.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
28 Haziran 2010 Pazartesi

Demirören - Guti

'' Guti ile ilgili temasların olup olmaması mühim değil, fakat ‘’doğru olmayan’’ bir resmin Türkiye’de kabul edilmemesinden dolayı Guti ile ilgili bir düşüncemiz yoktur. Her ne kadar bu resimlerin gerçeği yansıtmadığı anlaşılıp, Guti kendi davasını kazansa da Türkiye’de bunun çok speküle edileceğinden korktuğumuz için ve bu da Beşiktaş’a yakışmayacağından Guti ile ilgilenmiyoruz '' Yukarıdaki sözler Yıldırım Demirören’in dün Lig Tv’ye yaptığı açıklamalardan. Açıklamaların tamamı –kendi ağzından - burada. Peşinen bu açıklamaları zerre kadar ciddiye almadığımı belirteyim. Guti’nin söz konusu resimleri neresinden bakarsanız bakın 1.5 - 2 yıllık resimler olmakla beraber, Galatasaray ile anıldığı dönemlerde de Türk basını tarafından ön plana çıkarılan ve bu sayede herkes tarafından bilinen – duyulan - olaylardır. Hal böyleyken, şimdi kalkıp da bu noktada resimleri bahane etmek ve ‘’istemiyoruz, düşünmüyoruz’’ demek bana pek gerçekçi gelmiyor. Ne diyor Demirören ? ‘’her ne kadar bu resimler doğru olmasa da, ki Guti de davasını kazanmış’’ … Şahsi fikrim, burada – Demirören tarafından - alenen bir nabız yoklama ve Guti savunması yapıldığı yönündedir. Hadi diyelim ki sen gerçekten Guti’nin resimlerinden ötürü bu transferden vazgeçme kararı alıyorsun; iyi de neden bunu resimler ortaya çıktığında –veya sen fark ettiğinde- yapmıyorsun da, adamın aklandığı ve resimde öpüştüğü kişinin bir erkek değil de bir bayan olduğu tüm ayrıntılarıyla kamuoyuna yansıtıldığı dönemde yapma gereği duyuyorsun ? Albin ismi resmi siteden yalanlanırken de Guti haberleri, Albin haberlerini sollayıp, '' anlaşıldı '' şeklinde manşetleri süslüyordu, lakin Albin’i yalanlayanlar Guti’ye dair tek kelime etmiyordu, hem de ‘’doğru olmayan’’ resimlerine rağmen. O yüzden artık bu ayakları geçelim, cidden kokmaya başladı diyorum . Tabii yukarıdaki röportajın içinde bir de Robinho değerlendirmesi mevcut. Açıklama aynen şu şekilde: '' Robinho ile ilgili teklifimiz oldu, gelecek cevaba göre değerlendireceğiz. -hem görüşeceksin hem teklif yapacaksın, ama borsaya bildirmeyeceksin?- '' Dön Hilbert'in imza törenine; '' Robinho'yu kim istemez ki ? ama bizim de belirli bir transfer bütçemiz var, şu an için böyle bir düşüncemiz yok, ama bir sponsor bulabilirsek, bu Robinho da olabilir, bir başkası da ... '' Ek olarak; Quaresma gelmek istemiyor, biz de bu defteri kapattık ve vazgeçtik. Bunca yıldır Demirören'i az biraz tanıyabilmişsem eğer ''Guti hayırlı olsun'' demek geliyor içimden ...

11 Yorum:

sozcelykk dedi ki...

eldeki yabancıları ucuza saydırırsak yarın imza attırırız dedi resmen ben bunu anladım.

robinhoyu da alıp tarihe geçmek !! istediği de çok açık , gerçi pek umudu yok o transferle ilgili , kulübüyle anlaşmamız lazım senelik aldığı para 7 milyon sterlin dedi

ayrıca robinho bugünkü basın toplantısında beşiktaşın teklifine saygı duyuyorum ancak türkiyeye gitmek istemiyorum açıklamasını yapmış.

http://www.youtube.com/watch?v=JUUzi1wdnVQ

shelbyl dedi ki...

Ben boyle sporcu transferlerinde gazeteye cikmis resimlerinin sorgulanmasindan nefret ediyorum. Yok Drpic gotunu acmis, yok bir erkek dergisine pozlar vermis, yok suymus buymus...

Toplumsal ikiyuzlulugumuzun baska bir gostergesi bu. Zaten en gecerli ahlak prensibi nedir? "Ne bok yersen ye, yakalanmadikca sorun yok."

Kizginliktan konusamiyorum lan.

kafsinkaf dedi ki...

eşcinsel olduğu için maç verilmeyen hakem var bununda olmasına şaşırmadım

bacon1903 dedi ki...

Ya Guti ya deco.Deco alınırsa daha çok sevinirim ama gutide alınırsa o da bir yıldızdır.Zapo-Holosko-Tabatadan bursaya takas yoluyla sercan-ozanı alıp kurtulalım.Guti gelsin birde türk defans oyuncusu transfer olayı kapansın.(Batuhan çok yarardı bize ama olsun bobo-sercan-nobre-nihat daha ne olsun???)

kma dedi ki...

ya bu adamın gerçekten bi erkekle munasebeti olsa bize ne ki?

demirören'i beşiktaş başkanı dışında bir birey olarak da vasat bir insan olduğunu düşünmeye başladım. donanımlı bir insan şu demeci verir mi allaşkına?

voodoo girl dedi ki...

beşiktaş'a yakışmayan şey guti değil homofobik bir başkan.

Manu dedi ki...

Saçmalıyor şıkkını aradım amma velakin bulamadım.

matiasemilio dedi ki...

anaa tello ya laa..

Muhoo dedi ki...

akıllıysa 3. seçeneği düşünüp ona göre davranmıştır.

tearkan dedi ki...

bir şeylere kılıf uydurmaya çalıştığı kesin. umarım nabız yokluyordur.

Winchester7 dedi ki...

Eğer izlenen strateji, Bursayla yapılacak olası bir takasta kozumuzun zayıflamaması ise bu strateji doğrudur bence.

Acaba Beşiktaş taraftarı Guti'nin arkasında duracak mı diye nabız da yoklanıyor olabilir ki, Guti'nin transferinden böyle saçma sapan bir nedenle vazgeçilmemesi için ciddi tepkiler var.

Pek ihtimal vermesem de; son seçenek olarak cidden yalan dolan bir fotoğraf yüzünden (hoş yalan olmasa nolur!) vazgeçildiyse böyle bir adamdan diyecek birşey yok, yazıklar olsun.

Yorum Gönder

Ara