Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

5 Mayıs 2009 Salı

3 Mayis

1 Mayis'i patrona tatil ettirip, kaç zamandir göremedigimiz anamizi babamizi bacimizi görmeye memleketin güney sahillerine inmemizden mutevellit fenerbahçe maçina gidemiyoruz, lakin insanlarin çagrisina karşi koyamayip en azindan pazar akşami maç saatinde tv başinda digerleriyle birlikte olmak için pazar günü istanbula donuş uçak biletimizi saat 2ye aliyoruz, bunun için de ektra bi para bayiliyoruz. 3 mayis saat 12 sularinda adana şakirpaşa havaalanina giriyoruz, check-in sirasinda daha kimse yok 2 saat sonraki uçak için, ama insanlar geldikçe görüyoruz ki 3 günlük tatilin son gününü ortadan bölüp istanbula oglen uçacak insanlarin bir çogu beşiktaşli! havaalanindan içeri giren 3-4 kişiden 1inin üstünde beşiktaş formasi, olmadi bir beşiktaş ceketi ve bir kipir kipir durum var. saat 1-1.30 gibi uçak yolculari arasinda bir beşiktaş guruhu var. uçaga biniliyor , istanbula uçuş uçaktaki baya bir insan için inonu'ye uçuş, umuda uçuş, benim gibi beşiktaş'tan büyük hayal kırıkligi yaşayan ve heyecanini kaybedenler - hatta blog yoklamasinda yok yazilip jessie'den kafaya taş yiyenler - için bile müthiş bir ortam. uçak yeşilkoye konuyor, çantasini bavulunu kapan koşa koşa çikiyor havalimanindan, belli ki stada yetişecek var! replanigre de çantasini aliyor, anadolu yakasina evine yetişiyor ekran başina geçiyor, arkadaşlari saatler oncesinde onun evinde toplanmiş, mangali yakmiş, yemiş içmiş maça hazir. böyle bir yolculugun ardindan, küllenen heyecanimizi yeniden kor alev haline getiren bir günün ardindan sahada yine afedersiniz sik gibi bir beşiktaş.. hevesi kiriliyor insanin, harbiden diyorum, her önemli maçinda eline alan beşiktaş'in ardindan tribünde renk degiştiren demiroren'i gormekten sıkılıyorum. olayin teknik kismina dair bir laf etmek te istemiyorum, ama bu takimin hala ve hala büyük maçlarin psikolojik agirligini kaldiramadigini görmekten sıkılıyorum. fm de degil gibi "enjoys big matches" yazan oyunculardan serpiştirelim takima 2-3 tane.. son olarak, kendisine demedigimi birakmadigim, futbolundan ayri, halinden tavrindan ayri gicik kaptigim nobreden, blog camiasi onunde ozürdilerim: "birader sen başka topcuymussun, bilemedik kiymetini, bobolar kovalasin beni işallah"