.

.

.
Ekşi Beşiktaş. Blogger tarafından desteklenmektedir.

.

.

24 Şubat 2017 Cuma

Karne: Beşiktaş 2 - 1 Hapoel Beer Sheva


Goller: Vincent Aboubakar (17'), Cenk Tosun (87')
En iyi üç: Fabricio Agosto, Cenk Tosun, Vincent Aboubakar
En kötü üç: Atınç Nukan, Ryan Babel, Gökhan İnler

Karne:

Şenol Güneş7.4
Beşiktaş6.3
Hapoel Beer Sheva6.0
Matej Jug7.7


Fabricio Agosto8.0
Atınç Nukan5.8
Marcelo Guedes6.7
Dusko Tosic6.5
Andreas Beck6.3
Necip Uysal (72')6.3
Gökhan İnler6.1
Anderson Talisca6.7
Ryan Babel6.0
Ricardo Quaresma (61')6.6
Vincent Aboubakar (79')7.0


Tolgay Arslan (61')6.2
Oğuzhan Özyakup (72')6.4
Cenk Tosun (79')7.3


Takım Ortalaması6.6

Anket: 29 kişinin katılımıyla tamamlanmıştır. İlginiz için teşekkürler.


22 Yorum:

QuaresmA dedi ki...

Çok dillendirmeden devam bu kupada.

turgay dedi ki...

çok sıkmadan kendimizi turu geçmiş olmamız güzel oldu. umarım yine bu ayarda bi rakibe denk geliriz de sıkışık takvim de kendimizi zorlamak zorunda kalmayız.

dominic molise dedi ki...

bir tek beni mi rahatsiz etti bilmiyorum ama babel cok yetersiz gozuktu gozume.
ilk defa 90 dakika bir macini izledim ve hic begenmedim. gecen hafta kacirdigi 2 tane %100 pozisyonda kafamda bir soru isareti olusmustu zaten ama "pozisyona giriyor iste" diyerek kendimi telkin etmistim. ancak bu macta cok onemli bir defosunu gordum: bu adam ruhsuz.
kosusu bile ruhsuz, topla bulusmasi da ruhsuz. yani belki gol attiginda hirsli bir sekilde sevinir falan ama "determination" yok. umursamaz degil bakin, ruhsuz. aradaki farki nasil aciklarim bilmiyorum.

dun de bir suru pozisyonu degerlendiremedi ozellikle macin baslarinda. ikili mucadelelerde de inanilmaz ciliz kaliyor. fiziken degil mental olarak. yani topa ayagini yalandan sokuyor, sanki sakatlanmaktan korkar bir hali var. bir pozisyon vardi orta sahadan kapilan ve babel'in ayagina gelen. ayaginda geveledikten sonra abu'ya atti, ofsayt oldu. oysa ki cok basit bir pozisyondu. tek top. bitti.

olcay'in tek top yapamayan, ikili mucadelelerde ciliz ve mental olarak ruhsuzu olarak goruyorum ben babel'i. geri kalan ozellikleri neredeyse ayni: poziyona kolay girme, topla kat edebilme (belki olcay'dan biraz daha iyi), pozisyonlari genelde degerlendirememe gibi...

sozun ozu: babel umarim sac bas yoldurmaz. ben acikcasi yetersiz buldum ve mental ozelliginin gelisebilecegini pek sanmam.

BurkayJK dedi ki...

Ligi ve maddi anlamda neredeyse hiçbir getirisi olmayan Türkiye Kupası'nı kazanalım, Avrupa Ligi'nden elenelim istiyordum. Avrupa Ligi'nde ilerlemek varken kupayı ne yapalım diyeniniz olacaktır. Bence, Beşiktaş hala Avrupa Ligi'nde final/yarı final görecek düzeyde değil. Bu yüzden, içerideki bütün kupaları almak (Süper Kupa dahil) rakip taraftarlara buraların tek büyüğü benim mesajını dikte ettirmektir. Kupa gitti, lig ve Avrupa kaldı. Kura şansımız yaver giderse yarı finali görebileceğimizi düşünüyorum fakat çok zor. Fikstürden falan şikayet etmemiz pek hoş olmaz. Haftada iki maçı kaldıramayacak olanlar emekli olsun. Galatasaray'ı yenersek, ligdeki puan farkıyla Avrupa'da daha rahat oynayabiliriz. Bu fırsatları tepmememiz lazım.

planck dedi ki...

Çek bir vigo

sports guy dedi ki...

Bati avrupa takimi olsun da ne olursa olsun. Istemiyorum kardesim ben rostov krasnodar falan. Guzel acik futbol oynayan takim olsun ki elenirsek de iyi futbol gorerek/izleyerek elenelim. ManU haric ama, onlar da gerzek savunma futbolu oynuyor.

planck dedi ki...

Avrupa Ligi şampiyonluk oranları:

M. United: 3.25
Roma: 6.00
Celta Vigo: 10.00
Lyon: 13.00
Beşiktaş: 15.00
Schalke: 15.00
Borussia M. 17.00

roma united a denk gelmezsek, ligi de sağlama alırsak yarı finale asılabiliriz.

Bundan önceki turda da söylemiştim Shaktar'ın batısındaki hiç bir takımı Türkiye'ye göndermezler diye . Vodafone Arena'daki olayın taze olduğu zamanlardı . Nitekim Oly-Krosnadar-Hapeol çekti Türk takımları .

Yine ortam uygun , batı tayfası gelmek istemeyecektir buraya , Rus'a kırdırmaya çalışacaklar bir kez daha :) Apoel-Krosnadar-Rostov'dan birinin gelme ihtimali %90 bence .

Armagan dedi ki...

Rahatca 2 galibiyet alabileceğimiz kolay bir eslesme olsun, malum takım sıralaması. Genk iyidir...

Unknown dedi ki...

Olympiacos da fena olmadı sanki..

Oly'i yazmayı unutmuşum :)

Osmanlı'nın 2 maçını da izledim açıkçası siklet farkı var bence Oly'le aramızda ama Brugge ile aramızda da vardı aynı siklet farkı . Ciddi oynarsak bence rahat bir çeyrek final gelir .

QuaresmA dedi ki...

@ Övünç Şentürk

Doğu Avrupa'dan gönderecek takım kalmayınca direk bizi de eleyebilir futbolun 1 numaralı mafyası UEFA. Geçen sene Fener'in nasıl elendiğini unutmamak lazım.

Unknown dedi ki...

Geçen seneye gitmeye gerek var mı? (bkz. Kiev-Beşiktaş maçı)

hayalet dedi ki...

Roma-Lyon ve iki alman takımının eşleşmesi çok iyi oldu. Yarı final olacaktır bence. Orda da, Şerefbey'de de yenilmeyiz diye düşünüyorum.

sports guy dedi ki...

Eleniriz diyorum. Deplasmanda gol atmamiza ragmen gerceklesecegini dusunuyorum bunun hatta. Bakalim ne olacak.

Emrah dedi ki...

Olimpiyakos takım değeri 45, bizim 125 milyon yuro. Olimpiyakos ile Hapoel Beer bu sene Temmuzda şampiyonlar ligi 3. ön elemede karşılaşmış. Hapoel 0-0 ve 1-0 ile elemiş Olimpiyakos'u. Bu sene neredeyse 50 milyon yuroluk adam satmışlar. Vurur geçeriz:)

planck dedi ki...

uefa klüpler sıralamasında 26. biz 50.yiz. her sene son 16, çeyrek final civarında dolaşıyorlar. vurur geçeriz dersek vurup geçerler bkz. club brugge

carlito dedi ki...

geçeriz ama vurur geçeriz şeklinde değil, biraz acı çekerek olabilir o iş.. hatta ben hapoel'de de daha fazla zorlanacağımızı düşünüyordum ama ilk maçın son dksı Atiba'nın golü işi bayağı kolaylaştırdı..
o gün geldiğinde ligdeki durumumuz da önemli olacaktır, eğer derbiyi kazanmış ve ligdeki farkı korumuş şekilde uefa maçına hazırlanma imkanımız olursa çok daha motive oynama şansımız olur.. ben yarı final görürsek çok iyi olur diyorum ama çeyrekte de elensek çok kahrolmam ligde şampiyonluk geldikçe.. ama olimpiakos'a elenirsek üzülürüm doğrusu.. c.brugge ve s.lisbon'dan sonra üçüncü bir hayal kırıklığı fazla olur..

Zaitsev dedi ki...

@ planck

Biz 50ciyiz çünkü bizim ölü 2 sezonumuz var 2012-2014 arası. Son 3 seneye bakınca sıralama olarak yakın oluruz. Büyük bir fark olmaz. Geçen seneki Braga ve bu seneki Kiev rezaletlerinden sonra Türk takımlarına direk bir aksiyon olacağını düşünmüyorum.

Zor 2 maç olur. Ligdeki durumumuza göre tam kadro çıkar vuruşa vuruşa turu geçeriz veya rotasyonlu kadronun cezasının çeker eleniriz.

beagle dedi ki...

Solbek sallaniyor, sol acık formsuz yedek yok, Stoperde de anlik açık var. Çok kötü bir ara transfer gecirdik. Gelenlerden ancak nisanda katki aliriz. Bu koşullarda yıpratıcı maçlar hic gerekmiyor. Olympiakos acaip inatçıdir. Hem lige hem uefaya yetecek fizigimiz olmayabilir. Neciple Inlerle Beckle Tolgayla Uefayi götürmeye calisalim derim. Gittigi yere kadar.

diope dedi ki...

hatırlatayım, ligin başında hazırlık maçı yapmıştık. ve yenmiştik. tabi kadrolar ve oyun mentalitesi değişmiş olabilir fakat yendik :D

Basar dedi ki...

Bu iş ilk maçın sonucuna bakar. Sporting ve Özellikle Brugge haliyle travma yaratmış ama arada şu farklar var:
1) Kalede Fabri var, aynı maclara dönsek o golleri yemeyiz.
2) defans tandemi Marcelo ile çok saglam
3) solda oynarsa Adriano ile çok daha ileri noktadayız.
4) Nihayet bir stadımız var ve baya etkisini görüyoruz.

Kişisel olarak bizim CL takımı oldugumuzu ve bu kupaya uygun yapıda olmadığımızı dusunuyorum. Elenirsek üzülmem, önemli olan CL'ye gitmek. Bu konuya farklı yaklaşan arkadaşların fikirlerine de son derece saygı duyarım.

Yorum Gönder

Ara