.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

11 Şubat 2009 Çarşamba

Juventus'a Gitme

Böyle şeyler gördüğümde yorum yapmadan duramıyorum. Dünyanın en popüler 8. oyuncusunun Juventus'a gitmemesi için pankart yaptırmışlar. Dikkat edin pankartta Juventus'la Fenerbahçe arasında bir denklik kurulmuş. Boşver Juventus'u havası hakim. Juventus ta kim ki Fenerbahçe'nin yanında? Öyle olmasa, yuvanı bırakıp gitme Semih derlerdi, dememişler. Gitme Juventus'a! olmuş mesaj. Aslında şu Bobo'culara da o yüzden pek inanasım gelmiyor. Türkiye'de biz futbolcu sevmiyoruz. Aslında takım da sevmiyoruz sadece rekabeti seviyoruz. Şimdi Galatasaray taraftarı Arda'yı gerçekten sevse git mi der kal mı der? Semih'i sevseler kal mı derler? Bakın şu pankartın öznesi bile değil Semih! İki önemli öge var orada. Biri Juventus. Diğeri de dolaylı yoldan Fenerbahçe. Zaten transfer süresi sona ermiş, nereye gidiyor Semih? Olayın Beşiktaş boyutu daha trajik. Zira Beşiktaş'ta bir futbolcuyu sevmek imkansız zaten. Çünkü bu yoğun futbolcu sürkülasyonu futbolculara sempati duymamıza da engel oluyor. Basketbol branşından örnek vereyim. Son 5 senede Beşiktaş formasını giymiş sporcu sayısı 46-47'dir. Kadronun da 3 aşağı 5 yukarı 50 kişi olduğunu var sayarsak her sene oyuncuların tamamına yakınının değiştiğini hatta bir çoğunun sezon içinde gelip gittiklerini görürüz. Ben geçen sene Sandro Nicevic hayranıydım. Benetton'a transfer oldu. Shumpert Efes'e gitti. Kerem, Sinan... Hepsi Efes'e. Bayan takımında Şebnem ve Tuğba'nın hayranıydım Galatasaray'a gittiler. Şimdi adım gibi biliyorum birine hayran olsam Fenerbahçe'ye falan gidecek. Al işte takımın yıldızı Doron da ülkesine gitti zaten... En acısı da ne biliyor musunuz? Fenerbahçe'yi Kadıköy'de 3-4 yendiğimiz maçı tekrar izlemek. Golü atanlar; Tümer Metin John Carew İbrahim Akın Koray Avcı. Rakip kaleci kim dese; Rüştü Reçber Gol atıp adı tarihe geçenlerin hepsi gittiler. Hem de kötü şekillerde gittiler. O gollleri attığın kaleci şimdi senin kalende. Çok acı, bu gerçekten çok acı. Hani Fenerbahçe'den oyuncu almak kötü bir şeyse, evet şu örnek gerçekten çok can sıkıcı ben de kabul ediyorum. Bu şartlarda sporcuyu nasıl seveceksin? Hadi ben sporu seven bir adamım. Ülkemde spor sevilmiyor ki sporcu, takım vs sevilsin. Buraya kadar normal. Ama bir de çıkıp, "Arda seni seviyoruz, bizi bırakma", " Semih, Juventus'a gitme" diyince benim de bunu konu edesim tutuyor... Neden gitmesin Semih Juventus'a? Sen olsan gitmez miydin derler adama bir de. Ama onu sormayalım şimdilik bu kadarı yeter...

Ara