.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
17 Kasım 2009 Salı

Fenerbahçe Maçında Yanınızda Bulundurmanız Gereken Evraklar

  • - İkametgah
  • - Nüfus cüzdanı sureti
  • - Adli sicil kaydı
  • - Vukuatlı nüfus kayıt örneği
  • - Son 3 ay içerisinde çekilmiş fotoğraf
  • - Öğrenci iseniz öğrenci belgesi
  • - Askerlik yapmamış iseniz tecil belgesi
  • - Askerlik yapmış iseniz terhis belgesi
  • - Akciğer röntgeni
  • - Domuz gribi aşısı olduğunuza dair yazı
  • - Verem olmadığınıza dair rapor
  • - Kan grubu kartı
  • - Maaş bordrosu
  • - İşitme testi.
Link

11 Yorum:

zubi dedi ki...

Ben onların yapacakları kimlik kontrolüne sokayım afedersiniz. Kısmet bu ya c.tesi günü kimliğimi evde unutmuşum. Yanımdaki arkadaşın kimliğini aldım, adam bana benzemese de gayet problemsiz girdim. Millet birikince de zaten kimlik kontrolü falan hak getire bi durum olmuş.

He haftasonu bu acayip eziyet olur. İnsanlar girişte alkolün etkisiyle gerilir, polisle tartışır, patlamaya hazır bomba gibi içeri girer. O bomba da işallah malum insanın malum yerinde patlar.

Freak dedi ki...

İşitme testi.
Bu bizim için değil de tribündeki sesleri artık duyması gereken zat için sanırım değil mi?

Pamukk dedi ki...

sonra da tribün pç olur gerilimden maça bi faydası olmaz. heralde istenilen de bu.

Fatih dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

hepsi tamam da, verem raporunu kimse getiremez.

Dovvah dedi ki...

psikiyatrist arkadaşımdan akli dengemin yerinde olmadıgına dair bir belge getirsem deli durumundan yırtabilir miyim acaba?

@ asist time dedi ki...

35.000 kişiye kimlik kontrolu, zaten her kişiye minimum 15 saniye de kontrol yapılsa en iyi ihtimalle 2 saatte anca kontroller biter. Rezalete gel ya ...

Erol dedi ki...

geçen wolfsburg maçına maça 15 dakika kala gelmiştim, arkadaşlar kapalı alt sol taraf en önde yer tutmuşlardı. adam gibi sıraya girdim. sıra hafif hafif ilerliyodu. 3-4 dakika sonra 25 kişi sağdan 25 kişi soldan, aralarında "boğazlı kazaklı, siyah ceketli, kirli sakallı" gruptan tanıdık simalar bulunan grup turnikelere yüklendi, tek biletle üç dört kişi girdi, aradan beleş girdi. kapalı altta her maç sette gördüğünüz çubuklu formalı kişi arkadan sıraya girin diyenlere "ne var lamunagoduklarım" diye bağırdı. yerime geçtiğimde şampiyonlar ligi müzigi calıyordu ve takımlar sahaya cıkmıstı.

simdi asist timeın yaptıgı hesap gibi, 15 saniye kimlik ve üst kontrolü olsa, 2 saat. artı turnikelerde çıkacak kavgaları eklersek +2 saat. sanırım stada 4 saat önce falan gitmemiz gerekiyor eğer en kenarda oturmayacaksak.

faruk özakta "alkol kontrolu yapılsın stadlara girilirken" diyordu. onun da pilot uygulamasını bu maçta yapsınlar bence. yani sabah 8-9 gibi stada gidersek maçı izleriz böylece. hem nostaljide yapmış oluruz. trt den "levent özçelik" belki maç öncesi biz bekleyenlerle röportaj yaparsa nostaljinin ağababasını da yapmış oluruz.

enzo scifo dedi ki...

18 yaşından küçüklerin de velileri tarafından imzalanmış izin belgesine ihtiyaçları vardır.

helldoradotcom dedi ki...

2002-2003 yilinda yukarida bahsettiginiz gibi ben de bir tinerciyle birlikte giriyordum her maca. Kuyruga yalniz girip tam turnikede yanima veriyorlardi bu cocugu. Herif sezon sonuna dogru buyudu, semirdi, sonra karti da elimden aldi zorla (yok ebesinin ..skljklks, bu kismi saka tabi)... diyecegim sudur ki kombine aliyorsan bizim klup de sana bir adet belesci tahsis ediyor.. bir nevi kardesini sec kampanyasi bu da :))..

Yorum Gönder

Ara