.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

can gebetaş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
can gebetaş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
23 Nisan 2010 Cuma

Peki Buna Ne Diyeceğiz

Yandaşlarım, dostlarım acil toplantı gerek. Peki biz buna ne diyeceğiz. Soru direk olarak bize geliyor, eveleyip gevelemeden net bir cevap lazım. Defalarca kez Pulitzer'e aday gösterilmesine karşın henüz vuslata ulaşamamış olan ve Türkiye'nin en saygın gazetelerinden Fanatik'te yazan Can Gebetaş, yüksek maç hafızasının meyvesi olarak 2010 Pulitzer'ini amaçlamakta, bunu yaparken de biz Beşiktaşlılar'a sormaktadır: Peki buna ne diyeceksiniz? Maçı net hatırlıyorum, eski açık günlerimdeydim... Del Bosque başlangıcı dediğimiz sürecin tamamlanıp bir nebze ivme kazandığımız maçtı. Kaan Dobra'nın Beşiktaş formasıyla son maçı olabilir, bunu net hatırlamıyorum. Tüm Fenerbahçe kariyeri boyunca tek gole imzasını atmış olan Mustafa Doğan'ın ve John Alieu Carew'in golleriyle 2-0 öndeyken, eski açık önünde kazanılan bir korner sonrasında gelen kafa şutunu Deli İbrahim çizgide elle çıkarmış ve oyundan atılmış; sonrasında saha biraz karışmıştı. Penaltıyı kullanan Pierre Van Hooijdonk maçın skorunu ilan etmişti. TRT'deki 2. Lig Dosyası programındaki tarzı kurduğum cümlemde bahsi geçen gol öncesi Carew ce Hooijdonk tartışmışlar, Carew de penaltı öncesi konsantrasyon dağıtma amacında olduğunu maç sonrası itiraf etmişti. Geyiği bir yana bırakıp konuyu bağlayayım, zira 23 Nisan olmasına rağmen çalışıyorum hala. Pulitzerli büyük gazetecinin hafızası yetmemiş -yetse mümkün değil eklememesi- Carew oyundan çıkmadan önce Hooijdonk'un yanına gidip bir makas alıp tartışmayı harlamıştı, umarım burayı okuyordur da haberine ekleme yapar. Hazret sonra yazmış ki, Sergen Yalçın, Serhat Akın'ın gırtlağına sarılmış. Ancak kendi hazırladığı fotoğrafta Luciano, Carew'in boğazına sarılmış halde... Hele hele haberin verilişi... Dersiniz ki haberi bir gazeteci değil, 7-24 kahveye gidebilirliği olan, bir Beşiktaşlı'yla kahvede en derin goygoylara bağlayarak tartışan bir insan hazırlamış sanki. Bilica, penaltı kazanmadan önce topun yeri konusunda itiraz etmişmiş, maçtan sonra gördük. Kireci bozan da kendisi, doğru yerde durmayan topa itiraz eden de kendisi olmasına rağmen, bu hareket evet konsantrasyon bozma amaçlı futbolun içinde olan bir haberdir. Ahmet Çakar moduna giresim var ama, Vahap Beyaz'dan da Ahmet Çakar'dan da nefret ediyorum; ey Can Gebetaş(soyadı da çok elastik) bu haberi hazırlamadan evvel ne içtin, sır değilse bana da söyler misin? Sinir bozmayacaksa ilgili link; http://fanatik.ekolay.net/Peki-buna-ne-diyeceksiniz_3_Detail_34_173391.htm

Ara