.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
25 Ekim 2010 Pazartesi

Are You Kidding Me !

Ilk Iverson dedikoduları yayılmaya başladığı sırada yurt dışında kime sorsam ilk tepkileri hep aynıydı. Ve gelinen nokta da artık transfer hemen hemen gerçekleşti diyebiliriz. Arada ufak bir açık kapı bırakmamızın nedeni de malum Robinho transfer surecinde yaşananlar. Onun için yoğurdu ufleyerek yemeye biz devam edelim. Aslında hafta başında büyük ölçüde anlaşıldığı ve 2-3 güne açıklanacağı da belirtiliyordu. Akatlar parkeleri basketbol tarihinin en skorer oyuncusunu ağırlamaya çok yakın. Son olarak da kişisel bir tebrikte bulunmak istiyorum.Yıllar yılı tabir-i caizse başıboş bırakılan bir branşta Türk Spor tarihinin en büyük transferini gerçekleştirilmesinde emeği geçen herkese tebriklerimi sunuyorum. Allen Iverson @ Beşiktaş CT

21 Yorum:

tearkan dedi ki...

Resmi siteden bir açıklama yapılmamış olmasının sebebi kontratın halen bizim yöneticilere ulaşmamış olmasıymış sanırım. Bundan çok değil 3-4 yıl önce birigelip de Beşitaş Guti-Kü7 ve Iverson'u hem de aynı sezon içerisinde transfer edecek dese sağlam bir küfür ederdim.

Meşhur 'practice' videosu. :)

http://www.youtube.com/watch?v=eGDBR2L5kzI

ve yan etkileri

http://www.youtube.com/watch?v=2IdoCLk3kCo&feature=related

iboay dedi ki...

yetmezz yıldırım demirörenn yetmezzz.tşkler büyük başkan.hemen basketbol kombinemi alayım.

Pamukk dedi ki...

imzayı görmeden inanmam(robinhoya döner bu iş, yine birileri borsada parayı götrsün)

tearkan dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=OH5JTh3Xp3Y&feature=related

Bir numaradaki hareket başlığa çok uygun olmuş :)

asist time dedi ki...

Cuma gunu ozel ucakla gelecegi belirtiliyor. Bi de bahsedildigi gibi Inonu'de değil, imza toreni büyük bir ihtimal Akatlar'da olacak.

alioner dedi ki...

http://www.haber1903.com/iverson-dan-ilginc-istek_3_44483

tearkan dedi ki...

Maaşını niye haftalık istemiş orasını bilemem; fakat çok da parlak bir imajımız olduğu söylenemez ödemeler konusunda.

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ys-iversonturkey101110

(bkz. yazının son paragrafı)

sozcelykk dedi ki...

eğer ki memnun edilirse baxter bile bu ligi hallaç pamuğu gibi atmaya yeter de artardı geçen yıl parası hesabına yattıktan iki gün sonra deplasmanda telekom'un ağzına sıçtığı günü hatırlarım lakin biz uzun periyotta onun hem egosunu hem de banc accountunu tatmin edememiştik.

şimdiki gelen ise allen iverson, taraftar salonu doldursun parası hesabına yatsın neler olabileceğini tahmin bile edemezsiniz.

ayrıca

chatman iverson gelsin istemiyor dedikodusu vardı gerçi bi yerlerde bilen varsa aydınlatsın lütfen.

asist time dedi ki...

@sozcelykk

Chatman ile gelecek sezon da yerli statüsüne geçeceği için ek olarak da ücretinde de indirime gidilerek iki yıllık sözleşme imzalanmıştı.

Oncelikle istemiyor demiyelim de bir uzuntu ve hayal kırıklığı yaşanmış. Bu konuyu arkadaşlarla tartışırken belki de en güzel cevabı arkadaşlardan biri verdi; "bu transfer oldu diye küsecekse chatman bende ona küsüm,en önemli zamanda kullanmasaydı o meledide play off finali yapsaydık..düşen mukaveleside fedakarlık değil ödediği bedeldir.. "

Sarper dedi ki...

Rüya gibi adeta

Bugün Caner Eler ntvspor'da özel izin alınsın, inönü'de açık havada maç yapılsın dedi.

çok acaip olur, çok güzel olur.

sozcelykk dedi ki...

abi biri mariuhanacı biri kokainman neyi paylaşamayacaklar takılsınlar işte kardeş kardeş.

chatman cidden tavır alacaksa ayıp eder , ben bile küserim yani.

tearkan dedi ki...

http://www.nba.com/2010/news/10/25/allen-iverson-besiktas.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2

Şeref Yalçın Amerika'ya gidiyormuş yüzyüze görüşme için. Çocuklarının okulu vs. görüşülecekmiş. Bu konu hoşuma gitti. Geliyim 3 ay takılır, parayı alır giderim durumu yok yani. İşler yolunda giderse ciddi ciddi sözleşme süresince kalma niyeti var. Gerçi bizimkilerin önerdiği kontratta ilk sezon Nba'dan teklif gelse de gidemez gibisinden bir madde olduğu yazıyordu zaten yahoo.da çıkan haberde.

Bu iş, Allah korusun, bu dakikadan sonra yatarsa uyku uyuyamam lan. Alın gelin şu adamı cumaya kadar.

asist time dedi ki...

@tearkan

Oncelikle Istanbul'a tatile değil kesinlikle basketbol oynamaya geliyor. Çunku boyle olmasa sezon sonunda Nba'den teklif gelirse giderim şartını koymazdı. Sonucta Iverson'da basketbolu Nba'de tamamlamak istiyor ve bu sezon tekrardan ritmini yakalayıp, basketbol kariyerini güzel bir şekilde tamamlamak isteyecektir.

Geç gelmek istemesi de cok normal, buyuk bir ihtimal yaz boyunca tek bir idman dahi yapmamıştır ve bu eksiği tamamlamak için 1 hafta izin istediğini dusunuyorum.

Since1903 dedi ki...

ukic 10 tane iverson eder
ömer onan da 5...

tearkan dedi ki...

@ asist time

Para işi zaten geyik sonuçta bizden alacağı Iverson'un zamanında kazandığı paraları düşününce nedir ki? Canı istediğinde oynar, bir sene takılır gider diye tahmin etmiştim ben; fakat şu haber ciddi anlamda düşüncemi değiştirdi benim de. Çocukları falan sırtlanıp gelecek kadar önemseyeceğini tahmin etmemiştim açıkcası.

Annesini de meşhur ''Iverson's Mom'' tişörtüyle şeref tribününde görürüz artık. :)

shelbyl dedi ki...

Iverson'in bu zamana kadar beklemesinin sebebi, bir umut NBA'den bir takim son dakikada kadrosuna katar dusuncesiydi. Yarin sezon basliyor, artik elemanin umudu kalmadi tabii.

Bunun haricinde, Iverson gelir, catir catir da basketbol oynar, adam basketbolu meslek olarak degil de hobi-tutku olarak goruyor. (Gerci Turkiye Ligini biraz kucumseyebilir ileriki asamalarda) Ama antrenmana falan cikmaz, o ayri mesele :)

Ben, Iverson'in psikolojisi ve gecmisine de bakarsak, kendisinin Turkiye'de ucup cosup havaya girip Musluman olacagina falan inaniyorum acikcasi. Olursa shelbyl dedi dersiniz.

asist time dedi ki...

Ben, Iverson'in psikolojisi ve gecmisine de bakarsak, kendisinin Turkiye'de ucup cosup havaya girip Musluman olacagina falan inaniyorum acikcasi. Olursa shelbyl dedi dersiniz.
@shelbyl


=) =)) antrenman konusunda haklısın hatta ben bir-iki deplasman dışında deplasmanlara da gideceğini sanmıyorum. Bu arada daha önce Cuma günü demiştim ancak Pazartesi gunune ertelenmiş gelişi.

tearkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tearkan dedi ki...

Formaları hazırlanmaya başlanmış. Bu arada kaç numara giyecek? Benim bildiğim kadarıyla Türkiye'de 4-55 arası forma numarası alabiliyor oyuncular. Özel izin çıkartsınlar bi zahmet. Dennis Rodman'dan eksiği mi var Iverson'un?

http://www.haber1903.com/hummel-mesaide-iverson-formalari-hazirlaniyor_3_44584

Cuma Amerika'da imza atacakmış. Pazartesi de Türkiye'ye gelecekmiş. Ben onların yalancısıyım.

http://www.haber1903.com/ve-iverson-besiktas-ta_3_44582


Antrenman, pardon 'practice' konusundaki düşüncemi ilk mesajda belirtmiştim zaten. (daha doğrusu Iverson belirtmişti)Nba'da iki günde bir maç yaotığı için antrenman derdi olmuyordu pek; ama bakalım burada haftada bir maç yapıp geri kalan zamanlarda da antrenman yap(may)arak nasıl oynayacak. Gerçi gelsin de, sadece parkenin ortasında dikilse de olur.

asist time dedi ki...

aynen =)

numara konusunda bende özel izin cıkartılması taraftarıyım ancak bu pek bir olası gozukmuyor. Milli Takımda 4, Detroit de ise 1 numara giyiyordu. Belki de 4 numara Fedor'dan alınıp Iverson'a verilebilir.

asist time dedi ki...

Bu arada bahsedilen o efsane practice videosunu Ismail Senol kendi blogunda bire bir Turkceye cevirerek paylasmıs merak edenler icin;

Allen Iverson: Size idmanı kaçırdığım söylenebilir. Eğer bir antrenör antrenmanı kaçırdığımı söyledi ve siz de bunu duyduysanız, doğrudur. Demem o ki, bu yıl tek bir idman kaçırmış olabilirim. Eğer birisi benim için "antrenmana gelmiyor" dediyse bu tek bir idman olabilir. Bu sene yaptığımız tüm antrenmanları düşünürsek bu yeterli. Eğer antrenman yapamayacaksam, idmana çıkamam. Sakatsam, sakatımdır. Bu kadar basit. Mevzu bununla alakalı değil, hiç alakası yok hatta. Demek istediğimi anlatabiiliyor muyum? Tabii ki konuşmak kolay. Ben bu takımın lideriyim ve burada oturmuş antrenmandan konuşuyoruz. Bakın, antrenmandan bahsediyoruz, maçtan değil, maçtan değil, maçtan değil. Maçtan değil. Değil, değil... Sahaya çıkıp uğruna öldüğüm, her seferinde son kez oraya çıkıyormuşum gibi oynadığım bir maçtan değil. Maçtan değil de antrenmandan konuşuyoruz. Ne kadar aptalca! Antrenmandan bahsediyoruz. Orada olmam gerektiğini ve yaptıklarımla örnek olmam gerektiğini biliyorum. Ben de zaten bunu bir kenara atmış değilim. Antrenmanın bana bir anlam ifade etmediğini söylemiyorum. Önemli olduğunu biliyorum, gerçekten. Ancak antrenmandan bahsediyoruz. Neymiş konumuz, antrenman mı? Antrenmandan bahsediyoruz! (gülüşmeler) Antrenmandan bahsediyoruz, antrenmandan! Maçtan değil. (gülüşmeler) Antrenmandan bahsediyoruz! Salona geldiğinizde, beni oynarken izlerseniz -beni oynarken izlediniz, değil mi?- her şeyimi verdiğimi görebilirsiniz. Şu anda antrenman konuşuyoruz, antrenman!

Muhabir: Ancak koç bundan bahsettiği sürece karşına bir sorun olarak çıkmaya devam edecek.

AI: Bakın, sizi anlıyorum. Benim için de komik, ilginç bir durum. Ancak konuştuğumuz şey idman, maç bile değil. Asıl önemli olduğu zamandan değil. Antrenmandan bahsediyoruz!

Muhabir: Eğer idman yapsaydın takım arkadaşlarını daha iyi hale getirebilir miydin?

AI: İdman yaparak takım arkadaşlarımı nasıl geliştirebilirim ki?

Yorum Gönder

Ara