.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

19 Ocak 2009 Pazartesi

Mütekerrir Tarih!

Çok yakından bildiğim bir şey daha gözlerimin önünde gün be gün gerçek oluyor. Henüz çok net değil, ama öyle olacağı da aşikar. Senaryo şu: Düşüşte olan bir Beşiktaş, Yükselişte olan bir Beşiktaşlı genç teknik adam...
Yeniköy Kasabı Vicente Del Bosque başarısız oldu-Demirören vizyonuna göre-  gönderildi, o dönem Denizlispor ile -Denizlispor Vizyonuna göre- harikalar yaratan Rıza Çalımbay Beşiktaş'ın başına geldi. Efsanevi 3-4'lük maç ile zirvesini yaptı, orada da bıraktı.
Mösyö Jean Tigana başarısız oldu-bana göre-, ama bu sefer ısrarla gönderilmedi. "istikrar" çünkü! Sayın Demirörenimizin de bilinen en önemli özelliği. Bunun üzerine, ne yaparsa yapsın kendisine tahammül edileceği ve bu Beşiktaş'tan hiçbir şey olmayacağı gerçeği ile yüzleşen Tigana, kendisi bıraktı. Hatta yetmedi, futboldan çekildi. Yerine getirilen adam, Camianın çocuğu, adam gibi adam; Ertuğrul Sağlam.
Şimdi bu sene, Ertuğrul Sağlam gönderildi, yerine Mustafa Denizli geldi. Ertuğrul'la olmazdı, burada herkes hemfikirdir. Ama Denizli ile de olamıyor, bu kısmında da ben iddialıyım. Beşiktaş gene düşüşte, bana göre bu sene de şampiyon olamayacak, bu görülüyor. Lakin gene bir Beşiktaşlı var, Antalyaspor'un başındaki Mehmet Özdilek. Beşiktaş'ın gelmiş geçmiş tek gerçek 10 numarası.
Şimdilik her şey olması gerektiği gibi devam ediyor. Beşiktaş düşüyor, yıllardır olduğu gibi. Antalyaspor, Mehmet Özdilek ile çıkışta, ki son iki Türkiye Kupası maçından 4 puan çıkarıp çeyrek finale yükselerek artık ispat ettiler kümede kalacaklarını da.
Haziran'da Mehmet Özdilek Beşiktaş'ın yeni teknik direktör olacak bu gidişle, görünen bu. "Ben aylar öncesinden söylemiştim" diyebilmek için yazdım bunları buraya. Ha olur da Şampiyon olursak, bunları bir güzel yerim ben, dert değil. Bu yazı buralarda kalacak nasıl olsa, yedirirsin. Ama her zaman söylediğim gibi; Beşiktaş, Mustafa Denizli ve vizyonsuzluğundan, Jessie'nin bonservis üzerinden futbolcu yaftalamasından ve Beautiful Freak'in realiteden uzak bakış açısı ile, geleceğe sürekli birumutla bakıp şampiyonluk şarkıları söylemesinden  kurtulamadığı sürece şampiyon mampiyon olamaz. 
Benim Reçetem budur.

8 Yorum:

Gürcan Ulusoy dedi ki...

açıkçası bence futbol bonservistir. en temel noktadır. sen 5 liraya -atıyorum- meira yı değil zapotocny'i alırsan sene sonunda da o meira kupa kaldırırken sen yabancı kontenjanını açmaya çalışırsın.

zapo-meira doğru örnek olmayabilir o önemli değil. 10 liran varsa bunu nasıl kullandığın senin direkman sıralamadaki yerini belirliyor.

ertuğrul'un bir açıklaması vardı spirit. çok net. bir iyi yabancı alınca yönetimler hemen diğer yabancıları ucuz oyunculardan seçmeye çalışıyorlar demişti. işte sen de ertuğrul da taça çıkıyorsunuz burada. zapotocny'nin 5 milyon euroluk transferi beşiktaş'ın iyi bir sol bek almasına engel olmuştur. ve belki de bu strateji hatası beşiktaş'a 1 şampiyonluğa mal olacak.

yoksa zapotocny 2'ye de 5'e de alsan aynı futbolcu.

allah belanı versin diyorum başka da bişey demiyorum:)diyorum ya da,şampiyon beşiktaş. sen git rasyonel bükreşi tut arkadaşım..

tathar dedi ki...

görüşünün çoğuna katılmakla beraber Jessie ve Beautiful Freak e haksızlık yaptığını düşünüyorum. Ben zaten Beşiktaş'dan şampiyonlukdan çok daha önemli şeyler bekliyorum ve ne yazık ki bu yönetim vede bu yeni taraftar profiliyle bunların olması da zor.

spirit dedi ki...

haksızlık falan yok olm, bu ikisi beşiktaş'ın kamburudur. :)

tathar dedi ki...

atalım kurtulalım o zaman. :))

bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği benle jessie'ye verdiler. ama şunu unutmayın ki, kongreyle geldik, kongre ile gideriz.

mehmet'in ardindan yine tecrubeli yabanci 'kurtteknikadam' ondan sonra da feyyaz mi gelir ? :)

Tigana etiketli postlara bakarken tesadüfen buldum.Geçmiş postlara bakmak eğlenceliymiş. :)

Yorum Gönder

Ara