.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

7 Temmuz 2009 Salı

Mehmet Demirkol ve Paranoyak Beşiktaşlılar 2

"...Ferrari, Gökhan Zan'dan iyi bir oyuncu değildir. Gençlerbirliği Parma'yı elerken işte bu Ferrari oynuyordu o takımda. Ferrari kim allah aşkına? Ferrari vasatın vasatı bir oyuncudur. Futbolla biraz ilgilenen hiçbir insan Ferrari Gökhan Zan'dan iyidir diyemez..." Sayın Demirkol'u severiz sevmeyiz ama şu yorumlarıyla kendi çizgisine ihanet etmiş biraz. Rıdvan Dilmen'in "Arsenal gol kısırı bir takım" açıklamasını hepimiz hatırlıyoruz. Şu yaptığı açıklamalar da Demirkol'la birlikte hatırlanacak uzun bir süre. Bu açıklamaları yaparken gözlerime, kulaklarıma inanamadım gerçekten. En çok da Demirkol adına üzüldüm.

40 Yorum:

Buraksem dedi ki...

dikkat ettiğim nokta şu ki, bütün bu tipteki insansılar beşiktaşı eleştirirken kendilerini kaybediyor, birden fevrileşiyor, asabileşiyor, aptallaşıyor...bu belirtiler bütün paralı askerlerde var; özellikle beşiktaş konusunda kendi spor bilgilerine bile ihanet edebiliyorlar; yazık; buna sadece haset denir halk arasında...

başka bir uyuz olduğum konu ise fuat akdağ; bir insan bu kadar mı futboldan bihaber olur, 90 dakika bile sırf bu adam yüzünden bitirilmiş olabilir.mehmet demirkol'a ferrari konusunda birkaç kelam edebildiyse şaşarım.(programı izleyemedim)

yuki the zorba dedi ki...

Bu psikoloji hakemlerde vardır... "Ulan Fener'e Galatasaray'a dişim geçmiyor, bu Beşiktaş'ı yakalamışım, yardırayım bu maç" havasında takılıp, bu basın tarafından "cesur hakem" ilan edilirler... Basına da ağır şekilde yansıdı bu. Önce Aziz Yıldırım sonrası Demirören'e sardıran Ahmet Çakar, yıllardır Erman ve Şansal ve şimdi de Demirkol. Bunun ardı arkası kesilmeyecek emin olun...

Fuat Akdağ'ın ne dediğini merak ettim açıkçası. Kendisi genelde sunduğu programlarda pasif bir profil çizse de, bizzat tanışıklığımda beni etkilemiş spor insanlarındandır...

Buraksem dedi ki...

http://htspor.haberturk.com/spor-haber/157369-Kartalda-degisen-bir-sey-yok.aspx

beşiktaşımız üzerine yapılmış ince bir çalışma daha...bir de sahibi beşiktaşlı olacak ya, çıldırıcam vallahi....

haftaya faruk süren dönemi transferleri çıkmazsa hayatım boyunca bir daha habertürk almam...
küfür etme hakkımı kullanıyorum...

"onun bunun gazetesi"

yuki the zorba dedi ki...

Bu Haberturk'un derlemesindeki bütün parayı toplasan bi Güiza parası etmiyor. Akıllara zarar gerçekten...

pancurtaran dedi ki...

futbolla yakından ilgileniyorum ve ferrari gokhan zandan iyidir.dedim bile hiçte zorlanmadım.aksam eve gidince babamada sorucam bakalım soyleyebilcekmi?

yuki the zorba dedi ki...

"200 bin euro imza parası alan Anthony Seric, tek bir maça çıkmadan Beşiktaş macerasını noktaladı."

Habere bak da delirme... Adamın sözleşmesi fesh edilip tekrar yapıldı. Futboldan bi-haber rezil insanlar. Böyle bir şey var mı?

Gürcan Ulusoy dedi ki...

fuat akdağ bir şey söylemedi. güldü sadece. muhabbet bir ara c.ronaldo'ya geçti. o ara kimdi deminki adam ferrari haaa dedi güldü falan...

üzüldük netcede.

Buraksem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Buraksem dedi ki...

özür dileyerek özetleyeyim, beşiktaş a başkan olmak için fırsat kollayan beşiktaşlı turgay ciner, bu haberi yapan arkadaşa bir tek kelam etmeyecek mi??? nasıl bir beşiktaşlılıktır bu??

Manu dedi ki...

bu yorum en az bi shelby mustang gt500 ister.ilgililere duyurulur.

okka dedi ki...

ferrari gökhan zan dan iyi değil demek italya ligine hakarettir.

Gökhan zanı seri b'ye koyun 3 maç sonra kapatır sezonu hey allahım bayılıyorum şu Babıali tadındaki futbol yazarlarına...

Adam super bir karsilastirma yontemi bulmus yahu.

"Sebastian Frey kaleci degil, Genclerbirligi Parma'yi elerken oradaydi. Haa, Dominico Morfeo, Mark Bresciano, Gilardino, Adriano falan da vasatin vasati oyuncular, Genclerbirligi'ne elendiler Parma formasiyla."

Dunya futbolu Genclerbirligi kistasi kazandi, hayirli olsun.

ian dedi ki...

gökhan zan'da bizim göremediğimiz ne vardı allaaşkına.. nasıl da gidince böyle kıymete bindirdiler anlayamıyorum.. adamın en iyi özelliği kafa toplarını alması, şampiyonluk maçında, boyu beline gelen adama kafa topu vurdurdu golü yedik.. he oldu bi hata(?) iyi de kardeşim bir değil iki değil.. kötü özelliklerini saymak bile istemiyorum.. ferrari ile ilgili yapılan yorumları önemsememek gerektiği kanısındayım.. bize ne vereceği önemli, ki çoğumuz da bu konu da olumlu düşünüyoruz.. gerisi boş bence.. son olarak sayın yorumcuyu da az çok takip eden biri olarak, son zamanlarda sadece beşiktaş değil, genel anlamda bi kalite eksikliği seziliyordu yazılarında.. yaptığı yorum da kendini bağlar, dediğim gibi bizim kafamız rahatsa sorun yok..

kveldsmork dedi ki...

hayır yaşı da genç.andropoza girdi dicem,çenesine vurmuş garibimin

repLanigre dedi ki...

mehmet demirkol bir de rijkaard'in muzikal zevkleriyle ilgili haberden sonra "insanlar nasil coldplay dinler anlamiyorum" diyerek gözümde kendisini bitirmiştir.

ulan ne demek coldplay nasil dinlenir, cuma günü rock werchter'da olsaydin 100bin kişi nasil dinliyor gorseydin be adam.

ferrari konusuna da gelince ilk gençlik zamanlarinda interdeyken sanirim baya potansiyelli bi adam olarak duruyordu, arada 5-10 sene hiç izlemedim bilmiyorum, bilenler yorum yapsin, ama yani her sene italyadan paralari bayilip italyadan stoper getirmek te pek saçma.

carvalho ve deco ikilisi için halihazırda verilecek 14 milyon euroluk bir meblağ sözkonusuysa ve ferrari transferi bizleri kesmiyorsa mehmet demirkol zihniyetine (kendisine değil o ve onun gibi düşünenlere) kızmayacağız arkadaşım . hangimiz değiliz ki ferrari yerine lucio muhabbeti dolaşsa , ferrari kimdir demeyecek ? hangimizin içine siniyor yd transfer politikası ve belki de seneye elimizden çıkarmaya uğraşacağımız ferrari stoperi ? ne farkı olacak belki de zapo yürekliden ? takas için seneye manisasporda seyredeceksek peki şimdi neden alıyoruz ? geçen sene bedava almadı mı genoa ? zapo-sivok 10 milyon euro da o fiyata alınacak süperstar stoper yok mudur ?

bazı insanlar fikirlerini sivrilterek söylerler , kim lan bu , beğenmem daha iyisi derler . örneğin ben . nedir ki lan ferrari diyorum , mutu , queresma , papa gueye , carvalho , lucio , coloccini dururken ! ne kariyeri var ki arkadaşın italyada oynaması dışında ? neden hiç bonservisle satılmamış bu güne kadar ? ha bunlarla birlikte guiza , mehmet topuz , arogones , marco, tuncay fiyaskolarını da söylemezsem yüzüme tükürün ancak paranoyaklığı bırakın ve gerçeklerle yüzleşin . biz beşiktaşlıyız sadece o ilgilendiri bizi ve gözümüzü ismi güzel bir adam boyamasın ... soru işareti olmayanlar parmak kaldırsın , herkesin acabası yok mu yalan söylemeyin ... belki süper çıkacak bir transfer zarı attık , inşallah 4-4 gelir ... 4-4 lük babında ! ama kimse bilmiyor , zira tecrübe çok bu konuda ...

yemişim mehmeti ; yd başta olduğu müddetçe fenerlileşme politikalarına aynen devam , tabata ve 8.5 milyon dolar kelimeleri aynı cümle içinde konuşuluyorsa zaten herşeye alıştırılmışızdır . allah sonumuzu hayır etsin ...

not : mehmet demirkolun sportif zekası ve bilgisine güvenim tam , tarzı için aynı şeyi söyleyemem ...

ayrıca ; nouma ve kheletsovu getiren adamlar bu transfer için italyadaydı . hatta ersnt'i denizliye öneren ogan tarhanın çok yakın arkadaşıyla konuştum . yakın zamanda paylaşırım ...

sambalici dedi ki...

Demirören'in özellikle bu seneki transferlerini zerre beğenmiyorum ama, zapo-sivok transferinin esas amaçlanan hali bu ferrari tranferi. Zapo-sivok sadece ve sadece italya ligindeki defansif tecrübeleri nedeniyle alındılar (italyada kaç maça çıktılar o ayrı bir tartışma konusu), bu açıdan ferrari gibi milli takım forması giymiş birisi ne olursa olsun hedefi 12'den vuran bir transfer.

Onun dışında Mehmet Demirkol'un "ferrari vasat oyuncu" lafı doğru ama serie a için doğru. Serie A'nin en vasat defans oyuncusu bile türkiye süper ligindeki defans oyuncularını fundemental olarak hayli hayli aşar malum, dolayısıyla zaten kendi özelinde ne pozisyon almayı ne de dengeli oynamasını bilen Gökhan Zan ile Ferrari'yi karşılaştırmak çok talihsiz olmuş, kafası yerinde değildi diyeceğim ama neyse. Bu arada ferrari'nin çok ciddi bir sakatlığı olduğu da söyleniyor ama o başka mevzu tabi, bilmiyorum detayını.

jeankier dedi ki...

hakan şükür ile bu kadar dirsek temasına girersen olacağı budur kardeşim..

kveldsmork dedi ki...

''Belediye bu kadar kötüyken Beşiktaş neden maçı alamadı diye sormak gerekiyor tabii. Çok geride bir savunmadan. Gökhan’ın oyuna girmesi sonrası savunmadaki 4 oyuncudan 3’ünün ‘tedirginler’ sınıfında oluşundan. İbrahim Üzülmez, Serdar Kurtuluş ve Gökhan Zan, Beşiktaş yüklenmeye çalışırken o kadar geride kaldılar ki. Beşiktaş’ın hücum denemeleri hiç sürekli olamadı. İkinci topları alamadılar. Özellikle ikinci yarıda rahat pozisyon bulmalarına rağmen baskı kuramadılar ve Belediye ne kadar niyeti olmasa da nispeten nefes alma ve ayakta duracak kadar savunmada organize olma şansı buldu.
Biraz daha önde ve oyuna katılan bir savunmayla Beşiktaş çok rahat kazanabilirdi. Savunma hattının oyuna giremeyişiyle olmayacak bir puan kaybı yaşadılar.''28/09/2008
mehmet demirkol

şimdi bu adama satılık-dönek denmez de ne denir?sırf boş keseden atıyor denmesin diye 2 saattir adamın yazılarını okuyorum.
gökhan ilk ve son sallaması bu değil elbet.ancak içlerinde en net olanı bu...
benim düşüncem; zapo da sivok da türkiye standartlarının üzerindedir.zapo ve sivok tandem amaçlı getirilmişti(bana göre) malesef Sağlam medyanın nasıl milli stoperleri oynatmazsın gazına gelmiştir ve gökhan efendi zaponun ipini çekivermiştir.şans verilse eminim ki ferrari filan gelmeyecek zapo-sivok tandemi bozulmayacaktı.pahalıya alınmıştır,kazıklanmışızdır doğrudur.yapılan hata istihdam hatasıdır.futbolda bu hata pahalıya patlar.zapoyu gönderirsin bi de maaşını da ödersin,FIFA lık olmamak için.
ferrari kim lan?sorusuna ben değil istatistikler cevap veriyor zaten.bilinen italyan stoperi geyiklerine girmicem.
demirkol geçen yıl yazılarında defaten nihat hayranlığını dile getirirken bu sene hışıroğlan yapması,nihatın beşiktaşa ne kadar manevi güç katacağını atlatması da futbol bilgisi ve zekasının kıtlığının delilidir gözümde.yanlı olmanın imzasıdır.

isaac newton dedi ki...

yeter ulan demirkol!! holosko youla olur,,türkiye de 2büyük var diyen de sen değil miydin?bizim büyüklüğümüzü alamazsın sen anlayamazsında...parmadan bahsetmişsin,ama geona italyada
4ncü olurken o kadroda ferrari vardı,italya A milli de 11 kere oynadı dememişsin ya da görmezden gelmişsin..yeter ulan yeter taraflı kullandığın bjk düşmanlığı için kullandığın o kaleminin üstüne oturursun inşallah..

Adsız dedi ki...

Bu tarz yorumlara alışmış birisi olarak açıkcası önemsemedim.Hangisi iyidir değildir sahada belli olacaktır.Bu sene beni sevindiren ( buda mustafa hoca sayesindedir) şey takımdaki eksiklikleri gidermeye yönelik transferler yapılması.Mesela Ertuğrul hoca zamanı bu takıma önlibero transferi ısrarla yapılmamıştı ve bence bu nedenle kazanılacak bir şampiyonlukta kaybedilmişti.Bu sene ise bek,stoper,ve ortasaha mevkilerine gerekli takviyeler yapıldı.Tutar ya da tutmaz ama sonuçta eksiklikler tespit edilmiş.Transfere birde bu yönden bakmak gerekir bence.

taksim dedi ki...

Ahmet Çakar da yanılmıyorsam Shaq adam falan değil demişti..
Seviyoruz böyle çıban ucu olmayı, göreceğiz gökhanı da ferrariyi de..

klasik fenerbahçeli yorumları bunlar arkadaşlar. fenerbahçe zihniyetini iş yerinde falan da her gün yaşıyorum. olay basit

bir yuncuyu fener alyorsa "süper, mükemmel, yıldız" rakip takım alıyorsa "vasat, vasat kere vasat, alınmasa da olur".

hatta yeaa ferrari adam olsa gençler parma'yı elerken kendi kalesine gol atmazdı da diyebilir ya da ernst adam olsa dazlak olmazdı gibi fantastik yorumlar yapabilir.

ben de bu fener tarzı yorumla "demirkol adam olsa ingiltere'de futbol yazarı olurdu", fuat akdağ varken mehmet demirkol gereksiz bir yorumcu falan demeliyim öyleyse. bakın demiyorum, demeliyim diyorum ahahaha.

içine taş gibi oturmuş memetimin

ha bir de bilica süper ferrari bok

thug love dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
thug love dedi ki...

Demirkol'u ben oldum olası sevmezdim zaten. Hani farklı bir yorumcu-yazar arayışı içindeyiz ya yıllardır. Demirkol ona aday gösterilir ya da içinde gösterilir son bi kaç yıldır bana göre değildir. Çok iticidir, antipatiktir. Bu özelliğine biraz daha anlam katmıştır bu açıklamasıyla benim nazarımda.

purplepurple dedi ki...

ben seviyorum mehmet demirkol'u. hala da seviyorum.

Modern yapılarda futbol güzel oluyor tabii ki. ama bu dünya yüzünde gittiğim onca statta aldığım futbol keyfi bir yana, dolmabahçe'de olmak bir yana. hele de maç gündüzse. ve bahar da yüzünüze vuruyorsa, inönü eşsizdir. fenerbahçe'nin, galatasaray'ın o stadı nasıl bıraktıklarını hiç anlayamadım ben. ama bu, o stadın bir başka farkını da ortaya koydu. o statta her hafta söylenen "yeni beste"ler, yeni güftelerde açıkça ortaya konan bir hayat görüşünü. kimse kırılmasın. her takımın taraftarı büyük ve saygı duyulasıdır. ama gerçek bir dünya görüşünü ortaya koyabilmiş tek taraftardır inönü'deki. düpedüz başkadır. bu başkalığın kaybolma ihtimaliydi beni tedirgin eden. yoksa beşiktaş'ı o ya da bu yönetmiş, takım kötü ya da iyi olmuş mesele değil. bu duruş, bu aykırılık, bu tribün neşesi, bu muhalefet yaşasın yeter ki! çünkü renk tüm siyah-beyazlığa rağmen oradaydı hep. endişem bunun küfürde ve isyanda kaybolmasıydı. pazar günü inönü'den gelen haberler temiz ve yine neşeli tribünlerden bahsediyor hep. ve bu haberler yüreklere su serpiyor. kimbilir belki bu neşeli tribünler bahar seviyor.


bu satırları yazan adamı da ömrüm boyunca sevmeye devam edeceğim.

yuki the zorba dedi ki...

@conju

Ya ben de bu yazısını okuduğumda acaip hoşuma gitmişti. Hatta yazısını kaale alıp buraya koyup üzerine üç beş satır yazma sebebimdir bu yazı belki de... Ama aynı adam TRT'de dedi ki "Bu stadın üzerindeki o hani Kapatan beton kısım var ya, yakında kafamıza yıkılacak, bitti artık İnönü" Ben bu ikisini aynı adamdan duyunca yine bi kilitlenme yaşadım. Aynı adam neden bu kadar farklı iki cümlenin sahibi olsun? Budur beni rahatsız eden...

purplepurple dedi ki...

abi haklısın tabi. sözlükte şunu yazdım az önce:

bu yazıyı yazan bir fenerbahçeli beşiktaş düşmanı olamaz. olsa olsa demirören düşmanı olur, o zaman da başımın üstünde yeri var zaten. hele nefeslenin, iyi söyler kötü söyler, damarımıza basar ayrıdır. ama selçuk yula'ların fink attığı medyada mehmet demirkol gibi güzel konuşan, futbola ezber bakmayan insanların kıymetini bilin. hem ki, mehmet demirkol gibi düşmanım olsun, ismail er gibi dostum olacağına.

kızarız ayrıdır, damarımıza basar ayrıdır. ama bu adam o hoşumuza giden yazıyı, aziz yıldırım'ın bizim tribünlerin üstüne oynadığı, verin bana beşiktaş tribünlerini adam edeyim terbiyesizliğini yaptığı dönemde yazdı. fener forumları fıttırmıştı bu yazıdan sonra, katillerin stadı o diye. bu adam kalktı hem de, bırakın iyiyi, en iyisidir, en özelidir diye savundu bizi.
ben diyorum ki, kötü söylemiştir, iyi söylemiştir. kızarız öfkeleniriz ayrı. ama üstü çizilecek bir adam değildir bu. en azından yani.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

ya zaten üzerine konuşmamızın sebebi değerli bir insan olmasıdır. bu konuda soru işareti yok ki. selçuk yula hergün 100 yazı koysa biri üzerinde yorum yapmayız. ama böyle bir yazı demirkol'dan gelince insan ister istemez kızıyor.

ve en çok da işte senin bu demirkol sevgine olan oluyor. yine demirkol'un kendisi zarar görüyor. biz seviyoruz ama sevgimizden yiyiyor.

sen ferrari transferi eleştir tamam ama tutup gökhan zan kıyasına girdiğinde yorumunun kalanını bile dinlemeye gerek kalmıyor aslında.

beşiktaş düşmanıdır falan dediğim yok benim zaten. kendi çizgisine ihanet etti en çok

purplepurple dedi ki...

yok benim düşmanlık konusunda yazma sebebim sözlükte bir çok beşiktaş düşmanı entrisiydi. zaten o yüzden burada yazdığım ilk yazıda o yüzden düşmanlık konusuna girmedim.

purplepurple dedi ki...

iki kere o yüzden yazdığım için kendimi kınıyorum. nefret edilen ufak ayrıntılar. ben kırarım o cümleyi.

yuki the zorba dedi ki...

Sözlüğe bi baktım, fırtına kopmuş orda...

Ben de Beşiktaş düşmanı demiyorum ki adam için. Düşman olsa ne olur zaten, o da ayrı konu.

Ben diyorum ki, çifte standard bu raddeye geldi. Kolay olan yapılıyor, Beşiktaş'ın futbolcuları peşinen değersiz addediliyor. Kabul edemediğim şey bu. Kabul edemediğim Demirkol'un da bu trene binip, kendine önlerde yer bulmaya çalışması...

emre dedi ki...

An itibari ile dünkü yazısı ve konuşmalarının eleştirilmesi için ben ferrari'nin futbolculuğuna birşey demiyorum ferrari gibi bir futbolcu için kapısında yatılır mı? dedi

emre dedi ki...

türkiye süper liginin flaş takımı olarak gösterilen sivasspor'un savunmada 30küsür maç oynayan italya'daki kariyerinde venezia brescia ve palermo'da gibi küme düşen takımlarda oynayan 79 dogumlu bilica süper transfer. İtalya Seri A 'nın bu sene ki flaş takımı italya'nın sivasspor'u Genoa 'da 30 küsür maç oynayan İtalya'daki kariyerinde inter, parma,genoa ve ingiltere'De everton gibi takımlarda oynamış 79 doğumlu ferrari yaşlı vasat gökhan zan'ın yarısı etmeyen bir futbolcu... evet öyle ha bi de brezilya'da sokaktan bir adam çevirsen bobo'dan daha iyi futbol oynar. zaten

Adsız dedi ki...

Dünden beri girmediğim site kalmadı üstelik bunların çoğu beşiktaş sitesi adı altında geçiyor- öyle değiller gerçi- ve bir tane olumlu yazı ya da haber göremedim.Göktaşı felan mı çarptı dünyaya da benim haberim yok? Alenen bize karşı başlatılmış bir saldırı,karalama çalışması var.Bazen burda yorumlara konu olan haber1903 diye bir sitenin neden insanlarca bu kadar tutulduğunu da anlamaya başladım açıkcası.O site dışında nereye girsen moralin bozuluyor ve medya malesef taraftarımızın psikolojisini bozmuş durumda.Bu yönetimin bu sene işi çok zor öyle görünüyor.Sanırım Demirören de dünkü karşılamadan sonra bunu farketmiştir.

yunus dedi ki...

"beşiktaş liverpool'u yenerken orta sahada gerard vardı.Futbolla ilgilenen hiçbir insan gerard serdar özkandan iyi demez."

o değil de (öbürü),
şimdi sonradan kıvırıp, ben topuna bir şey demiyorum ama kapısında yatılmaz demiş ya abi.
merak ediyorum bu adamlarla biz aynı futbol evreninde miyiz?

arkadaş ferrari gibi bir adamı türkiye'ye getirmek için kapısında yatacaksın. eğer onun kapısında yatmazsan gelmez, kapısında yatılmayacak adamlardan da bi sikim olmuyor işte. bu açık.

mesela bu gün beşiktaş krespo yahut cruz'u (interli çocuk asjdajkd) almak için bırak kapıda yatmayı tüm takımı toplayıp kamp kurmalı amına koyim. böyle iki oyuncu ki biri 34 diğeri 35 yaşında.

ki bu iki adam takımı sırtında alır buradan en kötü cl 2. turuna taşır. ama bu iki adamı biz alsak vay efendim yaşlı vay efendim bilmem ne diye ağlaşırlar. şevkiyi saymıyorum bile bak.

neticede yıllardır üst düzey takımlarda forma giymiş topçuların katkısı inanılmaz olur kanaatindeyim, keza ferrari'yi de bu çizgiye yakın görebiliriz.

arkadaş adı geçen adam matteo ferrari yahu. boru değil. poulsen için bence de yatılmaz neticede juve'nin viera gittikten sonra ön libero için yediği kazıkların sonuncusudur. bizim amaral falan gibi işte. keza lincolnün de bu güne kadar hep sorun çıkaran bir yapıda olduğunu biliyorduk. ne bekliyorlardı ki?

sonuçta mehmet demirkol'un "yæ fenerle galatasaraya geydiriyorum beşiktaş da boş kalmasın, giydirirken de biraz ağır giydireyim" hevesi başka bir şey değil.

bak demirkol, murat 124 değil MATTEO FERRARİ bu adam.

sembolist dedi ki...

Son dönemde ortaya çıkan fenerbahçe tandanslı sözde sıradşı yazarcıklardandadır Demirkol.. Hiç bir yazsında Aziz Yıldırım2ı direk eleştirememiştir..Rıdvan'da da aynı durum söz konsudur. Gs ya da BJk nin maç kazandğı akşamlar yüzlerinden düşen bin parçadır..Ve hakem odaklı yorumlar yaparlar böle akşamlarda..Demirkolun bir özellği de,Emre Bölezoğlunun kankisidir.Hatta bir programında Emrenin hırçınlıklarını savunup,'' Cantona da böyle snirliydi'' diyeblmiştir..
Basındaki Aziz Yıldırımdan çeknip onun eleştrmeyi bırakın,ismni ağızlarına almaktan çekinen bu yeni dönem sözde tarafszı fener tandanslı yazarlar(demirkol-rıdvan-Tanrıkulu) ne yazık ki Avrupa futbolundan uzak bir kümesin içinde yorum yaparcasına cirit atmaktalar.B yazarların Aziz Yıldrımın hiç eleştrmeyip,söz Polata-Demirörene gelince aslan keslrcesine elştrmeleri şaşrtıcı değil.
Rıdvan-Demirkol-Tanrıkulu'nun antrneör versiyonu da B.Uygundur..
Ne yazık ki Aziz Yıldırım'ın üsüt kapalı şeklde futbolu yönetmesi gerçekleşyo..
bravo:((

bugün de saydırmış demirkol efendi, "Ben Ferrari’nin, Türkiye’nin en sıradan stoperi kim ise onun kadar iyi olduğunu düşünüyorum." demiş.

bu adamın bu lafları yiyeceği günü heyecanla bekliyor, ellerimi ovuşturmaya başlıyorum.

Yorum Gönder

Ara