.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
12 Haziran 2010 Cumartesi

İngiltere 1 - 1 ABD

I. Maç Öncesi
shelbyl:
Diğer yazar arkadaşlar popolarını sıcak koltuklarından kaldıramadıkları için bütün ön izlemeleri benden okuyorsunuz, pardon.
Bu maça taraflı gözle bakacağım, baştan söyleyeyim. Bir, İngilizleri sevmem. İki, ikametgâh sebebiyle ABD'nin kazanmasını isterim.
Şimdi herşeyden önce şunu kenara koymak lazım; Capello büyük adam. Lakin İngiltere'nin gene de neden bu kadar gaza geldiğini/getirildiğini anlamış değilim, zira bana ellerinde çok da fazla bir şey yok gibi geliyor. Sakatlıklardan sonra 3-4-3, 3-5-2 söylentileri falan da dolaşıyor etrafta, o yüzden ilginç bir İngiltere izleyeceğimiz kesin. Zaten İngiltere için noatsamisa'yı takip edin, bana laf düşmez.
ABD'ye gelince, normalde insanlar "ABD mi, n'apacak olm onlar?" derdi, lakin hem bizimle oynadıkları hazırlık maçı, hem Konfederasyon Kupası, hem de geçmiş performansları bir fikir verir sanırım ne kadar sürprize meyilli bir takım oldukları bahsinde. Dempsey, Bradley, Altidore, Onyewu, Bocanegra vs. hepsi bilinen adamlar zaten.
Bu maçın adamı Landon Donovan olur diyorum ben. Beraberlik ise hiç ama hiç şaşırtmaz. jokond: Shelbyl haklı olarak çemkirince birkaç kelime de ben ekleyeyim dedim. Bir tarafta Sömürgeci İngiliz Krallığı, diğer tarafta Emperyalizmin beşiği ABD. Nacizane whoever wins we lose. Yaşasın turuncular, yaşasın Hollanda!
II. Maç Sonrası
shelbyl: İlk defa bir maçın sonucunu kesin doğru tahmin edebildiğim için bu maçın önemi ayrı olacak. (ruff efendi, hani anlamıyorduk futboldan? :)) Bu maçın önemli olacağı başka bir insan varsa o da herhalde Green'dir. Abi n'aptın sen?
Çok uzatmaya gerek yok, ABD çok basit bir oyun planı ile çıkmamıştı sahaya; kontrolü elden bırakmayıp hızlı forvetlerine atılacak uzun paslara güveniyordu. İngiltere ise bildiğin İngiltere, lakin sakatlıkların belini fazlasıyla büktüğü aşikar.
Bu maçın benim gözümde iki adamı var: İlki Howard. Başarılı bir performans sergilemesinde İngiliz forvetlerin de payı vardı tabii, ama gene de kurtarış kurtarıştır. Ama bence maçın esas adamı Cherundolo idi. Sağ bekte hem çok sağlam durdu, hem de cılız hücum aksiyonlarına elinden geldiğince destek vermeye çalıştı.

19 Yorum:

Cherubim dedi ki...

Özet geçeyim: 2-1 İngiltere alır..

matiasemilio dedi ki...

barrysiz ingiltere için zorlu maç olur..macın kaderini capellonun barrynin yerine oynatacağı adam ve akabindeki taktiği belirler..
bahis için 2.05lik oranıyla ilk yarı beraberlik ideal seçim..

Gökhan dedi ki...

ingiltere'nin tıpkı 2006'da italya'nın ilk maçta gana'yı yendiği gibi dosta güven düşmana korku vererek kazanacağını zaten sonunda kupayı da alacağını düşünüyorum.

hunter dedi ki...

fransa nin sıkıcı futbolunun ardindan çok keyifli bir maç olacak diye umuyorum

tearkan dedi ki...

valla ilk post açıldığında da yazmıştım ingiltere hiç istemesem de capello faktörüyle alacak bu kupayı. aynı 2006 italya gibi sessiz ve derinden:)

bu arada mümkünse gol yemesinler defansta terry var. durduk yere eksi puan almayalım.

hunter dedi ki...

amerika gol atan ve gol yiyen bir takımm 4 gol olur amerika da muhtemelen atarr

AcıbadeM dedi ki...

İngiltere'nin yedi galibiyet alarak Dünya Kupası'na uzanmasını sağlayacak olan serinin ilk maçı.

kma dedi ki...

genel kanının aksine ingilizler bu dünya kupasında pek bişi yapamayacaklar bence. hucum gücünü tamamen rooney performansına dayandırmış ingilterenin en fazla çeyrek final göreceğini düşünüyorum.

bu maç da berabere biter.

QuaresmA dedi ki...

Turnuvanın ilk sürprizine hazır mısınız ?

Yankilere 20 tl bastım.

hunter dedi ki...

maçdan önce amerikanın çok gol yiyip ve atıığını söylemiştim.. 2.yarıda devamı gelicekkk

tearkan dedi ki...

Valla amerika çok gol atıp çok gol yiyor olabilir; ama bu sefer amerika gol atmadı green yedi. :)

algon dedi ki...

@jokond

hollanda somurgeci krallik degil mi yahu? :)

Eser Gökulu dedi ki...

''İlk yarı İngiltere galibiyeti'' kuponum şu golle yattı ya, değil ilk turda elenmek, bir daha dünya kupası yüzü görmesinler. Ayıptır arkadaş.

kma dedi ki...

@eser gökulu

adidasın yeni topunu hesaba katman lazımdı, o kadar casias falan da söyledi. :p

amerika iyi takım. bu maç berabere biterse grup lideri bile olabilirler. grup lideri olurlarsa da çeyrek final derim.

sozcelykk dedi ki...

hangisi kazanırsa üzülürüm

yaşasın portakallar yaşasın van persie

hunter dedi ki...

:)kesinlikle öyle ama ingiltere kaleciler yüzünden çok dünya kupasından elendii aynı golüü JAMES de yemiştii :) amerika maçlarını izlemek ayrı bir keyif konfederasyon kupasından beri semapti duyduğum bir takım..

matiasemilio dedi ki...

barry gelmeden bu takım iflah olmaz

mrt309 dedi ki...

Yeşil kodadlı kaleci Green'in babası zamanında prezervatif kullansa idi İngiltere 3 puanı alırdı demiş Capello:P

Yorum Gönder

Ara