.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
13 Haziran 2009 Cumartesi

Fenerbahçe Geri Adım Atamaz!

http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=12059
Link burada. Yazının kayda değer kısmını buraya alıntılıyorum, altına da yorumumu ekliyorum.
"Başkanımız Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerimize sesleniyorum. Eğer sonuna kadar haklı olduğumuz bu olay bizim isteğimiz dışında sonuçlanırsa, derhal eski usül futbolcu kaçırma sistemine geri dönelim. Bu camianın bünyesinde, hala Kahveci Yavuz gibi bu işin üstatlarını barındırdığına eminim. O zaman bu işten kim kar, kim zarar eder görürüz?"
"Mehmet Topuz denen tatlı su kurnazının ve onun akıl hocası menajerinin yaptıklarını fitil fitil burunlarından getirmelidir. Bu yolda, yönetimimiz gerekirse bir "Mehmet Topuz" fonu oluştursun. Kombinelere, maç biletlerine ve Fenerium ürünlerine bu fona aktarılmak üzere küçük bir zam yapılsın. Büyük Fenerbahçe Taraftarı bu operasyonun masraflarını seve seve karşılar.
Bu çocuğa ve Beşiktaş`a kiminle dansettiği çok net bir şekilde öğretilmeli ki, gelecekte bu yola tevessül edecek başka genç sporculara ve Beşiktaş gibi sözde uyanık kulüplere de örnek olsun."
Etik? Tabii.
Bir de şu haberden alıntıyı koyayım şuraya:
"Dün akşam saatlerinde Kayseri'de Mehmet Topuz'un bağ evinde Kayserispor Başkanı Recep Mamur, Onursal Başkan Mehmet Özhaseki, Mehmet Topuz ve bazı milletvekilleri bir araya geldi.

Toplantıda Kayserispor Başkanı Recep Mamur'un transfer konusunda Fenerbahçe ile her konuda anlaştıklarını ve Fenerbahçe oynamasını istediklerini ve Mehmet Topuz'a "Eğer Fenerbahçe forması giymek istemiyorsan bunu Aziz Yıldırım’a kendin söyle" dediği öğrenildi. Mehmet Topuz'un da cevap olarak "Ben Aziz Yıldırım’a bunu söyleyemem" yanıtı verdiği belirtildi."
Etik? Tabii.
Beşiktaş camiasından ricam Topuz'un üzerine gidilmemesi, yaptığının anlayışla karşılanmasıdır. Keza bu iki haber sürecin son aşaması hakkında çok şey anlatmaktadır.
Başka sözüm yok sayın hakim.

2 Yorum:

theotheo dedi ki...

aziz yıldırım adlı böceğin, beşiktaş şampiyonluğunu baltalamak ve kendi başarısızlığını örtmek için çıktığı yolda başarılı bir transfer olmuştur mehmet topuz.

nihat'ada ufak sözümüz olsun.

koçum seni nihat yapan beşiktaş'tır, adam olup gelip oynarsın yoksa sende fenerbahçe'ye haydi yallah.

sayın yıldırım demirören bu durumdan kesinlikle gaza gelip, beşiktaş kulübünü zora sokacak işler yapmamalıdır. gerçek anlamda kaliteli transferlere yönelmelidir.

beşiktaş bu sene double yapmış bir takımdır, ligin 2.yarısında gösterdiği performans ortadadır. korkulacak bir durum söz konusu değildir.

beşiktaş yönetimi dik durup topuz, kopuz gibi yanar döner, ezik büzük isimler yerine, gerçekten kendini kanıtlamış "büyük" futbolculara yönelmelidir.

Baris Izgordu dedi ki...

Oh be bitti su topuz meselesi, adam kendini maradona sanmistir simdiye zaten.. kime gitseydi bu sene, o agir asiri beklenti yükünün altinda kalip oynayamayacakti zaten... fenere gitsin, yine yanilmiyorsam kayseriden gelen ilhan parlak gibi curusun, turk futbolu bir turk futbolcusunu daha eritsin, yildirimlardan biride kina yaksin... bence fenerbahce daha dogrusu aziz yine cok buyuk bir hata yapiyor, o kadar kendini yildiz sanan topcuyu bir arada oynatmaya kalkarsan, onumuzdeki sene birak sampiyonlugu, 6.ligi bile zor gorurler.. Nah! buraya yazdim iste...
Nihat'la ilgili olarakda theotheo'ya katiliyorum, ispanya standardinda fiyat verilirse gelirmis, banka teminati olursa gelirmis, -tabi bunlar kendi agzindan ciktigi teyitliyse eger-... yoksa nihatinda son uc senede euro 2008 harici ne yaptigini ne ettigini bilen varmi? kimse bana aman abi sakatti demesin, profesyonel futbolcu, kendine bakar sakatlanmaz, sakatlansa bile cok cabuk doner, bu kadar basit.... Bence nihat besiktas'ta zaten misyonunu doldurmustu, gittigi sene sampiyonlugu yitirdik, ayni ilhanin gittigi sene facia kararlarla giden sampiyonluk gibi... yani ne zaman nihat dense aslinda buruk bir tat geliyor... onun yerine daha genc ve daha gelecek vaateden bir alinirsa daha iyi olur...
bence boboyu seney turk yapip onu getiren adamdan bir tane daha bobo siparisi versek cok super olur...

Yorum Gönder

Ara