.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
11 Şubat 2010 Perşembe

Bir sen eksiktin..

"Beşiktaş’tan teklif gelirse yeniden görev alır mısınız" yönündeki soruya Engin, "Teklif almaya gerek yok. Ben istediğim zaman Beşiktaş’ta görev alırım. Zaten Beşiktaş’taki görevimi de kendim bırakmıştım. Şu an için Yıldırım Demirören’i dışarıdan destekliyorum" yanıtını verdi.

27 Yorum:

Cherubim dedi ki...

Bence theotheo bu adam. Tarz olarak da benziyorlar..

Great White dedi ki...

Bir Trabzonlu olarak tam bir yüz karası olduğunu söyleyebilirim..

Bir insan hem konuşması, hem hareketleri, hem karakteri ve hem de tipiyle beraber topyekün anca bunun kadar itici olabilir..

Bir de Fatih Terim..

tearkan dedi ki...

Gel gel panayır var gel...

zibidi dedi ki...

Şu adamı görmeye tahammül edemiyorum...Bi git kardeşim başımızdan..Mafyatik ilişkilerini kullanarak mı görev alacakmış...

shelbyl dedi ki...

Blog'u actikca bu herifin surati geliyor, bir acayip oluyorum.

Boyle hani her sinifta Ataturk resmi vardir, ogretmen de "Bakin uslu cocuk olun, Ataniz sizi izliyor" der ya, o hesap. Boyle "Engin sizi izliyor, her an mezarindan kalkip gelebilir" falan tarzi.

Tuylerim urperdi lan.

esperanza dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esperanza dedi ki...

siteyi acinca sinan engin fanlari blogu hackledi falan sandim ...

sinan engin e acilen gorev verilmesi lazim., camiamizda yitirilen degerlerin ve donekliklerin tartisildigi su gunlerde sinan engin gibi dengesizlik konusunda istikrtarli "deger" e destek vermek hepimizin boynunun borcudur.

M.A.F dedi ki...

gözünüzü seveyim şu adamın fotosunu kaldırın ya,midem bulanıyor.

Pamukk dedi ki...

babasının çiftliği sanki

Pamukk dedi ki...

bu arada neyse ki oğlu Oğulcandan kurtulduk-kasımpaşaya gitmiş.

Pamukk dedi ki...

ha ha harika oldu bu foto:)

EnisteKolaKoy dedi ki...

adam kulubu supermarkete cevirdi resmen. istedigi zaman girip cikiyo falan. herhangi bir yabanci antrenor geldiginde, yine bu adamin gorev almasindan tirsiyorum.

anarchitect dedi ki...

resimlerdeki kostümü ile gelecekse, hiç sorun değil...maçların devre arasında,kapalının önünde iki twiggynin arasında dolaşabilir...

RuFF dedi ki...

resimler harika olmuş gerçekten
kim yaptıysa eline sağlık arkadaşlar
Beşiktaşlılığı yerlere sürüyen 2 insana yakışacak tiplemeler olmuş.

shelbyl dedi ki...

Bence Teletubbies super bir sov. BAFTA odulu var, koskoca BBC'de yayinlanmis. Ben Demiroren ve Engin'e bu sekilde iltifat edilmesine karsiyim. Bence yakismamis.

molosztash dedi ki...

@shelbyl: biz takımımızı iyi günde kötü günde, hatta BAF'TA destekleriz.

kusura bakmayın iğrenç oldu :)

purplepurple dedi ki...

sinan'ı taraftarın gözünde şirin gösterme gayretleri. ama yemez. zamanında panda demişlerdi, noldu; o da tutmadı. panda gözüyle bakılarak dahi sevilemedi.

ian dedi ki...

beşiktaş'tan uzak ol, 200 kiloluk atkına yakın ol sinan engin.

marpione dedi ki...

@purple

abi ne komplo teorisi yazdın iki dk'da :) nesini şirin gösterebiliriz ki sinantubby'nin.

orijinal posttaki resmi mide bulandırınca buna yöneldik :)

ozkan dedi ki...

sirki temizlemiş pırıl pırıl yapmış...eline bir süpürge montajlama şansınız var mı?
olay sinan enginden çıktı,yine buna geldi...
teletubi de yaptı Beşiktaş başkanını...rekoru ne olacak acaba...neler görcez daha...zenci zebanili pornosu falan çıkar herhalde 3 yıl çok uzun zaman

shelbyl dedi ki...

@marpione

Ironi abi, ironi :)

tearkan dedi ki...

Yanlış anlaşılmak senin kaderin shelbyl. Uğraşma boşuna:) :P

Bu arada gözüne siyah bant falan çekilse bir faydası olur mu acaba? :)

Yakın zamandan tahliye olan birilerinin de yurt dışına çıkartılması gerekiyor sanırım paşam kulüpte görev alma moduna girdiğine göre.

мα©сί ™ dedi ki...

güneş ardınan doğarken karşıki tepelerin,
ta ak ben bu teletabilerin


:]]

Gokhan Tugut dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zibidi dedi ki...

Şeref Beylerin,Baba Hakkıların, Süleyman Sebaların, Şevket Belginlerin,Rızalarımızın,Metin-Ali-Feyyazlarımızın-İlhan Mansızlarımızın BEŞİKTAŞInı ne hale getirdiler....ne küfür etsek az kalır bunlara

ozkan dedi ki...

yeşil teletubbi nin eğitimi hakkında bilgisi olan var mı?
Leysen american school''mezunu vs...birseyler yazıyor çiziliyor...araştırdım şimdi biraz
''Leysin American School in Switzerland''buldum bi tane,okulunun adınıda yanlışmı söylüyor acaba diye düşünüyorum...neyse okulun sitesine girdim...dil problemi yüzünden pek birşey anlamadım...merak ediyorum
-burası lise ve dengi bi okulmu
-meslek lisesimi
-biçki dikiş kursumu
-özürlü çocukların okudugu bi yermi
-kaç yıllık
-yeşil teletubbi orda konuşulanları anladımı
-okulda çekilmiş fotosu varmı
-bi öğretmenine ulaşsak,nasıl bi öğrenciydi,yada bi sınıf arkadasına
-okula babasımı götürüyordu
-vs vs
YARDIMCI OLABİLİRSENİZ SEWİNİRİM
-

Milky Way dedi ki...

lan allahim bi insanin kafasi bi teletabiye bu denli fit oturur mu hakikaten? yuz ifadesi, sanki dogustan teletabiymiscesine uyum saglar mi o teletabi bedenine?
beşştaş, beşştaş derken neye benziyo bu adam diye dusunuyodum ben de hep, taslar simdi yerine oturdu.

Yorum Gönder

Ara