.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Ocak 2009 Cuma

Merhaba!

Her şeyden önce, Jessie elinde bu proje ile bana geldiğinde çok heyecanlandım. Daha anlatırken sesinin heyecandan titremesi kendisini ele veriyordu. Projeden bahsederken gözlerinin parlaması o kadardı ki, katılmamak için bir saniye bile düşünsem; kendisine hakaret etmiş olurdum. Ben, zaman zaman aklıma gelen "acaba bir blog açıp sadece Beşiktaş hakkında oraya bir şeyler mi karalasam" fikrimi tembelliğimden zihnimin gerilerine itip, ertelediğimden; hep içimde uhde kaldı böyle bir şey. son seferde en büyük ilerlemem de, blogun adını alıp; dizayn aşamasında sıkılıp bırakmaktır. Ama burası çok güzel olacak, görülüyor.
Beşiktaş hakkında, Beşiktaş maçlarında Ekşi Sözlük'te her şeyi okumak pek mümkün olamıyor malumunuz. Bu sebeple, önce kimlerin yazdıklarına bakıp, beğendiğim bi adamın nickini gördüğümde dönüp yazısını okuyordum; çoğumuzun da yaptığı gibi. Şimdi bakıyorum da o adamların hemen hemen hepsi buralarda. Hepsine ve diğerlerine selamlar olsun...

Ara