29 Mayıs 2009 Cuma

Dev Maç Dev Ekranda!

Beşiktaş Belediyesi, Beşiktaş Meydanı'na kuracağı dev ekranla Süper Lig'in kapanış mücadelesi ve aynı zamanda Beşiktaş'ın şampiyonluk maçı olan Denizlispor - Beşiktaş karşılaşmasını sizlerle buluşturuyor.  Denizlispor - Beşiktaş maçını 30 Mayıs Cumartesi günü saat 20.00'de Beşiktaş Meydanı'nda izleyebilirsiniz.

DENİZLİSPOR - BEŞİKTAŞ Yer: Beşiktaş Meydanı Tarih: 30 Mayıs 2009 Cumartesi Saat: 20.00

Maça gidemeyenler; meydanı panayır alanına dönüştürmezseniz, hakkımı helal etmem.

4 yorum:

  1. beşiktaş bayram yeri olacak,emin olabilirsin

    YanıtlaSil
  2. sınavlar sebebiyle bir süredir ankaradayım maalesef. ama gıyabımda annemi, babamı ve kardeşimi semte yolluyorum bu akşam. biz de kendi çapımızda cebeci'yi, maçın ardından da kızılay'ı semte çevirmeyi umut ediyoruz. hadi be çocuklar!

    YanıtlaSil
  3. sadece dev ekran değil, simit sarayından balık pazarına doğru gökyüzünü kapatacak şekilde bayrak asılması, simit sarayının karşısındaki kilisenin orada şampiyonluk kareografilerinin hazırlanacağı bir etkinlik de olacak. yaklaşık birkaç saat sonra köyiçi bayram yerine döner. bu gece bitmez...

    YanıtlaSil

Küfür eden, diğer yorumculara saldırganlık yapan, İnsanlara kişisel saldırıda bulunan, fikre değil, fikir sahibine odaklanan, kavga eden, diğer takımlar ve camialar hakkında bel altı yorumlar yapan ve amacı blogu sabote etmek olanlar kendilerine lütfen başka yer arasınlar.

Burası onun yeri değil.

Burası Ekşi Beşiktaş.