.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

16 Temmuz 2008 Çarşamba

İki Taktik Üzerine



Beşiktaş'ın elinde bulunan oyuncularıyla iki taktik dizilişi olabilir. Biri 3-5-2, diğeri de 4-2-3-1.

Eldeki oyuncu malzemesinin en efektif şekilde kullanıldığı şablonlar bunlardır. Sadece 4-2-3-1 taktiğinde ibrahim üzülmez'in yerine bir yerli oyuncu monte edilmesi gerekir. Bu kişi de Sivas'tan Hayrettin falan olabilir.

Ertuğrul Sağlam'ın üzerinde çalıştığı 4-3-1-2 sisteminde ya 7 yabancıyla oynama yada 12 oyuncuyla oynama zorunluluğu doğmaktadır. Bu iki olasılığın ne kadar gerçekleşebileceğini takdirinize bırakıyorum.

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

jessie naber. görüyorum ki yeni sezon hazırlıklarına başlamışsın. bu kadrodan bir halt olmaz diyorum. 2.ci oup öbür sene şampiyonlar ligine kalırsak öp te başına koy. bu arada sadece 1600 kombine satmışız. bunun herhalde tek bir anlamı var. taraftarımız takıma güvenmiyor. ben de güvenmiyorum. en başta yönetime.

Adsız dedi ki...

ilkine benzer bir taktikle şampiyon olmuştuk 2003 yılında. aslında gene denenebilir; ama modern futbol buna ne derece müsade eder bilemiyorum. keşke şöyle kurgulansak;

-------------hakan-------------

serdar---toraman(c)---zapo---tello-


s.özkan----sivok----cisse---aydın--


----------holosko----nobre--------

Adsız dedi ki...

3 defans diye bir şey yok. ama sanırım onu da başka bir zorunlu alternatif oalrak kullanmışsın. geçen sene holosko'dan top getiren açık oyuncusu, tello'dan da srna yaratmaya çalıştık. beşiktaş'tan bu sene de bi bok olmaz malesef. siktir git tupcu

Yorum Gönder

Ara