.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

4 Eylül 2009 Cuma

Sergen Yalçın Şiiri

Madem Beşiktaş şiirlerinden gidiyoruz, bu da benden olsun... kalmadı artık istanbul'dan esen deli rüzgar artık nihavend akşamlara yolculuk var bir deli çocuk vardı çimlerde ayağının altında bir dünya dünyanın altında bir ayak tam doksana vuruyordu tüm dileklerimizi ha bitti bitecek bir ömrün son girizgahında yarına saklı heyecanlarımız var o heyecanlar ki yarım söylenen şarkılara benzer beşiktaş'ta başlar şekerspor'da biter...

6 Yorum:

threepoint dedi ki...

üstat sana mı ait şiir?

Adsız dedi ki...

e süper...

Jokond dedi ki...

teşekkürler damacana...

ian dedi ki...

sergen mi mehmet mi?
mehmet.
sergen mi tayfur mu?
tayfur.
sergen mi ertuğrul mu?
ertuğrul.
sergen mi amokachi mi?
amokachi.

ama bugün nette sergen'in bir sözünü gördüm de hatırladım yeniden.. bu adam hem sahada hem saha dışında belki de gelmiş geçmiş en kıvrak zekalı oyuncumuzdu.. sergen'in hakkı sergen'e..

(kalede pancu,3-4)

"EZELİ REKABET BU MAÇTAN SONRA BİTMİŞTİR.NE ZAMAN FENERBAHÇE BİZİ KALEDE ALEX VEYA HOOIJDONK OLDUĞUNDA YENERSE, EZELİ REKABET TEKRAR BAŞLAR."

Blog Adresleri dedi ki...

Can Yücel Sevgi Duvarı Şiiri
Sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa
Kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi
Dilimizde akşamdan kalma bir küfür
Salonlar piyasalar sanat sevicileri
Derdim günüm insan içine çıkarmaktı seni
Yakanda bir amonyak çiçeği
Yalnızlığım benim sidikli kontesim
Ne kadar rezil olursak o kadar iyi
Kumkapı meyhanelerine dadandık
Önümüzde altınbaş altın zincir fasulye pilakisi
Aramızda görevliler ekipler hızır paşalar
Sabahları açıklarda bulurlardı leşimi
Öyle sıcaktı ki çöpçülerin elleri
Çöpçülerin elleriyle okşardın beni
Yalnızlığım benim süpürge saçlım
Ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi
Baktım gökte bir kırmızı bir uçak
Bol çelik bol yıldız bol insan
Bir gece sevgi duvarını aştık
Düştüğüm yer öyle açık seçik ki
Başucumda bir sen varsın bir de evren
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi.
Can Yücel Sevgi Duvarı Şiiri

Yorum Gönder

Ara