3 Haziran 2009 Çarşamba

30 Mayıs 2009 Cumartesi, Beşiktaş

Bu sene bir sürü maça gittim. Hepsinde de fotoğraf makinem yanımdaydı ve bir sürü fotoğraf çektim. Her seferinde gelip burada paylaşmayı düşündüm ama hiç yapamadım. Çünkü çektiğim fotoğrafları aktarmaktan acizim. Bu kadar basit. Neyse, artık Cumartesi çektiğim fotoğraflardan sonra dayanamadım. birkaç örneğini burada, daha fazlasını da şurada görebilirsiniz: http://www.flickr.com/photos/riobranco/sets/72157619071069485/ Bu vesileyle duble şampiyonluğumuzu kutlarım.

5 yorum:

  1. O anda otobüsdekilerle karşılıklı tezahürat yapanlardan biriyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ben gs olarak takımın kadrosunu sayamaz olsamda gs lıyım genede :)
    ve en iyi arkadaşlarım bjk ve çarşı fanatiği beşiktaş taraftarı türkiyenin en sadık ve en kemikleşmiş takım taraftarıır die görüyürum ve hepinizin şampiyonluğunu en içten dileklerimle kutluorum ve şampiyonlar liginde ülkeminizi en iyi şekilde temsil etmeniz dileği ile arkadaşalar...
    yeni sezonda gene rarib olarak zevkli maçlar çıkcağına eminim saygılar...

    YanıtlaSil
  4. http://www.flickr.com/groups/bjk/

    sevgili @molosztash resimlerinizi gurubumuza eklemenizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.