.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
12 Temmuz 2010 Pazartesi

Sistem Mühendisi

İlk Görüşme
-Sayın Şuster, size Beşiktaş'ın teknik direktörlüğünü teklif ediyoruz -Hayhay neden olmasın, şartlarımız uyuşursa problem değil -Biz size şu kadar para öneriyoruz -Ben de bu kadar istiyorum -O zaman gelin o kadar paraya anlaşalım -Eyvallah İlk Antreman -Takımda kimler var? -Ahmet, Mehmet, İbrahim, İbrahim, İbrahim, Ahmet, Mehmet, Bobo, Delgado, Tello, Quaresma -Peki altyapı? -Ahmet, Mehmet, Ahmet, Mehmet -Çok güzel, bu arkadaşları da deneyelim -Eyvallah İkinci antreman -Sayın Şuster, takım nasıl? -Şurası iyi, burası iyi, orada eksikler var -Ne yapalım? -Robinho, Guti, Raul -Peki diğer yabancılar ne olacak? -Ne olmuş ki onlara? -Aman sayın Şuster, bizde 6+2+2 kuralı var -O ne lan? ***PAUSE*** Şimdi burada duralım. "O ne lan" sorgusu bu ligin kaderi, ekmeği, her şeyi. İngiltere'de, İspanya'da, İtalya'da "yabancı" addedilen futbolcunun standardı az çok belli. Kimi tamamen serbest bırakmış milliyeti, kimi Avrupa dışına sınırlama getirmiş. Kimi daha da sıkı tutuyor ipleri, getireceğin yabancıya kıstaslar koymuş. Şu kadar milli takımda oynasın, yaşı şundan küçük olsun falan filan... Şimdi biz Şuster abiye diyoruz ki, 6 yabancı var sahada oynayacak. Yabancı dediğimiz Avrupalı, Asyalı, Afrikalı fark etmiyor. T.C. kimliği yoksa bu adamlar bize yabancı. Yaşı, başı, geçmişi de umrumuzda değil. İster İnter'den gelsin isterse Afrika ikinci el futbolcu pazarında. Hepsine yabancıyızi hepsinin endamı aynı. Bu sahada oynayacak 6 yabancının yanında 2 tane yedekte oturacak adam var, bir de tribünde oturacak iki adam var. Bu noktadan hareketle Türkiye'deki teknik direktörlük diğer ülkelerden yapı itibariyle tamamen ayrılıyor. İspanya'daki, İtalya'daki hoca takımın fizik durumu, form grafiği, antreman programı gibi meslek içi konulara yoğunlaşmışken biz anlı şanlı Şuster abimizden tüm bu yükümlülüklerin yanısıra başka bir şey daha isteyeceğiz. Bütün sezonun iskeletini oluşturan yabancı transfer politikasını adeta bir sistem mühendisi bilgisiyle görgüsüyle icra etmesini isteyeceğiz. Sahada sakatlanan bir futbolcunun yerine yedekten gelecek adam için o an sahada oynayan üç futbolcunun yerini değiştirmeden uygulanabilen, iyi oynadığı halde sırf takım arkadaşı sakatlandığı için bazı futbolcuların oyundan alınmasını engelleyen bir sistem mühendisliği isteyeceğiz ondan. 6+2+2 kuralı, tek kelimeyle rezalettir. Artı iki bile bu kadar abes dururken gidip bunun yanında 2 tribüncü eklemek Türkiye Futbol Federasyonu'nun Caferlere bez taşımasıdır. Şimdi soralım, Şuster abi ne yapsın? Stoper olarak oyuna başlayan İbrahim Toraman'ı oyundan alması gerektiğinde yerine koyacağı Sivok için kimi feda etsin? Sistem mühendisi olsa, işinde de başarılı olsa bu adam neden teknik direktör olsun? ***PLAY*** Son Görüşme -Sayın Şuster, sizi Beşiktaş'tan kovuyoruz -Hayhay neden olmasın, şartlarımız uyuşursa problem değil -Biz size gitmeniz için şu kadar para öneriyoruz -Ben de bu kadar istiyorum -O zaman gelin o kadar paraya anlaşalım -Eyvallah

7 Yorum:

sozcelykk dedi ki...

umarım nobre'nin türk pasaportu olduğundan bihaberdir de quaresma'dan bobo'dan nobreye sıra gelmez.

tomates dedi ki...

Beşiktaş sahaya ferrari sivok ernst Q7 tabata ve bobo yabancıları ile çıkmıştır

sağ kanatta kötü oynayan nihat ın yerine holosko nun girmesi gerekmektedir.

çift önliberodan vazgeçmeden hafif sakatlığı bulunan toraman ve sarı kartları olan ekrem ismail ve nobre yi hesaba katarak

3 oyuncu değiştirme hakkını bitirmeden Nihat ın yerine Holosko oyuna nasıl girebilir.

a) ferrari yi çıkartıp, Ernst i stopere çekerim. Nihatı ön liberoya koyar holoskoyu sağa alırım.

b) bobo yu çıkartıp Ekremi santrafor yaparıp, sağ tarafa toramanı koyup stopere nihatı sağ ortaya da holoskoyu alırım

c) Rüştüyü çıkartıp, herkesi bir sağa kaydırırım. Yorulanı kaleye geçiririm.

d) hiçbir şey yapmam, başlarım böyle işin içine

Jokond dedi ki...

@tomates

işte budur...

AQ-47 dedi ki...

yarıldım, çok komik ya..."o kadar paraya" anlaşmak...

purplepurple dedi ki...

o ne lan?
*PAUSE*

hahahaha nefis

delgado dedi ki...

"İbrahim, İbrahim, İbrahim"

ahahaha hala gülüyorum ya

Yorum Gönder

Ara