.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Darius Vassell

Ne büyük umutlarla getirmiştik seni. Havaalanlarına kadar gidip yeri göğü inletmiştik; "Darius Vassell Darius Vassell Oley Oley Oley..." Bizans'a kapağı da takmıştık yıldız transferimizle... Bir kaç yıl içerisinde de şampiyon olacaktık. Ama Vassell uyum sağlayamadı. Parasını zamanında verdik, başarılı olması için tüm alt yapıyı sağladık. Olmadı. Sessiz sedasız ayrıldı ülkeden. Tesadüf, havaalanındaydım. Birlikte karşılamaya gittiğimiz binleri göremedim. Tek başınaydı. Vassell gibi dünya çapında bir oyuncu ülkemizi terkediyordu ve ilgilenen yoktu. Tuttum, çevirdim birini; "Yahu bu adam uğruna binlerce kişinin havaalanına aktığı oyuncu değil mi?" Cevab veremedi. Hemen yönetimden bir arkadaşımı aradım. Dedim; Nedir durum? Çok büyük bir yıldız getiriyoruz abi dedi. Binlerce kişi havaalanına koşacak, herkes bizi konuşacak... Peki dedim, durum anlaşılmıştır, ben semte dönüyorum... Not: Yenilsen De Yensen De programında "Melih Gökçek'e çok teşekkür ediyorum, bize zor zamanlarımızda sahip çıktı" diyen arkadaşımıza ithaf edilmiştir.

11 Yorum:

sozcelyk dedi ki...

kişisel blogunda yazdıklarına göre çok duygusal bi adam

bu şekilde gitmesine çok üzüldüm.

Gökhan dedi ki...

seneye bu zamanlarda bu hikayenin bi benzerini de biz yaşamayız umarım.

sozcelyk dedi ki...

biz alsak bari

AQ-47 dedi ki...

Vassell de yalanmış, bize Crouch'u getir başkan...

esgo dedi ki...

Vassell ve karşılama deyince aklıma direk bu fotoğraf geliyor. Her ne kadar amatör de olsa Türkiye'de bir ilkti sanırım ve bana göre kattığı tek renk buydu.

http://img9.imageshack.us/img9/3510/vassel5.jpg

Unknown dedi ki...

Bu adamı bile küstürüp, korkutan, üzen ankaragücü yönetimini darmaduman eden Melih Gökçek ve ailesine diyecek kelime bulamıyorum. Yazıktır. Takımda ruh bırakmadılar be..

QuaresmA dedi ki...

en azından havaalanına sağ salim varabilmiş çocuk, ben ona bile sevindim.

QuaresmA dedi ki...

@ Eser Gökulu

"Vassell ve karşılama deyince aklıma direk bu fotoğraf geliyor. Her ne kadar amatör de olsa Türkiye'de bir ilkti sanırım ve bana göre kattığı tek renk buydu."

amatör olan nedir ?

esgo dedi ki...

kpss hazırlık kursundan alıp getirilen çakma mankenler :)

celine dedi ki...

lütfen başkanımızı kıskanmayın !1!!

bize ne vassell'ler getirecek o sizin haberiniz var mı !!!1!

sizin ümit özat gibi futbol dehası ve karizmatik hocanız var mıııı..

sizin mehmet çakır gibi ilhan parlak gibi üst düzey yerli oyuncularınız var mı..

yaaa , o sağolsun bize en kötü zamanımızda sahip çıktı , mesih gibi yetişti oğluyla beraber..ah o sırıtışı yok mu o sırıtışı , geremi'yi de newcastle sokaklarında o iç eriten gülümsemesi ile ikna etti zaten kendileri.

iyiki angaralıyık , hahahayt kıskananlar çatlasın !!!

QuaresmA dedi ki...

hmm onların manken olduğunu bile anlamamıştım :)

Yorum Gönder

Ara