.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

8 Ocak 2011 Cumartesi

Eyvallah

Yaklaşık 2,5 yıldır yazmakta bulunduğum Ekşi Beşiktaş'tan gün itibariyle ayrılıyorum... Yaklaşık bir saattir, yazılarımı word'e aktardım, bunu yaparken yorumlara tekrar bir göz attım... Övgü ve eleştirileriniz için çok çok teşekkürler güzel insanlar. Ben bu blog'da, kazandığım para ve yediğim içtiğim haricinde kalan her şeyi konuşmayı uygun gördüm kendime. Ne hissediyorsam ne hatırlıyorsam onu aktardım... Bunları yaparken en ufak da olsa kırdığım/üzdüğüm herhangi biri olmuşsa, helal etsin o da hakkını. Yeni yılınız da simsiyah bembeyaz geçsin... Simsiyah bembeyaz kalın... İletişim için de son olarak mail vereyim; threepoint@mynet.com twitter'dan da ulaşabilirsiniz tabii ki... En içten sevgilerimle Karakartallar...

4 Yorum:

abi kendine iyi bakasın, sevgiler saygılar

Kartal Bafiler dedi ki...

Fikir ayrılıkları neticesinde kopuşlar olacaktır mutlaka ama en kıymet verdiğim Beşiktaş oluşumlarından birinin böylesine kan kaybetmesi beni üzmüyor değil :(

Çeşit çeşit mecralarda kopanların yeni bir oluşum içinde olduklarına dair haberler var.Bakalım neler çıkacak :) Uğurlar olsun ..

Kalten dedi ki...

UykusuzBesiktas.blogspot.com :)

Yorum Gönder

Ara