.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

13 Haziran 2009 Cumartesi

Törpü

Transfer dönemi futbolsuz kaldığımız yaz aylarının heyecan verici yegane hadisesi. Ama bu son günlerde Mehmet Topuz olayında yaşanan gelişmelerle ne yazık ki daha en başından iş çingene dövüşüne döndü. Şimdi bu çingene dövüşünün galibi ilerleyen saatlerde kesinleşecek. Daha geçtiğimiz hafta Beşiktaş'a gelmesine kesin gözle baktığımız Mehmet, Fenerbahçe formasıyla basına poz verecek. Elbette soracaklar kendisine, "Hani asla Fenerbahçe'ye gitmezdin? Beşiktaş formasından başka takımın formasını giymezdin?" falan diye. Hiç cevap vermesin. Şimdi olmasa bile inanın lig başlayınca Mehmet Topuz'un açıklamalarını, ailecek Beşiktaşlı olduğunu hepimiz unutacağız. Yani mesele Mehmet Topuz'un kişiliğinde düğümlenmiyor. Sonuçta kendine sorulan en basit sorulara çene altındaki sakalıyla oynayarak cevaplamaya çalışan genç bir çocuk. Uçurtması tel örgülere takılmış, kurtlar sofrasına düşmüş genç bir çocuk. Artık ne olduysa oldu. Fenerbahçe ne kadar güçlü bir camia olduğunu, elinin ne kadar uzun olduğunu spor kamuoyuna bir kez daha gösterdi. Aziz Yıldırım yanında, Adnan Polat yanında Yıldırım Demirören yönetiminin yiyeceği daha çok buğday, çavdar ekmeği var. Her şeyi geçtim. İçime dert olan tek bir konu var. İmza töreninde Mehmet'e "Bir gün herkes Fenerbahçeli olacak!" şapkasının giydirilmek istenmesi. Şayet böyle bir şey gerçekleştirilirse çok derin bir tiksinti duyacağım. Sevgili, muteber, güçlü, kudretli, bu kudretiyle taraftarını kendine hayran bırakan, güce hayran olan bu taraftar kitlesini süratle tebaya dönüştürmeyi başaran Fenerbahçe yönetimi, sözüm size... Mehmet artık sizin ekmeğinizi yiyecek, karşılığında emeğini arz edecek bir insandır. Son iki haftadır yaşanan gelişmelerden sonra o şapkayı takması halinde bu insanın ne kadar rencide olacağını hesap edin. Kendinizin ve camianızın adını yükseltmek için Mehmet Topuz'un omzuna basmayın. Hayatınız boyunca bir şeyler için "bilendiniz", şimdi bir kerecik olsun "törpülenin". O da gerekli anlatabiliyor muyum?

8 Yorum:

Abicim çok naif olmayalım, eger topuzun kafasına silah dayadılarsa amenna ama yok degilse o zaman ben topuz''un Besiktasliligindan süphe ederim. en azindan boyle bir pozisyona girdikten sonra, gidip orada oynamamasi lazim, Appiahtan ornek alsin, adamin anlasmasini dondurmaya kalktilar,oda feneri sildi, futbol hayatini bitirme pahasina geri gelmedi... hangi takimi tuttugun onemli degil adam olup olmadigin onemli, neyse yaaa amma uzamisti zaten, tursusunu kurarlar artik digerlerine yaptiklari gibi...

kveldsmork dedi ki...

NTVSPORa hayırlı olsun.
artık passatların anahtarlarını da imza töreninde aziz verir ellerine!

beşiktaş forması giymesi ve ettiği laflar bu şerefli basın tarafından futbolcuya baskı olarak yorumlandı.

dün gece yapılanları nasıl yorumladı?milletvekilleri,belediyer başkanı,başkan,klüp menejeri,hatta azize adamın ayağına gitmiş(hani YD nin gibi.etik olmayanından)...adamın tepesinde eşşek arısı gibi üşüşüp ne yaptılar peki?etik etik oturdular sanırım.

midem bulanıyor.bu kadar çifte standart olmaz.

sözümü geri alıyorum.hayırlı filan olmasın.bunca insanın bedduasını almak çok ağır olsa gerek.

Bellamy. dedi ki...

beşiktaş'ın sürekli fenerbahçe ile sidik yarışına sokulmasını hiç anlamıyorum hala. bakın ligde kaybedilen fener maçı sonrası edilen isyanları hatırlayın, fener galibiyetsiz şampiyonluğu istemiyorum diyen bi dolu taraftar vardı.

olay topuz'un transferinden çıkmıştı artık. lig sonrası fenerbahçe beşiktaş maçına döndü iş. fenerbahçe antipatisi beşiktaş sevgisinden fazla olan insanlar körükledi bu ateşi. eni konu bi oyuncu nerden baksan.

tek oyuncu için yorgan yakmayın, bu kadar dellenmeyin artık. söz konusu bir beşiktaş var ve o formayı giyecek her oyuncu değerini bilir. transferi fb'ye hayırlı olsun. biz de önce mehmet topuz değil BEŞİKTAŞ demeyi öğrenelim artık.

Ortada garip bir durum yok mu imzanın atıldığına dair resmi hiçbir kaynaktan açıklama gelmedi.Mehmet Topuz'un da kameralar karşısında bu kadar rahat olması ve etrafına gülücükler saçması garip geldi.Bir adam bu kadar dönek ve haysiyetsiz olamaz herhalde.Ben hala resmi bir açıklama gelmeden bu konu hakkında yorum yapmayacağım.

asist time dedi ki...

Bende hala inanamıyorum. Daha bir hafta geçmeden kendi yorumlarını gectim annesi babası bile acıklama yaptı. Mehmet Topuz icin burada birkaç kelam ederdim de saygım el vermiyor.

krasotkin dedi ki...

mehmeti çok sahiplenmişim, yazıyı naifçe yazdığım doğru. ama sabah bilgisayarı kapatıp yatağıma gittiğimde bir şeyi fark ettim. abi ben bir anda futboldan soğudum sanırım. şöyle ki:

şimdi aziz yıldırım önce uçağına, sonra jipinin arka koltuğuna atıp mehmeti getirmeseydi, bu adam bize gelecekti. kabul edelim kendisi iyi futbolcu. bir de üzerine geçen hafta formamızı giymiş. herkese postasını koymuş. kartal yürek yapmışız kendisini. demek beşiktaş'a gelseydi, her başarılı performansından sonra deli gibi tepincektim ben. "işte böyle doğuştan beşiktaşlı adam lazım" diyecektim her yürekli hareketinden sonra. bir yalan tutturacaktım kendi kendime, ömrümün sonuna kadar ona inanacaktım. şimdi kendimi aptal yerine konmuş hissediyorum. aziz yıldırım saolsun türk futboluna ve insan onuruna dair gerçekleri yüzümüze çarptı.

teoman bir şarkısında diyor ya, boğulurdum her sağanakta yüzmeyi öğrenmişim sanki bugün. onun bunun yalanında boğulacaktım da jip sahnesini görünce yüzmeyi öğrendim neyse ki.

bu sene gönlümden geçen transferleri paylaşmak istiyorum bitirirken; sol beke pascal noumanın 21 numaralı formasını koyalım. sağ beke hakkı yeten'in mezarından alınmış bir avuç toprak. ileriye de ilhan mansızın sakat dizini koysak yeter. bir sakat diz bazı insanlardan daha onurlu davranır eminim ki, araya allahın elçisi de girse sözünden dönmez. sevgiler..

EnisteKolaKoy dedi ki...

abi neye inanmiyorsunuz anlamiyorum. adami korkutursan nasil donmesin ki sozunden? baski yaparsan her seyi yaptirirsin adama ne olacak?

bence sapkayi giymesinde de problem yok. adam bu sapkayi giydirmek icin 10 milyon euro arti bir futbolcu arti futbolcuya da 4-5 milyon euro vermis. birak futbolcuyu kayseri yonetimi ve suleyman hurma'ya bile giydirir o sapkayi bu kadar para verdikten sonra :)

aziz yildirim: o kadar para verdik mehmet, al sana bi 100bin euro daha bu sapkayla cik imza torenine

recep mamur: baskanim bana verseniz 100bin euro ben de giysem?

krasotkin dedi ki...

şapkayı takmış ama ben baştan beri yanılmışım. şapkanın mehmet'i rencide edeceğini düşünmüştüm başından beri. kendisi fotoğraflardan anladığım kadarıyla gayet rahat. bir altyapı eksikliği var ama bu altyapı bizim bildiğimiz altyapı değil.

Yorum Gönder

Ara