.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

11 Kasım 2010 Perşembe

İnşallah Serpil Hoca görmemiştir

Şu resimde görülen çocuk bir ara ne büyük ümitle bekleniyordu çoğu kişi tarafından. Altyapıdan çıkıp A takıma yükselecek, Beşiktaş'ın yüz akı olan özkaynak düzeninin son temsilcisi olacak ve "Beşiktaş'ın çocuğu" sloganını en çok o hak edecekti.
Olmadı. Oynayamadı, oynamak istemedi, ıslıklandı, küfür yedi, küstü, gitti. Gittiği gibi "Ben aslında Galatasaray'a çocukken gelecektim ama evimiz yakın diye Beşiktaş'a yazdırdılar beni" dedi; "Galatasaray'daki arkadaşlık ortamı mükemmel" dedi ve daha da çok küfür yedi. Ama en son ortaya çıkan gerçek, bunların hiçbirisiyle kıyaslanılabilir gibi değil. Beşiktaş alt yapısında yetişen, bir zamanların wonderkid'i Serdar Özkan, menajerlik faaliyetleri nedeniyle 4 maç ceza aldı.
Serdar'ın 5 Artı diye bir firmanın ortağı olduğu ortaya çıktı. Ekrem Örenç isimli menajerin de ortağı olduğu şirket, Serdar'ın Beşiktaş'tan Galatasaray'a transferini gerçekleştiren şirket. Yani Serdar Özkan bu transferden hem futbolcu hem de menajer olarak para kazanmış. Üstelik şirketin diğer ortakları, yine Beşiktaş altyapısından yetişme Mehmet Sedef ve Ozan Tahtaişleyen.
Bu haberleri okuduğumda aklıma Serpil Hamdi Tüzün hoca geldi. Hayatını Beşiktaş'ın özkaynak düzenine vakfetmiş, nice pırlantaları bulup yetiştirmiş Serpil hoca bu haberleri okumuş mudur diye düşündüm. Batuhan isimli harika çocuğun Ferrari'sinin kaç km hız yaptığını anlattığı röportajı izlemiş midir?
Umarım dedim sonra, umarım bunları görmemiştir.

11 Yorum:

Bu çocuklar Serpil Hoca'yı değil, Sinan Engin'i örnek aldılar. Sonuç ortada.

Ege

WiLdHoney dedi ki...

Ligi kaçıncı bitirdiğimiz değil ama, Beşiktaş'ımızın adının böyle işlere bulaşması beni çok üzüyo, keşke Beşiktaş altyapısının adı bu işlere bulaşmasaydı, keşke....

fabianernst dedi ki...

bu ekrem gönenç de galiba serpil hoca gibi altyapı da hocaymış ..asıl serpil hoca bu gerçeği duymasın
veya bu serdar ozkan şu an kulubun altyapısında olup en çok umit bağladığımız çoçukla kontrat imzalamış desem..evet bizim kuçum muhammet i baglamışlar bile şimdiden.tehlikenin farkında mıyız beyler
serdar özkan yememiş içmemiş yıllarca kendisini geliştirmemiş bizim muhammet i gorup ya biz bundan ilerde çok para kazanırız diye anlaşmış çoçukla asıl tehlike bu

helldoradotcom dedi ki...

Bence insallah Serpil Hoca tum bunlari izlemistir. Eminim ki gordugu zaman da hic sasirmamistir zira kendisi elindeki malin ne oldugunu gayet iyi anlayacak yetkinlikte bir hocadir. Necip'in neden daha degerli oldugu bu son haberlerden sonra daha iyi anlasiliyor. Sakin henuz Necip'in de ne b.k olacagi belli degil demeyin, bu adini anmayacagim 2 eleman ilk ciktiklarinda da ayni yolun yolcusuydular..

ian dedi ki...

@ fabianernst

yanlış biliyorsun. altyapıda doğru giden nadir işlerden biri muhammed demirci'nin gelişimi. önümüzdeki yazdan itibaren a takımla çalışmaya başlamalı bence.

neyse, şimdi ahkam kesmeyelim; zamana bırakmak lazım, sonu iyi olur umarım. altyapıya ilgisi olan kupa maçı postu yorumlarında verilen yemen ekşioğlu röportajını okumalı. ilgisi olmayan hiç gölge etmesin.

fabianernst dedi ki...

@ian
http://www.haber1903.com/ve-serdar-ozkan!_3_44923
burada ekrem önenç muhammed in menajeri olduğu haberi var şuan hemen elimin altında olarak ilk bunun linkini verdim

ilgisi olmayan hiç gölge etmesin.

yukardaki cümleyi kurmuşsun da birincisi yorumumda muhammed in gelişiminden ote kimlerle menajerlik bağı olduğunu soyledim.
ikinci olarak da ekrem örenç alt yapıda hocalık yapmadı mı.ilgiliysen bunlar doğru mu degil mi gölge etmesin ne alaka ya ayrıca ilgiliyiz ki aklımıza geldiği için yazıyoruz

yukardaki arkadasın dediği gibi bu adamlar sinan engin i gormuş çoçuklar..bu çoçuğun da bu adamları ornek almasından korkuyorum o kadar yani

ian dedi ki...

@ fabianernst

"ilgisi olmayan hiç gölge etmesin" cümlesini senin için kullanmadım orada. internet ortamında altyapı ile ilgili bişeyler yazınca, altta üşüşen bazı tipler oluyor. neyse, üstüne alınmışsın sen orayı.

Muhammed'in menajeri Seyit Ateş diye biliyorum ben, ki öyle. ya aslında bu yaştaki amatör çocuklar ile ilgili konuşurken menajer muhabbetleri falan çekilmiyor hiç. ama biraz mentor tarzı var sanki orada, o yapmazsa anne baba eş dost biri yapacak bunu.

ian dedi ki...

Yemen Ekşioğlu, TFF İstanbul İl Başkanı'dır. o, gelişimi iyi yönde diyorsa vardır bir bildiği. yıllarını amatör futbola vermiş birisi sonuçta.

ama altyapıdaki düzensizliğin ileride etkilememesi için, a takımla dolayısıyla schuster ve guti'nin yanında çalışmasının daha doğru olacağını söylediğini okumuştum. devre arası ya da önümüzdeki yaz uygun zaman olabilir.

bi de schuster'in yaklaşımından inanılmaz memnun görünüyor yemen ekşioğlu.

fabianernst dedi ki...

@ian
yanlış anlamışız kusura bakma.neyse tff nin sitesinde şöyle bir şey buldum al bir bak istersen http://www.tff.org/Default.aspx?pageID=659&ftID=1124040

fabianernst dedi ki...

@ian,
bu arada yemen abi hocayı seviyor benim gibi de bu gidişle yollayacaklar hocayı :((

ian dedi ki...

@ fabianernst

evet Ekrem Örenç Muhammed'in menajerliğini yapıyor görünüyor. hatta 2009 yılından beri öyleymiş. ben şuanda öğrendim bunu. bugüne kadar çıkan haberlerin hepsinde bir mentor tarzında Seyit Ateş'in ismi ön plandaydı. TFF'nin sitesi gözümden kaçmış, ki ara sıra bakarım. hiç Ekrem Örenç'i gördüğümü hatırlamıyorum.

neyse, ilk yorumumda dediğim gibi zamana bırakmakta ve ara ara tff sitesini takip etmekte fayda görüyorum olacaklar için.

Yorum Gönder

Ara