.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
8 Mayıs 2010 Cumartesi

BÖ! 2010

Teşekkürler

54 Yorum:

irlandalı dedi ki...

tebrikler,
bloga eklenme saati de çok iyi olmuş :)

gnyz dedi ki...

Tebrikler...

tearkan dedi ki...

benim sayemde :P

şaka bir yana, başka sonuç sürpriz olurdu zaten. tebrikler.

umut dedi ki...

tebrikler

shelbyl dedi ki...

Herkese tekrar tesekkurler.

Yalniz videoda jessie'nin Usain Bolt'i kiskandiracak kosusunu es gecmeyelim lutfen. 00:23 civari endam etmekte kendisi.

valla bu alanda da besiktas adi altindaki bir kurum (mu diyim ne diyim bilemedim) daha 1. olmus daha ne
olsun. her alanda en iyiyiz. tebrikler eksibesiktas ekibi.

pclion dedi ki...

Ekşi Beşiktaş ahalisini tebrik ederim...

sozcelykk dedi ki...

jessie çıkmadan önce quaresma gelsin istemiyoruz demedi çok şükür :)

tebrikler ahali

zubi dedi ki...

tebrikler!

aksi bir sonuç sürpriz olurdu.

umut dedi ki...

keşke "bu ödülü yalnız ve güzel beşiktaşımıza armağan ediyoruz" deseydiniz:)

Basarilarinizin devamini dilerim...

suspicious1903 dedi ki...

her gün en az 3-5 kez acaba yeni bir post var mı diye baktığım, beşiktaşlılığımla gurur duyduğum bi blog oluşturduğunuz için, ayrıca sonuna kadar hakedilen bu ödül için yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler...
ama 'yuki the zorba' nickli güzel abimizin daha fazla yazmasını temenni ederim :)

Erol dedi ki...

tebrikler :)

Ahmet Canseven dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ahmet Canseven dedi ki...

Bloğunuz dert görmesin...
Tebrikler...

19:03 tesadüf mü?

eymaltepe dedi ki...

suspicious1903'den hislerime tercüman olan kopya ile "her gün en az 3-5 kez acaba yeni bir post var mı diye baktığım, beşiktaşlılığımla gurur duyduğum bi blog oluşturduğunuz için, ayrıca sonuna kadar hakedilen bu ödül için yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler..."

GoDLeSS_FroG dedi ki...

Hepinizin eline sağlık arkadaşlar.
Sadece post atanlar değil yorum yapanlar da dahil.
Ekşi Beşiktaş'ın diğerlerinden farklı olduğunu biz zaten biliyorduk da oyverenlerin ve jürinin de anlamasına sevindim.

delgado dedi ki...

quaresma diye bağrılmadı mı :((

tebrikler.. ama daha en önemlisi üstteki arkadaşların da belirttiği gibi teşekkürler, her şey için.

delgado dedi ki...

yalnız sahneye ilk gelen abimiz orda direk "belirmiş".

bi de o tişörtlerden biz de isteriz!!

eymaltepe dedi ki...

Şampiyon Beşiktaş Ulan!!!
Atar da var, gider de........

molosztash dedi ki...

ilk beşe oylarımızla girmemize şaşırmadım, ama o noktadan itibaren yazar kadrosu olarak, jüriye kaldığında eleneceğimizi düşünmüştüm ben şahsen. benim için gerçekten sürpriz oldu, diğer bloglar herhangi bir takımın açık açık yanında görünmediği için şansın onlardan yana olduğunu düşünmüştüm. başta, jessie, yuki, shelbyslsydhfhdjk olmak üzere bütün yazar kadrosuna tebrikler :)

eymaltepe dedi ki...

Teşekkürler;
aquila nera
asist time
beautiful freak
dalamar
eser gökulu
exavier mcdaniel
fitneci
jokond
kalashnikov
krasotkin
marpione
molosztash
pascal nouma (c)
pissed
purplepurple
raul gonzalez
replanigre
sezai ikilitre
shelbyl
simplextablosu
spirit
tathar
threepoint
thug love
tribal enfexion
yuki the zorba
hepinize ayrı ayrı teşekkürler...

jahro dedi ki...

bu sene beşiktaş ünvanı ile kazanılan ilk birincilik galiba:))

daim olsun..

lakerda dedi ki...

Haybeye yorum yazmıyomuşuz yani:)

Videoda Jessie ışık hızına ulaşmış bu arada. Montaj kurbanı falan mı yoksa:)

Tebrikler, herkesin eline sağlık.

Muhoo dedi ki...

tebrikler..

matiasemilio dedi ki...

bu ödlü untma vfszlk ypma

RuFF dedi ki...

tebrikler gençler

yuki the zorba dedi ki...

Jessie spor blogu namına yakışır şekilde depar atarak gitmiş görünüyor :)

Burayı farklı kılan herkese teşekkürler; bizim farkımız sadece yazanların değil, yorumlayanların da bu blogun bir parçası olması, çoğu zaman alt alta yazan üç yorumun üçünün de farklı çizgide düşünmesi, herkesin bu farklılığı takdir etmesi ve saygı göstermesi...

Ödül kazanmak güzel şey ama hep dedikleri gibi, asıl ödül şuraya iki satır karaladığında; onu okuyup, kıymet verip arkasından hayatından bir parça zamanı sana ayıran insanların varlığı...

Başta toplayıcımız Jessie, silkeleyicimiz Shelbyl olmak üzere, ekibe de sevgiler...

ian dedi ki...

---hıncal mode on---
ekşifenerbahçe'yle ekşigalatasaray'ın olmadığı bir sezonda alınmış bir ödül...
---hıncal mode off---
:p

tebrikler arkadaşlar.

shelbyl dedi ki...

@ian

Catladim abi, histerikce guldum.

Deniz dedi ki...

ian'ın yorumu klasik olur :)

tebrikler, ben de gurur duydum bir parçası olarak.

marpione dedi ki...

yorumcuların da yazarlar kadar etkisi ve katkısı var bu başarının oluşmasında. blogu gün içinde belli aralıklarla okunduğunda her seferinde yeni fikir/içerik bulunabilmesi onların sayesinde. herkese tebrikler, teşekkürler.

occasion dedi ki...

tebrikler.

şüphesiz hak edilmiş bir ödül bu.

Nartallo dedi ki...

tebrikler herkese, keşke törende theotheo da olsaydı ödülü alırken

aamet jr. dedi ki...

Söylenecek şeyler aşağı yukarı söylenmiş zaten. Nete girdiğim an Beşiktaş'a dair ilk girdiğim adres burası. Abonesiyiz resmen. Yazarı okuru cümleten tebrikler.

raul gonzalez dedi ki...

bu büyük taraftara şampiyonluk yakışır:))

smyrnian dedi ki...

tebrikler arkadaşlar

ery dedi ki...

..tebrikler...!

d.amokachi dedi ki...

Tebrik ediyorum emeği geçen herkesi. Bende her gün defalarca girip bakıyorum ne var ne yok diye bağımlılık yaptınız :) Umarım blogu okuyup feyz alanlar vardır...

Pamukk dedi ki...

bişi deil :p

tebrik tebriks

esperanza dedi ki...

@ian

okurken sandalyeden dustum abi

Yorum Gönder

Ara