.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

30 Mart 2009 Pazartesi

Lincoln Yarın Dönüyor

Ntvspor.com bir haber yaptı, 1 haftadır geçerliliğini koruyor. Güya her gün yeniliyorlar haberi ama her seferinde "Yarın Dönüyor". Galatasaray'lılar kızmasın, Beşiktaş ta bu tarz oyunculardan çok çekmiştir. Mesela Amokachi gitti mi gelmezdi... Başka kim vardı gittiği zaman dönmek bilmeyen? Bizim Cisse 2 gün geç geldi de olay olmuştu... Şimdi Beautiful Freak sinirlenir, gitti mi gelmeyen çirkef futbolcu istiyorum diye çıkıverir...

5 Yorum:

Bellamy. dedi ki...

kampı kaçırmamak için ikizlerini görmeyi erteleyen ernst'in taşaklarını yesinler.

spirit dedi ki...

Jessie iyice anti-GS blogu yaptın sen de. bırak olm kim ne yazıyosa yazsın, ne ediyosa etsin. bunlara böyle anlam yükleyerek, dikkat çekerek falan ancak antipatik olursun el gözünde. başka bi sik olmaz.

Gürcan Ulusoy dedi ki...

antipatik olacağız diye yazmayacak değiliz. zaten olayın lincoln'le de alakası yok. bana ne. ne zaman gelirse gelsin. ben sadece bu oyuncu tipinden bahsettim. gittimi gelmeyen oyuncu tipi... bunu konuşalım istedim.

kendimi ifade etmekte güçlük çekiyorum galiba bu araLar...

Adsız dedi ki...

ben oynadı mı bu kadar fark yaratıp da, saha dışında da bu kadar arıza başka biri görmedim valla.

Yorum Gönder

Ara