.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

10 Şubat 2011 Perşembe

Önizleme: 21. Hafta

Bucaspor - Konyaspor: Bir iki gündür atışma malzemesi bulmakta zorlanan siyasal figürlerin bu maçı CHP - AKP boyutuna getirmesi planlanıyor. Gavur İzmir vs. Mümin Konya.

Sivasspor - Trabzonspor: Kötü gidişe dur demek isteyen Trabzonspor'a olası bir kar fırtınasının dur demesi muhtemel.

İstanbul BŞB - Gençlerbirliği: Galatasaray'ın nefesini ensesinde hisseden İstanbul BŞB'nin kazanmak zorunda olduğu bir maç.

Gaziantepspor - Galatasaray: Uzun bir aradan sonra tekrar forma giymesi gündeme gelen Misimovic'in, maç öncesi o gazla yediği kebapların akabinde mide fesadı geçirmesi olağan.

Kardemir Karabükspor - Kasımpaşa: Küme düşme yolunda en iddiali ekip olan Kasımpaşa'nın, malum deyişi (aşağılı olan) haklı çıkarırcasına oynaması bekleniyor.

Eskişehirspor - Bursaspor: Anadolu'dan çıkan ilk şampiyon olma şansını Sağlam'a kaptıran Uygun'un bu maça özellikle bilendiği rivayetler arasında.


MP Antalyaspor - Manisaspor: Geçen hafta "Fenerbahçe'yi şöyle analiz edip böyle yendik" deme fırsatını kaçıran Hikmet Karaman kendisini 22. haftadaki Trabzonspor maçına kadar rölantiye alacağı için Antalyaspor'un kazanacağı maç olacaktır.


MKE Ankaragücü - Beşiktaş: Evde otur otur canı sıkılan Ahmet Gökçek'in ve de kendisini ispatlamak isteyen Serdal Adalı'nın devre arasında karşılıklı olarak soyunma odalarını basmaları gündemde.


Fenerbahçe - Kayserispor: Süleyman Hurma'nın kadim dostlarıyla bir araya gelerek yeni hikayeler ayarlaması açısından çok önemli bir maç.

6 Yorum:

Unknown dedi ki...

yılın en banko maçı fb-kayseri forza 1.

Pamukk dedi ki...

satmışlar mı gene

caylake dedi ki...

hocam maçı belki fb kazanabilir ama Kayseri hiç bir zaman fb ye yatan takım olmamıştır.hatta kendi sahalarında fb ye 4 atmış bir takımdır Kayserispor.ne kadar sevmesenizde Kayserispor'u hakkını yemeyin adamların

Benim Hurma ismini ozellikle vermemin sebebi kendisinin transfer dolaplaridir, yoksa mac sonuclari vs. degil.

Unknown dedi ki...

@caylake
aragones dönemindeki 4luk maç harici benim bildigim kadıköyde farklı sonuclar ortaya çıktı,fb ikinci yarı ile yakaladıgı hava,galibiyetler,stadın full çekecek olması(biletler bitti diye konuşuluyor) olası diger takımların puan kaybından sonra p.tesi gecesi kayserinin ordan puan veya puanlar alması imkansız gibi geliyor bana.yoksa ben yatıcak satıcak falan demiyorum.iki takımı teraziye koyunca fb çok daha favori geliyor bana.

caylake dedi ki...

@iboay
senin yorumun ardından pamukk un ''satmışlar mı gene'' yorumunu görünce bu düşünceye kapıldım.ama sonraki yorumdan öyle olmadığını anladım.hatta o yoruma katıldığımı belirtmek isterim.fb bu havayı sürdürmek ve bir seri yakalamak isteyecektir.aksi taktirde ts'yi tekrar motive etmiş olmakla birlikte iki ileri bir geri mantığıyla,yakaladıkları havayı kaybetmelerine ve şampiyonluk inaçlarının azalmasına neden olurlar.

Yorum Gönder

Ara