.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

20 Aralık 2011 Salı

Geçen Haftaya Dair

1. Genelde yergi ile dolduruyoruz bu sayfaları, lakin bu sefer yönetimi doğru bir şey yaptığı için tebrik etmek lazım: Tayfur Havutçu "genel direktörlük" görevine getirilmiş, ve Carvalhal'ın da takımın başında kalmasına karar verilmiş. Bu benim de kafamda çizdiğim optimum yoldu, burada da ayrıntılandırmıştım zaten nedenlerimi.

2. Bir tebrik de Ergin Ataman ve talebelerine (klişe tabire gel) gitsin. Basketbol takımı resmen kaos içinde yüzerken (en son NBA'den kiraladığımız ve bizde 3 ay oynamış bir oyuncunun formasını emekli ettiydik) Galatasaray'a karşı net bir galibiyet alınmış. Deron Williams/Semih Erden sonrası dönemde 2 galibiyet 1 mağlubiyet var şu ana kadar. Gelecek için umut vermeye yetecek bir görüntü değil tabii, ama bu bile benim için başarıdır.

3. Samsunspor - Beşiktaş maçını izleyemediğim için üzerine yorum yapamıyorum. Lakin kağıt üzerinden ve özetlerden anladığım kadarıyla Carvalhal rotasyona gitmiş, ve takım biraz dağınık görüntü vermiş. Makbul bence, özellikle de artık playoff oynanacak bir lige sahip olduğumuzu düşünürsek.

4. Fenerbahçe maçında hakeme pozisyonda faul olmadığını anlatmaya çalışan Gökhan Gönül'ü formasından çekip uzaklaştırmaya çabalayan Mehmet Topuz'u görünce aklımdan "İyi ki bize gelmemiş" diye geçirdim.

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

olumlu yazınca hiç yorum almamış :D

Yorum Gönder

Ara