3 Mayıs 2018 Perşembe
STSL 32 Beşiktaş - Kayserispor
Tarih: 07 Mayıs 2018 Pazartesi 20.00
Stadyum: Vodafone Park
Hakem Hakkında Bilgi: Barış Şimşek ( BJK 17G 6B 3M - KS 5G 9B 8M )
Sakatlığı Bulunan Oyuncular: Atınç Nukan ,Caner Erkin , Alvaro Negredo , Pepe / Muammer Yıldırım , Silvestre Valera , Asamoah Gyan , Nikola Stojiljkoviç
Not : Sakatlık ve Cezalı Bilgileri Transfermarkt'tan alınmaktadır
Etiketler:Kayserispor,STSL 2018,Şenol Güneş
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(Atom)
Ara
-
TEKNİK DİREKTÖR OLMAK İSTEMEMİŞTİ - Aralık 2019'da Fitbol Dergi için yazılmıştı. AMATÖR LİGLERİN BÜYÜK GOLCÜSÜ OLAN DANİEL FARKE GOLLERİYLE HAYAT VERDİĞİ TAKIMA ZOR ZAMANINDA GİTMEK ZORUN...2 yıl önce
-
Josef de Souza Beşiktaş Orta Sahasına Ne Katar? - Evet, benim için çok çok ayrı bir yer olan bu platforma, vlogger olarak geri döndüm. Bu kez, garanti bir dönüş. Bavulumu alıp, Haydarpaşa Garı'na koymuş v...4 yıl önce
-
İyi ki Doğdun Büyük Başkan! (Metin Tekin Efsane Başkan Süleyman Seba'yı Anlatıyor) - Sarı Fırtına Metin Tekin, efsane başkanın doğum gününde onu anıları ile yad ediyor. Seneler evvel dediği gibi "Efsane, yıllar aşıp yüzyıl öteye geçebilme...4 yıl önce
-
Atleti - Atletico Madrid. Bir takım kurmuş... Bu takım sahada sanki bir vatan toprağını ya da bir ülküyü müdafaa eder gibi, bir kaleyi müdafaa ediyor. Sahaya çıkma...4 yıl önce
-
Golcü Şampiyon Yapıyor mu? - Gomis'in sezona muazzam başlaması üzerine Twitter'da bir tartışma gördüm. Tartışmanın temeli Gomis'in bu performansının Galatasaray'ı şampiyon yapıp yapmay...7 yıl önce
-
sinanyyilmaz.blogspot.com - Sinan Yılmaz'ın yeni ve profesyonel yazıları* sinanyyilmaz.blogspot.com* adlı blog adresinde olacak.9 yıl önce
-
Euroleague bwin Mart 2015 MVP Nemanja Bjelica Röportajı - Fenerbahçe Ülker dokuz maçlık bir galibiyet serisi yakalamış durumda ve 2008-2009 sezonundan bu yana ilk kez Euroleague 'playoff'larına katılma hakkını ...9 yıl önce
-
Önce krampon, sonra performans - Her çocuk gibi sokaklarda başlayan futbol maceramız, bazı çocukların yaptığı gibi benim de toprak sahada devam etmişti. Sonrası okul, iş, hayat mücadeles...9 yıl önce
-
NBA: Bir Ayın Ardından... (Part 1) - Her ne kadar başlığımızda bir aylık zaman dilimini ele aldıysak gerek tembellik, gerek iş güç yüzünden yazının paylaşılması, gerekli güncellemeler yapıldık...9 yıl önce
-
Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...10 yıl önce
-
Babylon Dergisi Röportajı - http://www.aliece.com/2013/11/babylon-dergi-ali-ece-roportaji/#more-189510 yıl önce
-
Arsenal Kendine İnanıyor - Arsene Wenger'in sözleriyle, *"İyi bir rakibe karşı alınmış tatmin edici galibiyet." *Arsenal hafta sonu Liverpool'u oyun dışı bırakarak, bölüm bölüm saha...11 yıl önce
-
-
106 Yorum:
basaksehirin 3 maci da zor-aldik mi altimiza, gs zaten deplasmana gitmese de olur-goztepe maciyla aliriz altimiza
ama fb'yi bu hafta aldik aldik, alamadik zor o is
kabul etmek lazım, bundan sonraki maçlar gazozuna.
GS maçı ile artık üçüncülük bile kaf dağının arkasında kaldı. Rakiplerin performanslarını arttırdığı son dönemde biz iki hedef maçı kaybettik.
Yapmamız gereken kalan üç maçı da kazanmak ve üstteki takımların saçmalamasını beklemek. Umarım yeni sezon planı yapılmaya başlanmıştır.
Ironi mi yaptin bilmiyorum, ama bu sekilde ironi yapmadan yorum yapan insanlar da var.
Büyük takımlar hedeften kopunca inişli çıkışlı performans gösterir. Bu maçta beraberlik gibi bir sonuç alabiliriz.
Twitterda tam Tüpçünün biyigina kufrederken gordum ki her 3 kişiden biri benzer küfür kullanmış. Badem biyiklarin ve serefsiz yalakalarinin sonu yaklaşiyor. Reyiz gidince Fransa'da Nazi o...spusu gibi kalacaklar. Hayatimda hiç siyasete bulasmadim ama emeklilikte bunlarin yolsuzluklarinin cezalandırılması icin bedava calisacagim herhalde. Bu seneyi unutmam Tüpcü, Şekip ve digerleri...
Bir şekilde taraftar ittirmesiyle kazanacağımızı düşünüyorum bu maçı. Kayseri ilk yarı ne kadar iyiyse ikinci yarı o kadar kötü. Savunmaları helva gibi ligin ikinci yarısında.
Ne olursa olsun önümüzdeki 3 maçı da kazanıp ligi 71 puanla bitirmeli ve rakiplerimizden birinin hata yapmasını beklemeliyiz. Beşiktaş ne olursa olsun lig dördüncülüğünü kabullenmemeli.
Başakşehir, Galatasaray ve Fenerbahçe kazanır bahislerine 100 lira attım. Bu saatten sonra zevk almaya bakarım : )
Bu maçla ilgili yorumda bulunmak güç. İki moralsiz takımın maçı olacak. Kazanırız umarım.
tam bir kenetlenme maci, 3 puandan ziyade senol gunes ve fikret orman icin kazanilmali geri kalan maclar. kazanilirken de onlarin ne kadar arkalarinda durdugumuzu gostermeliyiz.
seneye zaten genclestirmeye gidecekti yonetim. onun yerine bu senelik "kuculmeye" gidelim yaslilardan kurtularak. kucuk kadrolardan max. verim alabilecek en iyi hocanin senol gunes oldugunu dusunuyorum.
koklu degisim gelmeliydi, biraz daha koklu olacak sadece. gs macini yenseydik bile bence seneye q7, babel, adriano, tosic, oguzhan olmayacakti; talipleri var.
geriye negredo, love, pektemek kaliyor.
pektemek ve love bir sekilde yollanir. ikisinden biri 3. forvet de olabilir.
pepe de gerci her turlu talip bulur dunya kupasindan sonra bence. o da giderse yerine belki tosic kalabilir ki aralarindaki yillik ucrette 3 ml euro fark var.
fabri-gg-vida-pepe-caner
tolgay, medel
tore-transfer-lens
ba
yedek: tolga, atinc, fatih, necip, atiba, orkan, larin
love (1), pektemek (0), negredo (2), q7(4), babel(6), oguzhan (10), adriano(4), tosic(3)=30 m euro.
buyurun size sampiyonlar ligi geliri. bence guzel bir ders alabiliriz bu sezondan.
sozun ozu, bence kaybedilmemesi gereken tek sey senol gunes (asistan kesin gelmeli) ve fikret orman. ve kazanma aliskanligi.
bir de lutfen fikret bey, eger ki transfer yapacaksa onumuzdeki aylarda bitirip ilk kampa yetistirsin. obur turlu hoca oynatmiyor, bu belli oldu.
vida, lens, tore, larin bir senol gunes kampina girsinler, bence gelecek senenin en buyuk transferleri olacaklar.
Politika blogu degil, fazla detaya girmeye gerek yok. Ben de malum nedenlerden dolayi Basaksehir'den nefret ediyorum. Ama GS sampiyon olsun vs kafasinda degilim. Su son 2 haftalik dilimde GS taraftarinin ve spor yorumcularinin FB-BJK maci kararina tepkilerini gorduk. Bizi rakip olarak gordukleri icin zevk aldilar, hic siyaseti vs bulastiran olmadi. Anladik ki net olarak Istanbul United vs tamamen hikaye, hersey kendi basarilari icin mubah.
Her ne kadar Basaksehir'den nefret etsem de ve futbol olarak GS'den daha az hak etseler de, tek dilegim son hafta hakem kararlariyla goz gore gore sampiyonlugun GS'den alinip Basaksehir'e verilmesi. Hem GS'nin guclenmesi engellenmis olur, hem de siyasetin futbola bulasmasina sirf kendi cikari icin goz yuman ve keh keh gulen serefsizlerin halini gormek buyuk zevk verir bana.
@dominic molise
Yaziklarina ne desem bilemedim. Iyi bir sezondan sonra bile teklif almayan Oguzhan berbat bir sezondan sonra kontrati bitmisken 10 milyona satilacak? Quaresma 4 milyon, Babel 6 milyon falan gectim zaten. Transfer sezonunda takimin tum coplerine karsilik Anadolu takimlarinin en iyi oyuncusunu alacagini sanan ergenlerin yazdiklarindan farki yok yazdiklarinin. Biraz realist olmak lazim.
O yazdigin kadroyla da seneye birsey olmaz. Forvet hattinda 3 sene evvel zimba gibiyken bile sampiyonluk icin yeterince winnerlilik ve kalite gosteremeyen Ba ve Senol Gunes'in sevmedigi ve kadroda muhtemelen gormek istemedigi Tore ve Lens demirbas oyuncular. O is olmaz yani. Tabii Senol Gunes giderse ayri konu, ama o gitse bile o yazdigin kadroyla seneye birsey olmaz.
her türlü Avrupa Ligine katılacağımız için ligi 3cü bitirip direk gruplara katılmak lazım. Bunun içinde 3 galibiyet almalıyız. Ayrıca kalan 3 maçı kazanıp en azından kasaya 6 milyon TLyi koyulmalı.
@ dominic
Hocam oyuncu satışında çok iyimser düşünüyorsun :) Bütçeyi denkleştirmek için bu sene şu kadar satış yapacağız diye yazarlar bilançoya. Ona benzemiş :)
Q7, Babel ve Oğuzhan'a kimse o paraları vermez. Veriyorsa ya delidir ya da futboldan anlamıyordur. Love ve Negredo gider bunlar kalır takımda. Pepe'nin gitme olasılığı bile daha yüksek bence bu 3lüye göre.
Bu sene Atınç kiralıktan geri döner.
Boyko 1 milyon avro bandına Kiev'e transfer olur.
Mitroviç muhtemelen Brugge'e gider(sakatlığa kadar hep oynattılar).
Pektemek'in kontratının bir kısmını karşılayıp kiralayabiliriz belki.
Tolga sürpriz bir Trabzon dönüşü yapabilir.
gs : akhisar d -malatya-göztepe d
başak : sivas-antalya d - kasımpaşa
haysiyetsiz takım : bursa - karabük d- konya
-- %1 olan şampiyonluk için gs nin 2 maçta, başağın 2 maçta, haysiyetsiz takımında 1 maçta puan kaybetmesi gerekiyor.
-- daha olası olan şampiyon olmadan şl için ise gs nin bizim üstümüzde bitirmesi ve bizim ilk 3e girmemiz gerekiyor. gsnin ffp cezası alması oldukça yüksek bir ihtimal gibi durduğu için bunu yazıyorum.
-- bana bu ligin sonunda an itibariyle en çok koyacak olan şey haysiyetsiz takımın ligi bizim üzerimizde bitime olasılığının çok yüksek olması.
-- bizim 9 puan yapmamız durumunda konya ve antalyanın son 2 haftaya ligde kalmayı garantilemeden girmeleri gerekiyor ki son maçlarda bir ihtimal olsun...
sonraki sezonun kadro mühendisliği ile ilgili ligin durumunun kesinleşmesini bekliyorum. ama benim ön fikrim hoca ile sözleşme uzatıp kendisine daha atletik 15 kişilik sıkı ve net bir kadro vermek, kalanları da umut vaat eden ve altyapıdan gençler ile takviye etmek. senelik 20 golü geçecek ve kanat forvetler ile uyum sağlayacak bir santrafor, 3lü ortasahaya uygun bir 10(8) numara, kanatta sorun çözecek ve forveti çoklayacak yetenekte 10 golü geçen forvetler ve 3-4-3 ün kenarlarını oynayacak kadar kapasitesi olan bekler, geride bir tane oyun kuracak bir tane de adam dövecek stoper gerekiyor. isim yazmaya gerek yok.
ancak bu 11 in en az 6-7 tanesinin beşiktaşın son yıllarda yakaladığı sükseye uygun kariyerde isimler olması gerekiyor. oyuncunun ne kadar yetenekli olduğu arkasında taraftar desteği olduğu zaman daha önemli oluyor.
şenol hoca kendisinden nefret edenlere kızmaktan kendisini çok sevenleri göremiyor gibi bir sözü var önder özenin. hocanın haysiyetine yapılan saldırıları ve bunlar karşısında kulübün ilk zamandaki edilgen tavrını hoca hiç tepki vermeden geçiştiremezdi. bu sebeple moral olarak bu kadar düşmesini anlayabiliyorum.
ancak hocaya camianın onu çok sevdiği ve çok güvendiği bir kez daha vurgulanarak hatırlatılırsa kendisine ve kişiliğine yapılan bu saldırlarının hepsine önümüzdeki sezonlarda en iyi cevabı verecek motivasyon olacaktır diye düşünüyorum.
bunun yanında 15 kişi hariç kadrodaki genç ve club-grown olacak oyuncuları iyi seçmek gerekiyor. ve onları yönetecek bir yapı gerekiyor.
yerli hocalarda tek aday abdullah avcı(kendisinden hala çok emin değilim, hep baskısız stressiz ortamda çalıştı, bu sene hele bize baskının ne seviyeye gelebildiği iyi örneklendi) , çok çok zorlama olursa kemal özdeş(ama daha bizim camia için erken)
yabancı hocaları ise mevcut futbol ikliminde genelde ilk yarı sonu veya ikinci yarı ortası gibi kıçına teneke bağlayıp yolluyoruz.
@diskonnektus erektus
hocam club-grown meselesi ile ilgili vakit darlığından uefa kurallarını o detayda okumaya vakit bulamadım. ancak yazdığımı daha önce okumuşluğum var. yanlış hatırlama ihtimalim de tabii ki var. sen eğer talimatı bulabildiysen ve paylaşırsan bende yanlış bildiğim bir bilgiyi düzeltmiş olurum. ben de vakit bulunca araştıracağım o maddeyi.
@bjk4ever, zaitsev; yorumlariniz icin tesekkurler. cok fm/cm ergeni hesaplar olduguna tekrar okuduktan sonra ben de katiliyorum.
diger arkadaslarin hala lig tablosu hakkinda yorum yaptiklarini gordukten sonra ufak bir ek daha yapayim, 3'unden sadece basaksehir bir kere puan kaybeder.
gs-fb-akp-bjk olur bence.
bu sezonun ozeti de benim senol hoca'ya saydirdigim fenerbahce maci olacak bana sorarsaniz (elbette ki uslubumu savunmayacagim). gordugunuz gibi hala takimda ilk tutulmasi gerekenin senol gunes ve orman oldugunu dusunmekle beraber ligi harcayan da fb macina as kadro ile cikan senol gunes oldu maalesef.
@dominic
o maça as kadroyla çıkılması bence de hatalıydı ancak yedek kadroyla çıksaydık da bu olaylar meydana gelebilirdi... çünkü o maçta haysiyetsiz takımın taraftarlarının niyeti belliydi. bir şekilde kalan lig maçları için bize verebilecekleri kadar zarar vermeye çalışacaklardı..
mesela fabri yerine tolga kalede olacaktı yedek kadroyla çıksaydık. bu sefer yedek kulubesinde küfür etmek yerine kaledeyken madde yağmuruna tutacaklardı...
ben niyetin belirlenmiş olduğunu düşünüyorum. kalan maçlar itibariyle şampiyonluk puanı olan 72 puana en yakın takım o zaman için biz olduğumuz için kendilerinin alacağı 72 puanı da hesap ederek bizi yoldan çıkarmaya çalışacaklardı.
Polyanna gibi davranmış olmak istemem ama, ŞL'ye gidemediğimiz bu sezonda saksıyı biraz çalıştırırsak iyi avrupa puanı yapabiliriz. Geçen sezon Türk takımlarının bir daha yakalayamayacağı kadar iyi bir ŞL grup performansı yaşadık. hem gruplara katılım, hem de tur atlama bonusları ile güzel puan ürettik.
Bu sene Avrupa Liginde "muhtemelen" ön eleme oynayacağız GS'nin slkdjfldfsuns'u gibi bi facia yaşamazsak eleme maçlarından (katsayıları düşük de olsa) 2-3 puan alarak katılabiliriz. Gruplarda birinci torba olacağımız kesin gibi. Orada da muhtemelen iyi puan yapacağız. Avrupa Ligi Çeyrek finale kadar bonus vermiyor. Bu yüzden alacağımız puan muhtemelen ŞL'de aldığımızı karşılayamacak ama en azından geçiş sezonunu amorti edebilir. Her ne kadar gerçekçi gibi gözükmese de, bana kalsa bu sezon avrupa ligine yoğunlaşabiliriz. İlk turları çok sıkıcı ve berbat kalitede ama son 16 sonrası Avrupa Ligi'nin çekişmesi hiç fena değil. Geçen sezon Lyon maçında aldığım futbol keyfini değme ŞL maçlarında alamadım mesela. Üstelik taraftar olmama rağmen.
Bir yanım GS şampiyonlar ligine gidemesin diyor, bir yanım da şöyle 4-5 farklı yenilgilerini keyifle seyretmek fena mı olur hacı diyor. Henüz karar veremedim.
Eğer sıra atlayamayıp sezon sonunda 4.bitirirsek GS için en çok istediğim senaryo men cezası değil 1-2 sezon transfer yasağı yemeleri olur. Şampiyonlar Ligi'ne bu kadro ile katılsınlar da görelim hallerini.
@yilmaz,
Mesele sonuclar degil ki. Adamlar 5-0 kaybetse her maci yine 30 milyon euro kasaya koydular, 120 milyon tl eder. Biz o kadar hayvan gibi CL ve sampiyonluk gelirleriyle anca break-even tamamladik, o gelirler eksik olunca yine agir eksidesin, bu da borclanma demek yine.
Adamlar oyle veya boyle o parayi kasaya koyacak. Transfer yasagi yemezlerse saglam bir transfer butceleri olacak. Kadrolarina saglam bir stoper ve orta saha katip yedek kulubesine 2-3 takviye yaparlarsa daha zor tutulacak bir takim olurlar.
@fidddas,
Sampiyonluk FB maciyla gitmedi, GS maciyla da gitmedi. Ilk yarida cok laubalice ve motive eksikligiyle ciktigimiz basit maclarda o kadar kolay puanlar kaybettik ki, bunlar bize pahaliya maloldu. Ikinci yarida yoksa topladigimiz puan gayet iyi ve yine iyi toparladik, ama yetmiyor iste.
Ayriyeten Senol Gunes'te o hirs ve motivasyonu zerre gormuyorum. O hirs olsa FB maci sonrasinda takili kalmazdi, bunu hirsa cevirip GS macina takimi canavar gibi hazirlardi. GS macinin arefesindeki Malatya macindan sonra GS macindan bahsedip takimi oraya focuslayacagina butun basin toplantisi boyunca FB macindan bahsetti. Olmus bitmis olayda takili kaldi. Sonuc GS macina hem taktiksel hem mental olarak 0 hazirlanmis bir takim ve maglubiyet. Hele GS macindan sonraki aciklama tam skandal. Taktiksel olarak takimi 0 hazirlamissin, isine gelmedigi icin konusmuyorsun. Madem bu ortam boktan ve memnun degilsin, o zaman FB macinin aksaminda istifani basip gitseydin. Besiktas'in sampiyonluk macina o halde cikariyorsan ben senin bu camiayi onemsedigini, sevdigini nasil dusuneyim ki?
Bence Senol Gunes seneye hirs falan yapmaz. Bu yorgunlukla ve stresle, inatla hala bildigini yapar, takima daha da zarar verir. Olmadigini gorunce de istifayi basip gider yurt disina. Benim gorusum bu.
bazı insanlar vardır , 20 dk'da yaptığı bir işi ,süre sınırlaması şart koşulduğunda 20 dk'da yapamaz . şenol hoca'nın da baskı karşısında psikolojik zaaf gösterdiği malum . özellikle fb ve gs'nin son ana kadar yarışta lduğu ve rakiplerin üzerimize oynamaya kara verdiği durumlarda (örn ,fener ,a. kocaman) işimiz zor . yoksa fener maçı sonrası azmedip "ananızı s... sizin " psikolojisinde ve bunu takıma da aşılayarak gs maçına hazırlanmak ,çıkmak varken , biz hoca'nın maç öncesi röportajında bariz olan psikolojiyle "bu ortamda kazansak ne olur " kafasında kaybetmeyi kabullenmiş , futbol ortamına küskün bir halde çıktık . yani hoca eğer kalırsa taraftarın , yönetimin değil , kendisinin kendisine kabul ettrimesi gereken şeyler var .
düşünün ki herhangi bir sektörde bir şirkette yöneticisiniz ve o sektörün uluslararası başarı sağlamasında önemli katkılarınız olmuş. ve bu başarılarınız yurt dışındaki rakip yöneticiler tarafından da defalarca takdir edilmiş.
ancak ülke içerisinde çeşitli sebeplerle size karşı bir kampanya başlatılmış ve bu kampanya karşısında bir bakmışsınız arkanızda destek beklediğiniz kimse kalmamış. meslektaşlarınızı bile sizi açık açık destek vermemiş.
içinizdeki haksızlığa uğrama duygusunu bir türlü atamıyorsunuz, beklediğiniz desteği ilk adımda alamıyorsunuz.
bunun üstüne bütün duygularınızı açık edecek şekilde konuşamıyorsunuz...
size destek verenlerin ise bütün bu haksızlık duygusunu ortadan kaldıracak kadar hükmü yok. gazetelerde boy boy sizin aslında bir yalancı olduğunuz söylenmiş.
bu psikolojinin altından kalkmak çok kolay bir durum değil. hele 1-2 günde bunu yönetmek daha da zor.
evet şenol hocanın büyük bir takımın hocası olduğu için bu tip durumların altından kalkma yetisinin olması gerekir ancak yaşanan travma da o kadar kolay ve basit bir travma değil.
imparator! fatih terim bile hem arda olayından sonra hem kebapçı olayından sonra arkasında medya desteği bulabildi. hocanın arkasında olayın ilk 5-6 gününde beşiktaş ve trabzon taraftarından ve trabzon yönetiminden başka kimse durmadı... medyada bile yarım ağız bir iki destek geldi. hatta en büyük destek kanlısı hıncal uluçtan geldi.
hoca ilk gün istifa ederdi ama o zaman arkasında bizi şampiyonluk yarışında ortada bıraktı denirdi...
yapilan yorumlarda bence konunun ucundan tutuluyor;
sampiyonluk basaksehir ve galatasaray maciyla mi kaybedildi ya da ilk yaridaki puan kayiplari mi buna sebep oldu? en buyuk sorun senol gunes'in yaninda birisi olmadigindan rakiplere yeteri kadar hazirlanamamis olmasi miydi? yoksa iki sampiyonluk sonucunda takim, taraftar, yonetim ve senol gunes "simarmis miydi"?
bence hepsi. o yuzden bir kisi ucundan tutarken, diger ucundan bahsetmenin cok onemli bir arguman sunmak oldugunu dusunmuyorum sevgili @4ever
bence fb macina as kadro ile cikmakti sorun. nedenlerine gelince?
-ilk yaridaki puan kayiplari bence bir sekilde normaldi. uzun suredir boylesine bir sampiyonlar ligi basarisi kazanmamis bir takimdan bahsediyoruz. keske donusunde kayip olmasaydi ama oldu.
-tamer tuna'nin gidisi onemli bir eksiklik oldu. takimlari analizde cok eksik kaldik. hele ki boylesine bir mac temposu varken bence hoca cok yalniz kaldi.
-sonucunda da galatasaray ve basaksehir maclarinda rakibe hic hazirlanamamis, hatta motive bile olamamis bir takim ortaya cikti.
-takim, taraftar, yonetim simarikti. evet, bence oyleydi. taraftar avrupa basarisi sonrasi sen kim kopeksin cekmeye basladi. orman bey kimi getirsek sampiyon oluyoruz demeye basladi. hoca da tamer tuna kim, tek basima da yaparim dedi bence.
ek olarak bu sene ozelinde eski oyunlarin oynandigini da soylemeliyim. galatasaray macinda hakem konusulmamasinin tek sebebi fenerbahce macina cikan as kadro ve sonucunda gelisen olaylardir bence. yoksa su an gundemimiz o macin hakemi ve hatalari olacakti gibime geliyor. yoksa supheniz var mi?
sonuc; maca cikmama rahatligini gosterebilecegin bir maca as kadro ile neden cikarsin? kaldi ki yedek kadron da bu maclar icin olusturulmus. hicbir takimda olmayan derinligi sahipsin ve kenardaki bir suru adam maca cikmadiklari icin kuskun. mac fenerbahce maci olmasaydi as kadro ile cikar miydin?
bireysel not: domuzlar camur sever, inekler ot.
@fidddas
https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/uefaorg/Regulations/02/35/87/89/2358789_DOWNLOAD.pdf
article 43.04
A "club-trained player" is a player who, between the age of 15 (or the start of the season during which he turns 15) and 21 (or the end of the season during which he turns 21), and irrespective of his nationality and age, has been registered with his current club for a period, continuous or not, of three entire seasons (i.e. a period starting with the first official match of the relevant national championship and ending with the last official match of that relevant national championship) or of 36 months
yani diyor ki 21 yaşına girdiği sezon kulüpte geçirdiği 3. sezonuysa o sezon sonunda clubgrown olur. ekim 99 doğumlu ferdi 2020 ekiminde 21 olacak yani 2020/21 sezonunda. Bu yaz alırsak 18/19, 19/20 ve 20/21 sezonlarında oynayarak hak kazanıyor.
bu arada küçük bir detay da 43.11 maddesine binaen 20/21 sezonunda da B listesine yazabiliyoruz yine serbest listeden yemiyor.
GS - BJK maçındaki "saha içi çirkin olaylar" yüzünden bize 215 bin, Cim Bom'a 15 bin lira para cezası vermişler. Şaka gibi...
Bakın bakalım bu gece Kadıköy'ü dolduran Fenerliler nasıl küfür ediyor hem Şenol Hoca'ya hem bize. Ceza alırlarsa ne olayım.
Bu da maçtan önce stadımızda küfür edilmedi diyen Şekip Efendi'ye gelsin:
https://twitter.com/BesiktasOrdusu/status/992055840185159681
hah , şenol hoca'nın kendi kendine telkin etmesi gereken ilk şey de bu ; "ben önemli ,başarılı bir insanım , beşiktaş'ta saygı görüyorum ve başka hiçbir şey de beni ilgilendirmiyor " yoksa "ben önemli bir adamım oğlum (burada gözler dolar ) "değil . bazı insalar böyledir , gerek karakterleri , gerek imajları , gerekse de şenol hoca 'nın 50 yıldır içinde bulunduğu , bir nevi kurtlar sofrası olan boka batmış futbol ortamının insan yapısı nedeniyle , aynı başarıyı yakalayan diğerleri kadar saygı uyandırmaz . yahu ümit özat şenol hoca'ya yaptığını fatih terim'e yapabilir mi ? aykut neden ligi sürekli lider götüren f .terim'e , hemen ardındaki a. avcı 'ya değil de güneş'in üzerine oynuyor ? rastlantı mı diyorsunuz . adamdaki zaafiyetin kokusunu alıyor da ondan . şenol hoca fazla naif böyle bir ortam için . o yüzden kafasına cisim yedikten bir hafta sonra sesi titriyor konuşurken. o da beşiktaş gibi teması sevmiyor . yüzme gibi yarışanların kulvarları belirli sınırlarla ayrılmış olacak , en iyi olan kazanacak , temas olmayacak o'nun için . o'da beşiktaş gibi , fazla teması sevmiyor .
@mit
kupa maçından sonraki ilk lig maçında 90 dk küfür etmişti fener taraftarı ondan dolayı ne ceza aldılar? almadılarsa sülalelerini kuduz köpekler .....
Vincent Aboubakar Portoda artık yedek, gonderilecek listesinde. 2018de balonu feci patladı. Yani 10 Milyon veremedik diye bosuna üzülmeyin. Şimdi porto PLde alt siralara veya vasat bir Fransiza, Ispanyola çakar. Oradan Babel gibi 2 milyona aliriz. 2 milyona iyi adam bence :)
@diskonnektus erektus
teşekkürler.
Ben diyorum ki Fenerasyon önümüzde d....na kadar bir daha da kupaya katilmayalim. Hatta TS ve bazı yabancı kulüpler ve sponsorlar ile özel kupa duzenleyelim. Çok daha fazla para kazaniriz.
Yalnız ne güzel çıkmadık maça ya. Siyaseti, medyası, Fenerbahçesi hepsi kendi çapında baskı yaptı ama bizimkiler zerre kıpırdamadı.
Helâl olsun. Bu sezonun en güzel yanı bu olacak. Gerekli dersleri de çıkarmışsak, üzücü ama elzem bir tökezleme gibi düşünür bu seneyi, yolumuza devam ederiz.
@diskonnektus Almadılar galiba. Tam hatırlamıyorum, yalan olmasın.
Salzburg da olmayan kornerden golü yeyip elendi. Ben bu futbolun amk. Hakemler her şeyi bok ediyor.
Bugün Beşiktaşlı olmanın faklı gururunu yaşamanın günüdür. Şu yozlaşmış, her gün daha da yozlaşan toplumda bir kulübün “duruşu”nun sadece sözde kalmadığını, diğerleri gibi birilerine yaranmak için eğilip bükülmeyeceğini, el etek öpmekten başını yukarı kaldırmaya fırsat bulamayanlar gibi onursuzca yaşamaktansa başı dik olarak ölmeyi yeğleyeceğini, kısacası kendi kimliğinden ödün vermeyen bir Beşiktaş topolojisinin gerçekten de var olduğunu dosta düşmana göstermiş olmanın hazzını yaşama günüdür. Bu kararı alanlara da, uygulayanlara da selam olsun. Varsın bu sene kupa falan almamış olalım, böyle bir dik duruş, dalavereyle kazanılmış onlarca kupaya bedeldir. Zaten Beşiktaşlılık biraz da böyle bir şeydir. Kazanılmış şampiyonluklar ya da taraftar sayısı gibi nicel büyüklükleri bunları çok önemseyenlere, kendi kişisel eksikliklerini bir futbol kulübüne olan mastürbasyonik aidiyet aracılığıyla telafi etmeye çabalayan zavallılara bırakıp hem etik hem de estetik bir ayrıcalıkla özdeşleştirdiği kendi “exclusive” taraftar kimliğine daha da sıkı sarılmanın günüdür bugün.
blogda yaprak kımıldamıyordu
Başakşehir'i günahım kadar sevmem ama bugünkü maçta hakemin takdir haklarını hep Sivas'tan yana kullanması, Başakşehir' çok kolay kırmızı kart göstermesi ve Sivas'ın kartlık faullerini es geçmesi, "Acaba Fener'i ikinci mi yapacaklar?" şüphesini doğurdu kafamda. Ne de olsa Şampiyonlar Ligi'ne katılamazlarsa finansal anlamda büyük kriz yaşayacak iki takım var: GS ve FB
Varan1 . Devami icin bu hafta antalyanin yeniesi gerekiyor. Eger gerceklesirse haftaya basagi altimiza aliriz
Üçüncü olalim GS men edilsin Avrupa'dan bari.
Ben rakiplerin son 9 maçından 6/9 bekliyordum(3 maç puan kaybıyani), şaşırtmadılar. 5/9 olursa kesin şldeyiz zaten (evet o kazmalığı başaktan bekliyorum).
Biz önümüzdeki maçlara bakalım. Son 10 yıldaki devre puan rekorumuz 41 yanlış değilsem(15/16 1, devre). 3/3 yaparsak 71 puanla bunu egale ediyoruz. Şampiyonluk denildiği gibi ilk yarıdaki 4-5 maçlık kayıpta gitti kısaca. Onlar olmasa gs mağlubiyeti, geçen seneki başak mağlubiyeti gibi(cengiz ne oynamıştı bu arada) şampiyonluğu geciktirirdi sadece.
Hem Mossoro, hem Arda yok haftaya. Antalya'nın durumu kritik, bir puan kaybı daha yaşanırsa tekrar ilk 3'e gireriz. Okan Buruk'un Akhisar'ı GS'ye çelme takmaz ama Samet Aybaba'nın golden sonraki suratını düşününce futbolda her şey olabiliyormuş valla ahahahaha.
Bu hakem ilginç biri. Maçları sert geçer. Umursamaz, bildiğini okuyan bir yapısı var. Kasıtsız kötü grubundaki hakemlerden. Atar yaparsan böyle olur :) Sadece Sivas'ın değil İBB'nin de kartlık aksiyonlarını atladı. Da Costa'nın da ilk yarı atılması lazım gördüğüm kadarıyla.
Arda'nın yaptıklarını bizden biri yapsa 15 maç filan ceza alır. Mossora da en az 6lık olurdu bizde.
oyuncular idman boykot etmiş bursa fenerden puan alır mı? zor.
karabük zaten 3 puan. son maç konya kalıyor. o maça konyanın puan kaybederse düşer pozisyonda
girmesi gerekiyor. aksi durumda bu ağlaklar başımıza bir de şampiyon olurlarsa hiç çekilmeyecekler.
10 kişilik başakşehirden 1 puan ve galatarsay deplasmanında biraz daha konsantrasyon sağlayıp 1 puan alsak şimdi her şey elimizdeydi.
Fener şampiyon olmasın da kim olursa olsun... Ağlaya ağlaya buralara kadar geldiler ya, ne diyeyim. Futbolun normalde adaleti yoktur, bizim ligde hiç yok.
Maç paArtesi akşamı değil mi? Tekrar konteol esebilir misiniz?
Burak yılmaz h.o deniyor. Bu sefer ciddi galiba. Eğer hoca istemişse "senciyiz" diyen taraftar susacak o zaman.
@YSY
Çok büyük ihtimal kolpa haber. Gerçekse diye yazalım: o halde tüm vizyonu Burak Yılmaz olan hocamızın kendisiyle Beşiktaş dışında bir takımda buluşması dileğiyle. Zira biz Beşiktaş taraftarı söz konusu aşksa gayet romantiğizdir malum. Ama öte yandan Beşiktaş gerçekleri herşeyin üzerinde, o bakımdan.
Hala rüyalarımda Gomez'i görüyorum.. 2 sene daha oynayıp jübilesini Beşiktaş formasıyla yapıyor.. Hayaller ve gerçekler ahh ah :(
ibb, gs ve fb galibiyetlerine 100 lira atmıştım : ) ilk maçtan nanay. yarın fb ve gs'ye 100 daha atıyorum.
birkaç haftadır başakşehir'in son 5 hafta içinde en az bir kez puan kaybedeceğini ve biz maçlarımızı kazanırsak şampiyonluğun garanti olduğunu savunmuştum.. ben osmanlı maçında beklerken içerde sivas'a puan kaybettiler.. geçen hafta derbiyi kazanmış olsaydık şimdi şampiyonluk kutlamalarına başlamıştık, oysa şu anda 3. bile olabilmemiz şüpheli.. tek bir maç nelere malolabiliyor, ah Negredo yaktın bizi..
ulan mayıs- haziran bizde burak ay'ı falan mı ? bitmedi mi çile . yani fatura geçen yıl burak'ı aldırmayan taraftara mı kesildi . o olsaydı şampiyonmuyuduk yani . şurada markadaşlar analiz yapıyorlar, sezon muhasebesi yapıyorlar , gelecek için opsiyonlar öneriyorlar ya üzülüyorum . sizin şu yaptığınızı onda birini hoca yapıyorsa ne oluyum . burak imza atmamışsa bile görüşmelerin doğruluğunu herkes teyit ediyor . öyle ya gomis'i izleyecek , rodrigues'i bulacak hali yok ya , varsa yoksa burak -volkan-selçuk . jubile yapsalar da rahatlasak . ya da hocamız bizde jubilesini yapsa. umut işte..
başakşehir'in puan kaybedeceğini düşünmeyenlerdendim ama adalet sanırım böyle bişey çok enteresan bir gol oldu. ayrıca hakem başakşehiri korumus resmen ilk yarı 9 kişi hatta eprianunun kaleciye attığı yumruğu da sayarsak 8 kişi bitirme durumu varmış. neyse bu beslemeli ittirmeli takımın daha da aşağıya düşmesini temenni ediyorum.
bir yandan yaşı yüksek oyuncuları gönderelim derken bir yandan da burak-demba gibi oyuncu peşinden koşuyor olmak enteresan. bu iki adamın özelliği bedava olmaları ama yıllık kazançları çok da düşük olmayacak. sosa'da ayrılacak trabzondan ona da mı gideriz bilemiyorum. bence bize başka vizyon lazım. şenol hocanın yanına gelecek sene iyi bir ondan sonra devam edecek yardımcı gerek. geleceği planlamalıyız. bu yıldan önemli alınacak dersler var.
yahu gerçekten beşiktaş burak dışında bir (1) tane forvet bulamayacak kadar prestijsiz bir takım mı? Nerede "dünya kulübü oluyoruz" lafları? Hani ŞL'de bizi 15 yüz milyon ülke canlı seyretmişti? Hani büyük reklam yapmıştık? Bu kadar bilinirliğin ödülü devre arası Love, sezon sonu Burak mı? Tükürüyüm öyle bilinirliğe.
Şu lanet olası lokallikten yemin ediyorum midem bulandı artık. Yapmayın abi. Eğer biz başka forvet alamıyoruz bizim çapımız bu kadar diyorsanız transfer filan yapmayın gerçekten. Boşverin bi sene daha kaybederiz sıkıntı yok yani.
Hocanın gideceğine adım gibi emin olduğum için ben mevzuunun hoca olduğunu da sanmıyorum. Bizim kulüpte ya yönetimde bi aklı evvel var, diyor Gomis 27 gol atmış, GS'nin oyuncusu onu alamayız aha Burak var 23 atmış alalım bunu. Ya da dışarıdan bi salak bizimkilere "akıl" veriyor. Ama her kimse Avrupada Barça, Bayern, Real, PSG, City dışında altıncı bir takım bilmediğine adım gibi eminim.
Biz de saf saf sağ bek bekliyoruz, efenim kanat forvet bekliyoruz, ortasaha bekliyoruz filan filan. Geçen senelerde stoper fetişizmimiz vardı bu sene forvet'e döndü. Eldeki yıllık 10 milyon maaş alan forvetleri temizledik de Burak'ı kaldı. Bu gidişle 2 seneye kalmaz YD federasyonu bırakıp gelir başımıza.
"Ligimizi bilen" kavramını da kim icat ettiyse ben ... Neyse.
"diger arkadaslarin hala lig tablosu hakkinda yorum yaptiklarini gordukten sonra ufak bir ek daha yapayim, 3'unden sadece basaksehir bir kere puan kaybeder.
gs-fb-akp-bjk olur bence."
demistim, gorup arttiriyorum. basaksehir bence her mac puan kaybeder artik.
3. oluruz. yanarim yanarim fb'nin onumuze gecmesine yanarim. son hafta sok bir konya puan kaybi bekleriz artik ki olasiligi %20
ya da gs'nin akhisar'a puan birakmasini bekleriz ki goztepe macindaki puan kaybi anlamli olsun. ikisine de puan birakma olasiligi %5
kaldi ki osmanli'yi yenme olasiligimiz %70 bence, hatta gs akhisar'i yenerse bu olasilik %60'a iner.
hepsinin olumlu gerceklesme olasiligi %20x%5x%60=%0.6 olasilikla sampiyonuz. allah kahretsin boyle futbolu.
3.'lugumuz kutlu olsun.
Hazır adam gibi Beşiktaşlı olmayanları kongre üyeliginden çıkartıyorken, Samet Aybaba’yı da çıkartalım. İzlerken ben utandım...
https://twitter.com/apaci__ronaldo/status/992484881870589955?s=21
Ayıptır!
Neyse tek söyleyeceğim Allah o kadar büyük ki sopası yok adamı böyle al aşağı ediyor! Benim vergimle Beşiktaş’a karşı (ve bu şehrin diğer takımlarına karşı) takım kuracaksın! Verdiğim vergiler haram olsun kul hakkı yiyiciler sizi!
Bu Samet konusuna niye takildiniz anlamiyorum. İlk yaridan beri 10 kişi oynayan rakibe 93'de boktan ötesi bir gole verdiği "art niyetsiz" bir tepki. Adam bariz futbolla ilgileniyor artık. Yaşlandı, büyük emelleri vb yok. Düşme namzeti takimlarda da gayet başarılı oluyor aslinda.
Kusura bakma ama takılınmayacak gibi değil! Üzülmüş resmen! 90+’da beraberligi yakalayan takımın hocası en azından bi yumruğunu sıkar!
Bu arada, 1. Lige çıkan Büyük Altay’ı tebrik ederim! 2024 için esame listesinde bulunmayan İzmir’den 2. Takımı da ligimize bekliyoruz 1 sene sonra!
Bu sezon rakipler de dahil çoğu maçı izledim. İBB kesinlikle GS ve fener kadar kollanmıyor. Beşiktaş gibi aleyhine işler de yapılmıyor. Yani salt futbol odaklı düşünürsek bulundukları konumu hak eden bir takım. Asıl hak etmeyenlerse hepimizin malumu zaten. İki ahlaksız kulübün çiftliğine döndü yine lig. Tek umudumuz FFP.
Pardon kollanmıyor mu? İstersen çok uzağa gitme, Akhisar maçını tekrardan bir izle...Emre’nin 10 maçta filan çift kırmızı görmesi lazımdı, kart bile almadan tamamladı!
Bir de şunu cevaplarsan, Kollanmayan bu takım geliri olmadan 1000 kişiye oynayarak nasıl Arda’ya senede 4-5 milyon euro ödüyor?
@Basar
Bu sene Cengiz satışıni bir kenara koyalim (Ardanin yillik maliyeti 8 deniyor birbirini götürsün.)
Adebayor
Clichy
Caicara
Visca
Inler
Kerim
E.Beloz
Mevlüt
Elia
Bajic
1.5-5 bandinda oynayacak 10 oyuncu eder. 30-35 bunlar takimin kalanı 10 desen Ardasiz 40M Euro maaş bütçesi. Hiçbir keriz şirket fazlasiyla dönmeyecekse bu sponsorluğu yapmaz. Soyuluyoruz ve paramız toplumun yüksek gerizekalı oranindan sebep çarçur ediliyor.
@basar
Dostum GS ve fener kadar kollanmıyorlar dedim. İyi oyuncuları ve belirli bir oyun planları var. Bu oyuncuları hangi paralarla takımda tutabildiklerini hepimiz biliyoruz zaten. Ben saha içinde olandan bahsediyorum. Kesinlikle iki iğrenç kulüp kadar hakemle maç kazanmıyorlar.
Twitter'dan alinti:
Yıl 1981: İngiliz prensi evlendi. Liverpool ŞL kazandı. Papa öldü.
2005: İngiliz prensi evlendi. Liverpool ŞL kazandı. Papa öldü.
2018: İngiliz prensi evlendi. Liverpool ŞL finalinde. Birisi papaya durumu izah etsin...
Kasımpaşa'lı Trezeguet (Mahmoud Hassan) biri Q7'nin yıllardır uğraşıp atamadığı trivela olmak üzere 2 gol 3 asistle bitirmiş maçı. Mısır'lılara bir haller oldu bu sene
Keske Trezeguet o trivela golunu gecen hafta FB'ye atsaydi da bir ise yarasaydi bari. Malum, Quaresma o 'yillardir atamadigi' trivela golunu derbide FB'ye karsi atip bize maci kazandirmisti. Ama sizin gozunuzde o gol Trezeguet'nin Trabzonspor'a attigi gol kadar degerli degildir.....
Senol Gunes'in kalmasini destekleyenler transfer konusunda da kesin bir gorus belirtsinler de. Madem o kadar hocaya guveniyorsunuz o zaman Burak, Volkan Sen, Ozan Tufan, Serdar Aziz, Yusuf Erdogan tipi transferlere hazirlikli olun ve ses cikartmayin. Burak gundeme gelince birsey demeyin o zaman.
Ya da bu konuda guvenmiyorsaniz ileride hoca'nin istemedigi oyuncular geldi, Negredo, Medel, Lens'in kulubede oturup hic oynamamasi normal hoca istemiyor yonetim suclu falan demeyin bari.
Burak Yılmaz Beşiktaş'ın kimyasına ters bir oyuncu. Kendini yere atar, kavga çıkarır, takım arkadaşlarına sataşır, huzursuzluk yaratır... Volkan Şen, Emre, Arda... Bu tip futbolcular bizim takımdaki arkadaşlık ve aile ortamını bozar. Bizde şu anda bu profilde bir tek Caner var. Belki biraz da Medel. Sayılarının artması takım için iyi olmaz.
Şenol Hoca'ya güveniyorum. Benim güvenmediğim Burak, Volkan, Arda gibi oyuncular. Çünkü bu adamlar Şenol Hoca'yı da takımı da yolda bırakır, güvenlerine ihanet eder. Tıpkı cuma günü Arda'nın Abdullah Avcı'nın güvenini boşa çıkarıp takımı yarı yolda bırakması gibi.
Hayırlı işler Fırat Aydınus. Hayırlı işler Fenerbahçe. Hayırlı işler ligin birincisini ve ikincisini ta sezon başında belirleyen TFF ve beIN.
Allah senin belanı versin be Fırat. Çoluğundan çocuğundan çıksın.
ne igrenc bir lig ve ortam be abi, alanyalilar sustu bakalim bursalilar konusabilecek mi mactan sonra
Fenerin hakettigi 4 kirmizi vermedi. Evet abarti degil tam 4 adet. Volkan, Atif, Topal, Valbuena. Sonra rakibin en iyi adamini ilk faulünde attı. İnanılmaz.
Kimse birşey konuşamaz maalesef. Bu ülke tamamen karanlığa teslim olmuş durumda. Bakalım ne olacak sonumuz.
Bu arada GS şampiyon fener ikinci olacak. Biz dördüncü bitiririz.
Şu maç ligin nasıl bir taraftan alınıp bir tarafa verildiğinin göstergesidir. Aykut kocamandan daha büyük Fenerbahçeli bu çok net. Olmayan bir kırmızı olmayan fauller daha Fenerliler düşmeden çalınan fauller çıkmayan kartlar dembaya bok atarken sowun yaptıkları helal olsun yemin ediyorum adalet yok bu hayatta.
mevzileri biz kendimiz kaybettik , hiç kimseye suç bulmayalı . bu yıl alınacak şampiyonluk , stratejik açıdan çok önemliydi . rakiplerin ipini çekecektik . bunun için gerekli herşeye de sahiptik . ha şimdi o eski mevziyi kazanmak için yukarı çıkmaya çalışırken ayağımızdan çekerler mi ? malesef çekerler . seneye bu yıldan çok daha zor olacak bizim için .
Bu kadar göz göre göre bir büyük takıma maç verileli epey zaman olmuştu ya. Yani tabii ki hatalar yapılıyor ama böylesi inanılmaz. Adamın kırmızı çıkardığı pozisyona bak ya adhjkashdjka.
Böyle adalet mi olur ya? Ben böyle ligin de rakibin de içine sıçayım afedersin. Son 1.5 ayda ciddi anlamda psikolojim bozuldu. Bu fb camiasının yaptıklarının yanına kar kalmasından aşırı derecede yoruldum. Gelecek sezon üyeliğimi yenilemeyeceğim iptal edeceğim. Gerçekten kendi ruhsal durumum bir sezon daha bu kepazeliğe dayanamıcak. En çok koyan da yarın hiçbir şey olmamış gibi keh keh gülerek bu galibiyeti savunacaklar, her kararın doğru olduğunu iddaa edecekler, iki sezondur sizi koruyolardı sesiniz çıkmıyordu diyecekler ve biz bu lanet tff-mhk ikilisi yüzünden bunlara maruz kalacağız. Aldığınız her kuruş haram zıkkım olsun.
adamlar otobus kursunlayacak duruma boyle boyle geliyor demek ki. adaletin olmadigi yerde anarsi baslar, bu igrenclikler gittikce daha agir bir hal aliyor, bir gun biri cikip birini oldurecek ve ben buna sasirmayacagim acikcasi...
Rıdvan Dilmen:
"Titi'nin atılması normaldir, şimdiye kadar atmayanlar düşünsün."
"9 dakika uzatma doğru."
"Volkan Demirel'in ilk yarıdaki pozisyonunda faul yok. 6. kez izledim ve pozisyonda topa dokunanın Volkan olduğunu gördüm."
"Fenerbahçe bu iskeleti ve bu anlayışı korursa, önümüzdeki 2-3 senenin favorisi olur."
Yorumsuz...
Gs şampiyonluğa, FB Şenol Güneş'i geride bıraktığına sevinecek. Futbolla ilgilenen çoğunluk seçim öncesi büyük oranda mutlu olacak. Profesyonelce yönetiliyoruz. Hep eleştirdik ama hakkını da vermek lazım!
Kupa maçına saklanan Akhisar kalecisine kulübede kırmızı kart gösterdi Palabıyık efendi. Hiç kaçırmadı fırsatı. Kupa Fener'e hayırlı olsun.
Anadolu takimlari da kendi haklarini korusun biraz. GS macinda sirf derbiyi etkilemesin ve sampiyonluk yarisinda rakibin tutunsun diye sana net penaltiyi vermiyor hakem, 3 puanini caliyor, konusmuyorsun.
Bursa'lilar mactan sonra ne diyecek diye cok merak ettim, agzini acan yok, sasirmadim.
Bu macta hakem yedek kulubesindeki as kalecini atiyor sacma sapan sekilde, adim gibi eminim ki kupa macinda FB'ye kazandirmak icin her turlu katliam yapilacak. Sen de cesur ol ve cikma o maca arkadas. Biraz cesaretin olsun, cikma ve tum dunyaya rezil olsunlar. Ama tipis tipis cikip yenilecekler. Ondan sonra konussan ne yazar. Anadolu takimlari da biraz cesur olsun ezdirmesin kendini.
@BJK4EVER
Bursa'dan biri konuştu yav. Açıklaması şurada:
http://www.ntvspor.net/futbol/bu-tiyatrodan-memnun-kalmadik-5aef3131575811045c405f91
Merhaba,kaf dağının ardında bulunan karanlıklar ülkesinde yaşayan dostlar.elimizdeki adalet ışığı o kadar yetersiz ki bizde belli bir süre sonra yok olup gideceğiz bu karanlıklarda.
Taktik,teknik,kadro,td,forvet,tandem,kanat,gelecek sezon,transfer...
istediğiniz kadar konuşun yorum yapın analiz kasın neye yarar! Yok olup gideceğiz bu karanlık bizleride yutacak.
Bizim akılsızspor'lular bu haftasonu maçları izlemişlerdir umarım. Artık kimlerin gersinde kalıp ligi dördüncü bitireceklerini bi görsünler. Dün 2-0 öne geçen GS'nin nasıl bir panikle maçı bitirdiğini, ya da FB'nin ölü Bursaspor'u kimlerin yardımıyla yenebildiğini görmüşlerdir umarım. Şimdi dönsünler Malatyaya akhisara kayseriye pozisyon bulamadan kaybettikleri puanlara yansınlar. Sezonun final maçı diyeceğimiz maçları defalarca kez rakiplerin bize ikram etmesine rağmen defalarca kez puan kaybetmelerine yansınlar. yedek oyuncusu olmayan takımın şampiyon olduğu ligde dördüncülük keyfini doyasıya yaşasınlar bakalım. Sorarlarsa ŞL'de rekor kırdık derler.
yılmaz
bu yazdığın '' Şimdi dönsünler Malatyaya akhisara kayseriye pozisyon bulamadan kaybettikleri puanlara yansınlar.'' cümle o kadar doğru ki bizim aslında oyun olarak neyi yapamadığımızın açık ve net ifadesi. hep söyledik bu oyuna gomezi de alsanız sonuç aynı olurdu. bizim oyunumuzu değiştirmemiz gerek. hoca bu oyunda sorun görmüyor ona göre de hakemler ve rakiplerin katakullileri belirliyor sonuçları. bu kafa yapasını ve oyuna bakışımızı değiştirmediğimiz sürece gelecek yıl burak yılmaz veya mario gomez bile gelse (ki neden ufkumuzu vizyonumuzu bu kadar sığ tutuyoruz anlamıyorum)biz yine bu rakiplerin arkasında kalırız. çünkü biz dışarıdan maç kazanamıyoruz biz sahanın içinde kalarak maç kazanabiliriz.
Vallahi seyretmeyecegim maci uzun bir aradan sonra. Hem calismam lazim hem aksamki polyannalari cekemeyecegim.
O ruhsuz oyun ve maglubiyetle lig 4.lugumuz tescillendikten sonra oyunculari kahraman gibi Umraniye'de karsilayanlar gitsinler aksama takima tezahuratta bulunsunlar, Senol Gunes diye inletsinler stadi iste.
Bizim kulubumuzun capi bu kadarmis demek ki. 2 sene ust uste sampiyon ol, sonra kepenkleri kapat artik. GS 2 hafta sonra sampiyonluk kupasini kaldirirken bizimkiler bir boka yaramayacak CL 1.ligini konussunlar bakalim. Seneye GS veya FB CL'de oynarken kendileri BATE Borisov macina hazirlansinlar bakalim.
bakin bu haftaki hakem facialarini gordukten sonra;
x bize karsi oyunu yavaslatan, yata yata mac bitiren anadolu takimlarina karsi, Besiktas i faullerle ( gerektiginde hakem topun onune gecerek, maclari hizlandirmamiz engellendi..) durdurdular
x ilk yaridaki kabiz anadolu maclarinda / geneli CL maclari oncesi ve sonrasina denk gelen maclarda, yanlis kadro secimleri, oyunda degisiklik yapilamamasi ve TD ve Oyuncularin konstantrasyonun yetersiz kalisi - 10 puandan fazlasi gitti..
x BJK li oyuncularin ve camianin moralini bozmak icin Caner e, Quaresma ya ve bize cok kolay cikan kartlar..
x Biz Basaksehir'e faul yapilarak alinan top ile yedigimiz gol, GS ye de tolgay ve Lens in gevseklikleri ile yenildik.. Suc Oguzhan da keske formda olsaydi da bizi ilk yarida da 2ci yaridaki onemli maclarda da Tolgay a muhtac etmeseydi.. :)
x Hakemleri gorunce, biri oyuna girip doldur bosaltta gol atmasi muhtemel Bursa nin Kanatsizkus unu kulube de vuran Aydinus, digeri de FB eger Sampiyon olamazsa daen azindan kupayi alsin diye, as kalecisi Lukac i kulubeden atan Palabiyik..
x Biz Basaksehiri yenseydik, GS ye yenilmeseydik bize karsi birseyler uydurup - ucagimizi dusurur, otobusumuzu ucurumdan asagi surukletebilecek kapasitede bir organizasyon var..
x BEIN, TFF, Medya ve herseyin ustundeki Siyaset kendi cikarlari icin ligi duzenledi.
Bakin Fatih Terim yapilanlari hissetti ve dany nin biraktigi, Soner in disari attigi penaltiya ragmen kazandigi mactan sonra FB nin etkisini hissetti ve hazirlanin supriz olmaz FB nin sampiyon olmasi.. Malatya ve Goztepe yi yenebilecegi garanti degil Fatih in takiminin ve FB nin her halukarda 2 macini da kazanacagi garanti... Fatih Terim bunu hissetti ve konustu..
Besiktas yaris disi kalinca, hersey nasil sut liman oldu!!!
twitter da gormustum.." Barcelona bu yil Besiktas formasi giyip ciksa, bu yil yine Sampiyon olamazdi Turkiye liginde.. diye"
son derece dogru..
yakindan takip ediyorum blogu ve gercek futbol analizleri ile fanatiklik cizgisinde gidiyoruz.. saygiyi kaybetmeyelim yeter.. hepimizin derdi Besiktas.. Besiktas Turkiye dir ama Turkiye gibi Besiktas da somuruluyor ve cogunluk farkina varmadigi surece de bu somurulme devam edecek.. belki Karanlik da yok olacagiz.. biliyoruz ki 1 kisinin agzinda, Baskan a O'cu bu'cu deyip gorevden almasi ve devaminda yandas birini atamalari o koltuga..
TFF nin tum bu yaptiklarini gorunce, Demiroren in Besiktas ligindan suphe duymaya basladim, adam resmen Truva atiymis yillarca kulupde! bilerek batirdi cikardi sanki..
BJKEVER
Bir defa anlaşalım.ben ümraniye ye tabıı kı gitmedim.şampiyonlukta da gitmedim tesislere.. cefa,feda,sefa falan filan hep şeref stadındayım.bugün de orada olacağım ve beşiktaş ı mı destekleyeceğim..merak ediyorum arkadaşım ben pollyanna oluyor muyum???
“Biz lider olunca maçlara 10 bin kişi gelirdi, kötüleyip alt sıralara inince 20 bin kişi olurdu.” Feyyaz Uçar
Akşama maçtayız!
@talipyesiltepe
Eger Senol Gunes'e asiri tezahurtta bulunursan, aldirma kartal gibi sacma sapan besteler soylersen, oyunculara bu senenin super gectigi hissini verirsen seneye olacak basarisizliklardan sorumlusun benim gozumde digerleriyle beraber. Yoksa maca gitmek sorun degil tabii.
@BJK4EVER yönetim de, teknik heyet de, futbolcular da bu senenin bok gibi geçtiğinin, yedek üçüncü oyuncusu olmayan GS'nin ligi bizim üstümüzde bitirmesinin yakın dönemin en büyük skandalı olduğunu adları gibi biliyorlardır merak etme. Taraftar o besteleri "takmayın siz en süfersiniz" diye söylemez her zaman.
Öyle ya da böyle bir sezon bitiyor. Gidenler olacak, kalanlar olacak. Yeni sezona başlarken "bakın biz sizinleyiz toparlanın gelin" anlamına da gelir.
Yoksa Negredo bilmiyor mu koca sezonu 7 golle bitirince başarısız olacağını. Ya da Oğuzhan 2 asist'i sadece tek bir maçta yapması gerektiğini. Emin ol ki taraftardan daha çok farkındalar bu sezon yedikleri herzenin ne kadar büyük olduğunun.
yazarken hala ellerim titriyor, adamlar feguliyle ciguliyle şampiyon oluyorlar, biz kayseriyi yenelim de, üçüncülük umutlarımızı son maça taşıyalım diyoruz.
Uzun zamandır ilk defa maçı izlemeyeceğim ancak yine de kadrolara bakayım dedim. Tosic'i 11'de görünce epey şaşırdım. Ligde gördüğü kırmızı kart cezasını kupadaki erteleme maçında, dahası sahaya çıkmadığımız maçta çekmiş. :D
Medel-tolgay ikilisi ile kısır geçmeyen maçımız var mı? Atiba-medel bile daha efektif geliyor gözüme bu ikiliden.
Acil Larin lütfen. Vagner Caspera devam ediyor. Seneye kalma ihtimali 0. Halbuki Larin'den leblebici çıkabilir.
@beagle
geçen hafta şampiyonluk elden giderken sakatlanan forvet yerine yedek forvet sokmayan hoca bu maça öyle ya da böyle bi forvetle çıkmış bu bile bişeydir :)
Adriano ne güzel astı beee! Ampul gibi ampul.
@Yilmaz
Sen de haklısın. Her an Pektemek ve Necip girebilir :)
Love + para = Aboubakar olsun be ya? En azından o böyle gevşek gevşek dolanmıyor.
Ben de degisik birseyler gormek isterim. Mesela seneye Talisca olmayacagina gore Larin ve Love ile 4-4-2 denesek? Mesela Tore bir sol kanatta oynasa ve dakika alsa? Bir sekilde kusmus veya soru isareti olan oyunculari artik gormemiz lazim. Bu sartlarda Larin oynamayacaksa ne zaman oynayacak? Sonra oyuncu zor bir macta oyuna giriyor ve mental olarak tamamen yipranmis, kirilmis olarak cikinca oyuncuya suc buluyoruz.....
talisca kart gormeye yirtiniyor
Küçük maçların büyük kalecisi Fabri 10 numara bugün :)
Bu arada Neciple Pektemek girdi. Ya Pektemeki geçen hafta sürsene sahaya.
Kadroya bakıyorum 1 tane bek yok. Şampiyon olan alt yapı takımının bekleri şu kadroya girecek kadar değerli değil mi? Babeli zamanında olcayı bek oynatan hoca oraya bakmıyor 3 yıldır. Ben utandım şu maçtan sonra da oraya boşuna yatırım yapmayalım zaten. Yazık kere yazık
@turgay abi Türkiye'de altyapı oyuncusunu oynatma kültürü yok. Bu çok derin bi konu. Bu konuda alt yapı oyuncuları oynatılmalı dediğimizde romantiklikle filan suçlanıyoruz. Ama herkes biliyor ki Beşiktaş Kayserispor ile oynarken 30 dakika tecrübesiz bir oyuncuyu tölere edebilecek kadar üstün bir takım Kayserispor'dan. Ama bunu hiçbir zaman denemiyoruz. Sorun sadece biz de değiliz, genel futbol iklimimiz böyle. Çok derin bir konu.
Larin 5 dakikada 2 gol pozisyonuna girdi. Vagner Love'ın maçın başından beri yapamadığını yaptı. Yalnız pas verme kabiliyeti düşük deniyordu, harbiden de öyleymiş. Bunu da görmüş olduk.
Seneye Love bir şekilde gönderilip Demba Ba ya da onun profilinde, ileride tek başına oynayıp top tutabilen bir forvet lazım bize. Bir de Tolgay'a ve Oğuzhan'a muhtaç bırakmayacak, Sosa ayarında bir 10 numara. Sağ beki söylemiyorum zaten.
İnşallah seneye transferlerimiz daha isabetli olur.
Anlayana... biz o futbolcunun bu futbolcunun peşinde değiliz, kriterimiz başarı da değil!
Hoca kalıyor. Seneye Beşiktaş strikes back şeklinde geçip 4 yılda 3 şampiyonluk olması gerekiyor artık. Türkiye kupası da yok, oh mis.
Yılmaz
Türk futbol kültüründe olmayabilir ama Beşiktaş kültüründe var. Her yıl menajerlere para yedireceğiz diye adam alacağımıza elimizdekilere şans verip takımın yaşını bu kadar şişirmezdik. Alt yapı bizim gibi üretmeyen ülkelerde dalga geçilen yer olarak görülür ama Almanya-Fransa gibi ülkelerde ekmek kapısı. Kafa yapısı çok önemli her yıl 1 tane oyuncu çıkarsak kardır ama bizim dertlerimiz başka. Üzücü gerçekten üzücü