.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
5 Şubat 2010 Cuma

Elveda Beşiktaş

Başkanlık makamı ve yönetim kurulu bitmiş... Kongresi bitmiş... Sportif olarak bitmiş... Temsil ettiği değerler olarak bitmiş... ve... Tribün olarak bitmiş bir Beşiktaş... Bunlardan tek bir tanesi olsa geriye mücadele edecek bir şey kalmış demekti. Yıllarca kongre umuduyla yaşadık. Meğer ortada kongre yokmuş Kongreden sonra "taraftar" umuduyla yaşadık. Meğer taraftar da yokmuş. Bugün hala "takıma dönelim", "stadı terketmek olmaz", "siz kimsiniz ki?", "reklam kokan hareketler bunlar" diyenler var... Aferin! Soruyorum siz hala Beşiktaş'ın attığı gole sevinebilecek mideye sahip misiniz? Buyrun sevinin o zaman! Aman protesto etmeyin sezon sonu UEFA'ya gidersiniz. Kharkiv deplasmanı sizi bekler... Belki büyük başkanınız götürür getirir sizi. Ufak hesapların insanları... Ben bu çarkın içinde yer almaktan utanç duyuyorum artık. Tepki için değil, sonunda güzel şeyler olacak diye değil. Kendimi bu zehirden kurtarmak için...
BUNU ANLAYIN ARTIK! BEŞİKTAŞ EL DEĞİŞTİRDİ!
Bitti! Her şey bitti! Olay bir seçim kazanmaktan ibaret değildi. 2023 yılında saçlarımız beyazladığında sizler bana yaşadıklarınızı anlatırsınız, ben de size. Hayatımın belki de en güzel sohbetlerini buradaki güzel insanlarla gerçekleştirdim. Ruff'ından, Gökhan'ına, nickini sevmesem de Rogerio Da Silva Bobo'sundan, her gün saat 13:00 civarında gelip bloga neşe katan Pamukk'una, Amerika'dan bizi takip edenlere, bilet kazanıp bir sonraki arkadaşına devredenlere... Webkartalları'ndan "çiçek gibi blogtu, şimdi simsiyah oldu" diyenlere... Ekşi Sözlük'te bizi ve beni takip edenlere, destek verenlere... Theotheo biraz haklı aslında. Biz burada kendi Beşiktaş'ımızı yaratmıştık. Tüm bu hayal kırıklığı, hayallerdeki "Beşiktaş" ile gerçek "beşiktaş" arasındaki farktan kaynaklanmıyor muydu zaten? Ntvspor'daki o güzelim programdaki herkese de teşekkür ediyorum. Banu Yelkovan, Bağış Erten ve diğerleri... Sizleri tanımak gerçekten inanılmazdı. Ne diyeceğiz ki artık oraya çıkıp? Mustafa Denizli'nin 26. haftasını mı konuşacağız yüzsüz yüzsüz? Galatasaray'ın yeni transferlerini, 4-3-3'ünü mü konuşacağız? Bir transfer yapmayı beceremeyen yöneticilerin Mehmet Topuz'unu mu konuşacağız, Del Bosque'sini mi... Basının son yıllarda pompaladığı büyük Beşiktaş taraftarını mı konuşacağız. Ne konuşacağız bundan sonra, siz ne konuşacaksınız? Siz maça gidin, forma alın, stadyuma gelip takıma destek verin. Sizin işiniz bu, misyonunuz bu. Sizler üzeriden milyon dolarlar dönsün, köşe başlarında sakallı ceketli adamlar ceplerini doldursunlar. Siz de hala Beşiktaş'ı destekleyin. Bu dünyanın her yerinde bu böyledir. Ama söz hakkınız olmasın, olsa da kimse tarafından dinlenmeyin, ağzınızı açtığınızda adamların adamlarının adamları sizi gelip bir güzel dövsünler... İşte bu dünyanın her yerinde böyle değil! Sözün özü; Bugün itibariyle sizlere veda ediyorum. Takım galip gelince protesto tezahüratlarını unutanlar, bizlere "siz kimsiniz ki" diyenler, tribünde adam dövülmüş günde Gündoğdu marşını söyleyenler, sitelerinin girişine Uğur Mumcu'nun fotoğrafını koyup forumlarında diktatörlük sistemiyle taraftarlara liderlik edenler... Siz de bu işin içindesiniz! Bugün benim gidişimi "siktir git, sen kimsin ki ulan!" diyenler, 5 sene sonra Beşiktaş tribünlerinin haline bakıp beni hatırlasınlar... 20:15 protestosunda da olmayacağım. Dostlarım "aman dikkat et", "aman ismin yayınlanmasın", "kesin şu an üzerine çullanacak kitle hazır kıta bekliyordur" diyorlar... Bir başka tribünden arkadaşım, "Bir keresinde bütün tribün benim üzerime yürümüştü, sana bir şey olursa yazık olur" diyor ve ekliyor
"Beşiktaş senden önemli değil abi..."
Bu şartlarda hangi kirli adamla Beşiktaş'ın mücadelesini vereceksin ki? Silah mı çekeceksin, bıçak mı taşıyacaksın yanında? Ne şiddetle, ne hiddetle, ne küfürle işim olmaz. Beşiktaş aşkıyla yanan sıradan bir taraftarım en nihayetinde. 20:15'te çıkmak için hayatımı mı tehlikeye atacağım? O tribüne gitmeye, Beşiktaş'a aşkla bağlı olmaya devam edecekseniz siz verin mücadeleyi. Bu beşiktaş için üzülmeye bile değmez. Ne halin varsa gör beşiktaş ... Elveda "Beşiktaş"... Jessie

107 Yorum:

Pamukk dedi ki...

bugün 11:00 de gelmiştim ama :/

pöff ne diceğimi bilemedim, haklısın. iyi sabrın varmış.

alper dedi ki...

yazık üzüldüm.ne denirki böyle bir yazıdan böyle bir vedadan sonra.bazılarımız alkışlar bu yazıyı bazılarımız yuhalar onada eminim.canın sağolsun.arkadaşın doğru demiş.tek tek her birey kendi içinde beşiktaştan daha değerlidir bence de.sonuçta bir ayaktopu oyunudur bu ya.çok derin anlamlar yükleyip hayatımızı ona endeksleyeme ona göre şekilendirmeye gerçekten gerek yok.bakın işinize gücünüze karınıza sevgilinize çoluk cocuğunuza ya.sen hayalindeki temiz beşiktaş ile kalmayı tercih etsende ben ne kadar kötü olursa olsun kötü yönetilirse yönetilsin beşiktaş beşiktaştır deyip gol attğında yine sevineceğim kendi adıma.herkesin beşiktaşı kendine.sizin beşiktaşınız size benim beşiktaşım bana.yöneticilerin yönetenlerin değil armanın peşinde durmak yok yola devam.

ceyhun dedi ki...

2 gün önceden bugüne değişen şeyi anlayamadım?

Jessie dedi ki...

@ceyhun

2 gün önceden değişen bir şey yok. son bir protesto yapalım öyle gidelim dedik. gelen tepkileri görüyorsun.

forza beşiktaş'ın tavrını görüyorsun; İnternet ortamında dolaşan "15. dakikada stadı terk etmek" adlı organizasyon, Forza Beşiktaş tarafından duyurulmamıştır, yapılmayacaktır.

Tüm Spor Kamuoyuna Duyurulur."

siz katılacaksanız aklı fikri olan tüm beşiktaşlılar sizinle gurur duyar. ama ben bunlarla mücadele etme gereği duymuyorum.

bu adamlar beşiktaşlı oluyorlar, ben olmuyorum. yazık.

neyse, söyleyeceğimi söyledim. zaten.

teşekkürler.

zubi dedi ki...

Güle güle Jessie

Sözlükten tanıdığım zevkle okuduğum Beşiktaşlıların hepsini bi siteye doldurdunuz. Bir zamanlar olsa ne güzel olur denen bişeyi gerçek yaptınız, size ne kadar teşekkür etsem az.

Kapalı'da kimse sana başına şu gelmeyecek diyemez. Herşey olabilir, maça gelmemekle en iyi kararı vermişsin. Şu tribün takımını böyle seven insanların yanında değil de YD'nin yanında duruyorsa zaten biz ne diyelim.

Bu kararla ömrüne en az 5 yıl kattın bence. Bırakamayıp erken kanser olacaklar düşünsün. Ha hepimiz kanseri garantilemişiz orası ayrı tabii...

Kollarımı açaydım gitme diyeydim muhabbetine gerek yok. Herkesin kararı, herkesin Beşiktaş'ı kendine. Sonsuz saygı duyuyorum. Yarın öbürgün "Dayanamadım, Beşiktaşsız yapamadım, geldim" dersin ona da saygı duyarım.

Bizleri koşulsuz, karşılıksız sevdiğimiz takımdan soğuttular. Hepsinin alacağı olsun.

Ha pardon var zaten alacakları. Bilmemkaçmilyondolar alacakları var...

yapma böyle şeyler ya, taraftarlık değişmez, mücadele asla bitmez. Ben 20.15 de stadımdan çıkacağım. Çıkarken bana ne olacağı ile ilgilenmiyorum. Eski açıktayım belki birşey olmayacak, belki de ben de yiyeceğim dayağı. Ama bunlar yine de benim Beşiktaşı bırakmamı gerektirmeyecek. Ordan çıkarak ta, dayak yiyerek de, anlaşılmayarak da, görevimi yerine getireceğim.

@jessie az çok tanınıyorsun, yüz aşinalığı var insanlarda. O nedenle bunu yapmak bulunduğun yerde zor olabilir. Geri çekilme lütfen, farklı bir tribünde gerçekleştir bunu. Stadın her yeri eşkiyaya teslim olmadı henüz.

zengin dedi ki...

gule gule birader,en dogrusu bu.artik bu kitleyle yapacak birsey yok ve akli selimlerin kenara cekilme vakti.
+
seni sadece yazilarindan tanisam da gercekten sagligin icin endiseleniyordum.itle kopekle muhattap olmaya degmez.
ya da belki de deger ama onu da becerecek adamlar degiliz be.yumruk atariz,elimiz acir, sonra adama birsey oldu der uzuluruz bi de.

Pamukk dedi ki...

amaçları vazgeçirmek.bunun için yollaNmışlar buraya.
ben vazgeçmiyorum. tek başıma da kalsam vazgeçmicem 20,15de çıkacağım vicdanım onurum rahat edicek. sonra ne olur bilinmez...

theotheo dedi ki...

geri vites.

dedim ya tribünde 3 çapulcu çarşı bereli ne olacağı bilinmez jessie.

iyi yapmışsın. hiçbişey için değmez.

yeni stadı yapalım, bu çapulcu ezik amigolar, çarşı bereliler bu stada adım dahi atamasınlar, ondan sonra istediğin protestoyu yap en büyük desteği ben veririm.

kendine iyi bak kardeşim.

mutti dedi ki...

şimdi çok klişe olacak ama beşiktaş sadece futbol takımı mı. kanallarda zap yaparken beşiktaş'ın herhangi bir spor dalındaki maçına denk gelince yine gönlün beşiktaş'tan yana olmayacak mı.

@jessie

seni tanımıyorum ama yazdıklarını sözlükten az çok okuyorum. hocam, beşiktaş'ı tutmaya başladığımızda bu başkan var mıydı hayır. peki şuan yaşanan durum nedir, bi düşün kız kardeşin veya ablanın hiç tasvip etmediğin bir sevgilisi var. fakat bütün aile bu duruma karşısınız. yeter artık sen benim kardeşim diyebilir misin? hadi dedin bu kadar doğru olur bunu gerçekten kendine kabul ettirebilir misin? başkanın da eminim ki istediği bu şekilde insanların pes etmesi. bunun yerine kongre üyesi olmak daha mantıklı değil mi?

Muhoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Muhoo dedi ki...

abi etkinliği iptal edeyim mi facebooktan ?

Jessie dedi ki...

etkinlik bireyseldi muhoo.

sen iptal etsen de kendi şerefi için, bir daha oraya gönül rahatlığıyla gidebilmek için 20.15'te çıkacaklar olacaktır.

biz bir ateşi yaktık.

forza beşiktaş dışında bir organizasyon yapılabileceğinin mesajını verdik.

bundan sonrası taraftarın samimiyeti.

ben çok uzun bir süre inönüye gitmeyeceğim. ama siz kalıp mücadele edecekseniz bireysel tepkinizi koyun ortaya.

ne hayrınız varsa görün diyorsanız koy verin gitsin.

seçim bireyseldir.

tepki de.

ceyhun dedi ki...

@ jessie

protesto tavrınızla "ne haliniz varsa görün"ü, "beşiktaş mücadeledir"e çevirmeyi başarmak üzereydiniz.

şimdi ortalık tam iktidar yalakası çapulculara kalmak üzere. bu da işin farklı bir üzücü yanı. yine de her şey için teşekkürler...

maf dedi ki...

ama bu olmadı simdi.yakısmadı.
madem oyle,yazdın, sahiplenecektin.

burada seni takip edecek binlerce insan var.
kendini onemsemiyo olabilirsin, o yuzden ben eylem falan yaptıramam abi diyebilirsin.

ama seni sahiplenen binlerce kisiyi onemsemen gerekirdi.

neyse senin bilecegin is tabi.
uzuldum."asiler" yeni birisini daha kazandı diye dusunmustum cunku.
ki sana kimse bisey yapamazdı.

helldoradotcom dedi ki...

Jessie'ye hak vermemek elde degil zira adi, sani, cismi herseyiyle bilinen birisinin bu tip bir olusuma girmesi bence son derece riskli. Ailesi, isi, gucu olan insanlariz burada. Ben kapali tribunu tupcu 2. kez secildigi gun birakmistim. Cooook canim cekerse sene de bir maca gidiyorum eski acikta, Jessie de oyle yapar olur biter. 5 sene de bir cok begenirsem orjinal formami da alir giyerim sporumu yaparken. Sikmisim tribununu de satilmis asi ruhunu da afedersin. 15 dk cikana saygi uyar desteklerim ama 30 lira ver de maca git diyene de kafami cevirip bakmam. Her malin bir fiyati var ve besiktas bileti 10 ykr etmez nazarimda. Yalniz tek istegim var baskan stada gelip de mac izleyemesin. Ha gelirse de cok da zkimdeydi orasi ayri...

tosunpasa dedi ki...

jessie kardeş yazılarını bende zevkle okuyordum.

bu kokuşmuş düzene verilecek her tepkinin (şiddetsiz tabiki)onurlu bir duruş olacağını düşünenlerdenim

pasif kalmanada saygı duyarım ama tamamiyle vazgeçmek biraz ağır olur.

Pamukk dedi ki...

http://futbolmanya.blogspot.com/2010/02/hangi-yldrm-daha-besiktasl.html

şu ana kadar yazdığın her şeyin altına imzamı atardım nerdeyse ama bu olmadı. sen başlattın bu hareketi ama sözünden ilk dönen de sen oluyosun. bi fikir attıysan ortaya arkasında en çok duran da sen olmalıydın. yakışmadı sana...

serhaddar dedi ki...

hiç bir şey eskisi gibi olmayacak..sevgilisi tarafından aldatılmış adam gibi olduk hepimiz..öfkelenmememiz hayal kırıklığına uğramamız çok normal.ben de çok benzer bir durumdayım..ama hani arabesk olacak biraz ama,ezel dizisindeki bir sahne geldi aklıma...sus konuşma,çünkü inanırım..diyordu...biz de Beşiktaşımızı elbetteki sevmeye devam edicez.Acaba tüpçü diğer yönetim kurulu üyelerini dinleyecek mi diye ümitleneceğiz.

Protesto da çok yerindeydi.Ama ne yazık ki,ülke olarak henüz bu denli demokrat olamayız.Beşiktaştan nemalananlar sizi üzmek isteyecektir elbette.Sizin sağlığınız benim için daha önemli..Elbet bir gün tekrar kavuşuruz Beşiktaşımıza sevgili Jessie..

Jessie dedi ki...

Benim degil fikrin pesinden gidin. Ben haftaya, sonraki hafta o stada gidecek olsam yakismazdi bana. Ama birakiyorum diyorum, kombinemi vereyim diyorum. Hayatimdan besiktasi cikariyorum. Cuma 20:15 te degil, bunu bugun yapiyorum. Protesto yapacaklar da benim icin degil kendileri icin yapacaklar ne yapacaklarsa... Evet, herkese hersey yakisti. Bi bu bana yakismadi

nuwanda dedi ki...

bu bugun mücadeleyi terkedersek demekki birileri amacına ulaşdı demektir.beşiktaşımıza gönül rahatlıgıyla sarılacağımız günlerde gelecek

daha fikri ortaya atan kendi fikrinin peşinden gitmezse kim nereye gider jessie?

firsez dedi ki...

Jessie, gerekirse 10 kisi yine o stadi terkederim. Ben bu takima seyircisinden dolayi baglandim. Bir kulturu bir felsefesi vardi Beşiktaşın. Kongre uyeleri umrumda olmaz ama hakkaten tribunde bittiyse hakkaten yazıklar olsun.

Skorboard 15:00 i gosterdiginde arkama bakmadan cekip gidecegim. Hala bir umut var icimde, Besiktasi yenikken terketmedim ama yalniz kaldigimi gorursem bende terkederim. O zamanda bende senin gibi alin Beşiktaş sizin olsun derim.

Kafamizda farkli Beşiktaş yaratmışız biz. Deger verdigimiz bize onculuk eden insanlar simdi politika yapar olmus. Artik onlara degil gerçek Beşiktaşlılara guveniyorum...

mr_lonely dedi ki...

Allah Belanı Versin Demirören
Allah Belanızı Versin Bu Adama Oy Veren Kongre Üyeleri.

t2 dedi ki...

* Bir Jessie ölür Bin Jessie doğar . Kararına saygılar , bundan sonrası için başarılar . Bak keyfine kardeşim iyi şanslar zira Beşiktaşsızlık adama koyar , hem de çok koyar !

Jessie dedi ki...

bu fikir hiç ortada yoktu da ben gökten zembille mi indirdim?

forumlarda, web sitelerinde, bloglarda herkes protestodan bahsetmedi mi? herkes biat edecekti de ben mi fişekledim?

internette bugün beşiktaş'ı kalbime gömüyorum diyen yazıları bir ben mi okudum?

---

ben bireysel olarak kendimi yeterince tehlikeye attım. sizin üzerinizde böyle bir tehlike yok. eminim ki taraftar 15. dakikada stadyumdan ayrılmaya başladığında kimseye de bir şey olmayacak.

ama ben olsam olabilirdi. televizyondan tanınıyorum az çok.
---

cuma günü stadyumda olmayacağımı açıklamazdım. kimsenin de haberi olmazdı.

bakın başından beri söylüyorum

bu bir bireysel tepkidir.

ben kaypaksam, ben korkaksam... evet öyleyim. benim gelip gelmemem organizasyonun gidişatını etkilemez.

ben grup lideri miydim anlamadım ki.

---

15. dakikada kimse size bir şey yapamaz. tuvalete gidiyorum sana ne dersiniz. ama ben benim üzerimden bir gerginlik üretilmesini istemiyorum.

---

belki açık tribüne bilet alıp bunu gerçekleştiririm.

ki itiraf ediyorum, bunu yapacağım.

e yine bir şey değişmedi ki.

---

mad devil dedi ki...

Jessie bence sonuna kadar haklı özellikle Cuma günü o stadda neler olacağını kimlerin,ne tür bir topluluğun mabet'te yer alacağını kimse bilemez. Tamam kendisi bu protestonun başlamasına önayak olmuştur fakat kendisi olmadanda bizler böyle birşeyi gerçekleştirebiliriz. Sonuçta taraftar kitlesinin neredeyse yarısının yüzünü bildiği bir adam. Siz sanıyormusunuz ki kendisi kapalı tribünde yer aldığı zaman onun üzerine çullanmak için para verip tutulmuş adamların ona saldırmayacağını. Bence kendisi en doğru kararı vermiştir hatta sevindim diyebilirim böyle düzgün fikirleri olan bir ADAM'ın hayatını düzgün bir şekilde sürdürme şansını devam ettirebileceği için. Umarım görüşlerini bizimle paylaşmaya devam eder bundan sonra bizlerle

babasicarlos dedi ki...

Dün Çarşı'nın Optik Başkansınz rantlaşmaya başladığı hakkında yazdığım yazıdan sonra Beşiktaş kapalısı hakkında hiçbir şey bilmiyorsun diyen bir arkadaş oldu. Sanırım herkes Beşiktaş kapalısında olanları görebilecek kadar doğru bakamıyor olaylara.. Tribünde ki ağabeylerinin etkisinden olsa gerek.

Cuma günü eylem sırasında birilerine birşey olursa Beşiktaş benim içinde biter. 2007'de yaşanan Ferdi Aslan olayını çabuk unuttuk, görmezden geldik, iç hesaplaşma dedik geçtik ancak ortada işlenmiş bir cinayet, yitirilen bir can vardı...

O zamanlarda verilen pay bugünlerde çok daha fazla arttı. Yani Denizlispor maçı aklıma geldikçe tribünde olduğuma lanet ediyorum hala. Bir Beşiktaşlı bir Beşiktaşlıya sadece protesto ettiği için saldırdı. Sonrada biz Beşiktaşlıyız onun için yaptık diyebilecek kadar yüzsüzleştiler.. Protesto edenler Beşiktaşlı değildi diye getirdiler lafı.

Dediğim gibi cuma birinin kılına birşey olursa, Denizlispor maçında kendi taraftarına saldıran o malum kişinin adamları birilerine birşey yaparsa Beşiktaş'ı bende malum düzen bozulana kadar bırakırım..

Ne yazık ki tribün Beşiktaş'ı değil yönetimi destekler hale gelmiş..

enzo scifo dedi ki...

blogda şu son 3 gündür geçen muhabbet aslında Türkiye'nin tam bir özeti. Bir 'lidere', 'abiye' veya başta emir veren birine ne kadar da muhtaç olduğumuzu, bireyin veya bireysel düşüncenin ne kadar da uzakta olduğunu gösteriyor.

Birisi çıkıyor sadece bir birey olarak çok güzel bir plandan bahsediyor hani abilik falan havalarında da değil. Daha sonra yine Türkiye'nin diğer bir yüzünü görüyorsun: Bireysel protestaya sahip çıkamama, büyükler karar vermiş bize ne düşer, zaten katılsak ne değişecek...

Jessie sonuna kadar haklısın. Anlatmaya,uygulamaya çalıştığın şey zor biraz. Çünkü 'organizasyon' başlığındaki yorumlarda hala insanlar senin kaldıramayacağın bir yükün altına falan girdiklerini söylüyorlar (theotheo gibi). Ne yükü arkadaşlar. Jessie tek başına ben bunu yapıyorum isteyen katılır isteyen katılmaz dedi. Hani tabiri caizse kıvılcımı yaktı. Ama işte dediğim gibi halk olarak bir şeyleri protesto etmeye, tepkimizi koymaya o kadar uzağız ve koyun olmaya o kadar yakınız ki o kıvılcımı ateşe dönüştüremediğimiz gibi kıvılcımı da yok ediyoruz.
Olayın güvenlik boyutuna girmek dahi istemiyorum ki zaten arkadaşlar doğruları söylemişler...

Pamukk dedi ki...

ben bundan sonra maça gitmem dedim kombine almam dedim kartal yuvasına tek kuruş harcamam dedim
ve okuduğum kadarıyla bisürü kişi aynı şeyi söyledi.
sonra ortaya bu fikir çıktı madem öyle tepkimizi tarafımızı belirtelim dendi. isteyen katılır istemeyen katılmaz, kime ne kardeşim. ne karışıyosunuz. ben koyun değilim tepkimi göstericem. boşuna mı o tribünde yeter diye bağırıldı, boşunaymış demek ki.

belki dayanamaz giderim de maça bilemiyorum. ama gidersem beşiktaş diye bağırmak içimden gelmeyecek-goooolll diye bağırmak içimden gelmeyecek-sessiz sessiz oturur izlerim belki bilmiyorum. antalya maçında çakma penaltı golünde Gooll diye bağıramadım ki ben. gelmedi içimden. bu takım beni en çook pazar akşamı üzdü en çok o akşam gözümden kalbimden yaş geldi, en çok o akşam suratsız bi şekilde ağzımdan laf çıkmadan oturdum.

cem dedi ki...

jessie bence en doğru olanı yaptın.

bu fitili birinin ateşlemesi gerekiyordu. ateşledin teşekkürler sana...

sen olmasanda bu tepki olacaktır olmalıdır da...

v for vendetta gibi oldu bu durum..

ateşleyen olmasa da herkes birşeylerin farkında ve bunu bilerek atacak adımını...

metin dedi ki...

kac kisi olursa olsun saat 20:15'te çıkıs kapısındayım, belki de son kez!!

Kerem Akbaş dedi ki...

Devrim romantiklerin işidir..

Kendimi bu güne kadar siyah-beyazın kırmızında tnaımlarken artık yerim siyah-beyazın siyahıdır. Çünkü artık siyah-beyaz, siyah-siyahtır. Artık iki Beşiktaş var, biri siyah-beyaz fotoğraflarda gerçekten siyah-beyaz Beşiktaş, diğeri bilmemçakmilyon renk katmanlı simsiyah bir beşiktaş. 5200 kere lanetlediğim oy vermeyen 5200 kişiden daha zengin olmak böyle birşey olsa gerek. Beyaz üstüne düşen siyah gölgelerle kavgaya girişmek cesurca bir işti. Muhattap olmamak ise asilce. Babamın kucağında çimlerine bakarak girdiğim stadı özlüyorum.

Devrimleri romantikler yapar ama bizim kulübün romantikliği boğazda sevgiliyle akşam sanıyor...

besiktAsiruh dedi ki...

Burada ki bir çok insanı tanımam tanımadıklarım da beni tanımazlar ama bir kaç kişi hariç çok iyi beşiktaşlı olduklarından da şüphem yok. Jessie abi yada arkadaşımın dediği gibi siteye girişe Uğur Mumcu resmi koyarlar içerisinde diktatörlük vardır. Hatta Çin'in Türklere yaptığı zulmü bile kınamazlar çünkü ters gelir onlara böyle şeyler !!! Politik olarak görüşüm onlarla aynı olsa da tarafsız baktığım da yazık diyorum... Bir çok kişiyi peşlerine takıp göz göre göre aldatmalarına yazık diyorum!

Gökhan dedi ki...

böyle beşiktaşlıların olduğunu görmek ne güzel diyorduk,şimdi o grubun bir kişi eksilecek olması kötü.

umarım ileride benim tam hatırlayamadığım eski günlerdeki gibi bir beşiktaş olur da tekrar aynı kulübün taraftarı oluruz.

esperanza dedi ki...

Sebeplerin makul olsa da kararina uzuldum. Bunun adi Besiktas adamim, kanserin caresi bulunana kadar Besiktas bize 2-3 yilda 1 bize ayni acilari ayni kahirlari yasatir, yasatti. Ama biraktim deyip sokup atilamayacak sekilde cigerimize islemis. Umarim tepkin duygusaldir ve seni tekrar burada gorebiliriz.

Yolun acik olsun Jessie...

hayko dedi ki...

içim çok acıyor kardeşlerim...beşiktaş nasıl daha iyi olur üzrine yorumlar yapmamız gereken bu güzel platformda neler konuşuyoruz...çok güzel bi beşiktaşlı kardeşimizin en sevdiği yerden koparıldığını içim acıyarak izlemekteyim...tüpçünün bahsettiği temizlik operasyonu budur işte ...Walla Jessie,gelmemekte sonuna kadar haklısın ama şunu bilmeni isterim,bahsettiğin bu eylemi bizimle paylaşmadan önceki ruh halini çok iyi biliyorum keza aynı şeyleri hissetmiştim kardeşim...senin gibi beşiktaşımız için artık umudum kalmamıştı ki senin bahsettiğin hareketi görünce en azından umudumuz olmasa da bu kadar kahrını çektiğimiz bu yönetime karşı son bir eylem yapmak "biraz olsun rahatlamamız için en doğal hakkımızdır" die düşünüyorum.Ben kendi adıma 20:15 te kapalının çıkışında olacağım arkadaşlar gelen olsa da olmasa da ...Son olarak teşekkürler jessie şimdiye kadar bizi bu kadar güzel ifade ettiğin için ve samimiyetin için....

theotheo dedi ki...

jessie dayak yemekten mi korktun?

aydın dedi ki...

Hayatınızda hiç mi dayak yemediniz?
Ben, yaşça benden büyük 4-5 kişinin üzerimde tepindiğini bilirim.Bir yandan da yağmur gibi yumruklar.
Şahsıma özel bir durum mu yoksa insan vücudu sandığımızdan daha mı dayanıklı bilmiyorum, olanları gören biri yanıma gelip ''biz öldün sandık sen ayağa kalıp yürüyebiliyorsun'' dedi.
Kafama yediğim yumruklardan kafam zonkladı o ayrı.
Hangi ülkede yaşadığımız unutmayın, hepimiz linç tehlikesi altındayız.Kaldı ki bu en uç senaryo.
Yine de herkesin kararına saygı duyuyorum.

agentsmith dedi ki...

Jessie eline saglik..
inan hislerime tercuman oldun..

uc gundur is yerinde herkese kan kusturuyorum, cunku sevgilim beni aldatmis gibi hissediyorum..sonsuz bir askla bagli oldugum sevgili beni aldatmis gibi..
umutla bekledigim kongreden beceriksizlik, iki yuzluluk, yalakalik, saygisizlik, hayasizlik, yuzsuzluk galip cikti..bu mu Besiktas'in kongre uyelerinin degerleri ?? butun bir tribunun gordugunu goremiyorlar mi ?? bu kadar mi korler ?? bunlar mi Baba Hakki'nin emanetini tasimaya namzet insan(cik)lar ??

ama tabii tribun demisken bir konuya da deginmek lzm.."Takım galip gelince protesto tezahüratlarını unutanlar, bizlere "siz kimsiniz ki" diyenler, tribünde adam dövülmüş günde Gündoğdu marşını söyleyenler,sitelerinin girişine Uğur Mumcu'nun fotoğrafını koyup forumlarında diktatörlük sistemiyle taraftarlara liderlik edenler"..bu soz nasil insanlara abi diye hitap edildigini, aslinda adam bile olmadiklarini en acik bicimde ortaya koyuyor..
bugun degil, 3 sene once tepki koymak lazim bu adama dedigimde bana saldiranlar simdi o gun arkasinda durduklari 'baskan(!)in' gazabindan nasiplerini aliyorlar.."asi ruh" bugun degil, o gun lazimdi..simdi gecmisler ola..

agentsmith dedi ki...

tepkiye gelince; ben cuma stadda olacagim..15inci dakikada disari cikacagim..yoluma cikip da engel olmaya kalkani Besiktas dusmani addedip ayagimin altina alacagim !!!

Pamukk dedi ki...

"Beşiktaş taraftarı, sesimizi kestiğimiz gün biz de suçlu olacağız. "


alıntıdır

Pamukk dedi ki...

kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş

Arkhe dedi ki...

Fenerbahçe'liyim ama benim bile şu theotheo'yu dövesim geldi.

İnanılmaz bir "şey".

Pamukk dedi ki...

theo
yettin artık.yemin ediyorum seni yolda görsem tekme tokat döverim. hoş sen kimsenin karşısına çıkmazsın. demirören kılıklı seni.
insanların sinirleriyle oynama daha fazla.

theo theo dayak yemekten korkmuyosan sana 1 gece düzenleyelim yaşadığın şehir her nereyse gel katıl. merak etme kalleşlikte tapmaz tek tek dalarız :))

zubi dedi ki...

theo harbiden malsın sen ya.

insanlar sana burda anlayışla yaklaştıkça, konuşmanı sağladıkça işi yüzsüzlüğe vuruyosun. ne güzel demiş adam insan değilsin vallahi.

theotheo dedi ki...

beyler soru doğru ve açık.

dayak yemekten korktuğun için mi geri vites yaptın jessie?

bunu söylemek zorundasın.

Pamukk dedi ki...

aslında ekran başında kahkah atıyosun dimi theo nasıl da sinirlerini bozuyorum diye

valla kabahat bizde yazdığın hiçbişeyi görmemek lazım

Arkhe dedi ki...

Evet evet, tam bir "şey" :)

Jessie dedi ki...

:) dayak yemekten korksam ne olur korkmasam ne olur? hatta dayak yesem ne olur yemesem ne olur? ki dayak yiyeceksem de bu benim değil, dayak atanların seviyesini ortaya koyar.

ben kavga etmem theo. birine dayak atacağıma yemeyi tercih ederim. buradaki iletişimimden biraz olsun anlamanı umardım.

ayrıca korksam ne olur? erkekliği korku üzerinden mi tanımlıyosun?

ian dedi ki...

gerçek beşiktaşlıları beşiktaş'tan soğutanlar utansın. beşiktaş'ı YDspor'a çevirenler utansın. rantçı köpekler utansın. sığ insanlar sığ fikirleriyle kalsın. taraftarın utanacak hiçbirşeyi yok. beşiktaş kimliğini kaybetmiş bir beşiktaş'a desteğini askıya almak utanılacak birşey değildir. aksine kendi içinde onurlu bir harekettir. kimse YDspor'u desteklemek zorunda değil. gidenler beşiktaş'a zarar değil yarar bile sağlayacak olabilir. kalanlar da köklerini beşiktaş'tan alan YDspor'un tekrar beşiktaş'a dönüşebilmesi için en sert muhalefeti göstermelidir. bu noktada, beşiktaş hem mücadeledir, hem de ne haliniz varsa göründür.

theotheo dedi ki...

@jessie

birşeyin arkasında durmak önemlidir.

bende kavga etmeyi sevmem. ama inandığım şeyin peşinden giderim.

bu kadar korkulacak bişey yok jessie, 3.5 tane çarşı bereli var onlarla kapışmaktan korkmaman lazım.

eğer korkuyorsan beşiktaş sevgin iki tane çarşı bereliden iki tokat yemekten daha az demektir.

bu noktaya açıklık getirelim.

Jessie dedi ki...

theo. ben beşiktaş'a veda yazısı yazdım. hepsi bu. daha da maça falan gitmeyeceğim. anlaştık? o gün 20.15'te orada olacağım. ama olmasam da bu kişisel.

açık tribüne gitmek istiyorum son kez...

ne yalan söyleyeyim. açık tribünü daha çok sevdim ben.

ama bunlar kişiseldir. ve önemli de değildir.

RuFF dedi ki...

Şu elemanı görmezden gelseniz bence hepimiz için daha iyi olacak

Jessie dedi ki...

bir beşiktaşlı beşiktaşa veda yazısı yazıyor, sen hala nerelerdesin.

El-Rais dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aydın dedi ki...

@theo
Daha fazla uzamasın rica ediyorum.
Yorumlarımızın alt alta gelmesi tesadüf, yorumu yazdıktan sonta gördüm.
Ben yaşadığımı anlattım, sorun şu ki o yaşadığımı ben seçmemiştim.
Ne olacağını bilseydim muhtemelen orada olmazdım, başlangıcı son derece tırt bir konuydu.
Ha bu bir tecrübe oldu, artık linç denince gözümde büyütmüyorum ama adı üstünde tecrübe, tecrübe dediğin kişiseldir.Kaldı ki burada önceden var olan bir olasılık var.
O gün o dayağı yemesem, bir önceki yorumu yazmazdım.Hala da yazmakla doğru yapıp yapmadığımı bilemiyorum.

Pamukk dedi ki...

mesela cuma maç var
denizli yok takımın başında
takımın bşaında tayfur olcak
delgado donmaya devam etti
hakem bünyamin gezer

falan filan. ama kimsenin bunlardan bahsedesi yok. ok?

theotheo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
theotheo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
theotheo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
El-Rais dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
theotheo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pseudo times dedi ki...

@ jessie

Şu ana kadar yazdığın yazıların bize ulaştırdığın düşüncelerin için teşekkürler. Cidden severek okuyordum, senin yazılarında kendimi görüyordum o bana bakıp futbola romantik romantik bakmayın diyenlere inat. Bırakma kararında da yine kendimi gördüm. Ben pazar gecesinden sonra başka bir posta bunu yazmıştım ve o günden bu yana düşünüp duruyorum doğru mu yaptım(?) başarabilecemiyim beşiktaşsız(?) diye. Hala da bilmiyorum ne yapacağımı. Lakin şu an bir konuyu artık biliyorum ,Beşiktaş sevgisine imrenerek baktığım sen, tüm ekibeşiktaş yazarları ve yorumcuları da böyle düşünüyorsa bütün kokuşmuşluklara inat yaşasın romantizm! diyorum.
Maça gitmeyi, ürün almayı, televizyondan maç izlemeyi hatta Beşiktaş ile ilgili haber bile okumak istemiyorum. Bunun yerine eski alışkanlıklarıma geri dönüp veya zamanında severek yaptığım ama şimdi yapmaya zamanım olmayan işlerle uğraşmak istiyorum.

Fakat bir isteğim var senden veya herhangi bir ekşibeşiktaş yazar veya okuyucusundan. Sen olursun, Shelbyl olur, Tribal olur, Pamuk olur farketmez. Şu lanet günler bittiğini hissettiğinizde, bir umut ışığı gördüğünüzde lütfen bir ateş yakında o taraflara doğru geleyim bende.
Herşey için teşekkürler, geri dönene kadar kendine iyi bak.

nuwanda dedi ki...

üflediler söndüm
karanlikta gördüm
hic bilmezdim ama
derindeymi$ pek derdim

bak icime gör beni
tut elimden yak beni
istemezsen bu a$ki
otur ba$tan yaz beni

aklim nasil $a$kin
sevdam deli ta$kin
sen görmezsin ama
narindayim ben a$kin

bak icime gör beni
tut elimden yak beni
istemezsen bu a$ki
otur ba$tan yaz beni

BJK4EVER dedi ki...

Protesto bicimini dogru bulmasan da vazgecmeni de dogru bulmuyorum. Neden vazgectin onu da anlamiyorum, ama en azindan kendi dogru bildigini yapsaydin. Ayrica icinde gercekten BJK sevgisi varsa BJK'yi terk edemezsin, BJK'lilik mezara kadar gider, mezardan sonra bile devam eder. Bende zannediyorum ki bu ayrilik uzun surmez, eger ki hakikaten Besiktas'liysan tabii.....

Emre Baş dedi ki...

@BJK4EVER

Bende seçimler bitmeden bu bloga yazmıştım böyle bir yönetim varsa yok olduğumu. Hala Beşiktaşlıyım bende ama her hangi bir ortama girmeyeceğim. Arkadaş ortamında dahi Beşiktaş hakkında konuşmayacağım. Bence Jessie'nin yaptığı da bu tarz bişey.

BJK4EVER dedi ki...

Mac seyredip yorumlari da mi okumuyorsun?

Emre Baş dedi ki...

Bu konu hakkında da yazmıştım ama pek tanınmam görememiş olabilirsin :) En azından bu yıl için totemim var ilk 6 hafta sonrasında maç izlemeyi bıraktım. Gazetemi her gün alırım yorumları da okurum ancak yanımdaki adama yahu Beşiktaş şöyle yapsaydı iyi olurdu demem. Sevgimi içimde yaşacyaağım yani :)

algon dedi ki...

Ulan bir takim bu kadar uzer bir insani, bu kadar mi agzina sicar. Aha iste, Jessie de gitti; ki bence hakli sebeplerle. Allah belani versin YD, baska bir sey diyemiyorum.

Bu arada bence Jessie veda ederken inandigi seyden sapmis olmuyor. Zaten en basindan beri bir lidere karsiydi, "Besiktas taraftar profili"nin bu protestoyu yapacak kadar onurlu olmasini istiyordu. Bu yuzden "Bireysel tepkidir" yaziyor taraftara cagrida.

ers1981 dedi ki...

verdiğin kararı kesinlikle destekliyorum, sevdiği için öleceğini söyleyenlerin kongrede beşiktaşı nasıl sattıklarını gördük, evet bal gibide korkarım abicim arkadaşın yerinde olsam, erkek deilmiisn ulan diyenlerede erkeğim ama aptal değilim derim, beni tanıyacaklar,dövecekler bende oraya gidecem ha bunada erkeklik diyecekler, demesinler hajı

jessie seni destekliyorum abicim, bende bu günden sonra beşiktaş reklamı bile izlemeyeceğim, yıldırm demirören başkanlığındaki beşiktaş elinde avrupa kupasıyla yeşilköye gelse yumruğunu havaya kaldıran ersini allah çarpsın..

AQ-47 dedi ki...

Nasıl ya? Jessie yok mu artık? Anlamsız Bobo-Nobre tartışmalarını kiminle yapacağım ben...
Güle güle "güzel insan"...

ian dedi ki...

takım amatör kümeye düşse bile destek verecek olan insanlar, takım -körtopal olsa bile- zirveye oynarken çekip gidebiliyor; ve beşiktaş'ı bu hale getiren adam utanmadan halâ koltuğuna yapışıyor. taraftarın bir bölümünün geri çekilmesi yararlı olabilir; biri çıkıp derki "nooluyor niye gidiyor bu adamlar".. kimlerin diyebileceğini beşiktaş'ı az çok bilen insanlar tahmin edebilir.. gitmek de bir tepkidir, kalıp "yeter" demek de.

alper dedi ki...

adam yazı yazmayı, okumayı maça gitmeyi izlemeyi falan değil beşiktaşı bırakıyorum diyor doğru anlıyorum dimi.yani artık takım tutmuyorum belki ileride yine beşiktaşlı olurum belkide fenerli olabilirim belki artık hiç takım tutmam demek istiyor dimi.????

alper dedi ki...

ben küstüğüm dağın odununu yakmam demiş dimi jessie..
protestodan vazgeçmiş olabilirsin bir sürü sebepten dolayı.hatta dediğim gibi yazmak izlemektende vazgeçmiş olabilir soğumuş olabilirisin ama.... bırakmak artık beşiktaşlı değilim demek????

tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış..beşiktaş dağ olur sen tvde göründüğün tanınıp bilindiğin için tavşan.bizim gibiler ise hiç tanınmadığı esamesi okunmadığı için belki gözle bile görünmekte zorlanan zerreler ama dağın bizden haberi olmaz.dağ hep dağ olarak durur ve kalır.bazıları (Y.D gibi bazıları) dağı tümsek yapmaya çalışsa bile o dağdır her zaman..

lakerda dedi ki...

Arkadaşların dediği gibi jessie'nin gitmesi protestoyu değersizleştirmiyor. Denildiği gibi bireysel tepki bu, kendisi tribün lideri değil, amigo değil. Zaten öyle olsaydı desteklemezdim bu işi.

Y.D ilk seçildiğinde yaklaşık 2 sene boyunca Beşiktaşla ilişiğimi kesmiştim. Gerçi ben istanbulda yaşamadığım için kombinesi olan,semtle içli dışlı olan vs. vs. biri değildim ama nasıl birşey olduğunu bilirim. Şartlar insanı öyle hale getiriyoki, insanın içinden gelmiyosa hiç de zor birşey olacağını sanmıyorum.

Yazılarına genelde katılmazdım ama eksikliğini hissedeceğim. Yolun açık olsun Jessie, mutlaka bir gün döneceksin, Beşiktaş'ı takip edeceksin, maçlara gideceksin, sevinecek üzüleceksin ama malesef hiçbirşey eski heyecanın gibi olmayacak, o ciddiyette olmayacak.

başka bir beşiktaş'ta görüşmek üzere dostum:)

shelbyl dedi ki...

Insanlar zaman zaman degisik tercihler yaparlar. O tercihlerin dogru olup olmadigi da gene zamanla ortaya cikar. jessie bugun bir tercih yapmistir, kendi kararidir.

Ben jessie'nin yazmadigi bir blog'da yazmaktan eskisi kadar zevk almam, ama gene de yazmaya devam ederim. jessie Besiktas'in kendisini zehirledigini dusunuyordu, ben ise daha o kadar zehirlenmedigim kanaatindeyim. Umarim o gunleri de gormem.

Iyi kal abicim, umarim kanindaki zehirden kurtulur aramiza donersin gene.

Kalten dedi ki...

Jessie'nin tercihine hak veriyorum. Daha önce de burada tartışmıştık, internet ortamında bile olsa simaen-ismen bilinmek ve bu şekilde tepki koymak çok zor. "Blog'lar ıvır-zıvırdır" vs. diyen Melihlere, Şendillere inat, bir blog'un yaktığı ateş hayatı ciddi ölçüde etkileyebiliyor. Milliyet'e vs. sıçramış olması da bunun kanıtı zaten.

Ben de buradaki çoğunluk gibi hissediyorum, YD'nin kocaman kafası önümdeyken Beşiktaş'ı göremiyorum, yanlış kararlar arkasında siyahımı, beyazımı bulamıyorum. Onun yerine 2. sınıf bir fbgs kopyası bulup kendi kendime üzülüyorum. Birkaç post önceki ankette güzel bir şık vardı, "Beşiktaş mücadeledir" diye. İşte buna katılıyorum. Beşiktaş İbrahim Üzülmez, Rıza Çalımbay ise fbgs Ortega'dır, Elano'dur. İsmi vardır ruhu boştur, cismi varsa azmi yoktur. Bu konuya daha önceden değinmiş olan güzel yazılar zaten blog'da fazlasıyla mevcut, benim değinmek istediğim de işin sabır, cefa, azim kısmında saklı zaten..

AKP seçilince Türkiye'yi bırakmak isteyen yüz binler vardı, aynı kafadakiler Amerika'da zamanında Bush ikinci kere seçildiğinde Kanada'ya kaçmayı düşünmüştü hatta.

Bush'un arkasından -hâlen kendisini kanıtlayamamış olsa bile insanlığından şüphe duyulamayacak- bir Obama'nın geldiği gibi Tayyeab'in arkasından bir "??" geleceğini umuyorum, ve YD'nin arkasından da bir İbrahim Altınsay geleceğini...

Kim bilir diyorum, belki Mete Düren, Metin Tekin ve bir önceki dönemdeki faciada sorumluluğu bulunmayıp yeni yönetimde görev alan birkaç iyi adam güzel günlerin habercisidir, olamaz mı?

Siyah varsa, beyaz da var ya renklerimizde.. YD Beşiktaş ile oyuncak gibi oynayan şımarık bi çocuk olabilir, ama o oyuncağı sıkılıp attığında yerden alıp, silip parlatacak olan da bizleriz.

Bugün siyah ile gideriz, bir süre uzaktan izler, beyaz ile geri geliriz. Yüreğine sağlık akıllı adam.

Jessie, seçimlerin ertesi günü açılan postta arık maçlara gitmeyeceğimi, bıraktığımı belirtmiştim.
Fakat sen bırakamassın çünkü bu kadar insanı sen organize ettin.
Bu ateşi sen yaktın ve savaşmaya devam etmek zorundasın. Senin ve benim gibileri bırakmaktan vazgeçirip savaşmaya devam ettirmelisin.
Bir gün hatta bugün dönmen dileğiyle...

Alper dedi ki...

Besiktasi , Besiktas yapan , yonetimi , futbolcusu ,taraftaridir.


bakiyorum , bu 3'une , yonetim desen , konusmaya gerek yok , y.d yi secen , y.d ye oy atan , bilmem ne kılları kadayıf olmus , delegelere kalmısız, hepsi o. analı.

taraftara bakiyorum , dicek bir sey , yok , haysiyetsiz , cikarci adamlar olmus hepsi , carsi mi? forzabesiktas mi ? , guldurmesinler beni , hepsinin ne mal oldugunu gorduk zaten.

futbolculara bakıyorum , al birini vur otekine.


20:15 te stattan cikarim, birseyler duzelmiosa , son cikisim olur.

Taraftarina ayaga kalkıp , "o.cocukları , hepinizi s...." diye butun kameraların onunde kufur eden insanı tekrar baskan olarak secen , butun DELEGELERIN, ecdadlarını ...

Pamukk dedi ki...

20,15de staddan çıkılmasın diye kçlarını yırtıyolar.
ve ne yazık ki başarıyolar,gittikçe azalıyoruz galiba.
ne mideymiş arkadaş.

theotheo dedi ki...

jessie

senin artık arsenal'e dönme zamanın gelmiştir.

kendi bloguna dönmeni bekliyoruz. blog ekibi olarak.

Jessie dedi ki...

seni de alıp götüreyim ki millet rahat etsin burada.

vence dedi ki...

önce canının sağlığı jessie, yolun açık olsun..

Smyrna dedi ki...

abi her ne kadar tanışıklığımız olmasa da sonuna kadar aldığın her fikri destekliyorum...

http://smyrniankiwi.blogspot.com/2010/02/sen-benim-her-gece-efkarm.html

Beşiktaş sizin gibilerle güzel...

theotheo dedi ki...

@jessie

insanların rahatını düşünmezsin.

yaptığın geri viteste olduğu gibi sadece kendi rahatını düşünürsün.

bana dokunmayan yılan or bana dokunmayan çarşı hesabıııı.

Ryuzaki dedi ki...

dediğinin noktasından virgülüne kadar katılıyorum jessie.bazılarına bi haller oldu hiçbişeye tepki koyamaz oldular.Beşiktaş (1903-2010)
Demirören Spor Kulübü (2010-...)

tearkan dedi ki...

Diyelim kiş korktu. Ne değişecek senin için? İçten içe sevinecek misin yada yalandan üzülecek misin? Bas bas bağırıyolar bu bireysel bir tepkidir kimsenin önderliğinde yapılmamaktadır diye. Bu insanların yaptığı çok çok öncülüktür; o da genele duyurabilmek için.

Sanal dediğin kimse s.kine sallamaz yæ (ulan şu harfi sonunda ben de kullandım) dediğiniz protesto böyyük başkanın babasının bile diline düşmüş. Söylediklerinden çıkarılacak çok şey var da siz anlamak ister misiniz orası meçhul işte. Sen onlara takılacağına jessie korktu mu, dayaktan mı kaçtı onlarla ilgilen senin için o daha makbul.

Yorumlarından birinin altına da ekle hatta mevzuda takmıyoruz geri viteseee diye bi tezahüret tam olsun.

agentsmith dedi ki...

FORZA'DA ALEN MARKARYAN'IN YAZISINA VERDIGIM CEVAPTIR :
"yazdiklarinin bir kismina katilsam da bir kismina ne yazik ki katilamiyorum Alen..
"Carsi'ya atip tutanlara yaziklar olsun" demeye getiriyorsun ama bunu diyenlerden biri de benim..
sebepler soyle :
a) son uc gundur kim elestiri yapsa direkt siteden kovuyorsunuz..bu tarafinizi belli ediyor demeyecegim, belli ki tarafsiz kalmak istiyor site yonetimi..ama yd konusunda ses cikarmayanlar da onu destekleyenler kadar sucludur bence..
b) sizin gibi bgn degil, bundan 3 sene once bir macta bu sacma sapan adami protesto etmek istedim..bagirmaya basladim..ve sonunda ne oldu biliyor msn ?? sahsen sen degil belki ama senin onderlik ettigin ve benim Besiktas taraftari olmamin oncelikli ovunc kaynaklarindan biri olan "Besiktas'in cesur kalbi" beni susturmak istedi..
kavga edenler bilir; dayak yemekten korkuyorsan ses etmeyeceksin..ben cok dayak attim cok dayak yedim, korkum yok..ben de susmayacagimi soyledim..
ve sonum kafa goz patlamis halde surunerek arkadaslarimin evine gitmek oldu..SIZ, YD'YI PROTESTO EDENLERI SUSTURDUNUZ !! bu palavra fln degil bir gercek !!
bu tavrinizin kat'iyen satilmislikla fln alakali bir sacmaliktan kaynaklidigina inanmiyorum..ama cok cok yanlis dusundugunuz bir gercek..
c) bundan 1,5 sene once sitede bir baslik vardi.."abiler (ne demekse..nerdeyse yasitiz, neyin abisi..) neden bisey yapmiyor" idi..ben de "hala bisey yapmiyorlarsa bu adama karsi, gecin saygiyi fln ciddiye bile alinmamalari gerekir" dedim..sonuc : "begenmiyorsan s.ktir git" baslikli bir maille siteden kovuldum..yani yine susturdunuz..

evet kongre konusunda sana atilanlar hakikaten de ciddiye bile alinmayacak sacma iddialar..
ama affedilmeyecek bir yanlis tavriniz var :
siz kulubu degil futbol takimini dusunuyorsunuz..'takim olumsuz etkilenmesin' diyerek tavrinizi koruyorsunuz..ancak kulubun elden gittigini; beceriksiz, yuzsuz bir adamin oyuncagi haline geldigini; geleneklerinin, taraftarlik kulturunun kisacasi "Besiktaslilik"in yok oldugunu gor(e)miyorsunuz..
tekrar ediyorum; bu rezil adam konusunda tarafsiz kalmak, BesikatAsk'in karsisinda BesiktA.S.'nin yaninda yer almaktir..
nerede hani "son barikat" ?? nerede "asi ruh" ??
senelerdir diyorum 'vardir bir bildikleri..oyle bir protesto koyacak ki Carsi beni bile mahcup edecek, yer yerinden oynayacak..'..
ama bi boka yaramayacagi asikar olan digiturk iade ve bir macta (ise yaramayan) kapalinin ust kismini bos birakma eylemi disinda cit cikmadi..
"yeter yd yeteeeerr" tezahuratini org. etmedigini soyluyorsun..ben beklerdim ki en once siz bagirin "yeter" diye..ama buna katilmadigini, sanki marifetmis gibi bir de yaziyorsun..
alacagin olsun Alen !!
ben hayalimde bir "BesiktAsk" yasiyormusum..kalbi Carsi olan asi ruha sahip tum haksizliklara karsi son barikat olan bir BesiktAsk..
ama gercekte ruhsuz, tarafsiz, yureksiz bir "besiktA.S." varmis..kalbi CURUMUS..
cok sevigimiz, ornek aldigimiz, tek el hareketiyle sesimizi patlattigimiz tribun onderlerimiz aslinda onderlik edecek yurekten yoksunmus.
3 gundur bu aci gercekle yasamak cok ama cok zormus..
bir de son duyurunuz var.."15_inci dakikada tribunu terk etme eylemi Forza eylemi degildir, desteklenmeyecektir.."
HEPINIZE YAZIKLAR OLSUN !!
gercek bir protestoyu destekleyeceginize bir de marifetmis gibi kostek olacaginizi soyluyorsunuz..askimizin kirletildigini, yok oldugunu, berbat bir fbgs kopyasina donustugunu, temsil ettigi tum degerlerin yuzsuz ve aptal bir bas tarafindan ayaklar altina alindigini goremiyormusunuz !!
iki dakika adam olun da adam gibi tepki koyun !!
diyosun ya face to face diye Alen..
ben yrn aksam macta olacagim..
sen beni dogal olarak tanimazsin ama ismimi acik acik yazdim iste..
mactan once ismimi haykirirsan yuz yuze geliriz..
15_inci dakikada da engel olmaya kalkarsan, karsi karsiya geliriz !!"

bu totoşda yd gibi otistik.

babasicarlos dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
babasicarlos dedi ki...

@agentsmith

Forzabesiktas forumlarını son yıllarda sürekli olarak takip etmesemde 2 ayda bir falan girip bakarım ne var ne yok diye.. Onun için daha önce böyle ayarlar verildi mi forumda pek bilgim yok ancak Alen'e yazdığın şu cevap sanırım forzabesiktas tarihine gecebilecek nitelikte... Eline, diline, yüreğine sağlık...

Kim ne derse desin, ne yaparsa yapsın o kapıda buluşmak ümidiyle.. İster 10 kişi ister 1000 kişi olalım ancak tepki diye o kapıdan çıkalım...

Ayrıca buraya yazdığım ilk postta Jessie'yi desteklemiştim ancak bu protesto için kıvılcımı yakan birinin yarın o stadda olmasının gerekli olduğunu düşünüyorum ancak yinede kendi bileceği iş.. Ben bu kıvılcımı çıkarttıkları için ekşibeşiktaş'a teşekkür ediyorum...

Yarın 15. dakikada kapıda görüşmek üzere..

Jessie dedi ki...

20.de oradayım 20.15'te yokum.

babasicarlos dedi ki...

Sanırım herkesin istediğini yapıyorsun Jessie.. Teşekkürler... bütün tribün theotheo gibi düşünse bile bu akşam 20.15'te çıkıyoruz...

ilker dedi ki...

get Up, stand Up, Don't give Up the fight !

alper dedi ki...

önce şunu belirteyim burada sık sık yorum yapan bir adaşım var ben o değilim. nasıl bi cümle olduysa artık.

lan arkadaş ben sizi hiç anlamadım hiç de anlayamayacağım. beşiktaş'ı sevdiğinizden şüphem yok. hatta heriflere bak be amma seviyorlarmış beşiktaş'ı dediğim vakidir. sonra birden 180 derece dönüşler. romantik romantik veda mesajları. romantizme sokayım.

nasıl bir sevgidir lan bu? bir insan hayatta her şeyin önüne koyduğu sevgilisini sıkıyı görünce bırakır gider mi.

ya beşiktaş'ı sevmiyorsunuz. ya da sıkıya gelemiyorsunuz.

beşiktaş'ı sevmiyorsanız defolun gidin. beşiktaş'ı sevmeyen beşiktaşlı siktirsin gitsin. romantizmini de barlardan kaldırdığı kevaşelerle yaşasın.

sıkıya gelemiyorsanız, özdeyişi bilirsiniz. yiyemeyeceğin .... altına yatma diye. açıklama yapmanıza gerek yok. eğersiniz başınızı önüne, sessizce alırsınız voltanızı. yaygaraya ne hacet. yaygarayı sikeyim.

üçüncü bi ihtimal varsa üçüncü ihtimale de sokayım.

pes etmeyecek olanlar, gerçek beşiktaş aşıları hala var. bu mevziyi kaybetseler de savaşı kazanacaklar. ve o zaman şimdi kuyruğunu kıstırıp kaçanlar kasıla kasıla geri dönecekler. yüzsüzlük bedava. dönüşü sikeyim.

RuFF dedi ki...

Skici alper çözüm önerin nedir ?
Taraftarını dövdüren, sizi skime takmıyorum bu klübün sahibi 22.000 kongre üyesidir diyen(ben de kongre üyesiyim bu arada) ve tüm Beşiktaşlılık değerlerini ayaklar altına almış bir başkan tekrar seçilmişken hibçirşey olmamış gibi davranmak mı?

Bütün bunları hazmedebilecek bir mideye sahipsen o zaman bizde sana "mideni skeyim "desek haksız olur muyuz ?

"Beşiktaş ı sevmiyorsanız defolun gidin" nasıl bir sığ düşüncedir.Zaten arkamıza bakmadan sktir olup gidecek olsak bu kadar üzülür müyüz bu duruma ? Burda işi gücü olan insanlar bir haftadır sevgilimiz bizi aldatmış gibi bir psikolojideyiz.Nasıl bir Beşiktaşlısınızki bütün bu olaylar olmuşken buna tepki göstermek isteyen bir avuç insan için bu tarz yaklaşımlarda bulunabiliyorsunuz?

alper dedi ki...

ruff,

bu yazdıklarımdan hiçbir şey olmamış gibi davranılmalı ana fikrini nasıl edindiğini anlamak için yorumumu tekrar tekrar okudum. ama hala seni anlayabilmiş değilim. o benim anlayışsızlığım ya da anlatamayışlığım olsun.

taraftarını dövdüren de, klubü kongre üyelerinin sanan da gadamı yesin. benim gidenler diye çemkirdiklerim tribünü 15. dk da terkedecekler değil elveda beşiktaş kendini toplarsan belki görüşürüz diyenlerdir.

yukarıda da yazdım. şimdi bir mevzi düştü ve bir savaş başladı. ama bu savaş yeni başladı. ve gerçek beşiktaş aşıkları o'nu üzerindeki asalaklardan her ne pahasına olursa olsun temizleyecekler. bu savaş tribünde olur, kongrede olur, sokakta olur, internette olur. kim elinden ne geliyorsa ortaya koyacak.

durum böyleyken beşiktaş ben seni çok sevdim ama senin üzerinde kirli eller var. sen o kirli elleri uzaklaştırırsan belki ben yeniden beşiktaşlı olurum demek. sana uzanan o kirli elleri kıracak halim de yok demek nedir?

sıkıya gelince siktirolup gitmek, rahatı görünce koşa koşa en önde gelmek midesizlik değilse nedir?

sen karar ver kimin kimin midesini sikeceğine.

O.Z30 dedi ki...

Siz bırakın theo malını ve çarşı=YD cileri.Yapın protestoyu hll olsun

agentsmith dedi ki...

bu protestoyu bundan 2-3 sene evvel yapmaliydik..
gec oldu ama guc olmaz insallah..
benim kannatime gore bu protesto, ortaya konacak en anlamli protesto seklidir..
engellemeye calisan karsima gelirse kolunu bacagini kirar dayak manyagi yaparim..ama engel olmayip da gelmeyene diyecek sey yok, canlari sagolsun..
ama BU PROTESTO GEREKLIDIR !! BU PROTESTO VAZGECMEK, TERK ETMEK DEGIL MUCADELE ETMEKTIR !!
bu protestoyu sadece bir macta degil her macta yapmaliyiz ki o demiroren ve babasi olacak serefsiz defolsunlar..

i.meriç dedi ki...

merhaba ekşibeşiktas yazarları
benimde çorbada tuzum bulunsun istedim ve günlerce düşündüğüm planı blogumda yazdım fikirlerinizi bekliyorum
asvalttaicenler.blogspot.com

tearkan dedi ki...

Ben şimdiden jessie.nin açtığı postları ve pamukk.un postu jessie açmış yeniliriz demesini özledim:)

bacon1903 dedi ki...

Hakliyken haksiz konuma dusmek aynen bu oluyor herhalde.Bu ne bicim bir zihniyet yani bjka sevdigin takima yanlis kisiler baskanlik yapiyo diye elveda de???Tam aksine 3 yil boyunca savasip kendine mantikli gelen duzeni savunacagina bjk sana elveda!!!Biz 2023 yilini unutmayiz ama sende bu yazini unutma jessie artik bjk yok.Yorum yapmak yok bjk maci seyretmek yok kendin yazmissin bunlari????Biz degil yildirim demiroren aziz yildirim baskan olsa ne kadar bu duzenden nefret etsekde o renklere bu kulube asigiz maddi gucumuz yettigince formada alacagiz macda seyretcegiz.Sende illaki bjk deme git barcelonayi tut idealist ol onlarin duzeni uygundur sen ve senin gibi dusunenlere.Cakilsiz yollar sizin olsun.Bende cok uzuldum demirorenin secilmesine sayfadaki tepkide guzel olmus.Ama yok bjk bitti yok bjk elveda diyen arkadaslar gule gule bir daha donmemek uzere hayatinizda mutluluklar sizin olsun bjkimizi bize birakin!!!

Yorum Gönder

Ara