.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

11 Temmuz 2008 Cuma

Elveda Sandro Nicevic


Beşiktaş taraftarı, bir yıldızını daha kaybetti. Artık alıştık küçük takım psikolojisine. Hep merak ederdim Anadolu takımı tutmak nasıl bir şey diye. Saolsunlar öğretiyorlar. Her sezon iyi oynayan oyuncularımızı büyük takımlar alıyor. Bizde büyüklerin ıskartaya çıkardıklarını alıyoruz. Bir kaç senede bir camia, artık yeter diyor hemen üzerine 1 senelik yatırım. Sonrasında yine aynı senaryolar...

Nicevic için fazla söze gerek yok. Beşiktaş'a gelmiş en iyi yabancılardan biriydi. Sahada yürüyüşüyle, benchte oturuşuyla tam bir sporcuydu. Bize fazla böyleleri. Bize deliler lazım, oyundan çıkınca soyunma odasına giden vs...

Ben seni çok sevdim Sandro. Shumpert'ı bile senin kadar sevemedim. Sen başkaydın. Tıpkı Tuğba Palazoğlu gibi. Seni izlemenin hazzı galibiyetin hazzından öteydi benim için.

Yolun Açık olsun

Ara