lescott ve bir golcü alınırsa şampiyonlar ligine katılma şansımız da artar gibi. bizimkiler r10 yerine kimi alabilir devre arasında oda soru işareti. bence ronaldinho denemeye değecek bir kumar.

Özen'in dediğine göre Dünya Kupasına gitme ihtimali olduğundan en azından bu sene çılgın atma ihtimali var.

Memleketindeki dünya kupasında yer almak istemesi kadar doğal bir şey olamaz.

1.5 sene oynasa yeter artar bize zaten.

Beşiktaş'ın alabileceği daha "Winner" bir figür yok.

sherlockholmes dedi ki...

roni gelsin abi gelmesin diyen adama hayatta hak vermem. zaten roni gelmese dentinho-enaramo-serdar-uğur gibi kazmaları alır yine parayı heba ederiz.

Coolio dedi ki...

maç başına 86 tekme yiyecek adam ne fayda sağlasın? hele bi de bu adam en çıt kırıldım adamsa. Q7 daha güçlü olmasına rağmen adamı çileden çıkarmıştı bu rezil hakemler. Bi de Roniyi düşünün. gelen sallayacak giden takacak. hakemler de kart ile cezalandırmadıkları için rakipler bunu sürekli yapıp etkisiz hale getirecekelr. Bu kadar net bir durum. Drogba gibi adamı getirirsin, tekme işlemeyen adamı o zaman durum farklı.

Ayrıca ne kadar çabuk unuttuk YD dönemini. aynısını o yaptı ve sonumuz bu hale geldi ve balık hafızalı gibi yine aynı şeyi istiyoruz. Q7 yaş, olarak bedensel olarak daha iyi bir zamanda geldi ve o bile tutmadı, düşünün artık gerisini. Diyeceksinizki Roni daha büyük adam, ben de diyecemki Guti bence daha da büyük bir adamdı. O ne oldu? basının taktiği ile harcadık adamı? Yahu adam akşamları yemek yemeye çıkıyordu, yanında da iki kadeh şarap içiyordu, İspanya'da su diye içiyorlar şarabı ve bizim şerefsiz basın bunu kullandı ve bizim cahil taraftarda yedi adamı. aynısını Roni'ye niye olmasın? Ayrıca bahsi geçen paralar inanılmaz uçuk paralar. Adamın garnti parası 12 milyon EUR diyorlar. Herif bir maçta bir sakatlansa gitti bütün para çöpe..
Madem 12 EUR + menejer parası gibi bir bütçe ayıracaz yıldız için o zaman bize daha uygun adam getirelim (örnek Drogba).

Gönderilcek adamlar konusunda zaten herkes hemfikir ama ordan bir para gelmeyecek. Hiçbir adamı bonservisiyle satamaycağız çünkü kimse almaz. Sadece alacaklarına karşılık bonservisini veririz veya bedavaya kiralarız. Yani yine zarar yine zarar. Ve artık şu yöneticlerin trasnfer yapmaları endellenmeli. O zamanda belliydi ama şu an kesinlik kazandı. Enaramo ve Sezer'i yönetim aldı. Yahu kardeşim sen yöneticisin. Hangi oyuncu alıncağını sen niye seçersin? Bir çıkarı olduğu için. O zaman taraftar olarakda tepki kloyacaz arkaşım. Pankartmı asarız, sosyal medyadamı konuşuruz, kulübün önünde sloganmı atarız bilmiyorum ama ey yönetici müsvettesi sen kafana göre trasnfer yapma denmesi gerek.

sherlockholmes dedi ki...

Coolio


hacı sen zaten guti roniden daha büyük adam diyosan kusura bakma ama seni dikkate almam. r10dan bahsediyoruz yeryüzünün en yetenekli faal futbolcusu. sokarım parasına cartına curtuna. fb alper potuk için 12 milyon eruo ödedi nerdeyse. biz bu adama 1.5 yıl için 9 milyon euro vercez. veli-necip-pektemek izlemekten bıktı bu taraftar. roni gelsin zaten dünya kupasından oynamak için elinden geleni yapar. alex kadar faydalı olur en az.

sherlockholmes dedi ki...

gerçi boş yere tartışıyoruz. fikret orman kesin kafa buluyor. roni falan gelmez. anca t.şak malzemesi oluruz.

Unknown dedi ki...

@coolio

yasin sülün ikisinden de büyük adamdı..

fkerim dedi ki...

Veli ye laf yok....

sherlockholmes dedi ki...

fkerim

dostum veliye lafım yok sadece veli yetenekleri kısıtlı bir adam. böyle bir adamı 11 e koyduysan diğer oyuncuların müthiş yaratıcı olmalı. veli beşiktaşın iyi bir yedeği olur ancak. veli-atiba-ronaldinho orta sahası olursa sorun olmaz. 50-60 dk roniden faydalan sonra oğuzhanı al oyuna.

Adsız dedi ki...

Ronaldinho konusunda nasıl doğru bir yolda olunduğunun en güzel göstergesi işte budur:

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/77719/155/1/ronaldinhonun-uc-gun-suren-partisi

Bugüne kadar renkli bir futbolcu hakkında "zerre" böyle haber okumazken, her nasılsa bırakın bizde kadroda olanları, henüz transfer edilmeye çalışılanları bile tez elden markaja alan birileri hiç boş durmuyor.

He ya he. Zaten renklilerin topucuğu aziz pederdi, hatta 365 gün oruç tutar üstüne yetmez diyerek her maç sonu çile odasına girerlerdi.

Gelip okkalı kapak/kapaklar takması dileğiyle. Gelince itinayla takacak zaten.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Partiymiş kızlarmış, yakışır Ronaldinho'ya. Eskimiş diyenlere 2013 performansı:

http://www.youtube.com/watch?v=O-xm0aHYV1k

Adsız dedi ki...

Video özelinde, özellikle;

dk. 03:56
dk. 06:38
dk. 07:58
dk. 08:06
dk. 08:38
dk. 08:52
dk. 09:32

Sen insan mısın?

theotheo dedi ki...

@sneijder

franco takacak kapağı diyodun noldu?

Adsız dedi ki...

@theotheo

Senin Salih Uçan hakkındaki beklentinden daha uzun vadeli beklenti şeklinde söyledim tabii. Zira ilk gelirken (ki 6 ay önce) bu zaman meselesi söylenmişti zaten.

Bu arada aklında olsun: FB Salih'i bariz göndermeye çalışıyor. 1,4 milyon avro + Okan Alkan karşılığında transfer edilen Salih'i yani. Ya da "Oğuzhan kim ki elin oğlu Salih'i aldı" dediğin vatandaş diyelim. Öte taraftan medyamızda çıkan "Roma Oğuzhan'ı izliyor" haberini yabancı kaynaklarda da gördüğümü belirteyim ayrıcana.

Diğer yandan sezon başında altın 11'inde saydığın GS'lilerden 5.si daha yolcu gözün aydın. GS 3 ay önce aldığı ve gelecek adına yatırım dediği Bruma'dan da kurtulmanın yollarını arıyor. Getirdikleri Bosnalı da havalimanında kalmış diyollar. Zira Türk statüsünde oynatmayı beklerken olamayacağını sonradan öğrenmişler.

Sana en büyük haberse kuşkusuz stadın temel işlerinin neredeyse tamamen bitmiş olması. Ben bile hayret ettim ama işte fotolar Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün dediklerini yalanlamıyor:

http://www.haber1903.com/Foto-621-vodafone_arena_insaatinda_son_durum.html-12

Mayor dedi ki...

Yukaridaki Gaucho videosunun altindan Brezilyali bir elemanin yorumu:


I`m brazilian, and I have been living in Ireland for the last two months. A few weeks ago, I was talking to an Irish guy, who was definitely not a football fan, and right before I told him I was brazilian, as usual, we started talking about football.

This guy told me he didn`t know much about the sport, which is quite normal as football is not a very popular game in Ireland, but then he said that there was one player, with long hair, "big ugly teeths" as he said himself, whose game was poetry in motion. He doesn`t like football, he doesn`t know football, but he does recognize and appreciate Ronnie`s art.

That`s what R10 is all about. Magic, poetry, joy. He goes far beyond football. You don`t even need to appreciate the sport in order to realize that what he does is different, is amazing.

There will neve be another one like him. I had hopes that Neymar would follow his path, but no. The world of football and all it`s fans will miss this genius so much when he retires. Hopefully we still have 1 or 2 more years to enjoy the master, the genius, the wizard....the myth.

YSY dedi ki...

Ronnie gelsin artık :)

YSY dedi ki...

Maestro olcay gereken açıklamayı yapmış bugün. Adam daha gelmeden fitne çıkarmasınlar takımda.

helldoradotcom dedi ki...

Olm herif gelip de burada sakatlanip, Futbol hayati bitecek diye cok korkuyorum lan! Maddi olarak korkumu gectim bunu dunyaya nasil aciklariz? Bruce Lee'nin film setindeki suikastinden beter bir durum olur!

sherlockholmes dedi ki...

roni arada topla buluşup asist yapsın, frikikleri falan kullansın sonra yedek kulübesinde oturup dinlensin. 10-15 dakikada bir sahaya uğrasa yeter : )

Ronaldinho atletico mineiro ile sözleşme yenilemiş diyolla :)

Hepimize geçmiş olsun ...

Uzuldum, ama cok da sasirmadim. Boyle adamlari kariyeri dibe vurmusken alabilirsin, canlanmisken degil maalesef. Muhtemelen Besiktas'in teklifini leverage icin kullandi. 6 milyon Euro deniyordu, az buz degil.

Ibrahim Seten kim ya? Adamin zil takip oynamadigi kalmis bi'.

can dedi ki...

Mineiro resmi sitesinden aciklandi diyorlar ama oyle bir sey bulamadim ben. Baskanin twitter hesabindan anlastik demesiyle olmaz bu isler, resmi aciklamayi bekleyelim. Gerci Orman'in son aciklamalari umut verici degildi. Ben onceden soyledigim yerdeyim, bu transferin bu noktadan sonra gerceklesmezse zaten dolu olan taraftar -bence hakli olarak- bu yonetimin ipini ceker.

Unknown dedi ki...

inanasım gelmiyor benim, assis'in fiyat artırmak için son hamlesini yaptığını düşünüyorum. avutuyorum işte kendimi böyle :(

can dedi ki...

Atletico sitesi cokmus. Bu kotuye isaret. Bir yerde Turkiye'de Roniyi pazarlayan menajerin olmadi dedigi yaziyor, bir yerde kulup resmi aciklama yapti. Ama eurosport bir kac saat once Besiktas'la anlasti dedikten sonrabir haber yapmadi mesela. Diger onemli sitelerde de yok haber. Lescott, Ronaldinho, Pirlo'ya niyet, bakalim kime kismet? :)

Ben ciddi ciddi perde olduğunu düşünüyordum zaten özellikle transfer ekibinin daha rahat hareket edebilmesi için ama bu hareket adamı bitirir.

Şimdi Ronaldinho'yu alamayıp transerde karavana atar ve ikinci yarıda başarısız olursan Fikret Orman'ı stad bile kurtaramaz.

Çok yanlış yönetiyorlar bu işleri çok.

Beceremeyeceğin bir işi niye bu kadar göze sokuyorsun abi.Hadi soktun diyelim alternatisfiz nasıl bu işe giriyorsun ?

Ha belki bizim için hayırlı oldu ama aynı zamanda yine bizim marka değerini de sikip atıyor böyle şeyler.

can dedi ki...

Aha da eurosport da "Ronaldinho dashes Besiktas hopes" diyerek olaya girdi. Eh ufak ufak biz de uyanalim ruyalardan. Transfer sezonu baslamadan "Besiktas'in gercekliginden kacip ruyalara siginacagimiz bir transfer session geliyor" demistim. Neyse gercekler uyandirdi bizi gene.

Unknown dedi ki...

ronaldinho kendi twitter hesabından açıklama yapmadan inanmam abi.

geçen hafta olsaydı bu olay çok takmazdım da yönetim bu kadar umutlandırdıktan sonra bu transferi bitirmeliydi. şimdi kim gelirse gelsin beğenilmicek. resmen kendi ayaklarına sıktılar.

cochise dedi ki...

açıkçası yönetim çok da umutlandırmadı biz umutlandık. (Aslında ben hiç umutlanmadım gelseydi çok şaşırırdım) Yöneim aziz yıldırımvari şekilde hataları örtpas etmek vee yön dağıtmak için kullandı ama çok da ha oldu ha oluyor gibi bir açıklama hatırlayamadım. Roni'nin menajeri oradan iyi para almak için resmen kullandı bizi. Bizim salaklar da yem oldu. Geçen sene 3 alan adama bu yıl daha fazla para verdirmeyi başardılar.
Lescot işi de zor; onda bizimkilerin suçu yok. Adamla anlaştıkları hava dağıldı birden, City'nin resmen ihtiyacı doğdu sakatlıklar yüzünden. Bence panikle Heitinga gibi saçma sapan bir transfer yapılacağına Lescot yıl sonu alınsın daha iyi. Şu saatten sonra alınacak hangi adam kolayca uyum sağlayacak ki. Hani kanat/forvet falan olsa neyse ama stoper başka şey uyum falan çok önemli..

Bir de Toivonen gelse keşke..

helldoradotcom dedi ki...

Yonetim alamadi degil beyler, adam gelmedi! Yarr.k gibi ligimiz/ulkemiz/takimimiz oldugu icin herif gelmedi. yoneticiler su anda gobek atiyor olmali. hem ellerinden geleni yaptilar, hem de paralari ceplerinde kaldi. Besiktas Holosko'dur demisti birileri burada yillar once :)

YSY dedi ki...

Bende "helldoradotcom" ile ayni kanaatteyim. Buradaki menajer besiktasin hatri sayilir bir teklifi vardi demis. E klup daha ne yapsin 10 milyon € verecek halide yok heralde. Tahminimce dunya kupasida brezilyada olacagi icin zaten oynayacagim iki sene top kalayim burada demis olabilir.

YSY dedi ki...

Ayrica adam bizi pazarlik unsuru olarak kullanmis olabilir ama biz adama talip olduk onlar bize degil. Olmadi bence hayirlisi olsun baskasi olur artik.

Arcadio__ dedi ki...

R10'u alamadık diye düşünenler unutmasın, Biz kendi yıldızımızı yaratmadıkça başkasının yıldızını yönetemiyoruz... Sadece bu yönden bakarsak bile olmaması gayet hayırlıdır.

Yorum Gönder

Ara