.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
14 Nisan 2010 Çarşamba

Sayın Yıldırım Demirören'den Gelen Cevap

iki kupyı untma vfszlk ypma!

32 Yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

"kltuk nmaranı syle " de diyebilirdi ucuz yırtmışsın :P
o_0

Pamukk dedi ki...

haha
süper olay

baskn ariom ariom acmiosn, kotu bise bi yaptm sna?

Eser Gökulu dedi ki...

Olay tamamen federasyonun i.neliği, Demirören'in yanlış veya yakışıksız bir hareketi yok bana göre.

Telefonda mesaj yazarken, tüm harfleri eksiksiz yazıyorum, imla yanlışı yapmıyorum diyen de çok büyük yalancıdır.

‘’bn l kizil oldugu surece bndan snra karsndayim saygilar’’

ne var şimdi bu mesajda ? ''ben'' yazdığı alenen belli değil mi ? ''ibne'' diye mesaja başlayacak adam o mesajı ''saygilar'' diye mi sonlandırır ? ki aynı mesajda ''bndan ve snra'' kelimeleri de mevcut. Bunları anlıyor ama ''bn'' i anlamıyor he ?

Onunla da yetinmeyip, haberturk spor müdürünü arayarak bu konuya ilişkin ısmarlama haber yaptırıyor ... Niyet belli değil mi ?

niyet belli bile olsa bjk başkanıyla federasyon başkanı sms ile mi konuşur?

Jessie dedi ki...

benim hicvettiğim şey zaten sms hadisesi.

artık herkesin bilgisayarının cebine girdiği şu devirde sms atmak, hadi sms attın harf ayıklamak, hadi harf ayıkladın beşiktaş'ın hakkını koruduğun metin bu mu olmalı?

neymiş? arkadaş arasında olurmuş...

ben hiç bir arkadaşıma böyle yazmıyorum. ben bile!

Eser Gökulu dedi ki...

Telefonla konuşsa da ''tff başkanında bu ibnelik olduğu sürece'' Demirören beni maç sonu telefonla aradı hede hödö bik bik konuştu diye yine sağa sola duyurup, aynı terbiyesizliği yapacaktı.

Peki ya o zaman ne olacaktı ? Acaba ne söyledi, ne anlattı, neler konuşuldu diye sayısız haber ve dedikodu çıkarılacaktı.

Hepsini geçtim, 2003-2004 sezonunda Bilgili ve Ulusoy aynı odadayken, Ulusoy-Aziz telefon konuşmasına Bilgili kulak misafiri olduğunda ve bunu açıkladığında tüm Beşiktaşlılar yaygara koparmamış mıydı ? Derbi öncesi böyle iş mi olur diye herkesin içine kurt düşmemiş miydi ? Hatta Beşiktaş o maç doğranmamış mıydı ? Alınan sonuç, bu konuyla bağdaştırılmamış mıydı ?

İşin sms, telefon boyutuna gidersek, bana kalsa hatta ben başkan olsam internet üzerinden açıklama da yapmam, nedir yani herkesin evinde bilgisayar, her bilgisayar da internet mi var ? Doğuda Beşiktaşlı yok mu ? Veya Batıdaki adam her an bilgisayar başında mı ? 20 milyon Beşiktaşlıya internetten mi seslenmen daha etkili olur yoksa televizyonda mı ? Çık mikforona konuş öyleyse ..

mrt309 dedi ki...

Başkan denilen adamın bir ağırlığı olur. Böyle çocuk gibi sms ile saçma sapan cümleler kurup federasyon başkanına kısa mesaj çekmez. Amacı gerçekten bir kulübün haklarını savunmaksa açar telefonu ciddi ciddi konuşur. Bu kısa mesajların birer kanıt olduğunu önceden bilebilecek kadar zekidir. İşin özeti Yıldırım Demirören beşiktaş başkanlığına hiç yakışmamaktadır.

Jessie dedi ki...

federasyonda i.bnelik var yok. o yıldırım demirören'in sorunu... bu hitap metni ise bizim sorunumuz...

Eser Gökulu dedi ki...

Şu olan bitenler yarın bir gün ''bize hakem odasını basıyor diyenler, bir de kendilerine baksın'' şeklinde geri dönecek. Bunun sorumlusu yd değil özgener'dir. Kısa mesaj ve iki eksik harften daha vahim bir durum var ortada.

Evet derbi öncesi federasyon başkanı iki kluple de sorunlu, ikisiyle de kavgalı bir hale geldi. Ne sonuç çıkarsa çıksın, kendisine giren çıkan olmayacağı gibi kendisini aklama derdi de olmayacak, zira kendisi ile ''yakınlığı'' olduğu iddia edilecek bir takım da yok ortada. O'nun herkese adil davranma ve her klube eşit mesafede bulunma sorumluluğundan anladığı da bu işte. Ben de şayet bir tepki verilecekse önceliğimiz yd değil tff olmalıdır diyorum hepsi bu.

ceren dedi ki...

Jessie, koskoca! Beşiktaş başkanı nasıl mesaj atacağını bilmiyor mu yani? Bak ne büyük başkan teknolojiy sonuna kadar kullanıyor. Msn'de falan da kesin savunuyordur Beşiktaşımızı eminim.

Yaa hem sen nasıl taraftarsın; normalde senin "Abi görmüyor musunuz federasyon bizi engellemeye çalışıyor zaten yıllardan beride diğer takımları kolluyorlardı" demen gerekiyor. Hiç yakıştıramadım sana! :D

Pamukk dedi ki...

Cannes a kdar gitmiş adam kime yakın olduğu belli olmuyo mu

Eser Gökulu dedi ki...

Hayatında eliyle lahmacun yemeyen insan var mı ? Ben görmedim, öyle bir tanıdığım da yok, ama bugün hatırı sayılır insanlarla özel bir davete katıldığında önüne gelen lahmacuna, aile bireyleri ile veya tek başınaymışcasına 10 parmakla yumulup, ağzını burnunu batırmazsın.

Mesaj yazarken de ''kapağın altında yazan kodu, isminiz ve adresiniz ile birlikte eksiksiz olarak bize gönderin'' denilmedikçe, yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine çok dikkat etmezsin. Bunca yıllık arkadaşım diyor, aramızdaki samimiyet diyor, ona dayanarak yazdım diyor. Bitti gitti ... Evinde balığı eliyle yiyen başkana ''vay ayı vay'' diyemiyorsak, bu mesajda da resmi yazışma kurallarını aramak yersiz, hele ki ortada ondan daha önemli bir sorun varsa.

@pamukk

Özgener o maça Mehmet Ali Aydınlar'ın davetlisi olarak gitti. Kendisi F.bahçe voleybol takımı sponsonsoru olan Acıbadem'in sahibi ve aynı zamanda Özgener federasyonunun yönetim kurulu üyesi.

Eser Gökulu dedi ki...

Bir de şu Reha Muhtar ve kendisine gidip ''hoca bize idmanlarda gol çalıştırması yaptırmıyor'' diyen x futbolcumuz vardı.

O zamanki tepkileri hatırlıyorum da ''sen nasıl hocanın arkasından konuşursun'' diyenlerden ziyade, ''yahu Reha senin yaptığın da iş değil ha ! Çocuk seni samimi bulmuş, sohbet esnasında böyle bir sorundan bahsetmiş, ne diye kalkıp bunu basına medyaya sızdırıyorsun'' diye Reha'ya edilmedik laf kalmamıştı.

O yüzden tekrarlıyorum, ortada hiç bir saygısızlık ve terbiyesizlik yokken, bu mesajları basına sızdıran ve derbi öncesi ortalığı bulandıran federasyon başkanının yatacak yeri yoktur.

gnyz dedi ki...

Başkan masaya yumruğunu vurmuş sonunda. Keşke bu kadar sert çıkmasaydın be başkan.
Bundan sonraki mesajlarda hata yapmamak ve daha etkili mesajlar atmak için sms istişare kurulu oluşturulacakmış.

@Eser
Biri Beşiktaş'ın başkanı diğeri federasyon başkanı ve bu kadar ciddi konular smsle mi halledilir. Yoksa isterse mesajın sonuna aq yazsın da lise talebesi değilki bunlar.

Eser Gökulu dedi ki...

Benim düşüncem daha doğrusu tahminim, derbi öncesi öyle yönetici arkadaşlarını da yanına alıp, ortalığı birbirine katacak tarzda bir tepki verme yanlısı değildi. Derbi öncesi kimseyle yüz göz olmak ve kamuoyuna itici gelmek istemedi.

Malum derbi öncesi bu tip çıkışlar her seferinde ''kendine avantaj sağlama'' planı olarak algılanıyor. O da maç bittiğinde şampiyonluk yolundaki rakiplerinden Bursaspor ve onlarla yatıp kalkan Levent Kızıl'a tepki mayetinde durumdan olan rahatsızlığını bu şekilde yansıtmak istedi.

Zaten ''l.kızıl varsa ben yokum'' mesajı vermek için 10 tane kamera karşısına geçip, basın açıklaması yapmaya da gerek yok kanımca .. Maç sonu bir anlık sinir, gerginlik ve bunların Kızıl ile alakası olabileceğini düşündüren kuşkular .. İşte tüm bunların karşılığı da o mesaj. Elbette %100 haklıdır demiyorum, ama şu vakit eleştiri önceliği tanınacak derecede hatalı olduğuna da inanmıyorum.

delgado dedi ki...

yavrum benim be! yumruk masaya böyle vuruluyor sanırım!

ulan ben bile herhangi bi arkadaşıma önemli bişey söyleyeceksem s....sen sms geçmem, bu adamın yaptığı ne ola ki. kısaltma yazmış bi de askladjklasdkljajkl komik laaaaaa

napayım komik

lakerda dedi ki...

içip içip eski sevgilisine msj atan tipler aklıma geldi okuyunca. haaha
Demirören'in 2. msjdaki esprisi
kimsenin dikkatini çekmemiş galiba.:)

Mahmut Özgener'in yaptığı büyük bir ayıp.

Hayır abi telefonla arasa/internetten bildiri yayınlasa/sert basın toplantısı yapsa Beşiktaş'ın haklarını mı korumuş olacaktı. Hakkını korumak 1 basın açıklamasıyla falan mı oluyo yapmayın. Bir insan manyak olmadığı sürece tanımadığı veya mesafeli olduğu bir adama böyle mesaj atmaz. Sitemini dile getirmiş. Mesajları afişe eden adam telefonla aransaydı bu sefer bana bunları söyledi derdi ne farkeder msj atması falan.

Ortamı germemek için Beşiktaş tarafı basın açıklaması yapmıyor. Ama Mahmut Özgener, Eser'in dediği gibi ısmarlama haber yaptırarak ortalığı bulandırıyor. Beşiktaş Başkanı'nı küçük düşürmesi de cabası.

shelbyl dedi ki...

Yildirim Demiroren'in yaptigi yanlissa, Ozgener'in yaptigi 3 kat daha yanlistir.

Net soyluyorum: Bu olayda oncelikli suclu Ozgener'dir, hakaret unsuru icermeyen bir mesaji afise etmis ve Demiroren'in kisilik haklarini ihlal etmistir.

Bunun haricinde, ben chat yaparken bile noktalama isaretlerini duzgun kullanan bir insan olarak bu mesajlari komik ve cocuksu buluyorum. O metni okuyunca gozumun onune boyali/joleli sacli lise talebesi geliyor, komik buluyorum. Bu bir.

Lakin bunun haricinde Demiroren'in attigi mesajin hicbir falsosu yok. Ikinci attigi mesaj da basarisiz bir ayar girisimi, ama herkes usta hicivbaz olacak diye bir sart yok. (Baskanima laf sokma konusunda her turlu lojistik destegi vermeye hazirim, buradan da bildireyim bunu.)

Bence Demiroren derhal Ozgener aleyhine dava acmalidir.

menderes mete dedi ki...

Bu smsi aziz yıldırım yollasaydı deşifre edilir miydi? Hiç sanmıyorum.Şimdiden söylüyorum kıyıma hazır olun pazar günü.Oğuz Sarvan bile çıkıp bize posta koyuyorsa herşey çoktan bitmiş demektir.Aziz Yıldırım konuşurken bunlar neden yapılamıor işte asıl sorun bence bu...

sembolist dedi ki...

Demirörenin ücretsiz sms hakkı varmış kullanmış size ne kardeşim:))

bacon1903 dedi ki...

Sembolist kardes adnan polat kesinkes aziz yildirima gebe bunu gecen seneki gs-fb macindan sonra yaptigi komik aciklama!!!!Bu sene acikca son dakikada verilmeyen penaltiniz hemde haftaicinde fbliler aglamaktan vede federasyona resmen savas actiktan sonra verilmedi o penalti????Adnan Polat cikipda aciklama bile yapmiyor????Yok biz topmu oynadikki!!!!Tabi tabi!!!Ben bu hareketleri bir yerden hatirliyorum serdar bilgilimiydi neydi!!!!!Bu saatten sonra fbye yenilmemizi felan hic iplemiyorum bu fb sampiyon olmasin bursa olsun(levent kizildanda nefret ediyorum)hatta hatta gs olsun ama fb olmasin yoksa degil 3 sene 4 senede sampiyon olurlar bu sene kurduklari yapiyla!!!Olaya bak ya adam hakem odasi basiyo.Kimseciklerde tik yok burda bir post bile acilmiyo demiroren(sevmiyorum istemiyorum bjk baskani olmasini)sms cekiyo diye burada elestiriliyo!!!!(Yaptigi bjk baskanina yakismaz ama daha once yaptiklarinin yaninda bunu degil alay konulu post konusu yapmak burda post yapmam)Bazi arkadaslar bjkdan uzak duramiyo dedigimize geliyor.Dogrusuda bu!!!!

alper dedi ki...

buradaki en aklı selimi yorumu menderes mete arkadaş yapmış.tamamen tuzak bencede bu haberlerin basına sızdırılması.anamızı bellicekler pazar günü.maç bitmiştir.seyretmeyin izlemeyin.4-0 fener galibiyeti olur.şimdiden hayırlı olsun fenerin şampiyonluğu gs nin ikinciliği.başka amacı yok bu olayların.siz hala daha başkanla uğraşın.göçek üzerinden kalktı gözler bak.taktik tıkır tıkır işliyor.

d.amokachi dedi ki...

Bence Demirören ne kadar kusurluysa Özgener de o kadar kusurlu. Şimdi bu adam kendisine gelen her mesajı gidipte basına mı veriyor? Demirören'in maalesef geçmiş vukuatları ona inanmamızı zorlaştırıyor ki haklı bile gözükse kimse haklı Başkanımız diyemiyor. Pazar günü kıyım istemiyorsa çıksın televizyona savunsun Beşiktaş'ın hakkını, kendini aklasın. Etki altına almaksa o da etki altına alsın artık uyansın artık uyansın!!!

MUTLU dedi ki...

yemin ederim lig bitmeden bu adamın tekrar bir skandalla manşet olacağını biliyordum. bu kadar geride kalamaz, kanı durulur, böbrekleri iltihap yapar, beyni sulanır. durdu durdu gene turnayı gözünden vurdu.

Arkhe dedi ki...

Demirören'in yaptığı yanlıştır, doğrudur o tartışılır ama Mahmut Özgener'in yaptığının hem yanlış hem de terbiyesizlik olduğu tartışılmaz. Federasyon Başkanı bir kulüp başkanını çocuk gibi gazetecilere şikayet ediyor. Hem de bu iş için Habertürk gibi seviyesiz bir gazeteyi tercih ediyor.

Pamukk dedi ki...

o zaman Özgener neyin peşinde?? adam değilmiş yuh valla.

demirören de kesin sarhoştur ondan kısaltma kullanmıştır msjda.. taraftara kullandı gücünü ispatladı kendini, bakalım şimdi nasıl koruyacak kendisini.


@eser
beni bağlamaz özgenerin kimin davetlisi olarak gittiği. orda mıydı? ordaydı. 2 gün önce birbirlerine giydiriyolardı güya, belki de hepsi oyundu. şu bize yapılana ve diğerlerine yapılmayana bakınca.

Hiç kimse dedi ki...

Koca koca adamların uğraştıkları işlere bakın ya Allah aşkına, valla Yıldırım Demirören sadece küçük bir çocuk, Mahmut Özgener ise ispiyoncu küçük bir çocuk.

Jessie dedi ki...

kulübümüzün başkanı mahmut özgener olsa onu hicvederiz. onu eleştirir, onu yereriz.

Pamukk dedi ki...

http://www.ajansspor.com/futbol/superlig/h/20100415/halil_ozer_cvr_kazi_ynmsn.html#yorumlaroku

kim doğru söylüyo kim yalan bi halt anlamadım artık bu ne ya

Pamukk dedi ki...

bide ardından şöyle bi msj gitmiş yd tarafından "Baskan levente soyle bzm plaj voleybol takimi sampiyon oldu kupa torenine davetli sende”
bunu hiç anlamadım
plaj voleybol takımı 2yada 3 hafta önce şamp olup aldı kupasını bu ne töreni ki?

Yorum Gönder

Ara