.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
18 Temmuz 2011 Pazartesi

77

Bu oyun öyle bir oyun ki aslında hepimizi manyak ediyor.

Şike, teşvik, hakem ayarlaması, şaibe... Hepsi bir tarafta. Karşısında da oyunun kendisi...

Bir yandan "lanet olsun sizin oynayacağınız oyuna!" diyoruz. Diğer yandan olsa da izlesek...

Zaten bizim bu bağlılığımızdan faydalanıp yapıyorlar ne yapıyorlarsa...

Ligler ertelensin, kupa maçı iptal olsun dedik durduk. Peki hangimizi deli gibi Fenerbahçe-Beşiktaş maçını arzulamıyoruz?

Zaten tam da bu yüzden kızıyoruz onlara. Bu kadar sevdiğimiz, olmayınca özlediğimiz oyunu şikeyle, hakemle çalıyorlar elimizden.

Ne kadar kızarsak kızalım, biliyorlar ki bu oyuna tutkuyla bağlıyız. Biliyorlar ki insanlar Tanju'nun Gökhan Gönül karşısındaki oyununu, Quaresma'nın Caner'e neler yapacağını, Almeida'nın bu sefer Volkan'ı geçip geçemeyeceğini deli gibi merak ediyoruz. Biliyorlar milyonlarca Beşiktaşlının tribün tabiriyle "Fener'e bi koysak da rahatlasak" dediğini... Biliyorlar insanların deli gibi tribünlere koşma isteğinin olacağını...

Bu ikilemle yaşamaya mahkum ediyorlar bizi.

Hepimiz hukukçu olduk çıktık. Yıllardır spor programlarında spor dışı her şeyin konuşulurdu ve eleştirirdik, şimdi oturduk hukuk programları izliyoruz...Takibe takılan telefon görüşmeleri şikeye girer mi, yeni yasanın alanında mıdır, İbrahim Akın gerçekten itiraf etmedi mi, yoksa avukat görevinin gereğini mi yerine getiriyor, basına sızan telefon kayıtlarında delil teşkil edecek bir şey var mı, hukuken kişilerle kurumlar ayrılır mı ayrılmaz mı...

Yayıncı kuruluş kanal listesinde 77 ile 78 ayrı dünyaların kanalları gibi... 7 rakamı Türkiye ligini temsil ediyorsa 8 rakamı dünya futbolunu temsil ediyor. İki tane 7 yanyana gelince Lig Tv oluyor. Lakin kabul edelim, Spormax izleyeceksek de 7 tuşunu kullanmak durumundayız. Yani yerel tadlarımızı... Oyunumuz burada doğmuş çünkü, bizim için futbolun beşiği çakma Beşiktaş formamızla çıktığımız boş toprak arazi...

Televizyondan maç seyreden adam için dünyanın öbür ucundaki futbol takımı da eşit uzaklıkta, ama bu ülkede hala kimse doğuştan Liverpool'lu olmuyor.

İşin zorluğu tuşa basmak değil.

Bizim sevgimizi lütfen daha fazla sömürmeyin. Böyle devam edecekse, kapatın gitsin diyebilecek cesaretimiz yok. Çünkü kapansın istemiyoruz. Ama bize tiyatro da izletmeyin.

Taraftar, aklı ve mantığıyla hareket edebilseydi çoktan kapanmıştı perdeniz...

7'den 77'ye.. Peki Ya 78?

7 Yorum:

selim dedi ki...

XX ile XY gibi biraz :) İkisi de kadını içeriyor, kadınla başlıyor. Ama biri küçük bir şeyi değiştirerek çok daha farklı bir şey haline geliyor (yoksa aslında çok mu benzerler?)

powerslide dedi ki...

31 temmuz'un adı süper kupa finali olmasın da hazırlık maçı olsun.. maç izlemek istiyorum artık.

Tuco Salamanca dedi ki...

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetayV3&Date=&ArticleID=1056828&CategoryID=84

bütün bu hengamede şu ana kadar çıkan en önemli haber ve radikal'den başka yerde yok.

belgeler gerçekten bu haftaiçi veriliyorsa, o zaman ligi ertelemeye gerek yok, bir hafta içinde tff kararını bu belgelere göre verebilir.

~Poseidon~ dedi ki...

@Tuco

Ha şifreliyse kolay. Tek bildikleri şifreleme metodunun mod medyan olduğunu düşünürsek yarın bütün delilleri medyadan temin ederiz zaten.

#TFFleaks

tearkan dedi ki...

süper kupa maçı ileri bir tarihe ertelendi. lig ile ilgili bir açıklama yok henüz.

tearkan dedi ki...

kafama takılan; başkan ligle ilgili soruya (aslında her soruya) deliller henüz elimize ulaşmadı, bu nedenle kesin bir şey söyleyemiyorum diyerek cevap verdi. süper kupa finali niye ertelendi o zaman? onunla alakalı elde delil mi var yani?

Tuco Salamanca dedi ki...

MAA, az önce 5 ağustos'ta havalar futbol için çok sıcak olur dedi. hadi ya :)

biri bu adamın üstüne toprak atsın artık.

Yorum Gönder

Ara