.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

20 Mayıs 2009 Çarşamba

Toraman ve Kupa Töreni

Fener'i yenmiş kupayı almışız, atılan her golden sonra kendi şahsım adına evde brutal vokalin en nadide örneklerini sunmuşum, (John Tardy ömrün uzun olsun) ohh deyip kupa törenin tadını çıkartayım dedim ve ayaklarımı uzattım başladım izlemeye... Maçı Lig Tv'den izleyenler bilir, maçı Fatih Terim yorumladı. Yorumları hakkında bir şeyler demeye gerek yok zaten, kendisini az çok tanıyoruz ama esas bomba kupa töreni sırasında geldi. Herkes ödülünü almaya gelirken sonradan öğrendiğimize göre Toraman sakatlığı nedeniyle törene katılamadı. İşte bu arada Terim, Melih Şendil'e şunları söyler "İbrahim Toraman'ı göremedim, yok galiba!" Ben de evden cevabı yapıştırırım; "Hocam sen zaten Toraman'ı ne zaman gördün ki?"

6 Yorum:

Adsız dedi ki...

Toraman Antep'ten geldiğinden beri bana göre kendini milim geliştirememiştir.Ve yine bana göre kendisinde ufak bir teknik belirtisi oyun zekası yoktur.Ve boyu 179 santimetredir.Bu boyda bir defans oyuncusunun hiçbir ekstra özellik barındırmadan Beşiktaş gibi büyük bir kulüpte oynaması bence yanlıştır.Diyebilirsiniz ki Toraman en iyi Türk stoperlerden bir tanesidir.Bu da yerli stoperlerin ve altyapılarının ne kadar rezil bir durumda olduğunu gösterir.Bunların hepsi benim naçizane görüşlerimdir.Katılan olur katılmayan olur.Saygılarımla Maksut.!?

carlito dedi ki...

O kopan parmağını başka biyerine monte etmek lazımdı ya neyse...

Biyiklarina? (Konuyu gecistiriyorum evet.)

yuki the zorba dedi ki...

Abi güzel yakalamışsın :)

Haftasonu gelme durumun var mı? Ona göre bak mekanı ayarladık, ekleme yapacaksak haber ver bana...

sivok dedi ki...

seni hep severdim zaten toraman.
terim olayında sessiz kalmayıp, gerekli cevabı verdiğin vakit daha bi sevdim.
bu takımın simgesi, gerçek kaptanısın sen.
koçum benim.

bu arada hakikaten de güzel yakalamışsın tathar. toraman'ı göremiyormuş..allahın krosu, yorumcuyken bari kenara bırak şu gerzek egolarını!

tathar dedi ki...

@yuki
sağolasın kardeşim, bugün belli olacak gelip gelmeme durumumuz, haber veririm.

Yorum Gönder

Ara