3 Haziran 2009 Çarşamba
Ve İnsan
Hakem İlker Meral: 15 senedir eczacılık yapıyorum ve köylerden gelen 10 yıllık bir müşterim var. 60-65 yaşlarında bir büyüğüm. Yönettiğim Beşiktaş maçının ardından eczaneye gelip "Ben senin kaç yıllık müşterinim?" diye sordu. "10 yıllık müşterimsin" dedim. "Arkadaş, Sivok'u niye attın? Bu adam sana ne yaptı da attın? Bir daha ne dükkânına geleceğim ne de ilaç alacağım" dedi. O anda şaka yaptığını düşünmüştüm. Ama o maçı yöneteli neredeyse 3 ay oldu, bir daha eczaneme uğramadı.
3 yorum:
Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.
Burası onun yeri değil.
Burası Ekşi Beşiktaş.
Delikanlı da olsak, renkli takım tutmasak ta, renk körlüğü kötü bir şey. Sanırım o mevzu bahis kart Ankaraspor maçında çıkmıştı ve kırmızı kartın babasıydı.
YanıtlaSilBırakalım artık kırmızı kartı penaltıyı, çifte şampiyonluk geldi, gerisi hikaye. Asıl Mustafa Denizli'nin bırakacağı konuşuluyor. Blog neden bu kadar ilgisiz onu anlayamadım ben...
YanıtlaSilMyT@
YanıtlaSilHaklısın ama bırakacağını sanmıyorum, umalım ki kalırsa uzun soluklu bir sözleşme olsun ve bir yardımcısı yetiştirsin. Ne Terim ne Denizli yardımcı yetiştirme konusunda başarılı, ya da yardımcılıktan öteye gidemiyorlar yanındakiler.