.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
13 Haziran 2010 Pazar

Sırbistan 0 - 1 Gana

I. Maç Öncesi shelbyl: Turnuvanın benim açımdan en ilgi çekici maçlarından birisi bu. İki adet çok başarılı genç jenerasyon yakalamış takımın mücadelesi, eminim ki en çok zevk veren karşılaşmalardan birisi olacaktır. Burada dikkat edilmesi gereken isimleri saymaya kalksam iki takımın ilk 11'ini yazmam gerekecek, o yüzden hiç o mevzuya girmiyorum bile. Benim için ibre Sırbistan'dan yana, zira geçen kupanın sürprizi Gana en önemli adamlarından Essiensiz ve Appiah'ın yanında da kocaman bir soru işareti var. Kronik forvet hattı problemleri de cabası. Şüphe götürmez bir şey güzel maç olacağı. İzleyin, izlettirin.
II. Maç Sonrası
shelbyl: İddaa kuponunu falan unuttum, şu maçı Sırbistan kazansa cidden üzülecektim. Sırbistanlılar futbol adına ortaya hiçbir şey koyamadılar açıkçası. Konsantrasyon eksikliği ile açıklanır sanırım bu ya da bilmediğimiz başka bir sorun var, ama hiçbir Sırbistanlı oyuncunun bu maçı kazanmak için en ufak isteği, azmi vs. gösterdiğini söyleyemeyiz. Basit hatalar da (kırmızı kart, elle müdahale ve penaltı) cabası, sanırsın ki Sırbistanlılar Gana'nın galibiyetine oynamışlar.
Gana'nın forvetsizliği devam ediyor. Ben bu kadar daha yeteneksiz ve de aynı anda bencil forvet elemanlarını daha bir arada görmedim. Bir tek Gyan Asamoah var ki o da zaten penaltı golünü attı. Gana teknik direktörüne tavsiyem forvet oyuncularına "takım çalışması" yaptırması. Birbirlerine karpuz atsınlar falan mesela.
Gana defansı sağlam durdu, ama maçın genelinde yıldızlaştı diyeceğimiz bir oyuncu yok. Kingson'ın dramıyla bir daha yüzleştik, elemana yazık ya, niye takım bulamıyor bu adam?
Almanya ve Avustralya'nın olduğu bir grupta Sırbistan işini imkansız derecesine getirmiş bulundu. Ama bu kadar rezil bir performanstan sonra kesinlikle yakınmaya hakları yok.
Bir Afrikalı takım kapıyı araladı, kısmet diğerlerinin başına.

9 Yorum:

Sırbistan eski gücünden uzak gibi görünsede çok tehlikeli ayaklara sahip. Simdi say lan! deseniz sayamam aniden o ayrı konu, Allahtan google var :)) Tahminim su turnuvada en uzaga gidecek Afrika takımı Gana'nın maçı alacagından yana. Sirbistan :1 Gana:2

Sırbistan,Avrupa kıtasından en büyük süpriz adayım.Eğer şansları yaver giderse yarı final bile göreceklerini düşünüyorum.Bu maçı da kazanacaklardır.

Gökhan dedi ki...

sırbistan'dan ben de umutluyum, gruptan çıkacaklarına kesin gözüyle bakıyorum.

hunter dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mel dedi ki...

Sirbistan benim de gizli favorim. Savunmalari harika - ivanovic-subotic-vidic-kolarov. Orta sahalarinda krasic-stankovic muthis. Ileride sorun yasayabilirler belki, lazovic-pantelic-zigic uclusunu sahsen begenmiyorum. Her neyse, Ispanya-Sirbistan finali gayet zevkli olurdu.

Sirbistan 2-0 Gana.

matiasemilio dedi ki...

bir tek benim sürpriz adayım sanıyodum sırbistanı,ne çok varmış :)
uzun vadelide gruptan 1.almanya 2.sırbistan cıkar şeklinde oynadım..
bu maç ise cazip oranıyla (2) sırbistanın olacaktır..
kolarov ve krasiç kadromda,gol-goller bekliyorum..

ynwa dedi ki...

sırbistan benim de en büyük sürpriz adayım. forvetleri biraz kendilerini aşabilirse, ciddi bir sürpriz bekliyorum.

AQ-47 dedi ki...

Dünya kupasını kim takar Quaresma Beşiktaş'ta )

shelbyl dedi ki...

Icimde Gana oynayacak oynayacak gol atamayacak, sonra da sanssiz bir golle yenilecek gibi bir his var.

Yorum Gönder

Ara