.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Dün Niye Sevindim Ki Ben?

Hayatın belirli aşamalarında insan "etik" ile "arzu" arasında seçim yapmak zorunda kalır. Kopya çekmek-çekmemek, yerde bulduğu parayı cebe atmak-atmamak gibi durumlardan bahsediyorum mesela. Bir an etrafınızdaki bütün olayların akışı durur, sadece siz ve üzerine düşündüğünüz obje kalır.
Bursaspor bize iki gol atınca "Fener maçına döneyim, heyecan olur" diye düşündüm. O ana kadar da bilmiyordum Fenerbahçe'nin şampiyon olmasının bana ne kadar batıp batmayacağını. Olayı yaşayana kadar tüm hisler teoride kalıyor, ki o yüzden maç post'undaki tartışmaya da müdahil olmadım, zira bilmediğim şey hakkında konuşmam. Ama sonuçta kendimi bildim bileli, Beşiktaş'ın dahil olmadığı bir şampiyonluk yarışında hiç taraf tutmamışım, bir tercih yapmamışım. Garip geliyordu o yüzden Bursaspor'u Fenerbahçe'ye tercih etmek.
İşte o an geldiğinde (gavurlar buna moment of truth derler), yani Kadıköy'de Fenerbahçeli taraftarların tribünde sevindiğini görünce içimi hüzün kapladı. "Ulan" dedim, "gol attığımıza üzülüyorum galiba, yuh."
Ve abartmıyorum, o "hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti" denilen anı yaşadım www.canliskor.com'dan skoru kontrol edene kadar. Sırasıyla aktarıyorum o şeritleri:
Aziz Yıldırım'ın "3 sene şampiyon olacağız" sözü - Topuz olayı - Aziz Yıldırım'ın "hakemler hakkında konuşmayacağız" deyip ilk bu sözü bozan olması - Takip edilmeyen hakem odası iddiaları - Volkan'ın kıçıyla tuttuğu top - Bilica'nın kazdığı çukur - Emre'nin görmek bilmediği sarı kart - Kadıköy'de yediğimiz dayak - Köpek resimli balonlar - Baroni'nin geçen haftaki gol sevinci...
Gider bu. Ve bu 20 saniyelik "Ulaaan"dan sonra canliskor'a baktım. Bitti Bursaspor 2 - 1 Beşiktaş yazıyordu. O an tahmin edemiyordum tabii bir kaç saniye içinde bir film noir sahnesine şahit olacağımızı.
Fenerliler sahaya atladılar, timsah yürüyüşleri yaptılar, futbolcuları omuzlara aldılar. O futbolcular omuzlardan yerlere çalındı saniyeler içinde. O elit, o tertemiz, o modern tribün mensupları birden canavara dönüştüler. Stadı yaktılar, canlı yayın arabalarına, Kartal Yuvası dükkanlarına saldırdılar. Bütün bu ironi festivaline şiddet ve nefret bulaştırmak için ellerinden geleni de yaptılar. İç yağları daha da eridi tabii bunları görünce.
Jessie bir ara bahsetmişti nefret imparatorluğundan, işte o imparatorluğun surlarının yıkıldığı gün bugün. STV'deki kolpa dini temalı dizilerin gerçek çıktığı gün bugün. Güçlünün kazanmadığı, Yeşilçam filmlerinin tadını tekrar yaşadığımız gün bugün.
Bütün sene boyunca her hakem kararından sonra hakemin üzerine mahallenin kabadayısı tadında yürüyen adamlar, o yüzden bir gol yediler ve şampiyonluktan oldular bugün.
İşte ben bu yüzden, hayatımda ilk defa, Türkcell Süper Lig'de Beşiktaş harici bir takımın şampiyonluğuna sevindim. Ve sanırım etik ile arzu arasında, arzu tercihini yapmış olmaktan da zerre rahatsızlık duymuyorum.

54 Yorum:

Adsız dedi ki...

sadece iki kelime:
ilahi adalet.

Hakkımızı yiyenler Namerttir dedik, hakkımızı yiyenin burnundan geldi.

ben dün buna sevindim.

mahallenin kötü, babası zengin, herkesi ezen o çocuğu - öksüzler dizisindeki şişko nuri - eşeği alamadı, ve üzerine binemedi.

maç bitti bakıyorum, dışarıdan beşiktaş'lıların kahkahaları geliyor, tv ye bakıyorum ankarada ki galatasaray taraftarı çılgınlar gibi seviniyor, bursa maçına bakıyorum seviniyorlar.

bursalılar hariç, insanlar bursanın şampiyonluğuna değil, fenerbahçe nin şampiyon olamamasına, kötünün ve zorba nın yenilmesine, hakkın yerin bulmasına sevindi.

kadıköyde aleyhimize yapılan tüm adiliklerin acısı, yine kadıköyde hemde ironik şekilde bir de kendi elleriyle kendilerinden çıktı.

güzel oldu,
çok güzel oldu.

Adsız dedi ki...

tam da yorumu yazdıktan sonra e.toroğlu'nun yan tarafta gördüğüm şu yazısına denk geldim, kendisinden nefret oğlu nefret ederim ama şu cümlesine de katılmadan geçmem.

"Fenerbahçe mi? Bir tarafta Fenerbahçe, diğer tarafta bütün Türkiye vardı..."

TA dedi ki...

''Bütün sene boyunca her hakem kararından sonra hakemin üzerine mahallenin kabadayısı tadında yürüyen adamlar, o yüzden bir gol yediler ve şampiyonluktan oldular bugün.''

katılıyorum.fb için sezonun en ilginç olayı bence buydu.

Kalten dedi ki...

Benim de yaşadığım his aynen bu idi

ben o 2-2 anonsunu duyduğumda üzüldüm aslında. çünkü rakibine ayağını takıp ceza sahası çevresinde faul almaya çalışan emre belözoğlu'nu, rakibini sürekli ite kaka hareket eden volkan'ı, toraman'ın saçnı çekip çukur kazan bilica'yı gördükçe hırslandım.
hadi lan dedim, keşke atmayaydık o golü.

ama sonra bir baktım bizim maç 2-1 bitmiş. yaklaşık 1 saat boyunca evde hanımla biraderle kahkahalarla güldük

bursa'nın şampiyon olmasına, fenerin olamamasına sevinmedim. biz şampiyon olamadıktan sonra skimde değil şampiyon olan.

ama fenerbahçe'nin içerisine düştüğü durum tarih boyunca anlatılacak EPIC FAIL oldu. işte ona sevindim.

artık fenerbahçe byüklüğü öyle böyle bir büyüklük mavrasını söylemeye başladıklarında "fenerbahçe komikliği öyle böyle bir komiklik değildir" diyeceğim.

ha tam tersi olsaydı sanki fenerbahçeliler farklı tepki vereceklerdi he mi? gülürmeyin beni, çünkü dün çok güldüm hala çenem ağrıyor

BJK4EVER dedi ki...

Rakip kaleci hatalariyla degil de guzel futbolla, hakemler hakkinda konusmayacagim diyip basin toplantilari yapip hakem odasina inenlerin degil de hakem hakkinda gercekten tek laf etmeyenlerin, rakip penalti atarak cukur kazanlarin degil de sahada adam gibi davrananlarin sampiyon oldugu bir ortamda herhalde sevinirin. Her turlu nefret edecek hareketi baskanindan taraftarindan futbolcusuna yapip sonra da 'herkes bize karsi birlesiyor buyukluugmuzden dolayi' gibi salakca dusuncelere girenlere kicimla guluyorum. Sagolasin Bursa, tebrik ederim, bence bu yuzyilin got olusudur....

onur dedi ki...

Yanlış sevinci batı yanlısı ajan çarşı taraftarı organize etmiş? Aziz başkan'dan bir basın toplantısı bekliyorum bu konuda:

http://www.turkspor.net/default.asp?o=1&id=59731

Kontak attı adamlarda, 5 sene bir daha gelemezler kendilerine; memlekette erken boşalma, intihar, hap kullanımı vs. gibi sorunlar tavan yapacak ileriki dönemde :)

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
delgado dedi ki...

dünkü olaylara tanık olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. iyi ki varım lan.

BJK4EVER dedi ki...

@theotheo

Bursa'yi Sivas'la karistirmamak lazim. Hocalariyla, sehiriyle, oyunculariyla, oynadiklari futbolla Sivas ile hicbir alakalari yok. Ustelik Sivas gibi Digiturk ve Sampiyonlar Ligi gelirlerinden mahrum olmayacaklar, cok ciddi bir gelir elde edecekler ve bu geliri iyi kullanirlarsa seneye de kesinlikle sampiyonluk yarisinin icinde olurlar....

renom dedi ki...

maçtan önce ben de aşağı yukarı shelby'nin yazdığı gibi düşünüyordum ama son 15 dakika da fenerlilerin suratında ki o korku ve ''acaba gene mi şampiyonluk gidecek'' endişesi görülmeye değerdi gerçekten. futbolcusu ve yönetiminin el ele yaptıkları çirkefliklerin bi b.ka yaramadığını görmek mutlu etti beni. kelimenin tam anlamıyla ilahi adalet denen kavram tecelli etti dün...

Pamukk dedi ki...

İlahi Adalet.

yukardali balonla oynasınlar şimdi.

mit dedi ki...

Eden bulur. Haksızlıkla, hileyle hurdayla, saç çekip çukur kazarak bir yerlere gelmeye çalışanlara müsaade etmediği için Allah'a binlerce kez şükürler olsun.

Unknown dedi ki...

ilahi adalet.. neydi ya düşünce BALON'unun içinde yazan? lig şampiyonluğu mu? .)

hee unutmadan beşiktaş'la gsnin olmadığı ligde bile şampiyon olamadınız yaaeæææææ

Pamukk dedi ki...

zapo yu geri alalım

Adsız dedi ki...

tezleriniz doğru çıksın diye alelade tümevarışlarınız var. kendinizi hala ve hala namus ve dürüstlük timsali olarak görüyorsunuz ya ne diyeyim. burdan çok komik görünüyorsunuz.

Tabiki sevinecez yahu.İşin prestijini geçtim.En büyük rakibimiz en az bir 20-25 milyon euro'dan mahrum kaldı.

bacon1903 dedi ki...

Fbli arkadaslarim hepinizin icinde bir gizli bjklilik var!!!!Gelin kabul edin sorun degil biz sevgiyle kucaklariz sizleri!!!!Atmadigimiz gole bu kadar seviniyorsaniz gelecek sene atacagimiz gollerle cildirtacagiz sevincten sizleri!!!Birgun butun fbliler bjkli olacak diye bir soz varmiydi bilmiyorum ama dun hepsi bjkliydi!!!!(En azindan 1-2 dakikaligina)

Pamukk dedi ki...

şampiyon olan, çifte kupalı hentbol takımımızı tebrik ediyorum.

görkem dedi ki...

geçen sene beşiktaşın şampiyonluğunu fener ve galatasaray yoktu da ondan öle oldu diye gölgelemeye çalışan aklı evveller..bu sene beşiktaş ve galatasarayın 'olmadığı' bi ligde bile şampiyon olamayan fenerbahçeye ne diyeceksiniz acaba? tabi ki bişey demeyeceksiniz ama ben iki yüzlülüğünüzü tescillemek istedim tekrardan.o işler öle kolay olmuyormuş demek ki
bi de yaşanan skandallara oturup ağlayacağına hala burda laf yetiştirmeye çalışan arkadaşlara sesleniyorum.hiçbir şey dün akşam kadıköyde dalga geçicem diye timsah yürüyüşü yapan denyolardan daha komik olamaz şu an..siz de burdan böyle görünüyorsunuz.

asist time dedi ki...

Besiktas gol attı diye sevinen 55 bin fenerli görmek paha biçilemez =)))

theotheo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ozy dedi ki...

emin olun pek cok beşiktaşlının duyguları yazdıklarınıza paralel...
Sevinmemiz Bursa'nın şampiyonluğuna değil. Herşeyin bir bedeli olduğunun kanıtına ve adaletin tecellisine

theotheo dedi ki...

shelbyl sen mi siliyosun yazdıklarımı?

ian dedi ki...

başlıktaki soru güzel. cevabım, ismail'in attığı füze ve necip'in ceza sahasına yardırması. uzun süredir böyle dolu dolu "yürü be.." dememiştim.

sonra biraz ertuğrul sağlam, birazcık da tomas zapo.

bir de threepoint için çok sevindim.

fener için ise; ilahi adalet mi dersin, karma mı dersin, newton'un ikinci yasası mı dersin. ne dersen de, bilika ve belözoğlan sevinmeyi hiç haketmediler zaten.

üzüntüm var tabi beşiktaş adına, gaassaray yenilmişken üçüncü olabilirdik. şu fener'in oluşturduğu hengâme kalksın da rahat rahat beşiktaşımızı konuşalım buralarda.

Arturo dedi ki...

Kesinlikle duygulara tercüman olmuşsun. Gol haberi geldiği an, bütün sezon ve önceki sezonlar aklımdan geçti. Ne kadar içimden "Beşiktaş yine Beşiktaşlılığını gösterdi" desemde, tek kelimeyle üzüldüm. Olaylar açığa çıktığında da bir kez daha "Beşiktaşlı" olduğum için övündüm

@theotheo

Valla ben daha yeni uyandim saat farki sebebiyle, ama kurallara aykiri bir sey yazdiysan diger arkadaslar silmislerdir, normaldir.

Bir arkadas yukarida "kendinizi durustluk timsali olarak goruyorsunuz" demis.

Simdi ben oyle bir sey demiyorum, hatta acikca diyorum ki "yasadigim sevinc etik degildi". Kendimi durustluk timsali olarak gordugumu de anlatmiyorum. Yalniz bu sezon, Fenerbahce'nin, sampiyonluk yarisina dahil olmadan dahi yarattigi bir nefret var ise, butun ulke Fenerbahce'ye karsi cephe almis ise, dustukleri "epic fail" durumuna uzulmek yerine kahkahalarla guluyorlarsa Fenerbahcelilerin orada bir durup dusunmesi lazim bence.

Tabii kendilerini "biz cok buyuguz, herkese koyduk ondan boyle" diye dusunerek de avutabilirler. Ama bunun uzerine kendilerine "baska hangi sene boyle bir atmosfer vardi Galatasaray'in mac basina bir penalti ortalamasiyla sampiyonluk kazandigi sene haricinde?" diye de sormak isterim.

matiasemilio dedi ki...

bence keramet zapoda hacı
**maç postunda biri '50 bin kişinin bizim golümüzle ayağa kalkmasını görmek büyük zevk olur benim için,bu yüzden febe olsun istiyorum' demişti; aynı şeyi ben de isterdim ama tabiki bursa sampiyon olmalıydı..
bana bu ikisini bir gecede yasatan Allaha kurban olurum ben..

sy dedi ki...

@shelbyl

ikinci yorumunu bilmem de theotheo'nun ilk yorumunda anormal bir durum yoktu. niye silindi ki?

Bilmiyorum abi, uyuyordum ben :)

theotheo gelsin bir daha yazsin o halde, yanlis anlama olmustur belki de. Yorum kutusunun ustunde kurallar cok net bir sekilde yaziyor, ona uyan her yorum burada tutulmalidir.

sozcelyk dedi ki...

millet ne derdinde theo ne derdinde

yarıldım

Asphalt Monkey dedi ki...

hocam yanlis yazmissin, Aziz Yıldırım "3 sene şampiyon olacağız" sözü vermedi, "3 sene üstüste sampiyonluk sevinci yasatacagim sizlere" dedi. Biri gitti, kaldi iki ;)

bi besiktasli olarak gozlerim bile doldu bende sasirdim
bu halime ama iyiki fener olmadi...

geçemezsin mustafa!

hahaha sabahtan beri gülüyorum arkadaş:

http://www.bobiler.org/monte.asp?m=172204&tekil=konulumonte&tane=10&s=2&m2=172174

Kalten dedi ki...

http://www.sabah.com.tr/Spor/2010/05/18/istanbula_5_kardes

Bu adam giderken ifade değiştirmeden gözleri dolu-dolu iken de ağlamıştım, şimdi bu halini görünce de yine ağladım. Helal olsun Ertuğrul Sağlam'a

selo dedi ki...

Acıları Acımızdır :)
Bunun adına ilahi adelet denir.
Halen daha konuşuyorlar seviniyorsunuz diye bize. Ama anlamadı fb li arkadaşlar bize sizin düştüğünüz durumla dalga geçiyoruz kim şampiyon olmuş umrumuzda değil. Futbol tarihinde ne bomba varsa hepsini siz yaptınız. Korkak Tavuk Ortegalar,boşuna sevinmeler,sahadan çekilmeler daha neler neler. O kazdığınız çukurdan kaçsaydınız polis arabalarınla kaçacağınıza.

http://novembre11.blogspot.com

Evet son silinen yorumlar haricinde bazi kurallari bir kez daha hatirlatmakta fayda var:

"Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, insanlara kişisel saldırıda bulunan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında "belaltı" yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar lütfen başka yerler arasın kendisine."

"Kopegin dolu" gibi bir ifadeyi bu sebepten hos goremeyiz, bu cok net.

cagatay dedi ki...

shelby hocam çok iyi yazmışsın eline sağlık

Sade dedi ki...

Ertuğrul Sağlam açısından da ilahi adalettir. Haksız yere BJK den kovulmuştu. Oysaki başarılı bir teknik direktörmü değil mi Demirörencim?

Sertug Ozgur dedi ki...

Fenerbahçe neden kaybetti?

"Fenerbahçe Yönetimi, Bursa'ya ''Kılım döndü.. Ayağım uf oldu.. Kaza yaptım.. Canım sıkkın'' diyerek sağlam oyuncularını götürmeyen Beşiktaş'ın bu durumunu bile kullanamadı."

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=35949&p=1&rid=155

selo dedi ki...

@ lakerda

bu muthiş yazı Türk Sporunun ender yetiştirdiği muhteşem yetenek Meriç Tuncanın yazısıdır.Hayran kalmamak elde değil :) 11 neden var 8 i dış etken kendilerinde hiç bir sorun yok yani.bu fbli arkadaşları takdir etmemek mümkün değil o stada girip transa geçip herşeyi pembe görüyorlar.

siyah dedi ki...

yazıda belirtilmiş nefret etmek için yeterli gerekçelere katılmakla,yanına bursasporla ilgili de bir bu kadar gerekçe koyabileceğimizi belirtip onlardan da nefret ettiğimi kamuoyuna arz ederim.

Bu tur bir yazinin ulkenin "buyuk" bir gazetesinde yayinlanmasi skandaldir.

Dusunsenize The Guardian'da sunun gibi satirlar cikiyor:

"Manchester United, rakibi Arsenal'in deplasmana eften puften sebeplerle oyuncu goturmemesini lehine kullanamadi"

Bu ne demek yahu? Yazi acik acik
"Fenerbahce daha cok saha disi is yapmaliydi, yetmez bu kadari" diyor. Futbola illegalite bulastirmayi tesvik eden bir yazi bu. Biz de burada "sike yok, mac satma yok; sogukkanlilik" falan diye bir tarafimizi yirtalim...

Inanilmaz. Allah belalarini versin.

tearkan dedi ki...

Bir arkadaş daha belirtmiş zaten, saydığı sebeplerin çoğu dış kaynaklı. Böyle yapmaya devam etsinler, daha çok Denizli sendromu yaşar bu aklı evveller bu zihniyetle.

Ulan insan bir düşünür; ben büyük takımım, hatta kibirden gözüm dönmüş bir şekilde kendime Türkiye'nin en büyüğü diyorum ve buna rağmen 5 yıl içinde iki kere kendi elimde olan şampiyonluğu hediye ettim. Üstüne son seferde kendimi tüm Türkiye'ye rezil ettim diye.

Evet biz maç sattık, evet biz adam değiliz. Siz adam olup da kendi sahanızda ununu elemiş, eleğini asmış Trabzon'u yenip de şampiyon olsaydınız ya salaklar. Bir hafta boyunca kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz diye ortalıkta gezinenlerin göte girince Beşiktaş'ın yediği golleri gördünüz mü, kadronuzda 3 tane as oyuncu vardı yaeeee diye sızlanması cidden komik. Daha çok ağlayın, daha çok komik duruma düşürün kendinizi. Böylesi daha zevkli oluyor. :)

BJK4EVER dedi ki...

Arkadaslar birsey soracagim.Bu sene FByi 3-0 yendikten sonra Forza bir intro hazirlamisti, hani fener icin operanin instrumentali caliyordu sonra bitiyordu. Bilgisayarinda olan biri upload edebilir mi veya nereden bulacagimi bilen var mi? Forza'da account'um yok o yuzden bilemiyorum....

Griffith dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Griffith dedi ki...

Etik konusundaki endişelerinizin ve ilahi adalet beklentilerinizin her seferinde, Fenerbahçe tuttuğunuz takıma şampiyonluk yolunda darbeyi indirdiği zamanlarda kabarması manidar.

Bursa'nın kazanmasına bu denli sevinmenizi Bilica'nın çukuru,Volkan'ın kıç stopu,Emre'nin itirazı veya Aziz'in çok konuşması ile açıklamaya çalışmanız o kadar absürd ki... Sezon boyunca Bjk ya da Gs oyuncularının da, başkanlarının da bu sayılanlardan aşşağı kalır yanı olmayan davranışları ve söylemleri oldu.Biraz düşünen onlarca örnek bulabilir. Bilica'nın çukur kazmasıyla, Keita'nın tiyatroculuğu/boksörlüğü veya Bjkli futbolcunun Kazım'a salladığı yumruk arasında etik açıdan ne tür bir menfi fark var da ilahi adaletin sadece Fenerbahçe'ye ceza kesmesini bekliyorsunuz mesela?

Fenerbahçe'nin kaybetmesinden mutlu olmanızda kötü bir şey yok. İçiniz rahat olsun. "Fenerbahçe kaybettiği için sevindik" diyiverin olsun bitsin. Cümlelerinizin sonuna etik-kutik falan ekleyince hakkaten bütün inandırıcılığınızı yitiriyorsunuz.Çünkü "sevindik" derken etik metik değil sizin derdiniz. Öyle olsaydı şu an sadece Fb'yi değil, Gs'yi ve Bjk'yi de konuşuyor olurdunuz. Bursa'nın yanlızca Fb'yi değil, diğer 2 büyüğü de göt ettiğini yazabilirdiniz.

Ne diyorduk? "Etik"...Allah rızası için Bursalılardan başkası etik geyiği çevirmesin.

@Griffith

Tek bir sey soruyorum bak: Yaziyi nerenle okudun?

Fenerbahçe'nin şampiyon olamamasina sevinmek etik değil, ama ben de pişman değilim diyorum o yazıda, bu kadar net. İlk defa başka bir takımın sampiyonluguna sevindim diyorum, her zaman "kabaran" bir şey de yok.

Artık yazıların altina 8 dilde tercümesini koyacağım herhalde, baska yolu yok bu isin.

AQ-47 dedi ki...

God exists...

Unknown dedi ki...

griffith çok doğru demiş aslında ama bi yanlış anlaşılma var,o yorumun sadece yazar için değil,burada etik geyiği çeviren okuyucular için yapıldığını tahmin ediyorum.yazı da bence bi beşiktaşlı için okuması güzel bi yazıdır.sonuçta geçen sene sivasspor şampiyon olsaydı,muhtemelen ben de buna benzer bi yazı yazardım.ama yorumlarda işin içine ''meslek ahlakı'' katılınca durum çok farklı oluyor.sanki fenerbahçe kerhane takımı,onu destekleyenler de çok afedersiniz ama resmi '' fahişe evladı'' gibi gösteriliyor.bunu tribünde söyleyebilirsiniz ama,tekrar söylüyorum işin içine 'ahlak'' girince,inandırıcı olmuyor.

Griffith dedi ki...

@Cem Salih Yıldırım

Çok teşekkür ederim. Tam üstüne basmışsın.


@Shelby

Sen basamamışsın.

Komünal işkembedeki yazılarını beğenerek takip eden biri olarak, üstteki yorumuma karşılık böyle bir cevap vermiş olman çok şaşırttı beni. Neyse, hayırlı işler.

Ya ben hala neyin ustune basildigini anlamis degilim, biri bana anlatsin hakikaten.

Yazida acikca diyorum ki: "Etik olarak bir takimin sampiyonlugu baska bir takimin sampiyonluguna tercih etmezsin. Ama ben arzuma yenik dustum ve Bursaspor sampyon olsun istedim. Pisman da degilim, su yuzden."

Griffith sen gelip bana diyorsun ki sonra: "Fenerbahçe kaybettiği için sevindik." deyin olsun bitsin. Iyi de, ben de onu diyorum? Yahu cok mu komplike cumle kuruyorum birader?

Kim neyin ustune basiyor allllooo?

Yorum Gönder

Ara