.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

9 Mart 2009 Pazartesi

Mevzubahis Basketbol! Yeni Kupon Yatiriciniz.

Beautiful Freak'in ricasi uzerine elimi taa Amerika'lardan tasin altina koyuyorum, evet. Boyle bir yeni heyecan, daha iddaa basketbol oranlari oturmamis, sistemin bircok acigi varken somurelim hayirlisiyla, evet. Hava kararmadan bu post'u da yollayalim ki, bu sogukta gece gece disari cikip (soguk mu ki havalar? burasi cok fena, kar yagdi gene bugun) hasta olmayin, usutmeyin. Ilk macimiz Hawks - Hornets. Hornets koyar. Net. Niye? Cunku Chris Paul var. Cunku 7 mactir kazaniyorlar, deplasmanda Lakers'a haydadilar, Hawks eski formunda degil falan. Bir de Hawks kazanirsa kimin performansiyla kazanir? Josh Brown. Josh Brown'u kim savunacak? Posey var, West var, pota altina niyetlenirse Chandler var. Bunlar cok iyi savunmaci degiller ama olsun, iciniz rahat olsun, Hornets koyar affetmez. Spurs'e yaklastilar cunku. Ikinci macimiz ise Magic - Pistons. Sakat mac, handikap olayi var, belli olmaz bu pustlarin sagi solu. Skoru degistirecek adam cok iki takimda da. Ama ne bariz? Bu mac alt olur. 187.5 alt limiti, oynayin korkmayin. "Olm gotunden salliyorsun" diyeceksiniz, demeyin. Magic ile Pistons'in yaptigi maclarda Magic'in sayi ortalamasi 83.5, ki normalde 102.1 ile oynuyor herifler. Ayrica Hamilton'in gazi da gecmistir, yeter artik, 31 sayi ortalamasiyla oynadi ibne Iverson sakatlanali. Bu aksam Pietrus ile Hedomuz canimiz alir onun gazini. Son macimiz ise Trail Blazers - Lakers. Istatistikler Portland lehine, evlerinde 11 mactir kaybetmiyorlar (bu sezon evlerinde yaptiklari 31 macin 25'ini kazandilar), Lakers 6 mactir Portland'in bilegini bukemedi deplasmanda falan. Ama ne var? Kobe. Lakers hafif bir sicis yasarken bile canavar gibiydi herif, ve de son yaptigi macta 30 dakika civari gorev aldi ki, bu maca diri cikacaktir (sanki beygir tanimliyoruz, neyse..) Ben istatistik bilimine inanmayip, 2.5 handikapli Portland yerine LA'e basiyorum parayi, siz isterseniz istatistik bilimine guvenin. Tamam Portland evinde kazaniyor, ama New York'u, Memphis'i, Atlanta'yi ben de yenerim. Hem son iki karsilasmasini da 2 sayi farkla kazandilar, Lakers bu panik ortaminda, hirsiyla ve diri Kobe'siyle koyar Portland'a. Buyurun kuponu:
881 Atl Hawks (1.5h) -No Hornets Maç Sonucu 2
882 Det Pistons-Orl Magic (TS: 187.5) Toplam Sayı Altı
886 Por T Blazers (2.5h) -La Lakers Maç Sonucu 2
Toplam oran: 4.80 Ha, derseniz ki "Hocam ben bir koyup 9 almak istiyorum, babayi alsam da fark etmez", o zaman size hemen bir Ilk Yari/Mac Sonucu kuponu hazirlayalim: Portland ilk yariyi onde kapatir, ikinci yariyi Lakers alir. Miami Heat iki yariyi da ustun kapatir, handikap da 2.5/5.5, iyi yani. Bol sanslar. Nasil olsa kizip kapima dayanamazsiniz, duydum ki Freak Mevzubahiszedelerden kaciyormus, gitmeyin uzerine adamin..

10 Yorum:

eline sağlık shelbylcim, işte buydu senden beklediğimiz. Mevzubahis ekibinin takipcilerine ise yineliyorum, kazandıran kuponlar için 26. haftayı beklesinler. 26. Hafta bütün zararımızı çıkarırız.

Ulan ilk mactan yatar mi be kupon? Buradan Rasual Butler'a sesleniyorum, kaldiraydin o gotunu de tutaydin Joe Johnson'i! Ayrica 20 ribaunt ceken West'e de "hayvan misin" deyip, 1'e 9 veren kupona umutla bakiyorum..

Evet, 2.5 handikapli ilk yariyi 2 sayi farkla onde kapatan Miami Heat'e de sevgiler. Freak, izindeyim hocam, Mevzubahis, cilekesin dostu!

Adsız dedi ki...

veresiye satan peşin satandaki veresiye satan adam aslında sıkı bir mevzubahis takipçisiymiş diye duydum ben. ne kadar doğru bilemiyorum:?

Adsız dedi ki...

bu mağlubiyetin tek bir sevindirici yanı var: o da ilk günde alınmış olması. bu erken tokatla bahis ekibinin akıllarını başlarıne devşireceğini, ilerleyen haftalarda arzulanan oranlara ulaşacağını düşüyorum.

basri baykoç

bi an gaze gelip oynayacaktım bu kupona da gece gece üşendim,ne de üşendim, iyi ki üşendim hey hey.

Hocam 3 gun istisareye (neye yatiliyorsa iste) yatiyorum, bomba bir kuponla gelecegim, bekleyiniz.

Bir de 11-29 Field Goal, 2-9 3 sayilik ile oynayan Kobe'nin de gotune saplaklar atiyorum gene buradan. Knicks'e cosmayi biliyorsun ama..

abi artık birimiz tutturalım da, sonra o kuponu çerçeve yapıp, girişe asalım,siftah-bereket hesabı.

Ahaha, kesinlikle. Charles Barkley hapisten ciksin, o ne derse tersi abicim, felsefe net.

Yorum Gönder

Ara