.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.
12 Ekim 2008 Pazar

Demirören Yazar Demirören Bozar

Ali yazar veli bozar şarkısını dinlerken ister istemez aklıma tek bir isim geldi. İşte şarkı, yorum sizin.

Bir gün dönsem sözümden
Düşerim dost gözünden
Dünya dönüyor dostlar
Bir sözden dönsem çok mu?
Devran dönüyor dostlar
Ben dönmüşüm çok mu?

Ali yazar Veli bozar
Küp suyunu çeker azar azar
Üzülmüşüm neye yarar
Keskin sirke küpüne zarar

Barış yolun sonunda
Yürü demek boşuna
Hayat duruyor dostlar
Ben durmuşum çok mu?
Yaşam bitiyor dostlar
Ben bitmişim çok mu?

3 Yorum:

kerim dedi ki...

enteresan işler yapıyorsun beautiful shrek. seni takibe devam ediyorum..

kerim dedi ki...

shrek sana 2 sorum var .

1 sen ekşisözlükteki adam la aynı mısın yani ekşideki beautiful shrek misin ?

2 enteresan işler muhabbetini sana jessie mi anlattı ?

bonus soru. kardeşim karalasana şuraya birşeyler konuşalım tartışalım kaynaşalım. ne o öyle barış manço şarkıları falan. müzik portalı mı burası

1.evet. shrek aynı shrek.

2.taaa ağustos ayındaki yorumlara baktım, sonra arsenaltürkiyeye baktım, sonra benim yazıların altına baktım, bi de ne göreyim, hep enteresan işler, hep takipler:)

3. iş güç be abi, bak sabah 8, mesai başladı.vakit buldukça yazıyoruz.bu arada sözler anlamsız mı? demirören yolun sonunda değil mi, küp suyunu çekmiyo mu azar azar?

Yorum Gönder

Ara