.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

10 Eylül 2008 Çarşamba

Kişisel Taktik ve Serdar Özkan


Doğuştan gelen yetenek ne kadar çok olsa da Türkiye'de futbolda öğrenilerek gelişecek özellikler ne yazık ki yerinde sayıyor. İşte kişisel taktik de bunlardan. Tamam Serdar, çok güzel top alıyorsun, karşındakinin belini kırıyorsun da bunun Beşiktaş'a faydası koca bir hiç oluyorsa neyleyelim senin süper top tekniğini. Ki süper dediysek ne kadar süper? bir Messi değilsin asla. Pas atman gereken yerde çalım, çalım atman gereken yerde şut, şut çekmen gereken yerde orta açarsan, süper çalımlar atan, paslar verebilen, şutlar çekebilen bir futbolcu olsan dahi hiçbir derde deva olamazsın, olamıyorsun. Şu anda Beşiktaşa olan tek faydan topla cebelleşirken kendini yorarken aynı zamanda rakibini de senle uğraştırarak yorman.


Rahatlıkla söyleyebilirim ki Beşiktaştaki en zayıf halka Serdar Özkandır. Şöyle oynasa böyle olur demek istemiyorum çünkü biliyorum ki bu topraklarda hatasını anlayıp kendini geliştiren futbolcu yok denecek kadar az. Hele şu görüntü ile Serdar Özkan'ın bunu yapması imkansız gibi. Geriye tek seçenek kalıyor o da Aydın Karabulut. Ah hocam, sistemde dik durdunuz da Aydın konusunda da biraz dik dursanız şukela olmaz mı bre?

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

jessie sen demiyor muydun serdar özkan beşiktaş'ın geleceğidir diye ne oldu da değişti fikirlerin,2 maç kötü oynadı diye mi adam?










şaka şaka gördüm yazıyı sen yazmamışsın ayrıca fikirlerini de bilmiyorum yukarıda hep böyle yorumlar gelmiş ondan şeetirdim

Adsız dedi ki...

ahahh:)

Yorum Gönder

Ara