.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
4 Kasım 2009 Çarşamba

Kasım Ayından nefret etmek ve büyük maç kazanmak...

2 sene önce Liverpool şimdi de Wolfsburg bunlar nasıl Kasım aylarıdır anlamadım gitti, artık 7 kasım olan doğum günümü kutlamak bile istemiyorum. Ortalık yine toz duman yönetim saçmalamak da sınır tanımıyor herkes mutsuz ve en önemlisi umutsuz... Soruyoruz kendimize bu yönetim ne zaman gidecek? bu takım ne zaman büyük maç kazanacak? Ne zaman 1 golden fazlasını atacak?

12 Yorum:

Pamukk dedi ki...

tek birşey istiyorum o da demirören gitsin başka birşey! istiyorsam şerefsizim

Demirören'i unutma cefasızlık yapma !

kasım ayı bır yana da dun aksamkı gollerde hakan'a yıne butun sucu yıkan ınsanların futbol yerıne baska spor dallarına hatta mumkunse de ask-ı memnu gıbı dızılere yonelmesı bız futbol severlerın yararına olacak.

bu cocuk agzıyla kus tutsa yaranamayacak.

son sozum star tvye. logonuzdakı yıldız gotunuze gırsın. adamlar santrayla yayına gırdı aq.

Pamukk dedi ki...

çok çok kısmetsiz hakan.yazık belki çok iyi kaleci olacaktı yediler-yedik adamı

tathar dedi ki...

Hakan bence de iyi kaleci aslında Hakan'ın liverpool maçından sonra gazetelere yansıyan yerde dizlerinin üstünde oturmuş sinirden şortunu çekiştirdiği bir fotoğrafını kullancaktım ama maalesef bulamadım çünkü içinde olduğumuz sinir ve çaresizliği en iyi özetleyen fotoraflardan biri olurdu...
not: resmi bulan olursa yollasın lütfen.

Ekrem dedi ki...

uğur inceman,ibrahim kaş, ibrahim üzülmez, tello dururken hakana patlamak futboldan anlamamaktır bana göre. maçta hakana küfür edenler bu yazdığım sahada ne yaptığı belli olmayan adamları görmez mi acaba?

kasım ayı çok zor gerçekten. trabzon ve fener maçı ki fener maçından sonra ligede havlu atmış konuma gelebiliriz. arkasından manu deplasmanı. allah sabır versin artık biz beşiktaşlılara.

kasımda aşk başkadır diyirum ama çok canım acıyor ulan. off offf.

Kurtulus dedi ki...

kıyamet fener maçında kopacak artık ipler inanılmaz gerildi ve görüntü şu ki biz büyük maçlarda daha bi hırslı istekli oynayan feneri bu futbolla inönüde yenemeyiz hatta allah korusun farklı bir mağlubiyet olursa o zaman ortalık toz duman olur.takımda elle tutulur 3-5 futbolcu var saedece çıkar onları bursadan bile kötüyüz yıllardır kalitesini düşürdü bu takımın demirören.

damacana dedi ki...

Tabata'yı gördükçe Delgado'yu özlüyorum hesap edin artık.

Bence geçen senenin 11'inde hiçbir değişiklik olmadan maçlara çıksak en az 6 puan alırdık bu grupta.

Büyük stoperlerle büyük takım olamıyorsunuz maalesef.

İBRAHİM ÜZÜLMEZ

Kimse bana o emektar o şöyle o böyle demesi yerler onun emeğini bizim emeğimize ne olucak biride onu söylesin artık bir an önce s.ktirolup git senden bıktım sol bek müsvettesi hiç bişeye yaramayan yrden kalkmayan bi tipsin senin 9 saenedir açamadığın ortayı ismail geldi 1 maçta açtı bi dün adamların sağ beke sol beke baktım bi bize en büyuük fark zaten orda.Ama bazılarına bu gerizekalı layık hala savunanlar var.

AQ-47 dedi ki...

Büyük maç alma konusu yıllardır değişmedi. Geçen sene bi GS'yi yendik, o da taraftarın dualarıyla oldu (Levent abi selam!!). Maalesef yıllardır vizyonumuz küçülüyor, bıktım artık kendi kendime futbolcuları savunmaktan, ya bu adam geçen sene böyle değildi şimdi formsuzdur, ya kafası karışık, ya sakatlıktan yeni çıktı sabır...Kimin ne oynadığı ortada, şu maçtan sonra Hakan'a, İbrahim Kaş'a bok atanları anlayamıyorum. Ulan Kaş giderken badem gözlüydü tüh vah falan diyordu taraftar, adam geri geldi "yaaa Gökhan Zan daha iyiydi yaa" diyolar şimdi, kör ölümden döndü yine kör oldu. Yine kartlar yeniden karılacak yine İbrahim geçen seferki gibi elden kaçacak, yine Hakan'ın önüne yabancı mı olur, bir mi olur iki mi (Yıldırım abi selam!!) kaleci alınacak, yine gidip Anadolu takımının birinden bir kazma stoper ya da bek bulunacak, yne eski fenerli bi adam alınıp Allah bilir kaptan yapılacak...bıktım artık kim gidiyorsa gitsin ama gelen adamların alışma süreci, kafa karışıklığı falan gibi bahaneleri olmasın adam gibi oynamak için...

Rüştü'de gram yürek yok. Sorumluluk bilnci yok. Ondan sonra olan Hakan'a oluyor. Hakan iyi kalecidir veya değildir. Ama hakkının defalarca yenildiği kesindir.

Ege

sertano dedi ki...

Yükselebilmemiz için Demirören'in gitmesi ("kötü niyetli değil, beceriksiz" diyordum, taraftarını dövdürmek için paralı asker tutana kadar), Demirören'in gitmesi için dibe vurmamız gerekiyor.
Trabzon ve Fener maçlarını kaybetmemizi istiyorum.. 34 yaşındayım ve ilk kez Beşiktaşımın yenilmesini istiyorum..
Ha dibe vurmak lazım demişken, buyrun linke bakın, ironik! http://www.kanalturk.com.tr/haber-detay/15418-dibe-vuran-cabuk-cikar-spor-haberi.aspx

Yorum Gönder

Ara