.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
17 Ağustos 2010 Salı

UEFA Avrupa Ligi / Beşiktaş - HJK Helsinki

60 Yorum:

neo_494 dedi ki...

çakar geçeriz

QuaresmA dedi ki...

14 takımlı ligde liderler ama 18 maçın 11'ini kazanarak. savunmaları taş gibi, hücumları o kadar iyi değil. ligde son 2 maçı kazanamamışlar, en iyi formlarında değiller.

savunmaya çekilecekler ilk maçta. q7 ve guti'nin açamayacağı defans yok, bu açıdan en az 2 farkla çakarız.

en büyük avantajları ve en çok çekindiğim şey ligin ortasında olmaları. şu zamanlarda küçük takımlarla eşleşeceksin elbette ama iskandinav, baltik, rus takımları falan bu açıdan biraz daha çekinilesi oluyor.

Pamukk dedi ki...

yine jessie!

Pamukk dedi ki...

ben numaralıda olursam 3-0 kazanırız
başka türlü zor

Kartal Bafiler dedi ki...

Valla onlar düşünsün, 19 – 20 derece sıcaklıktan, nem oranıyla beraber hissedilen sıcaklığın 39-40 dereceye ulaştığı İstanbul’a geliyorlar.Misal ben dün gecenin çoğunu kafam buzdolabında geçirdim.

İlk yarıyı 1 - 0 ‘la , ikinci yarıyı dili dışarıda Finlilere çak moruk bir beşlik diyerekten 5-0 kapatırız.

Dikkat edilirse eğer takımlar arasındaki kalite farkından bahsetmeye bile lüzum görmedim.

Bu iki Helsinki maçından da galibiyetle ayrılırsak eğer benim gibi Avrupa liglerinde yapmış olduğumuz maçların istatistiki bilgilerini kafaya takanlar için çok güzel olacak.

6 maç 5 galibiyet 1 beraberlik 16 puan atılan gol ; (tahmin 20 gol)

Daha guruplara bile kalmadan iyi düzdük istatistiği.

fitneci dedi ki...

3-0 olsun bizim olsun

cha dedi ki...

o değil de bunlarda buca gibi hakem formasıyla mı oynuyorlar?

AcıbadeM dedi ki...

3-5 olmasa da gol yemeden en az iki aten atalım, Finlandiya'ya kafamız rahat gidelim.
Dönüşünde de yeni bir forvetle dönelim.

Gökhan dedi ki...

@ kartal bafiler

''benim gibi Avrupa liglerinde yapmış olduğumuz maçların istatistiki bilgilerini kafaya takanlar için''

yalnız değilsin o konuda, ben de sene başından beri gruplara 6 galibiyetle girsek de fark biraz azalsa diyordum hep.

ilk maçta 1-1 iyi sonuç olmasına rağmen zürih'ten son dakika golü yediğimizde üzülmem, gruptan çıkamasak da guimaraes'i orda yenince sevinmem hep bu sebeptendi :)

Kartal Bafiler dedi ki...

Evet Gökhan sana katılıyorum , bildiğin manyağız biz.

Bu arada son durum;
büyük bir ihtimalle yamuk yumuk çıkacak o yüzden linkide vereyim ;

http://www.bjk.com.tr/tr/haberler.php?h_no=18063

Organizasyon K O G B M A Y
------------------------ ------------------------------------
Ş.K.Kupası ve Ş.Ligi 15 64 20 12 32 59 101
Kupa Galipleri Kupası 7 20 4 4 12 21 38
UEFA Kupası 10 56 23 13 20 87 69
----------------------- ------------------------------------
Toplam 32 140 47 29 64 167 208

ceyhun dedi ki...

forvetten önce sağ beke, sağ açığa ve en sonunda necip'le rotasyona girecek bi ortasahaya ihtiyaç var. hepsi türk pasaportlu olmalı bunların.

hamit bu anlamda ideal lan resmen!

cevirmense dedi ki...

@pamukk

numaralıda oturmak için özel bir istek mi bu?

çok zorlanmadan yeneriz gibi geliyor.

cesc dedi ki...

3-0 yenilir, maç sonunda forvetlerini transfer ederiz. Dondurulmaya da daha yatkın olur bunlar.. Gelmişlerken birkaç tane alıp dondurucuya atmak lazım..

Pamukk dedi ki...

anaa korcan diyarbkaıra gitmiş:o

3-0 alırız quaresma bobo nihat atar

Vermante dedi ki...

Artık maçlar öncesindeki şu eski formalarımızı kaldırsak mı?! Yeni sezondayız ve yeni formalar daha güzel olmaz mı Gürcan abi :)

ercan dedi ki...

2-0 olsun temiz olsun :)

Jessie dedi ki...

yeni formalar daha çıkmadı...

Altan Koçak dedi ki...

avrupa kupası istatistiği sevenlere hediye olsun :)

http://altankocak.blogspot.com/2010/08/nema-lanalm.html

EnisteKolaKoy dedi ki...

DHA SPOR-(son dakika) BEŞİKTAŞ'TA KALECİ ŞOKU
SAKATLANARAK ANTRENMANI YARIDA BIRAKAN HAKAN ARIKAN'IN, HJK HELSİNKİ MAÇINDA FORMA GİYMESİNİN ZOR OLDUĞU ÖĞRENİLDİ
Beşiktaşlı kaleci Hakan Arıkan, UEFA Avrupa Ligi play-off turunda yarın oynayacakları HJK Helsinki maçı öncesi gerçekleştirilen antrenmanda sakatlandı.
Antrenman sırasında sol ayak bileğinden sakatlanan kaleci Hakan Arıkan'ın çalışmayı yarıda bıraktığı öğrenildi. Genç kalecinin hemen hastaneye kaldırıldığı ve MR'ının çekildiği ifade edildi. Hakan'ın yaşadığı bu sakatlığın ardından yarın HJK Helsinki karşısında forma giymesinin zor olduğu öğrenildi. Hakan'ın sakatlığının ardından kaleyi genç kaleci Cenk'in koruması bekleniyor.

umut dedi ki...

gelişine vururuz, ilk 10 dk da gol olursa şov olur. uğur bile gol atar.

matiasemilio dedi ki...

inşallah ciddi bişeyi yoktur hakanın,bu adama ne cabuk nazar değiyo yahu..

kma dedi ki...

cenk bu takımın 1. kalecisidir..

Övünç dedi ki...

@Jessie

http://soccercenter.net/forum/k/bjk-2011-cubuklu-orjinali-ile-birebir-iceri_152236

yeni forma .png burdan alabilirsin.

Pamukk dedi ki...

çok kötü bir takımımız var hiç beğenmiyorum yıldızından olmayanına hepsi bok. hepsi formsuz bunlardan hiçbişi olmaz ilk 5e giremeyiz.heh.

bLAck_eAgle dedi ki...

Fb kazım in sözleşmesini feshetti....bonservisi elinde,yerli,hem sağ açık hem forvet,vukuatı olmasa tam bizim aradığniz adam....

Carew dedi ki...

@bLAck_eAgle
Ama vukuattan çok bişeyi yok. Kazım'ın bonservisi elinde kalsın bence. Bir kişi eksik oynayalım onun bjk de oynamasından iyidir.

fitneci dedi ki...

kazım demeyin bana ya o geleceğine tümer metin gelsin yunanistandan

abi bu sene nasıl bi yer oldu beşiktaş? nasıl bişey oldu? niye pis adam, uyumsuz sorunlu adam doldurmaya çalışıyoruz? aklımız iyice taca çıkmış!

kimisi der, ceyhun iyi bi yedek olabilir; kimisi der ümit karan tam aradığımız adam, colin kazım'ın bonservisi elinde.. yönetim dünyanın en sorunlu adamının peşine düşmüş, milyon euroları ayağının altına sermekle meşgul! taraftar bu adam gelecek diye uyku uyuyamaz hale gelmiş...

hani beşiktaştık biz? dürüst ahlaklı futbolcu her şeyden önce gelirdi? ekrem dağ'a sırt çevirip colin kazım ister olmuşuz. vay nasını! demek ki gelse emre belözoğlu'na da hayır demiycez.

bülent uygun'u teknik direktör yapalım da tam olsun.

Pamukk dedi ki...

hay ağzına sağlık.

Pamukk dedi ki...

hay ağzına sağlık.

thicke dedi ki...

hadi ceyhun falan bir yere kadar da kazım demeyin bari ayıptır yazıktır ya! onun dışında maç 2 farklı biter gibi geliyor ikinci yarıda çözeriz.he birde robinho mevzu var tabi,allah aşkına ne yapacağız bu adamı alsak ya santrafor diyo şuster robinhodan,nihattan santrafor mu yaratacağız?

Manu dedi ki...

abieee serdar kurtuluş abieee...

ya cidden çok mu saçma....lan hiç yandaş bulamadım gelsin diyen..moralim bozuldu. :D

thicke dedi ki...

@manu erhan'dan daha iyi midir serdarın son hali?

Manu dedi ki...

son halini bilmiyorum da orta saha,bek alternatifi için dedim.
he kumaşı erhan'dan iyidir. :P
ama çok izlemediğim için antep'te fikirleriniz çok değerli benim gözümde.

Pamukk dedi ki...

Metin Keçeli, “Sivok’un sözleşmesini askıya alarak Guti’ye yer açtık. Bunun dışında bir oyuncu daha Beşiktaş’tan ayrılacak. Bu futbolcu Fink”

aferim hepinize iyi bok yiyorsunuz.

Fink ulan.

sozcelykk dedi ki...

yabancı sınırlaması kulüp futbolu düzeyinde başarılı olmamızı engelliyor bence :)

sozcelykk dedi ki...

tabata ve hilbert 11 de , holosko yedek beşiktaş 8 yabancıyla oynayacak.

nuwanda dedi ki...

hilbertin artık bir ışık vermesi gereken maç

tearkan dedi ki...

Tabata'nın son maçı olur umarım. Fink de çok düz topçu yeaaaaa. Biraz dikine oynamaya çalışıp top kaybetse keşke.

sozcelykk dedi ki...

hilbert sahanın en iyilerinden .

tabata quaresmanın önündeki topu almazsa çok daha iyi olacak

tearkan dedi ki...

Hilbert attı kalsın bence. Bu arada bizim zemin baya baya bozuk mu ben mi abartıyorum? Üstüne bir de Kasımpaşa ilk haftalar İnönü'de oynayacak diye biliyorum.

AQ-47 dedi ki...

Hilbert'in golünde Q7 yine ağızları açık bıraktı, o ne vuruştur, ne kesmedir be kardeşim...

AQ-47 dedi ki...

Bir de kendi sahamızda en son ne zaman bu kadar baskılı oynadığımızı hatırlayamadım, 0-0 biten diyarbekir maçı olabilir mi?

shelbyl dedi ki...

Hilbert 3 mactir yaptiginin aynisini yapiyor. Kulvar boyunda surekli gidip geliyor, yerinde ice kat etmeler yapiyor, defansa essek gibi yardim ediyor.

Ama tabii ki Hilbert cok kotu adam, kesinlikle gitmeli. Bizi bir ust sinifa tasiyacak futbolcular Delgado, Tabata ve Holosko.

Kalten dedi ki...

Oha Quaresmaaa

Kalten dedi ki...

Quaresma'nın golü 9 aylıkta 6 aylık sayılır; 2 sektirdi bi de yarı vole..

shelbyl dedi ki...

Quaresma'nin golunde titremeyen var miydi ya?

shelbyl dedi ki...

Su dakikalarda gozler bir Ernst-Fink degisikligi ariyor...

umut dedi ki...

bitirme hakeeeem "ölmeyeni dövelim" e başlamıştı taraftar tam da. ah ulan nostalji oldum

AQ-47 dedi ki...

Küaresma mahalle topçusu, gitsin de cambazhanede oynasın yae...

BJK4EVER dedi ki...

@shelbyl

Ben titremekle de kalmadim, gerisini siz doldurun artik.

Salvatore dedi ki...

taraftar quaresma için heyecanlanıp harika bir hava oluşturduğunda açtığı her postta istinasız kü7, yok olmadı yok 12. yabancı hayırlı olsun yazan jessie görmek istiyor bünye...

bir de yeri değil ama daha transfer ortada yokken kendisini şımarık alemci ilan eden ali okancı, süreyya'ya sevgiyle koşan bu adamı görünce ne demiştir diye de merak ediyorum.

kimbilir belki jessie ile birlikte izlemiştir maçı

Bu yorum yazar tarafından silindi.
sozcelykk dedi ki...

ortadaki siyahlı simplextablosu değil mi ?

http://www.ligtv.com.tr/App_Themes/Basic/_images/Galeriler/2010817_besiktashelsinki/20100817.204245_IST364_1394266.jpg

Pamukk dedi ki...

ben numaralıda olmadığım içn 3-0 bitmedi tabiki.

Jessie dedi ki...

:) ta kendisi

Jessie dedi ki...

@ruff

zapotocny'den özür diliyorum. ayağının bu kadar düzgün olduğuna ihtimal vermiyordum.

beni yanılttı.

toraman'ı sağ beke itecek performans sergiliyor. gerçi itmesi yabancı kontenjanı nedeniyle mümkün değil.

Pamukk dedi ki...

%70e %30 topa en son ne zaman sahip olduk acaba

Yorum Gönder

Ara