.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

15 Mart 2011 Salı

Umursamazlık

Yerine göre en güzel, yerine göre en tehlikeli halet-i ruhiye budur herhalde. İnsanı tehlike anında bazen panik ve refleks, bazen ise soğukkanlılık ve mantık kurtarır.

Bugün benim Beşiktaş futbol takımı hususunda hissettiğim şey tam olarak budur, ve de iyi mi, kötü mi hakikaten bilmiyorum.

Yönetime tepki göstereceğim, düşünüyorum 6 senedir tepki gösterdik de ne oldu...

Schuster'e kızacağım, düşünüyorum onun macerasının gelip gideceği yer belli oldu zaten...

Futbolculara kızacağım, düşünüyorum nereden başlayıp hangisine niye kızayım...

Medyaya, yapılan açıklamalara kızacağım, düşünüyorum milletin istediğini veriyorlar onlar da...

Manisaspor ile berabere kaldık, ağzımı açasım gelmedi. Ernst 93. dakikada oyuna girdi, suratıma müstehzi bir gülüş yerleşti, o kadar.

Samimiyetle soruyorum, söyleyin bana; bu yol doğru mu yanlış mı?

Ekleme: Bunu yazdıktan sonra bir saat geçti geçmedi Schuster'in istifa haberi geldi. İlahi bir işaret galiba bu.

15 Yorum:

RuFF dedi ki...

Tamemn aynı duygular içerisindeyiz.Doğru ve yanlış mı bilmem ama yapabilecek hiçbirşey olmamasından kaynaklandığını söyleyebilirim.
Bu arada yasak kalmış çok iyi oldu kaç gündür giremiyordum.

hacı schuster istifa etmiş diyorlar :) ona kızma ...

~Poseidon~ dedi ki...

Valla elle tutulur bir haber görmedim. Ama okuduğum haberde yerine gelecek isim Denizli deniyor.

Yine 1-0 futboluna devam eder, Ferrari yine en kral stoperimiz olur.

enorton dedi ki...

Schuster istifa etmiş, kendisini tebrik ediyorum. Bundan sonraki hayatında başarılar diliyorum. Beşiktaşımız için inşallah hayırlı olur.

Bu arada Japonyada radyasyon seviyesi 30 kat artmış :(

BJK4EVER dedi ki...

Puahahah. Istikrar yae, seneye kraliz yae, uzun vadede ortaligi dagitacagiz yae. Iste hicbir yerde basarili olamamis, dahasi 2 seneden fazla kalamamis adami getirirsin boyle olur.
Antrenorlugu bir yana, en azindan serefli bir insanmis, adam gibi adammis, cakal degilmis. Bu acidan saygiyi bence kesinlikle hak ediyor. Herkes icin en iyi olan oldu bence. Bu saatten sonra onemli olan yerini iyi bir hocayla doldurabilmek. Bu arada EkremMSC ve ozzy'nin saglik durumdan suphe ediyorum, insallah ciddi birsey olmamistir onlara.:)

enorton dedi ki...

Evet gerçekten adam gibi adammış, kendisini kovdurtmak için uğraşmadı. Önümüzdeki senenin alacaklarından vazgeçip istifayı basmış.

Bu arada eğer Denizli gelirse tarihin hatasını yapmış olur yönetim. Denizli'yi babam gibi çok severim ancak daha geçen sene gönderdiğin adamı 1 yıl sonra tekrar göreve getirmek resmen kepazeliktir :)

Su postu attiktan bir saat sonra Schuster'in istifa etmesi artik benim sansim midir, sanssizligim midir takdiri sizlere birakiyorum...

RuFF dedi ki...

Güzel totem oldu bu.Demekki birisinin istifa etmesini istersek sana böyle bir post attırmamız gerekicek Shelby :)

Hemen Demiroren icin dosuyorum bir tane de basin toplantisindan once :)

EnisteKolaKoy dedi ki...

Beşiktaş teknik direktörlüğünden istifa eden Schuster'in yerine sezon sonuna kadar takımı yardımcılarından Tayfur Havutçu'nun çalıştıracağı ve yeni teknik adamın önümüzdeki sezon için planlanacağı öğrenildi.

okka dedi ki...

"Ernst 93. dakikada oyuna girdi, suratıma müstehzi bir gülüş
yerleşti, o kadar."

aklım denizli'nin 2. sezonundaki bazı yediğimiz hatalı gollarden sonraki gülüşü aklıma geldi.
hani alt dudaklarını ısırarak gülüyor mu sinirleniyor mu anlaymadığım gülüşü.

Ekrem Ph.D. dedi ki...

Bazilari zevkten gebermis. Biz gercek Besiktas taraftarlari ise takimin su dustugu duruma uzuluyoruz.

BJK4EVER dedi ki...

Biz Schuster'e degil Besiktas'a taptigimiz icin simdiye kadar uzuluyorduk, simdi sevinecegiz. Sen bugun yas ilan edebilirsin kanimca.

ozzie dedi ki...

@ shelbyl

Beşiktaş'ın nabzı artık senden sorulur, hocam. Haber 1903 röportaj, Sansal Büyüka canlı telefon bağlantısı yapar yüzümüze bakmazsın artık. :p

Saka bir yana, çok ama çok doğru bir yazı. Bazen haber olmaması en büyük haberdir ve sen bunu muhteşem gozlemlemissin. Eline saglık.

ozzie dedi ki...

@ bjk4ever

Ben gayet iyiyim.

Hal hatır sorduğun icin teşekkür eder, hayatta basarılar dilerim.

Yorum Gönder

Ara