.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

22 Mayıs 2009 Cuma

90 TL ve Bedava Girenler

Türkiye enteresan bir ülke. Şekil intizamı diyeceğim, o bile yok. Kale arkasından, girişi çıkışı sıkıntılı stadyumda maç izlemenin bedeli 90 TL olabiliyor. Bunda sorun yok, belirlenen fiyat tarifesi budur dersin, gitmezsen de gitmezsin. Peki stadyuma onun bunun aracılığıyla, yine yönetimin stratejileri sonucu girenlere ne demeli? Exavier Mcdaniel henüz blogger'ı kullanmayı öğrenemedi ama bakın ne yazmış dünkü basketbol maçı için; "Bu arada, maç için gişeden bilet almaya gittiğimizde arkamızdaki bir grup "adamlara bak lan! salaklar para verip bilet alıyorlar" dedi. Sonra herifin biri gelip hepsine bedavadan bilet dağıttı." Bunun böyle olduğunu sen biliyorsun, ben biliyorum, herkes biliyor. Ama kimsenin ağzını açıp söylediği tek laf yok. Ondan sonra bilet parasını verip salona giren insanlar "salak" oluyor. Salağız tabi, millet kendi rantının peşinde biz Beşiktaş'ın. Beşiktaş ne ki ulan. Adamın yiyecek yemeği yok, her sene kombinesi var. Bana kimse Beşiktaş aşkından falan bahsetmesin arkadaş. Bizim kulübümüz bize bunu layık görüyor. Bunun adı da asla, "yaa parası olmayan ne yapsın" savunması altında mazur görme eylemi de değildir. Dersin ki parası olmayan taraftarlarımıza şu kadar bilet ayırıyorum. Onu da şu şu kriterlere haiz gençlere veriyorum. Hani olacağından değil de... Sonra maçın en kritik saniyesinde "haydi kartal haydi kartal haydiiii" diye dandik ötesi bir tezahürat duymak zorunda kalıyoruz. Adamın, adamların basketbolun b siyle alakası yok ki. Ayrıca olması da gerekmiyor. Alakası olmayan maça gelmeyecek, bu kadar basit. Kimse Beşiktaş'ın profesyonel taraftarı değil. Daha uzun tartışılacak bir konu olduğu açık. Dünkü maçtan hareketle bir şeyler karalamak istedim. Bir tarafta planlı programlı olarak maçlara bedava giren, hatta üzerine de para kazanan bir kitle varken kale arkası biletini 90 TL yapmak hepimize ana avrat küfretmektir. Bu, açık bir "Sizler geri zekalısınız, onlar işini biliyor" mesajıdır. Mesajı alıyor, teşekkür ediyoruz...

2 Yorum:

herşeyimiz tam bu eksik kalsın !

1 milyar belirliyorum yıllık kapalı alt kombineyi , yarısını son 2 maçta bilet parası yapıyorum

yeni stad yapıyorum utanmasam benim evimin odası kadar seyirci alınsın istiyorlar eyvallah diyorum

basketbol ve hentbolde veya tüm amatör branşlarda birşeyler yapmaya çalışan maaşsız sporcuları görüyorum , nobre ve delgadonun yıllık aldığı ücretleri artırıyorum

kupa kazanıyorum podyuma çıkıyorum , kupa kazanıyorum hastaneye götürüyorum , kupa kazanıyorum değerlerimi satıyorum

transferi şimdiden tamamlayan avurpa kulüplerine özeniyorum ama yine yeniden aynı hataya düşeceğim öyle görünüyor

... ... ...

karaborsa durmuyor engellemiyorum biletleri daha da artırıyorum , bundan kim karlı çıkacak bilemiyorum

eski açık ile yeni açık arasında nasıl fark bırakmadıysam , yeni stadda tüm tribünleri çok pahalı yapacağım söz veriyorum ....

merhaba ben y.d. ve yönetimi ... bu kulübün içine ediyorum ...

Alper dedi ki...

tepki olarak aslında maça gitmemek gerekir ya, sırf şu güzel ligin hatrına gidilir anasını satiim!

Yorum Gönder

Ara